• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт адмінприміщення Данилівського старостинського округу с. Данилівка Фастівського району Київської області

Завершена

1 405 893.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 029.47 UAH
Період оскарження: 30.03.2023 09:30 - 04.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: ea3678b794834f8ba08e15807895dcce
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-000696-a.a2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник вивчіть практику АМКУ стосовно вимог працівників особливо зверніть увагу на їх кількість. Надайте обґрунтування стосовно кожного спеціаліста. Також вимагаю надати пояснення стосовно наявності виконавця робіт з перевірки знань загального курсу охорони праці, інженера електричних мереж з перевірки знань загального курсу з охорони праці, інженера з охорони праці з перевірки знань загального курсу з охорони праці. Щось не зрозуміло на що оголошено закупівлю на проведення навчань чи на виконання поточного ремонту. Надайте роз'яснення . Такі "перли" на просторах Прозорро видає тільки одна громада Київської області і це Калинівська. Кожна закупівля це оскарження дискримінаційних вимог в АМКУ, а потім незаконного визнання переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно з абзацом 2 частини 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Тому, у відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру з відкритих торгів з особливостями повідомляємо наступне. Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту Тендерної документації по закупівлі закріплені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178. Пунктами 31, 32 та 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: 31) тендерна документація - документація ЩОДО УМОВ ПРОВЕДЕННЯ тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; 32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; 33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Статтею 16 Закону України «Публічні закупівлі» встановлено кваліфікаційні критерії процедури закупівлі. Частинами 1,2 та 3 Закону України «Публічні закупівлі» встановлено, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ. Замовник установлює ОДИН АБО ДЕКІЛЬКА з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або НАЯВНІСТЬ ПРАЦІВНИКІВ, які мають необхідні знання та досвід, УЧАСНИК МОЖЕ для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Тендерною документацією щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг: «Поточний ремонт адмінприміщення Данилівського старостинського округу с. Данилівка Фастівського району Київської області» за кодами: ДБН В.2.2-9:2018, ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», затвердженої рішенням уповноваженої особи (протокол №30/03/23-001 від 30 березня 2023 р.) встановлені кваліфікаційні вимоги в тому числі щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Обов’язкова наявність в учасника наступних працівників: інженера з охорони праці (не менше одного), інженера проектувальник в частині кошторисної документації (не менше одного), виконавця робіт (не менше одного), інженера електричних мереж (не менше одного) та не менше 5 кваліфікованих робітників, що залучатимуться до виконання робіт, з них: з кваліфікацією електромонтерів не менше 3 розряду – не менше 2 працівників, електромонтажника з освітлення та освітлювальних силових мереж – не менше 1 працівника, малярів – не менше 2 працівників. Випуск 1 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Мінпраці України від 29.12.2004 р. № 336, та Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64. Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи. (Розділ 2), та інші довідників кваліфікаційних характеристик професій працівників містять наступні кваліфікаційні характеристики професій: інженер з охорони праці - здійснює контроль за додержанням у підрозділах підприємства законодавчих та інших нормативних актів з охорони праці, за наданням робітникам встановлених пільг і компенсацій за умовами праці. Вивчає умови праці на робочих місцях, готує і вносить пропозиції щодо розроблення і упровадження БІЛЬШ ДОСКОНАЛИХ конструкцій обгороджувальної техніки, запобіжних і блокувальних пристроїв, інших ЗАСОБІВ ЗАХИСТУ від впливу НЕБЕЗПЕЧНИХ і ШКІДЛИВИХ ВИРОБНИЧИХ факторів. Бере участь у проведенні перевірок, обстежень технічного стану будівель, споруд, устаткування, машин і механізмів, ефективності роботи вентиляційних систем, стану санітарно-технічних