• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охорона модульних будинків для ВПО (особиста охорона (фізична охорона))

Завершена

304 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 040.00 UAH
Період оскарження: 30.03.2023 09:02 - 04.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 055b44d5e8c04bbaa505f869a9dadc60
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-000386-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Неправомірне відхилення пропозиції
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.04.2023 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.05.2023 15:32
Дата виконання рішення Замовником: 05.05.2023 08:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скаргу задоволено.Скаржника повернуто на Кваліфікацію та надано 24 години на усунення невідповідностей.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ А1 ОХОРОНА, Валерія Ковальова 380996316784 a1.okhorona@gmail.com
Вимога
Вирішена

Акт оглядує дискримінацією

Номер: e745566c6d3340568ac11303868992e8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-30-000386-a.a1
Назва: Акт оглядує дискримінацією
Вимога:
Шановний Замовник! Вами в Додатку 2 до тендерної документації вимагається, зокрема: 5. Акт огляду (ознайомлення) з об’єктом охорони за підписом представника Замовника та Учасника, підписаний у строки, не раніше дати опублікування оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та до моменту закінчення подання тендерних пропозицій. Вимога щодо складання акту огляду об’єкта до проведення аукціону є неправомірною та дискримінаційною у зв’язку з тим, що: - Складання актів огляду об’єктів замовника не входить ані до кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі, передбачених вимогами статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) ані до Технічних специфікацій, маркування, сертифікатів, протоколів випробування та інших засобів відповідності учасників, передбачених положеннями статті 23 Закону, що має містити тендерна документація/оголошення про проведення спрощеної закупівлі (частина 3 статті 14 Закону); - Акт огляду об’єкту або об’єктів замовника не входить до виключного переліку відомостей, що повинна містити тендерна документація замовника (частина 2 статті 22 Закону) або повинне містити оголошення про проведення спрощеної закупівлі (частина 3 статті 14 Закону); - Акт огляду об’єкту або об’єктів замовника не є інформацією, передбаченою законодавством України в розумінні частини 3 статті 22 Закону; - Акт огляду об’єкту або об’єктів замовника є документом, який потенційний учасник повинен завантажити в складі тендерної пропозиції/пропозиції; - Документи, що не передбачені законодавством для учасників (в цьому випадку: акт огляду об’єктів замовника)- юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення закупівель та відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником; - Акт огляду об’єкту або об’єктів замовника передбачає складення якогось документу, в якому Замовник ставить відмітку на підтвердження дійсності проведення такого огляду. Тобто Замовник наперед знатиме всіх учасників аукціону, оскільки на стадії огляду будуть встановлені відповідні контакти і, можливо, буде досягнуто певних домовленостей щодо майбутнього аукціону і порядку участі в ньому. Окрім того, зазначена вимога може призвести до зловживань з боку Замовника, які можуть містити ознаки корупційних правопорушень (наприклад вимагати винагороду в будь-якій формі за підписання документу про здійснення огляду, оскільки відсутність такого документу у складі тендерної пропозиції/пропозиції учасника призведе до його відхилення), а також порушення положень Законів України «Про захист економічної конкуренції» та «Про публічні закупівлі». Також вбачається, що Учасник повинен прийти та оглянути об’єкт Замовника, скласти документи про огляд і за результатами огляду Замовник поставить свою візу. Такий огляд за своєю господарсько-правовою природою є окремим видом робіт і підпадає під код в ЄЗС ДК ДК 021:2015 (СРУ) - 71245000-7 – плани, робочі креслення та специфікації для затвердження. При цьому ніхто не відшкодує транспортні витрати Учасника, витрати на оплату робочого часу працівників, що залучатимуться до огляду. (транспортні витрати не є витратами під час підготовки Учасниками тендерної пропозиції при проведенні різних видів закупівель (залучення фахівців, послуги інтернету, отримання КЕП, витрати на канцтовари, електроенергію, залучення субпідрядних організацій).Дані обставини суттєво звужують коло потенційних учасників, враховуючи те, що об’єкт Замовника знаходиться в м. Чернівці, вул. Петровича Якоба, 18, а потенційні учасники можуть бути з будь-якої області України. Таким чином вимагаючи складання акту огляду об’єкту в період перед проведенням аукціону, Замовник свідомо надає перевагу місцевим учасникам. Хоча задачею будь-якого замовника є доступно та зрозуміло сформулювати положення тендерної документації, у тому числі, згідно з ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Статтею 23 Закону встановлені вимоги до змісту Технічної специфікації. Тобто технічне завдання має бути викладено в тендерній документації таким чином, щоб кожний потенційний учасник, прочитавши їх, склав уявлення щодо обсягів надання послуг, що закуповуються, щодо технічних характеристик_охоронного обладнання, що встановлено на об’єктах замовника, вимоги щодо якості тощо. Вимоги Замовника повинні бути достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасникам и (частина 3 статті 23 Закону). З вимоги Замовника щодо складання акту огляду не зрозумілим є, наприклад, чим саме керівництво Замовника буде підтверджувати надання своєї згоди щодо огляду об’єкта потенційним Учасником? Як саме згода керівництва Замовника буде підтверджуватись документально? Якщо такого підтвердження Замовник документально не надає, то Замовник свідомо дискримінує потенційних учасників, надаючи чи не надаючи свою згоду щодо огляду об’єкта та складання відповідного акту. Таким чином Замовник свідомо порушує принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та принцип добросовісної конкуренції, а також принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Про яке конкурентне середовище, добросовісну конкуренцію та запобігання проявам корупції може йти мова, коли Замовник наперед знатиме хто прийматиме участь в процедурі закупівлі, більш того, Замовник погоджуватиме тих, хто буде приймати в ньому участь і тих, хто буде розглядатися як потенційний переможець? З огляду на зазначені вище законодавчі підстави вимагаємо виключити з тендерної документації вимогу щодо складання акту огляду об’єкту в період до проведення аукціону як таку, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому нагадуємо, що в залежності від результатів розгляду Вами нашої вимоги в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, дякую за Вашу увагу до нашої закупівлі Тендерна документація буде виправлена.
Статус вимоги: Задоволено