-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з видалення аварійних дерев
Завершена
212 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 064.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 064.00 UAH
Період оскарження:
29.03.2023 17:01 - 03.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження дій замовника
Номер:
484cf815ed0f4e9db842c7055b850804
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-29-009783-a.c1
Назва:
Оскарження дій замовника
Вимога:
Вимога
За результатами електронного аукціону, що проводиться автоматично
електронною системою закупівель UA-2023-03-29-009783-a (з видалення
аварійних дерев (код ДК 021:2015 - 77211400-6 Послуги з вирубування дерев)
уповноваженою особою від 13 квітня 2023 року № 21 було прийнято рішення
щодо відхилення нашої пропозиції.
13 квітня 2023 року о 13.06 Протокол № 21 з відповідним рішенням було
оприлюднено на веб- порталі Уповноваженого органу.
За змістом Протоколу Замовника № 21 від 13 квітня 2023 року, щодо
відхилення нашої найбільш економічно вигідної пропозиції замовник вказав те
що нами не було підтверджено стаж роботи наших працівників.
Однак, відповідно до Додатку 2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ пункт 2
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та
досвід
2.1 Враховуючи склад робіт та їх середній розряд, а також, відповідно до вимог Державного
класифікатора професій ДК 003:2010 затвердженого наказом Держспоживстандарту
України від 28 липня 2010 року №327, учасник подає документально підтверджені довідки,
про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1) інженерно-технічні працівники, які забезпечують організацію виконання робіт,
контролюють та забезпечує належну якість робіт, з досвідом роботи на відповідних посадах
не менше двох років;
2) робітники, у кількості не менше 3 (трьох) працівників (без урахування робітників,
зайнятих керуванням та обслуговуванням машин), які знають правила та мають відповідні
навички користування механізованим інструментом, що застосовується в процесі виконання
робіт, мають не нижче 3-го розряду і стаж роботи не менше 1-го року;
3) робітники, зайняті керуванням та обслуговуванням машин, що використовуються при
виконанні робіт, не менше 4 (чотирьох) працівників, зокрема, машиніст автогідропідіймача
(не менше двох робітників) не нижче 5-го розряду, стаж роботи машиністом автовишки та
автогідропідіймача чи інших подібних за складністю машин не менше 1 року; водій
навантажувача (не менше двох працівників) не нижче 3-го розряду та стаж роботи за
професією водія навантажувача чи інших подібних за складністю машин не менше 1 року.
Інформація, зазначена у довідках, має бути підтверджена копіями документів:
трудових книжок; або наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за
наявності); або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником
процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або
інших документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність
правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками.
Довідки подаються за нижченаведеними зразками:
2.1.1 Інформаційна довідка наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають
необхідні знання та досвід (для інженерно-технічних працівників тощо).
№
п/
п
Посада Постійно,
за угодою,
інше
Прізвище,
ім’я, по
батькові
Освіта Спеціальність
Загальний
стаж роботи
на посаді,
років
1 2 3 4 5 6 7
Керівник учасника або уповноважена особа _______________ (Прізвище та ініціали) М.П.
2.1.2 Інформаційна довідка наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників
(для робочих професій).
№
п/п
Прізвище,
ім’я, по
батькові
Про
фесі
я
Постійно,
за угодою,
інше
Розряди Загальний
стаж роботи
по професії,
років
III IV V VI
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Керівник учасника або уповноважена особа _______________ (Прізвище та ініціали) М.П.
Тобто замовник НЕ ВИМАГАВ ДОКУМЕНТІВ ПІДТВЕРДЖУЮЧИХ
СТАЖ А ВИМАГАВ підтвердження наявності правовідносин учасника
процедури закупівлі з відповідними працівниками.
Також замовник при наданні нам 24 годин на виправлення не вказав нам
на потребу у виправлення даної «начебто вимоги» хоча даний пункт підпадає під
виправлення! А тому замовник де юро і де факто підтвердив нашу відповідність
даному пункту! Але по незрозумілим нам вимогам замовник відхилив нашу
пропозицію.
ВИМАГАЮ:
1. Скасування рішення уповноваженої особи згідно Протоколу № 21 від
13 квітня 2023 року, щодо відхилення нашої пропозиції як таке, що прийняті
помилково.
2. Повернутись до розгляду нашої пропозиції та Визнати нас переможцем
закупівлі.
В разі не задоволення нашої Вимоги будемо змушенні звернутись до
Антимонопольного комітету України та Держаудитслужби за захистом своїх
законних прав.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження дій замовника Дунаївці.docx.pdf 18.04.2023 14:56
Дата подачі:
18.04.2023 14:56
Вирішення:
Відповідно до вимог тендерної документації (Розділу III. пункт 5. Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені пунктом 44 Особливостей), замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Згідно з даною тендерною документацією та Додатком 2 до неї учасник подає як частину тендерної пропозиції документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям.
Замовником встановлено три кваліфікаційні критерії, одним з яких є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Замовником зазначено, що інформація, зазначена у довідках, має бути підтверджена копіями документів: трудових книжок; або наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності); або цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником процедури закупівлі протягом усього терміну виконання договору про закупівлю; або інших документів, передбачених законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками.
В довідках про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовником передбачено графу 7. «Загальний стаж роботи на посаді/по професії, років», отже, зазначаючи дану інформацію учасник повинен був документально підтвердити дані вказані ним у довідці.
Замовником вказано якими документами можливо підтвердити відповідність інформації вказаній учасником у довідці. Формулювання «які підтверджують наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками», вирване учасником з контексту і невірно протрактоване, відносилося до інших документів, передбачених законодавством, тобто документи, яких немає в переліку вказаному Замовником (трудові книжки, накази про призначення на посаду, накази про сумісництво (за наявності); або цивільно правові угоди), що свідчать про трудові відносини оформлені відповідно до чинного законодавства України і разом з тим підтверджують інформацію зазначену учасником в довідці.
Окрім того, враховуючи відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означає, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі, що передбачено Розділом III. Пунктом 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, тендерної документації.
Враховуючи вище викладене, а також те, що Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВВГ БУД», як такої, що не відповідає вимогам установленим у тендерній документації (кваліфікаційним критеріям), оскільки, відповідно до підтверджуючих документів наданих учасником, стаж роботи працівників на посадах вказаних в цивільно-правових угодах, становить лише 1,5 місяці, тоді як, тендерною документацією Замовника встановлено вимогу про стаж роботи не менше 1-го року для робітників і не менше двох років для інженерно-технічних працівників.
Статус вимоги:
Відхилено