-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015-33690000-3 Лікарські засоби різні (Лабораторні реактиви : НК 024:2019: 53707-срб латекс тест на 200 визначень,55112 рф латекс тест на 200 визначень,30712-асло латекс тест на 200 визначень, 52532-діагностичний моноклональний реагент Анти А для визначення групи крові людини ABO, 52538-діагностичний моноклональний реагент Анти В, 52647- діагностичний моноклональний реагент Анти Д ,50678-Швидкий тест на кампілобактер, 43550-Масло імерсійне для мікроскопії,42959-Фіксатор еозин метиленовий синій за Май Грюнвальдом, 44946-Забарвлення азур еозин за Романовським,54518- Смужки індикаторні Глюкотест № 100,54522-Смужки індикаторні ph тест № 50,47002- Смужки індикаторні Ацетонтест № 50, 45058-Розчин Ліголя, 42719- крезиловий блакитний 100 мл,30221-Тест смужки для глюкометра Care Sens № 50,33354- Калій фосфорнокислий 1 зам.,33354-Калій фосфорнокислий 2 зам.,43543-судан 3, 59118-феноловий червоний (водорозчинний ),45059-гіпурат натрію 50 г, 30624- хризоідин 100 грам,33354-маноза,53301-глюкоза фарм,36220- лактоза, 33354-орнітин моногідрохлорид чда, 33354-лізин гідрохлорид чда,30624-середовище 199,33354-поліетиленгліколь 6000, 30188-стандарт титр срібло азотнокисле, 42694-стандрат титр оцтова кислота,57777-сироватка крупної рогатої худоби, 62915-Anti Lamblia 96 тестів, 52133- Ascaris lumbricoides, 52418 Toxocara canis Ig G 96 ТЕСТІВ, 63005-Opisthorchis felineus IgG 96 ТЕСТІВ ,50564 -Anti Echinococcus 96 ТЕСТІВ, 52464 -Anti Trichinella spiralis 96 ТЕСТІВ, 51021- Anti Helicobacter 96 ТЕСТІВ,49662- Epstein Bar virus (VCA ) IgM 96 ТЕСТІВ, 49657-Epstein Bar virus (VCA ) IgG 96 ТЕСТІВ, 49677-Epstein Bar virus (EBNA )IgG 96 ТЕСТІВ, 53776-Total IgE 96 ТЕСТІВ, 50768 -Chlamidia trachomatis IgG 96 ТЕСТІВ,62995- Mycoplasma hominis IgG 96 ТЕСТІВ,51830 - Ureaplasma urealyticum IgG 96 ТЕСТІВ, 62916 -Trichomonas vaginalis IgG, 50293 -SARS -COV-2 IgM 96 ТЕСТІВ,50288 -SARS -COV-2 Ig G 96 ТЕСТІВ, 51798 -Anti Treponema pallidum 192 ТЕСТІВ,48318 - HBsAg 192, 48364-Anti HCV 192,52440- Toxoplasma gondii Ig M 96 ТЕСТІВ, 52436-Toxoplasma gondii Ig G 96 ТЕСТІВ,50268 - Rubella virus Ig M 96 ТЕСТІВ,50265-Rubella virus Ig G 96 ТЕСТІВ,49546 -HSV1 + 2 IgM 96 ТЕСТІВ, 49541-HSV1 + 2С Ig G 96 ТЕСТІВ, 59058 - Реагент «M-30P Probe Сleanser» 17мл х 12флаконів/упаковка,58237-Реагент «M-30D Diluent» 20л, 61165 -Реагент «M-30CFL Lyse» 500мл,30228 -Імуноглобулін A (1×36 мл + 1×18 мл),30234 -Імуноглобулін M (1×40 мл + мл1×10 мл), 30232-Імуноглобулін G (1×36 мл + 1×18 мл), 52924- АЛТ (4*35 мл + 2*18 мл), 38499-АСТ (4*35 мл + 2*18 мл), 53587 - Сечовина (4*35 мл + 2*18 мл), 59071-Альбумін (4*40мл), 30183 - Сечова кислота (4*40 мл + 2*20 мл), 53229 -Білірубін загальний (VOX) (4*35 мл + 2*18 мл), 63410- Білірубін прямий (VOX) (4*35 мл + 2*18 мл),53251-Креатинін (2*27 мл + 1*18 мл), 61900- Білок загальний (4*40 мл), 53301 -Глюкоза (GOD-POP метод) (4*40 мл + 2*20 мл), 53362-Холестерин загальний (4*40 мл), 38502 -Альфа-Амілаза (1*38 мл + 1*10 мл), 30216-Мультикалібратор 1ф *3 мл , 45435 -Контроль ClinChem (рівень1) (10×5мл),45434- Контроль ClinChem (рівень 2) (10×5мл), 59058 - Очищуючий розчин (CD80), 1Л.