пристроїв санітарно-побутових приміщень, засобів колективного та ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ працівників, визначенні їх відповідності вимогам нормативних правових актів з охорони праці і У РАЗІ ВИЯВЛЕННЯ ПОРУШЕНЬ, які створюють загрозу життю і здоров'ю працівників або можуть ПРИВЕСТИ до аварії; ВЖИВАЄ ЗАХОДІВ щодо припинення експлуатації машин, устаткування і виконання робіт у цехах, на дільницях, НА РОБОЧИХ МІСЦЯХ. Здійснює інші права та обов’язки. інженер проектувальник в частині кошторисної документації приймає участь в підготовці завдань на розробку проектних рішень. Збирає вихідні дані для проектування, складає кошторисну документацію, яка вимагається за умовами технічного завдання в Тендерній документації, приймає участь у вирішенні технічних питань по закріпленим об’єктам протягом всього періоду проектування будівництва та будівництва, капітального та поточного ремонту, складаючи відповідну кошторисну документацію щодо виконаних робіт та виконує інші завдання. виконавець робіт належить до категорії «керівники» Національного класифікатора України ДК003:2010 «Класифікатор професій». До головних завдань належить здійснення контролю ЯКІСТЮ ВИКОНАННЯ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ НА ОБ’ЄКТІ ВІДПОВІДНО ДО ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, БУДІВЕЛЬНИХ НОРМ, ПРАВИЛ, стандартів, технічних умов, технічних регламентів та інших нормативних документів. Контролює умови праці, якісні показники матеріалів, виробів і конструкцій, що застосовуються, забезпечує своєчасне проведення відповідних лабораторних випробувань, а також пальових випробувань безпосередньо на об'єкті. інженер електричних мереж керує плануванням роботи електриків, розробкою графіків ремонту енергетичного устаткування і енергомереж. організовує технічно правильну експлуатацію і своєчасний ремонт енергетичного та природоохоронного устаткування і енергосистем, безперервне забезпечення виробництва електроенергією, парою, газом, водою та іншими видами енергії, контроль за раціональними витратами енергетичних ресурсів на підприємстві, послідовне додержання режиму енергозбереження та економії. Забезпечує економічну ефективність ремонтно-експлуатаційного обслуговування розподільних електромереж, СКОРОЧЕННЯ МАТЕРІАЛЬНИХ, фінансових і трудових витрат на проведення робіт (надання послуг), РАЦІОНАЛЬНЕ використання виробничих фондів і всіх видів ресурсів. Здійснює контроль за дотриманням технологічної дисципліни, правил і норм з охороні праці, виробничої санітарії та ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ, вимог Держнаглядохоронпраці, природоохоронних, санітарних та інших органів. Забезпечує вчасну підготовку ТЕХНІЧНОЇ документації. Відповідно, вищезазначені інженерно-технічні працівники повинні забезпечити контроль виконання будівельних робіт, їх якість виконання, дотримання будівельних нормативів, норм та правил, техніку безпеки, підготовку необхідної технічної документації у розрізі своїх професійних обов’язків та безпеку праці, охорону праці, раціональне використання виробничих фондів, та інших обов’язків, які покладені за посадою та діючим законодавством. Для виконання робіт з поточного ремонту учасники повинні підтвердити мінімальну кількість кваліфікованих робітників у кількості 5 осіб, з них: з кваліфікацією електромонтерів не менше 3 розряду – не менше 2 працівників, електромонтажника з освітлення та освітлювальних силових мереж – не менше 1 працівника та малярів – не менше 2 працівників, які забезпечать виконання робіт, що визначені в технічному завданні Додатка №2, а саме: штукатурних та малярних робіт та пов’язаних з ними робіт (відбивання штукатурки, очищення вручну внутрішніх поверхонь стін від олійної, перхлорвінілової фарби, улаштування стяжок, очищення вручну внутрішніх поверхонь стель від вапняної фарби та інших робіт), виконарря робіт з електроосвітлення, в тому числі установлення вимикачів та перемикачів, монтажу вініпластових труб для електропроводки, прокладання проводів при схованій проводці, кабелів перерiзом 5.4мм2ВВГнг, трижильних кабелів перерiзом 3.1,5мм2ВВГнг, встановлення коробок розгалужувальних та інших супутніх робіт. З більш детальним переліком робіт, можна ознайомитись в Додатку №2 до Тендерної документації по даній закупівлі. Отже виходячи із вищезазначеного, Замовником встановлено мінімальну кількість наявності працівників в учасників, які забезпечать якісне та безперебійне виконання