• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Твердопаливні котли.

Торги не відбулися

275 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 375.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2023 14:22 - 03.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо порушень Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в процесі закупівлі UA-2023-03-29-006325-a

Номер: da403556617b47e9879e3bff5baceff1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-29-006325-a.b2
Назва: СКАРГА щодо порушень Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в процесі закупівлі UA-2023-03-29-006325-a
Скарга:
Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Знам'янської міської ради (далі – Замовник) проводить відкриті торги (з особливостями) № у Prozorro: UA-2023-03-29-006325-a. Предмет закупівлі: Твердопаливні котли (ДК 021:2015 – 44620000-2 Радіатори і котли для системи центрального опалення та їх деталі). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі UA-2023-03-29-006325-a взяти участь 2 учасника: 1. ФОП "Рудник Павло Володимирович" з тендерною пропозицією 237 000,00 грн. 2. ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" з тендерною пропозицією 262 224,00 грн. Треба зауважити, що різниця між даними пропозиціями досить суттєва й складає 25 224,00грн. ( двадцять п’ять тисяч двісті двадцять чотири грн. 00 коп. ). Протоколом уповноваженої особи Замовника Макарова Олега Ігоровича (протокол № 28 від 12.04.2023 року) визначено переможцем закупівлі Твердопаливні котли (ДК 021:2015 – 44620000-2 Радіатори і котли для системи центрального опалення та їх деталі) ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" Учасника з ціновою пропозицією 262224,00 грн. (двісті шістдесят дві тисячі двісті двадцять чотири грн. 00коп.). Детально вивчивши документи тендерної пропозиції ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" та порівнявши їх з тендерною документацією Замовника чітко видно, що тендерна пропозиція цього Учасника не відповідає умовам технічної специфікації. Учасник в складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, на вимогу Замовника відповідно Додатку 2 до тендерної документації - вих. № 77 від 05.04.2023, в якій графі підтвердження відповідності з посиланням на документ вказує : «Відповідає. Інструкція по експлуатації. Паспорт.». Також ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" надає Інструкції по експлуатації паспорт КОТЛИ ОПАЛЮВАЛЬНІ ВОДОГРІЙНІ ARS 12-150 KT-E (далі технічний паспорт виробу). В графі 13. Таблиці з технічним завданням Замовника вказана Температура теплоносія на вході, min, ºС 60 (при цьому у вказаній колонці не зазначено, що температура теплоносія на вході повинна бути « менше 60 ºС », а наоборот вказано min, тобто «не меньше»), тоді як у технічному паспорті виробника в таблиці зазаначена величина 56 ºС. Крім того в графі 16. Таблиці Замовник зазначив Споживання ел. енергії, Вт 230 (при цьому у вказаній колонці не зазначено, що споживання може бути «не більше» 230 Кт). Ця величина відповідно Інструкції по експлуатації паспорт КОТЛИ ОПАЛЮВАЛЬНІ ВОДОГРІЙНІ ARS 12-150 KT-E складає 160 Вт (вказано в таблиці). В комплекті поставки котла в технічному паспорті виробу не прописан термометр, запобіжний клапан, які вимагав Замовник в графі 22. Комплект поставки котла має включати в себе. З цього виходить, що Замовник потрібно буде витрачати додаткові кошти на придбання обладнання, яке відповідно предмету закупівлі повинно йти в комплекті з котлом. До вищезазначеного треба й наголосити, що Замовник у Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагає : «Скан копію оригінала технічного паспорта виробу з зазначення моделі, технічних параметрів, гарантійних зобов’язань та серійного номера… У паспорті котла має зазначатися інформація про заводський номер, тип, гарантійні зобов’язання, ресурс експлуатації, які відповідають вимогам даного Додатку до тендерної документації.». Вивчивши паспорт котла запропонованого Учасником ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" треба зазначити, що серійного (заводського) номеру в цьому документі не має. Виходячи з вищезазначеного тендерну пропозицію ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" Замовник має відхилити як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Відповідно до статті 30 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. ФОП Рудник П.