Завершена
657 785.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 577.85 UAH
мін. крок: 1% або 6 577.85 UAH
Період оскарження:
29.03.2023 18:55 - 04.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо усунення дискримінації учасників
Номер:
cf2dfc5d3ffd45c89eded71707783469
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-29-010287-a.b3
Назва:
Щодо усунення дискримінації учасників
Вимога:
Шановний Замовнику! При аналізі тендерної документації, в тому числі предмету закупівлі, виявилось, що встановлені Вами «Реагенти до аналізатора», які містяться у Додатку 2 до тендерної документації можуть поставити тільки один виробник на ринку, а саме «Mindray», еквіваленти даного товару, наразі, в Україні – відсутні.
Таким чином, якщо учасник не співпрацює саме с виробником «Mindray», то він не може приймати участь у даній закупівлі по іншому товару.
Відповідно до цього, Замовник потенційно звужує коло учасників, які мають змогу приймати участь, паралельно з цим, Замовник порушує принцип недискримінації учасників, який зазначено в Законі України «Про публічні закупівлі».
Згідно з пунктом 1 Розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 (далі – Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку).
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Просимо внести відповідні зміни, шляхом відокремлення товару та винесення в окремий лот «Реагентів до аналізатора» для збільшення коло учасників.
Повідомляємо, що у випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми як потенційний учасник даної процедури закупівлі, залишаємо за собою право звертатися до контролюючих органів і повідомляти про допущенні порушення норм чинного законодавства, зокрема до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, територіальних органів ДАСУ, правоохоронних органів тощо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2023 20:14
Вирішення:
Уважно вивчивши Вашу вимогу UA-2023-03-29-010287-a.b2, в самій вимозі, Ви посилаєтесь на наявність дискримінаційних положень та викривлюєте значення виразу «або еквівалент» вказаного в Додатку № 2 до тендерної документації. Тендерна документація Замовника підготовлена у чіткій відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить жодних дискримінаційних форм. Дана закупівля здійснюється виключно на принципах добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх її стадіях, та має на меті придбання товару належної якості.
Зокрема, у Додатку № 2 до Тендерної документації викладена інформація про необхідні для замовника технічні, якісні та кількісні характеристики, в тому числі в таблиці наведені параметри (технічний опис) предмету закупівлі. Але, в цьому ж Додатку № 2 до тендерної документації в останньому абзаці зазначено, що: Примітка: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент». Посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника може застосуватися Замовником для конкретизації потрібного товару та більш чіткого та зрозумілого пояснення потрібних характеристик для можливих постачальників.
Тобто, посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію чи виробника носить виключно рекомендаційний характер та побажання замовника, і аж ніяк не є твердженням та вимогою пропонувати товари виключно певного виробництва, навпаки Замовником вказується, що слід читати «або еквівалент» , відповідно до вищенаведеного , повідомляємо , що учасники можуть надати порівняльну характеристику наданого еквіваленту який відповідно буде розглянуто нами під час розгляду тендерної пропозиції.
Відповідно до ст.5 Закону:
- Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
- Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
- Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно п. 4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно п.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто, з викладеного слідує, що Замовник в Тендерній документації, жодним чином не дискримінував, жодного учасника.
Оскільки ми маємо на меті закуповувати тільки перевірений часом товар та відповідної якості згідно наших потреб,рекомендуємо надавати найкращу пропозицію.
Додатково, хочемо зазначити, що Вами, як скаржником, не було доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
внести відповідні зміни до тендерної документації
Номер:
f3fa4c90468e407f9d4ceec3af4168a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-29-010287-a.b2
Назва:
внести відповідні зміни до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині технічних, якісних та кількісних характеристик до предмету закупівлі. Зважаючи на те, що встановленим технічним вимогам відповідає один виробник, таким чином, така тендерна документація порушує законодавство України, яке регулює публічні закупівлі, а саме принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, який статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з цього, ми, як потенційні учасники не можемо приймати участь у даній закупівлі, зважаючи на те, що технічні вимоги до товарів, що є предметом закупівлі може виконати тільки один виробник в України.
Таким чином, просимо внести відповідні зміни, в частині технічних вимог до наступних товарів:
1.Щодо товарів, які встановлено пунктами 11-13 (Смужки індикаторні Глюкотест № 100, Смужки індикаторні ph тест № 50, Смужки індикаторні Ацетонтест № 50), які міститься у таблиці «Імуно-серологічні реагенти» Додатку 2 до тендерної документації. Зазначені товари може поставити тільки один виробник на території України, а саме Товариство з обмеженою відповідальністю «НОРМА».
Отже, виходячи з цього, просимо розширити коло виробників, шляхом внесення змін до тендерної документації.
2.Щодо товару, який встановлено пунктом 16 (Тест смужки для глюкометра Care Sens № 50), який міститься у таблиці «Імуно-серологічні реагенти» Додатку 2 до тендерної документації. Замовник прямо передбачає, що саме це товар повинен бути від виробника Care Sens, оскільки, такі тест смужки вимагаються саме для глюкометру, виробником якого є Care Sens. Зазначений товар має змогу поставити тільки виробник Care Sens.
Отже, виходячи з цього, просимо розширити коло виробників, шляхом внесення змін до тендерної документації.
3.Товари, які встановлено пунктами 1-22 таблиці «Реагенти до аналізатора». Зазначені товари може поставити на території України тільки один виробник - компанія Mindray (КНР).
Отже, враховуючи вищевикладене, ми – як потенційний учасник процедури закупівлі вимагаємо від замовника розширити коло потенційних виробників, шляхом внесення змін до тендерної документації в частині технічних вимог до товарів, що є предметом закупівлі.
У випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми як потенційний учасник даної процедури закупівлі, залишаємо за собою право звертатися до контролюючих органів і повідомляти про допущенні порушення норм чинного законодавства, зокрема до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, територіальних органів ДАСУ, правоохоронних органів тощо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.04.2023 11:42
Вирішення:
Вивчивши Вашу вимогу UA-2023-03-29-010287-a.b2, вважаємо її необґрунтованою та безпідставною та поданою з метою лобіювання особистих інтересів, виходячи з наступного.
В самій Вимозі, Ви посилаєтесь на наявність дискримінаційних положень та викривлюєте значення виразу «або еквівалент» вказаного в Додатку № 2 до тендерної документації. Тендерна документація Замовника підготовлена у чіткій відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить жодних дискримінаційних форм. Дана закупівля здійснюється виключно на принципах добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх її стадіях, та має на меті придбання товару належної якості.
Зокрема, у Додатку № 2 до Тендерної документації викладена інформація про необхідні для замовника технічні, якісні та кількісні характеристики, в тому числі в таблиці наведені параметри (технічний опис) предмету закупівлі. Але, в цьому ж Додатку № 2 до тендерної документації в останньому абзаці зазначено, що: Примітка: у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент». Посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника може застосуватися Замовником для конкретизації потрібного товару та більш чіткого та зрозумілого пояснення потрібних характеристик для можливих постачальників.
Тобто, посилання на конкретну торгівельну марку, фірму, патент, конструкцію чи виробника носить виключно рекомендаційний характер та побажання замовника, і аж ніяк не є твердженням та вимогою пропонувати товари виключно певного виробництва, навпаки Замовником вказується, що слід читати «або еквівалент».
Відповідно до ст.5 Закону:
- Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
- Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
- Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно п. 4 ст.22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно п.3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тобто, з викладеного слідує, що Замовник в Тендерній документації, жодним чином не дискримінував, жодного учасника.
Додатково, хочемо зазначити, що Вами, як скаржником, не було доведено та документально не підтверджено неможливість виконати наведену вище умову Документації, а також не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова Документації порушує Ваші права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляє можливості подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
Дискримінація учасників
Номер:
8e5b71220d0048e48c1477e38b80e348
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-29-010287-a.b1
Назва:
Дискримінація учасників
Скарга:
Шановний Замовнику! Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині технічних, якісних та кількісних характеристик до предмету закупівлі. Зважаючи на те, що встановленим технічним вимогам відповідає один виробник, таким чином, така тендерна документація порушує законодавство України, яке регулює публічні закупівлі, а саме принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, який статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з цього, ми, як потенційні учасники не можемо приймати участь у даній закупівлі, зважаючи на те, що технічні вимоги до товарів, що є предметом закупівлі може виконати тільки один виробник в України.
Таким чином, просимо внести відповідні зміни, в частині технічних вимог до наступних товарів:
1.Щодо товарів, які встановлено пунктами 11-13 (Смужки індикаторні Глюкотест № 100, Смужки індикаторні ph тест № 50, Смужки індикаторні Ацетонтест № 50), які міститься у таблиці «Імуно-серологічні реагенти» Додатку 2 до тендерної документації. Зазначені товари може поставити тільки один виробник на території України, а саме Товариство з обмеженою відповідальністю «НОРМА».
Отже, виходячи з цього, просимо розширити коло виробників, шляхом внесення змін до тендерної документації.
2.Щодо товару, який встановлено пунктом 16 (Тест смужки для глюкометра Care Sens № 50), який міститься у таблиці «Імуно-серологічні реагенти» Додатку 2 до тендерної документації. Замовник прямо передбачає, що саме це товар повинен бути від виробника Care Sens, оскільки, такі тест смужки вимагаються саме для глюкометру, виробником якого є Care Sens. Зазначений товар має змогу поставити тільки виробник Care Sens.
Отже, виходячи з цього, просимо розширити коло виробників, шляхом внесення змін до тендерної документації.
3.Товари, які встановлено пунктами 1-22 таблиці «Реагенти до аналізатора». Зазначені товари може поставити на території України тільки один виробник - компанія Mindray (КНР).
Отже, враховуючи вищевикладене, ми – як потенційний учасник процедури закупівлі вимагаємо від замовника розширити коло потенційних виробників, шляхом внесення змін до тендерної документації в частині технічних вимог до товарів, що є предметом закупівлі.
У випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ми як потенційний учасник даної процедури закупівлі, залишаємо за собою право звертатися до контролюючих органів і повідомляти про допущенні порушення норм чинного законодавства, зокрема до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, територіальних органів ДАСУ, правоохоронних органів тощо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
03.04.2023 11:40