робіт з контролем щодо виконання діючого законодавства, як в сфері охорони праці працівників так і виконання будівельних робіт на об’єкті відповідно до проектної документації, будівельних норм та правил, стандартів. Загальний порядок проведення навчання з питань охорони праці встановлено Законом України «Про охорону праці». Статтею 18 Закону України «Про охорону праці» встановлено наступне: - Працівники ПІД ЧАС ПРИЙНЯТТЯ НА РОБОТУ І В ПРОЦЕСІ РОБОТИ ПОВИННІ ПРОХОДИТИ за рахунок роботодавця інструктаж, НАВЧАННЯ З ПИТАНЬ ОХОРОНИ ПРАЦІ, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. - Працівники, зайняті НА РОБОТАХ З ПІДВИЩЕНОЮ НЕБЕЗПЕКОЮ АБО ТАМ, ДЕ Є ПОТРЕБА у професійному доборі, ПОВИННІ ЩОРОКУ проходити за рахунок роботодавця спеціальне НАВЧАННЯ І ПЕРЕВІРКУ знань ВІДПОВІДНИХ нормативно-правових актів з охорони праці. - Перелік робіт з підвищеною небезпекою затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. - Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, ЯКІ НЕ ПРОЙШЛИ НАВЧАННЯ, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Перелік робіт з підвищеною небезпекою, затверджений Наказом Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 за № 15. До переліку робіт з підвищеною небезпекою входять також електрозварювальні, газополум'яні, наплавочні і ПАЯЛЬНІ РОБОТИ, РОБОТИ НА КАБЕЛЬНИХ ЛІНІЯХ, НАНЕСЕННЯ ЛАКО-ФАРБУВАЛЬНИХ ПОКРИТЬ, ГРУНТОВОК ТА ШПАКЛЬОВОК НА ОСНОВІ НІТРОФАРБ, ПОЛІМЕРНИХ КОМПОЗИЦІЙ (поліхлорвінілових, епоксидних тощо) ТА ІНШІ РОБОТИ. Виходячи із вищезазначеного, в технічному завдані по даній закупівлі необхідно виконувати роботи, які належать до робіт з підвищеною небезпекою, відповідно до яких працівники повинні проходити спеціальне навчання і перевірку з охорони праці. Після проходження навчання складається протокол проходження такого навчання, при складанні перевірки видається посвідчення працівнику, який склав таку перевірку. Слід зазначити, що Замовником не встановлено мати відповідне навчання всіма наявними працівниками учасника, а лише частково інженерно-технічними працівниками, такими як виконавець робіт, інженер з охорони праці та інженер електричних мереж, які безпосередньо здійснюють контроль за всіма працівниками в межах своєї компетенції, які відповідно до свої покладених обов’язків забезпечать інструктажі працівникам залученим до виконання робіт, в той же час для кваліфікованих робітників Тендерна документація не містить вимог щодо надання документального підтвердження навчання з охорони праці. Виходячи із вищезазначеного слідує, що Тендерною документацією не встановлено дискримінаційних вимог до учасників, які виявили бажання прийняти участь в закупівлі, оскільки вимоги встановлені в Тендерній документації відповідають нормам діючого законодавства в сфері охорони праці. Крім того, слід зазначити, що загальний курс з охорони праці включає наступні питання: Законодавство України про охорону праці. Основні положення Закону України “Про охорону праці”, “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування” та взаємозв’язок з іншими Законами України. Законодавство України про працю, ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ з охорони праці. Вибухонебезпека виробництва і вибухозахист. ПОЖЕЖНА безпека. ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКА. Гігієна праці. Медичні огляди. Профілактика професійних отруєнь і захворювань. Надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку. Управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій. БЕЗПЕКА ПРАЦІ в галузі. Слід зазначити, що відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Оскільки, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено переліку працівників учасника, в тому числі інженерно-технічних працівників та працівників робітничих професій по кожній закупівлі робіт чи послуг, Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику оголошення та додатки до неї з вимогами до закупівлі встановлюючи кваліфікаційні вимоги виходячи із технічного завдання по кожній закупівлі окремо та видах робіт/послуг, які повинні бути якісно виконаними учасником, якого буде визначено за результатами розгляду та оцінки запропонованої тендерної пропозиції. Виходячи із вищезазначеного, Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині та встановлені вимоги в оголошені не обмежують участь різного кола учасників, які виявили бажання прийняти участь, тому встановлені вимоги не є дискримінаційними по відношенню до різного кола