• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекти меблів для кабінетів фізики, хімії, біології, інформатики, лінгофонного, початкової ланки, старшої ланки для опорних шкіл Донецької області

Комплекти меблів для кабінетів фізики, хімії, біології, інформатики, лінгофонного, початкової ланки, старшої ланки для опорних шкіл Донецької області

Завершена

3 759 057.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 590.57 UAH
Період оскарження: 28.12.2017 16:19 - 14.01.2018 00:00
Скарга
Відхилено

скарга на кваліфікацію

Номер: 722eb1034b1e4cdab7cef4d34233086a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-28-002126-b.c3
Назва: скарга на кваліфікацію
Скарга:
скарга та квитанція про сплату додані
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 23.02.2018 19:22
Автор: ПМП "Геліка", Тімофєєв Максим Маколайович 0937226643 tim@gelika.vn.ua http://www.gelika.org
Вимога
Є відповідь

оскарження кваліфікації

Номер: 83743da01e38418f9a49690ed3893d1e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-28-002126-b.b2
Назва: оскарження кваліфікації
Вимога:
18 січня 2018 року відбулися відкриті торги UA-2017-12-28-002126-b, за предметом закупівлі комплекти меблів для кабінетів фізики, хімії, біології, інформатики, лінгофонного, початкової ланки, старшої ланки для опорних шкіл Донецької області. Учасником Приватне мале підприємство «Геліка» було надано найнижчу цінову пропозицію. Але, Протоколом №9 від 22 січня 2018 року, пропозицію ПМП «Геліка» було відхилено по причині не відповідності Тендерній документації. Зокрема, згідно додатку 3 ТД не надано Свідоцтв «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» для підтвердження відповідності та якості запропонованих меблів. З даним рішенням ПМП «Геліка» категорично на погоджується, оскільки для підтвердження якості та відповідності шкільних меблів, відповідно до ТД, учасником надано сертифікати якості та відповідності державним стандартам, ГОСТам, що є обов’язковими для виробників меблів та затверджені на законодавчому рівні. Для департаментів освіти, які проводять тендерні закупівлі вимагати Свідоцтва «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» є рекомендаційним, а не обов’язковим. Обов’язкова наявність таких свідоцтв не затверджена жодним законодавчим актом України, тому вимагати їх є незаконним відповідно до ч.4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Інститут модернізації закладів освіти на наш запит надав відповідь про те, що отримання Свідоцтв «Про визнання відповідності педагогічним вимогам» є добровільним, а не обов’язковим для виробників. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 17 червня 2008 року N 537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України” такі свідоцтва та грифи видаються на кожен конкретний виріб окремо, зважаючи на його технічні характеристики (п.1.14 Порядку). Отже, такі свідоцтва та грифи неможливо отримати не маючи конкретних технічних вимог. Крім того, Відповідно до п.п.2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.11 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України загальний строк отримання свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифів МОН складає понад 3 місяці. Для учасника неможливо отримати відповідні свідоцтва чи грифи до кінцевого строку подання тендерної пропозиції, оскільки він не може знати, які саме вироби будуть закуповуватися замовником і заздалегідь отримати відповідні свідоцтва чи грифи. Отже, відповідні документи на конкретні вироби, що є предметом закупівлі, могли отримати лише ті учасники, які, ймовірно, були повідомлені Замовником заздалегідь про вид та технічні характеристики виробів, що будуть предметом закупівлі. Тому така вимога є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме такі як: • добросовісна конкуренція серед учасників; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємо вашу увагу, що уже було рішення Антимонопольного комітету України №7733-р/пк-пз від 02.11.2017р. згідно аналогічної скарги по закупівлі UA-2017-10-06-000232-c (Замовник закупівлі - Департамент освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації). Рішенням встановлено, що умови Замовника щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції копій свідоцтв про визнання відповідності педагогічним умовам можуть виконати лише суб’єкти господарювання, які на момент оприлюднення оголошення про проведення Процедури закупівлі вже мали в наявності свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам товару, технічні характеристики якого визначені у Документації, та відомі такому учаснику, що є дискримінацією та порушує положення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення було прийнято на користь Скаржника та його вимоги були задоволені. На підставі вищевикладеного, вимагаємо: -визнати Протокол №8 засідання тендерного комітету департаменту освіти і науки Донецької облдержадміністрації від 22 січня 2018 року не дійсним; -здійснити кваліфікацію з урахуванням вищезазначених зауважень. У випадку відмови, ми будемо змушені звернутися з відповідною скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Приватному малому підприємству «Геліка» Тендерним комітетом департаменту освіти і науки розглянуто Вашу вимогу від 23.01.2018р. Відповідно до ч. 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Частиною 2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Також зазначимо, що Вами, як учасником у складі тендерної пропозиції було надано лист-згоду, яким учасник повідомляє, що погоджується з усіма положеннями тендерної документації, визнає їх відповідність чинному законодавству та погоджується на виконання вимог, передбачених цією документацією. Таким чином, оскільки Учасник не звертався до Замовника із повідомленням про встановлення ним дискримінаційних вимог у тендерній документації, не оскаржував встановлення таких вимог до Антимонопольного комітету у передбачений законодавством строк та погодився з умовами тендерної документації та їх законністю, вважаємо неможливим задовольнити вимогу Приватного малого підприємства «ГЕЛІКА» щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. Тендерний комітет департаменту освіти і науки
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Технічні вимоги не відповідають чинному законодавству

