• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Засоби гігієни; код ДК 021:2015 – 33710000-0 - “Парфуми, засоби гігієни та презервативи”

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: 1.1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». 1.2. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441. 1.4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Засоби гігієни; код ДК 021:2015 – 33710000-0 - “Парфуми, засоби гігієни та презервативи”; поділу на лоти не передбачено. 3. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 3.1. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: 13589 шт.: Мило господарське тверде 72% – 11886 шт.; Мило туалетне тверде – 1272 шт.; Крем-мило антибактеріальне – 431 шт. (згідно з Додатком 2 до тендерної документації). 3.2. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: склад Замовника за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 373956,86 грн. (триста сімдесят три тисячі дев’ятсот п’ятдесят шість грн. 86 коп.) з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: учасник (постачальник) зобов‘язується поставити партію товару, визначену у письмовій заявці замовника, протягом 3 (трьох) робочих днів після отримання ним письмової заявки замовника. Строк дії договору: до 31.12.2023 (згідно з Додатком 3 до тендерної документації). 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 08:30 год. 10.04.2023 року. 7. Умови оплати: оплата вартості кожної партії товару, поставленої згідно з письмовою заявкою замовника, здійснюється замовником шляхом безготівкового перерахування коштів в розмірі вартості поставленого товару на поточний рахунок учасника (постачальника) впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати прийняття замовником замовленої партії товару та підписання сторонами відповідних накладних на партію товару. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимогі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї¬ вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. 9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 3739,57 грн. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.

Завершена

373 956.86 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 739.57 UAH
Період оскарження: 30.03.2023 09:31 - 07.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 29a51cc9ae414063976d8aee2eb10405
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-000722-a.a1
Назва: Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Опис порушень наведено у Скарзі від 21.04.2023 року, № 7
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.04.2023 18:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.05.2023 18:50
Дата виконання рішення Замовником: 16.05.2023 09:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням уповноваженої особи від 20.04.2023, відповідно до Протокольного рішення (протоколу) №48, визначено ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір", ідентифікаційний код в ЄДР: 43977041 (далі – Учасник-переможець), переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Щодо Закупівлі за ідентифікатором UA-2023-03-30-000722-a було подано скаргу від 21.04.2023 за ідентифікатором № UA-2023-03-30-000722-a.a1 (далі — Скарга) від Товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" (ідентифікаційний код в ЄДР 42227163). Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №5880-р/пк-пз від 03.05.2023, в якому зазначено, що наявні підстави для задоволення Скарги частково та зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення Учасника-переможця переможцем процедури закупівлі. Відповідно до вимог частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами): «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.». Враховуючи вищезазначене, Уповноважена особа прийняла рішення виконати рішення №5880-р/пк-пз від 03.05.2023 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати рішення про визначення ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір", ідентифікаційний код в ЄДР: 43977041, переможцем Закупівлі.
Автор: ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ", Світлана Житнікова +380504137427 ukrkanctorg@gmail.com