учасників. Замовник постійно здійснюється аналіз діючого законодавства, як в сфері будівництва, в тому числі з охорони праці та суміжних сфер, які між собою переплітаються щодо застосування норм діючого законодавства, так і в сфері проведення публічних закупівель, в тому числі здійснюється аналіз застосування практики розгляду скарг АМКУ, та консультацій Уповноваженого органу в сфері публічних закупівель, а також аналіз відкритої інформації щодо можливих виконавців, підрядників, постачальників, їх надійності у виконанні договірних зобов’язань під час аналізу поданих тендерних пропозицій. Крім того, слід зазначити наступне, щодо інформації, яку зазначаєте у Вимозі до закупівлі «Шановний замовник вивчіть практику АМКУ стосовно вимог працівників особливо зверніть увагу на їх кількість…………… Такі "перли" на просторах Прозорро видає тільки одна громада Київської області і це Калинівська. Кожна закупівля це оскарження дискримінаційних вимог в АМКУ, а потім незаконного визнання переможця.» - це є наклепом, тобто поширенням завідомо неправдивих вигадок, що ганьблять іншу особу та відповідно до вимог діючого законодавства застосовуються відповідні заходи впливу, а саме: можливе встановлення адміністративного правопорушення, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку, за якою настає адміністративна відповідальність щодо поширення неправдивих чуток. Також, слід зазначити, що діючим законодавством передбачена відповідальність за погрози щодо службової особи чи громадянина, який виконує громадський обов'язок. Рекомендую, дотримуватись ділового етикету, що включає в себе правила поведінки між діловими партнерами й колегами, представниками державних органів, місцевого самоврядування та іншими суб’єктами господарювання, мовленнєвий етикет у діловому спілкуванні, правила ведення переговорів, звернення за роз’ясненням по закупівлі, норми листування. У Вас, як у зацікавленої особи даної закупівлі є право звернутись згідно Закону України «Про публічні закупівлі» за роз’ясненнями до Замовника для отримання обґрунтування встановлених вимог по закупівлі, в той же час в Замовника є право внести зміни до оголошення з власної ініціативи чи у разі звернення учасника чи виявлення допущеного порушення. У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення даної закупівлі для задоволення вимоги відсутні підстави. З повагою, Уповноважена особа
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2824e965e6434deaa99582b6cac966b8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-000696-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник Вимагаю долучити до складу тендерної документації ISO PAS 45005:2020 вашої організації у зв'язку з тим що пандемія стосувалася всіх людей, а не тільки майбутнього учасника. Сподіваюся те що вимагає в бізнеса маєте самі або обґрунтувати наявність цього сертифіката тільки в учасника , якщо його не має Замовник.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня учасник! Згідно з абзацом 2 частини 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178 (далі – Постанова КМУ №1178), встановлено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. Згідно статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Згідно частини 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Тому, у відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру з відкритих торгів з особливостями повідомляємо наступне. Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі». Вимоги до змісту Тендерної документації по закупівлі закріплені у статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за №1178. Пунктами 31, 32 та 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: 31) тендерна документація - документація ЩОДО УМОВ ПРОВЕДЕННЯ тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель; 32) тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; 33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено норми щодо застосування Замовниками під час проведення закупівель вимог до технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності. Тому, частиною 1 статті 23 Закону встановлено, що Замовникам надано право встановлювати вимоги до технічної специфікації, яка повинна містити опис УСІХ НЕОБХІДНИХ ХАРАКТЕРИСТИК товарів, РОБІТ або ПОСЛУГ, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та ЯКІСНІ характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ або технології виробництва чи ПОРЯДКУ постачання товару (товарів), ВИКОНАННЯ НЕОБХІДНИХ РОБІТ, НАДАННЯ ПОСЛУГИ (послуг). Частиною 2 статті 23 Закону встановлено, що у разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Частиною 3 статті 23 Закону встановлено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, ТЕХНІЧНІ РЕГЛАМЕНТИ та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, ПОВ’ЯЗАНІ з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, ПЕРЕДБАЧЕНІ ІСНУЮЧИМИ МІЖНАРОДНИМИ, ЄВРОПЕЙСЬКИМИ СТАНДАРТАМИ,ІНШИМИ СПІЛЬНИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ НОРМАМИ, ІНШИМИ ТЕХНІЧНИМИ ЕТАЛОНАМИ СИСТЕМАМИ, ВИЗНАНИНИМИ ЄВРОПЕЙСЬКИМИ ОРГАНАМИ ЗІ СТАНДАРТИЗАЦІЇ АБО НАЦІОНАЛЬНИМИ СТАНДАРТАМИ, НОРМАМИ ТА ПРАВИЛАМИ. При цьому, частиною п’ятою даної статті встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, ПОСЛУГИ ЧИ РОБОТИ за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або СЕРТИФІКАТИ можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Частиною 6 статті 23 Закону встановлено, що маркування, протоколи випробувань та СЕРТИФІКАТИ повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. При цьому, Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено умов, які б забороняли встановлювати вимоги до сертифікації, враховуючи особливості процедури закупівлі, в даному випадку закупівлі послуг з поточного ремонту адмінприміщення Данилівського старостинського округу с. Данилівка Фастівського району Київської області, які повинні бути якісними, безпечними, в тому числі і виконавці в свої діяльності з надання послуг чи виконання робіт повинні дотримуватись низку нормативно-правових актів, в тому числі обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19. Стандарт ISO/PAS 45005:2020 «Управління охороною праці – Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19» є посібником для створення безпечних умов праці на підприємстві. Він призначений для доповнення будь-яких існуючих національних посібників та правил з метою реагування на пандемію. На підставі положень ISО/PAS 45005:2020 технічним комітетом TC/SIC (System of International Certification) був розроблений стандарт SIC.COVID-FREE:2020 “Система протидії COVID-19. Спеціальні вимоги для організацій”, за яким підприємства можуть пройти сертифікацію. Також слід зазначити, що Урядом України було внесено зміни до Постанови КМУ від 9.12.2020 р. № 1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», Постановою від 23 грудня 2022 р. № 1423 «Про внесення змін до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 березня 2020 р. № 338 і постанови Кабінету Міністрів України від 9 грудня 2020 р. № 1236», продовжено на території України карантин та режим надзвичайної ситуації з метою запобігання поширенню СOVID-19 до 30 квітня 2023 року. Слід також зазначити, що Замовник не встановив жорстких умов участі в закупівлі, а саме: підтвердження наявності Ковідних сертифікатів в працівників учасника, а лише встановив умову підтвердити учасниками наявність Сертифікату про відповідність системи протидії COVID-19 вимогам стандарту SІC.COVID-FREE:2020 «Система протидiї COVID-19. Спецiальнi вимоги для органiзацiй, що є документом який підтверджує запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2 безпосередньо учасником, що перевірено третьою стороною. Слід зазначити, що відповідно до статті 10 Закону України, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Оскільки, Законом України «Про публічні закупівлі» не визначено переліку сертифікатів, технічних критеріїв по кожній закупівлі робіт чи послуг Замовник зобов’язаний оприлюднити для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованому електронному майданчику оголошення та додатки до неї з вимогами до закупівлі. Виходячи із вищезазначеного, Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині та встановлені вимоги в оголошені не обмежують участь різного кола учасників, які виявили бажання прийняти участь, тому встановлені вимоги не є дискримінаційними по відношенню до різного кола учасників. У Вас, як у зацікавленої особи даної закупівлі є право звернутись згідно Закону України «Про публічні закупівлі» за роз’ясненнями до Замовника для отримання обґрунтування встановлених вимог по закупівлі, в той же час в Замовника є право внести зміни до оголошення з власної ініціативи чи у разі звернення учасника чи виявлення допущеного порушення. У зв’язку з відсутністю порушень під час проведення даної закупівлі для задоволення вимоги відсутні підстави. З повагою, Уповноважена особа
Статус вимоги: Відхилено