В. надав вимогу 13.04.2023 р., в якій виклав Замовнику вищенаведені факти неправомірного визнання переможця. У відповідь 17.04.2023р. Замовник відповів: «Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне:Що стосується першої вашої вимоги, то температура води на вході в котел в 56 С, що збільшує діапазон регулювання та є покращенням технічним характеристик, Що стосується другого твердження про споживання електроенергії, то споживання електроенергії в 16 0Вт, замість вимоги в 230 Вт є суттєвим поліпшенням, виходячи зі складної ситуації в Україні, що тягне за собою менше споживання електроенергії та економію бюджетних коштів. Щодо комплектації котла запобіжним клапаном та термометром Постачальник підтвердив дану вимогу у довідці №77 від 05.04.2023р. позначенням в таблиці – «ВІДПОВІДАЄ» Щодо вимоги Додатку 2 «надати скан копію оригінала технічного паспорта виробу з зазначення моделі, технічних параметрів, гарантійних зобов’язань та серійного номера, постачальник надав Інструкцію з експлуатації, Паспорт, де на сторінці 21 є чітко зазначена графа: «Заводський номер______________». Серійний або заводський номер котла присвоюється лише після виготовлення виробу та мав бути вказаний лише при наявності виробу. Жоден з перелічених вами пунктів в вимогі не погіршує технічних та якісних характеристик виробу та не призводить до додаткових витрат бюджетних коштів.» Виходячи з офіційної відповіді Замовника на вимогу, треба зробити висновок про неправомірну дискваліфікацію найбільш економічно вигідної пропозиції в результаті проведення закупівлі ФОП Рудник Павло Володимирович у сумі 237000,00 грн., що менша на 25224,00 грн., аніж пропозиція пропозицію ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ", що складає близько 11% від суми оголошеної закупівлі. Протоколом засідання уповноваженої особи № 27 від 12.04.2023 було прийнято рішення відхилення тендерної пропозиції ФОП Рудника Павла Володимировича як такої яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації лише через те, що : «Згідно колонки № 3 таблиці зазначеної в додатку № 2 тендерної документації в якій зазначена технічна специфікація предмету закупівлі, замовником вимагалася потужність твердопаливного котла в обсязі 99 кВт ( при цьому у вказаній колонці не зазначено, що потужність повинна бути «Не менше 99 кВт»), в той час в складі тендерної пропозиції ФОП Рудника Павла Володимировича міститься паспорт котла потужністю 100 кВт….». Чому тоді для найбільш економічно вигідній пропозиції Замовник котел з більшою потужністю, але який повністю відповідає всьому технічному завданню, про це свідчить не тільки слово «Відповідає» в колонці, як у ФОП Волянського Андрія Володимировича, а й надані документи – паспорт на котел, керівництво з експлуатації і монтажу, не порахував як покращення технічних харктеристик. Тобто у Скаржника існує охоронюваний законом прямий інтерес, який порушено неправомірним діями Замовника. Такими як дискримінація та лобіювання інтересів Замовником Учасника з найменш економічно вигідною пропозицією. Тоді як відповідно закону є поняття еквіваленту : «технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент". При цьому якість запропонованого еквіваленту товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника…». Учасник ФОП Рудник Павло Володимирович з найбільш вигідною ціною запропонував реально товар відповідаючий технічній специфікації Замовника, при цьому надав всі документи підтверджуючи кожне слово в технічній характеристиці предмету закупівлі, до того ж надав реальне покращення - котел більшої потужності…Але чомусь його пропозиція була відхилена, а Учасника з пропозицією на 25224,00 грн. дорожче, ще й з реальними ознаками того що його пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації Замовник «протягує», не дивлячись на реальну необхідність в умовах військового часу економії бюджетних коштів та нехтуючи розумінням покупки якісного та відповідного предмету закупівлі товару. На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 5, ст.31, ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та надати відповідь у встановлені Законом строки. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" . 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ФОП "Рудник Павло Володимирович".
Дата розгляду скарги: 27.04.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.04.2023 16:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.05.2023 15:26
Дата виконання рішення Замовником: 03.05.2023 08:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Антимонопольного комітету України № 5546 -р/пк-пз від 27.04.2023 відділом освіти скасовується рішення про визнання переможцем учасника ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" .
