-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу (Наколінники Р2)
Завершена
254 790.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 273.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 273.95 UAH
Період оскарження:
29.03.2023 15:12 - 03.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оплата за поставвлену продукцію
Номер:
994cc7632a4245cd88aa8e61cd2eee37
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-29-007423-a.a2
Назва:
Оплата за поставвлену продукцію
Вимога:
«Шановний Замовник»! Наше питання прямо стосується закупівлі, оскільки ми маємо намір прийняти в ній участь. Але для прийняття рішення щодо участі нам потрібно зрозуміти як ви плануєте робити розрахунки оскільки маєте заборгованість яку відмовляєтесь оплатити. Тому усі наші запити жодним чином не порушують Закон оскільки задані по суті закупівлі. Вимагаємо надати відповідь як ви плануєте розрахуватися за цією закупілею якщо маєте заборгованості за інші? Чи наявні кошти у ДП "Добропілля-видобуток" на рахунках?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2023 15:39
Вирішення:
Шановний Учасник! Умови оплати вказано в деталях закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.04.2023 23:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оплата за поставвлену продукцію
Номер:
5f7cd690a1ec4794901bfc95d8a870d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-29-007423-a.b1
Назва:
Оплата за поставвлену продукцію
Вимога:
05-05-2021 року було підписано договір між ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" та ПрАТ Азовкабель за закупівлею № UA-2021-04-14-003377-b та поставлено товар на суму 809 460,00 UAH, Протягом всього цього часу ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" не перерахувало жодного платежу за поставлену продукцію! А у відповідь на звернення відповіли що "ДЕНЕГ НЕТ"! ВИМАГАЄМО надати пояснення як ви плануєте проводити закупівлі якщо маєте заборгованісті майже 2 роки і чи не плануєте також ошукати постачальників за цією закупівлею?
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь на претензію ДП ДОБРОПІЛЛЯ ВУГІЛЛЯ.PDF 30.03.2023 14:40
- Заборгованість.JPG 30.03.2023 14:40
Дата подачі:
30.03.2023 14:40
Вирішення:
Доброго дня шановний Учасник! Відповідно по пункту 51 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваша вимога не має питань, вимог стосовно триваючої тендерної процедури. Окремо нагадуємо, що Згідно п.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом. Ураховуючи Вашу вимогу, Закон «Про публічні закупівлі» та Особливості, затверджені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не містить відповіді на Ваше питання.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.04.2023 23:00