-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин, дизельне паливо
Завершена
5 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 500.00 UAH
Період оскарження:
29.11.2017 11:05 - 29.12.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Оскарження рішення щодо дискваліфікаці
Номер:
e9f944b628294be4a38e7d496ba67623
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-29-000895-c.a3
Назва:
Оскарження рішення щодо дискваліфікаці
Скарга:
Оскарження рішення Замовника щодо ТОВ "МЕРКУРІЙ-ОЙЛ" до АМКУ
Пов'язані документи:
Учасник
- Оплата.pdf 16.01.2018 22:14
- Скарга.pdf 16.01.2018 22:14
- Довідка.pdf 16.01.2018 22:14
- Лист.pdf 16.01.2018 22:14
- Протокол ТОВ Меркурій- ойл.doc 16.01.2018 22:14
- ДКУ.pdf 17.01.2018 12:11
- рішення від 18.01.2018 № 427+лист Замовнику.pdf 19.01.2018 18:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.02.2018 № 955.pdf 05.02.2018 19:40
- Рішення від 02.02.2018 № 955.pdf 07.02.2018 20:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.01.2018 22:14
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.02.2018 20:08
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення щодо дескваліфікації
Номер:
5e816f7e5ca64c3a930d5db3c66db15e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-29-000895-c.a2
Назва:
Оскарження рішення щодо дескваліфікації
Вимога:
Просимо розглянути оскарження протоколу щодо дискваліфікації ТОВ "МЕРКУРІЙ_ОЙЛ". Додаємо текст скарги з аргументацією невірного прийняттня рішення та копії супровідних документів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір.pdf 12.01.2018 18:23
- Копії документів.pdf 12.01.2018 18:23
- Скарга.pdf 12.01.2018 18:23
Дата подачі:
12.01.2018 18:23
Вирішення:
На вашу вимогу про усунення порушення від 12.01.2018р. повідомляємо наступне:
По першому питанню:
Статтею 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі, зокрема: - він має незаперечні докази того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі (п.1.ч.1 ст.17); - тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника (п.7.ч.1.ст.17).
При цьому ч. 3 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у ч.1 та ч.2 ст.17, надається в довільній формі.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених п. п. 1 та 7 ч. 1 ст.17.
Крім того, відповідно до ч. 3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити відповідно до законодавства також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідним до неї включити.
Згідно п.5.5. ч.5 Розділу III тендерної документації замовником було передбачено, що учасник, для підтвердження відсутності всіх підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно із ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», повинен був надати в складі тендерної пропозиції саме інформацію, а не підтверджуючи документи.
Однак, в наданій довідці ТОВ «МЕРКУРІЙ – ОЙЛ» не зазначив, серед іншого, що у нього відсутні підстави для відмови за п. 1 та п.7 ч.1 ст.17, тобто не надав вказану інформацію взагалі, на підставі чого, дана довідка і не відповідає вимогам тендерної документації.
По другому питанню:
Згідно п. 5.3. Розділу III тендерної документації, для документального підтвердження інформації про відповідність установленим кваліфікаційним критеріям, зокрема на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про виконання аналогічних договорів за формою, наведеною у Додатку 3 до ТД, за підписом уповноваженої особи учасника.
Зазначена форма довідки містила 3 показники: період постачання (місяць, рік); найменування покупця та обсяг постачання або сума договору.
В наданій довідці ТОВ «МЕРКУРІЙ – ОЙЛ» в показнику «обсяг або сума договору» було зазначено наступне : «за потребою покупця, відповідно до договору», тобто учасник не зазначив ні обсягу ні суми.
Посилання учасника у своєму листі (вих. № 12-01/СТ від 12.01.2018 року) на те, що інформація щодо обсягу та ціни була зазначена в довідці в редакції договору і міститься в інших документах: додаткових угодах та накладних, нами не може бути прийнята, бо додаткові угоди та накладні (у разі відсутності зазначення обсягів та суми в договорі) є невід’ємною частиною договору та документами на підставі яких складаються істотні умови договору. Тобто вказану інформацію Ви мали б зазначити з урахуванням цих документів.
Окрім, того ніде в тендерній документації по предмету закупівлі UA-2017-11-29-000895-c не містилось вимоги щодо документів, які повинні підтверджувати або на підставі яких склалися ці показники (їх перелік або надання копій ).
На підставі вищезазначеного, та враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації, КП «Харківський метрополітен» не має правових підстав для задоволення Ваших вимог.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо умов Договору
Номер:
fa5ac315d7c24856a57a22a11811f42c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-29-000895-c.c1
Назва:
Вимога щодо умов Договору
Вимога:
Керуючись положенням ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємоcь до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, допущеного в положеннях проекту договору, що є невід’ємною частиною тендерної пропозиції.
Керуючись положенням ч. 1 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
У відповідності до п.2 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Враховуючи факт необхідності організації та порядку проведення торгів із неухильним дотриманням вимог чинного законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо про невідповідність положень проекту договору вказівкам Закону, у зв’язку з відсутністю умов щодо можливості зміни ціни не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку. Дана прогалина позбавляє потенційних Учасників на право щодо зміни ціни пропозиції внаслідок коливання цін на ринку в сторону збільшення, тим самим, створює ризик непоставки товару, що є предметом закупівлі, Замовнику торгів.
Вимоги тендерної документації, передбачена у її положенні, свідчить про порушення базових принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи зазначені вище обставини, просимо членів тендерного комітету усунути порушення та внести зміни до тендерної документації!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо умов Договору.pdf 06.12.2017 16:23
- Відповідь вимога 06.12.2017.doc 08.12.2017 10:33
Дата подачі:
06.12.2017 16:23
Вирішення:
На вашу вимогу про усунення порушення від 06.12.2017р. повідомляємо наступне:
Проект договору, який викладено в Додатку 5 до ТД, містить п. 7.3., яким передбачено, що істотні умови Договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає, серед іншого, і зміну ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Тобто немає підстав для внесення змін у проект договору відповідно до вищезазначеної вимоги, у зв’язку з тим, що проектом договору передбачено можливість зміни істотних умов договору у випадках відповідно до ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також треба зазначити, що згідно ч. 1 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, де передбачено підстави та порядок для зміни або розірвання договору, а саме, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. При цьому, відповідно до роз’яснення МЕРТ від 27.10.2016р. № 3302-06/34307-06, внесення змін до договору у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків можливо у разі коливання ціни такого товару на ринку та в залежності від такого коливання, що повинно бути обґрунтовано та документально підтверджено.
Статус вимоги:
Відхилено