Номер: 23f11055b40a4610a084daf5c324554b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-28-002126-b.a1
Назва: Технічні вимоги не відповідають чинному законодавству
Вимога:
У Додаку 3 до Тендерної документації зазначено, що стілець вчителя (полум’який) повинен бути розміром (Д*Ш*В) не менше 530мм*580мм*820мм (у всіх комплектах), стіл лабораторний хімічний з мийкою (а саме стільниця) мати розмір не менше 1200*615мм, стілець учня (полум’який) повинен бути розміром (Д*Ш*В) не менше 530мм*580мм*820мм (у всіх комплектах). Також відповідно до Додатку 3 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції завірені копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам. Зазначаємо, що відповідно до Переліку підприємств-виробників (постачальників), що мають чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на меблі для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів (станом на 01 листопада 2017 року), розміщеному на офіційному сайті Інституту модернізації змісту освіти imzo.gov.ua, чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на стілець вчителя/учня (полум’який) та стіл лабораторний хімічний мийкою мають лише два підприємства – ТОВ Науково-виробниче підприємство «Промінь» та ТОВ «Меблі-Техностиль». Проте надати свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на стілець вчителя (полум’який) саме розміром (Д*Ш*В) НЕ МЕНШЕ 530мм*580мм*820мм, стіл лабораторний хімічний з мийкою (а саме стільниця) НЕ МЕНШЕ 1200*615мм, стілець учня (полум’який) розміром (Д*Ш*В) НЕ МЕНШЕ 530мм*580мм*820мм може тільки ТОВ НВП «Промінь». Звертаємо увагу Замовника, що товар, який може запропонувати другий учасник не суттєво відрізняється від вимог тендерної документації: а саме ширина стільців на 2 см, а ширина стільниці стола лабораторного хімічного з мийкою на 1,9 см менше за ті, що вимагає Замовник. Проте через вимогу Замовника надати свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на стілець вчителя/учня (полум’який), стіл лабораторних хімічний з мийкою розміром НЕ МЕНШЕ зазначених у Додатку 3 до Тендерної документації тільки ТОВ НВП «Промінь» може бути визнане переможцем, що порушує принцип недискримінації, закріплений ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ч.4 ст.22 цього ж закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимоги Замовника, за яких тільки одне підприємство може бути визнане переможцем, є дискримінаційними та порушують принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме такі принципи як: • добросовісна конкуренція серед учасників; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 до тендерної документації та усунути вимоги, які обмежують конкуренцію та позбавляють можливості інших учасників стати переможцями процедури закупівлі. У випадку невнесення змін ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: На підставі уточнених потреб об'єктів ( опорних шкіл) та зауважень Замовник вносить зміни
Статус вимоги: Задоволено