Автор: ФОП "Рудник Павло Володимирович", Павло Рудник +380662724693 avrora.auto@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Не правомірне визнання переможця

Номер: 0be1e67f6b804a93a4c3afe1a0507089
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-29-006325-a.a1
Назва: Не правомірне визнання переможця
Вимога:
ВИМОГА щодо порушень Замовником законодавства у сфері публічних закупівель в процесі закупівлі UA-2023-03-29-006325-a Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Знам'янської міської ради (далі – Замовник) проводить відкриті торги (з особливостями) № у Prozorro: UA-2023-03-29-006325-a. Предмет закупівлі: Твердопаливні котли (ДК 021:2015 – 44620000-2 Радіатори і котли для системи центрального опалення та їх деталі). Протоколом уповноваженої особи Замовника Макарова Олега Ігоровича (протокол № 28 від 12.04.2023 року) визначено переможцем закупівлі Твердопаливні котли (ДК 021:2015 – 44620000-2 Радіатори і котли для системи центрального опалення та їх деталі) ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" Учасника з ціновою пропозицією 262224,00 грн. (двісті шістдесят дві тисячі двісті двадцять чотири грн. 00коп.). Детально вивчивши документи тендерної пропозиції ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" та порівнявши їх з тендерною документацією Замовника чітко видно, що тендерна пропозиція цього Учасника не відповідає умовам технічної специфікації. Учасник в складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, на вимогу Замовника відповідно Додатку 2 до тендерної документації - вих. № 77 від 05.04.2023, в якій графі підтвердження відповідності з посиланням на документ вказує : «Відповідає. Інструкція по експлуатації. Паспорт.». Також ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" надає Інструкції по експлуатації паспорт КОТЛИ ОПАЛЮВАЛЬНІ ВОДОГРІЙНІ ARS 12-150 KT-E (далі технічний паспорт виробу). В графі 13. Таблиці з технічним завданням Замовника вказана Температура теплоносія на вході, min, ºС 60, тоді як у технічному паспорті виробника в таблиці зазаначена величина 56 ºС. Крім того в графі 16. Таблиці Замовник зазначив Споживання ел. енергії, Вт 230. Ця величина відповідно Інструкції по експлуатації паспорт КОТЛИ ОПАЛЮВАЛЬНІ ВОДОГРІЙНІ ARS 12-150 KT-E складає 160 Вт (вказано в таблиці). Крім того в комплекті поставки котла в технічному паспорті виробу не прописан термометр, запобіжний клапан, які вимагав Замовник в графі 22. Комплект поставки котла має включати в себе. До вищезазначеного треба й наголосити, що Замовник у Додатку 2 до тендерної документації від учасників вимагає : «Скан копію оригінала технічного паспорта виробу з зазначення моделі, технічних параметрів, гарантійних зобов’язань та серійного номера… У паспорті котла має зазначатися інформація про заводський номер, тип, гарантійні зобов’язання, ресурс експлуатації, які відповідають вимогам даного Додатку до тендерної документації.». Вивчивши паспорт котла запропонованого Учасником ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" треба зазначити, що серійного (заводського) номеру в цьому документі не має. Виходячи з вищезазначеного тендерну пропозицію ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" Замовник має відхилити як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей. Тому просимо Замовника виправити порушень Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, змінивши своє рішення та дискваліфікувавши пропозицію ФОП "ВОЛЯНСЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вашу вимогу, повідомляємо наступне:Що стосується першої вашої вимоги, то температура води на вході в котел в 56 С, що збільшує діапазон регулювання та є покращенням технічним характеристик, Що стосується другого твердження про споживання електроенергії, то споживання електроенергії в 16 0Вт, замість вимоги в 230 Вт є суттєвим поліпшенням, виходячи зі складної ситуації в Україні, що тягне за собою менше споживання електроенергії та економію бюджетних коштів. Щодо комплектації котла запобіжним клапаном та термометром Постачальник підтвердив дану вимогу у довідці №77 від 05.04.2023р. позначенням в таблиці – «ВІДПОВІДАЄ» Щодо вимоги Додатку 2 «надати скан копію оригінала технічного паспорта виробу з зазначення моделі, технічних параметрів, гарантійних зобов’язань та серійного номера, постачальник надав Інструкцію з експлуатації, Паспорт, де на сторінці 21 є чітко зазначена графа: «Заводський номер______________». Серійний або заводський номер котла присвоюється лише після виготовлення виробу та мав бути вказаний лише при наявності виробу. Жоден з перелічених вами пунктів в вимогі не погіршує технічних та якісних характеристик виробу та не призводить до додаткових витрат бюджетних коштів.
Статус вимоги: Не задоволено