• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Рукав вентиляційний

Завершена

1 439 700.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 200.00 UAH
Період оскарження: 28.03.2023 23:00 - 02.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оплата за поставвлену продукцію

Номер: 97d46be4914c4252817ead48c629b86c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-28-011661-a.a2
Назва: Оплата за поставвлену продукцію
Вимога:
«Шановний Замовник»! Наше питання прямо стосується закупівлі, оскільки ми маємо намір прийняти в ній участь. Але для прийняття рішення щодо участі нам потрібно зрозуміти як ви плануєте робити розрахунки оскільки маєте заборгованість яку відмовляєтесь оплатити. Тому усі наші запити жодним чином не порушують Закон оскільки задані по суті закупівлі і ніякі комісії не можуть бути утримані з наших рахунків. Вимагаємо надати відповідь як ви плануєте розрахуватися за цією закупілею якщо маєте заборгованості за інші?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, ПрАТ "АЗОВКАБЕЛЬ" знаходиться в процесі провадження у справі про банкрутство. Згідно пп.8 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли учасник процедури закупівлі визнаний в установленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура. Щодо вимоги надати відповідь щодо розрахунків, повідомляємо наступне: умови оплати оприлюднені державною умовою в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерній документації та проекті договору.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.04.2023 23:05
Вимога
Відхилено

Оплата за поставвлену продукцію

Номер: 54cd9c7708354cc49b7013165734bd0f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-28-011661-a.b1
Назва: Оплата за поставвлену продукцію
Вимога:
05-05-2021 року було підписано договір між ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" та ПрАТ Азовкабель за закупівлею № UA-2021-04-14-003377-b та поставлено товар на суму 809 460,00 UAH, Протягом всього цього часу ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" не перерахувало жодного платежу за поставлену продукцію! А у відповідь на звернення відповіли що "ДЕНЕГ НЕТ"! ВИМАГАЄМО надати пояснення як ви плануєте проводити закупівлі якщо маєте заборгованісті майже 2 роки і чи не плануєте також ошукати постачальників за цією закупівлею?
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166 (далі – Порядок функціонування системи). Згідно з абзацом десятим пункту 2 Порядку функціонування системи визначено, що Уповноваженим органом у сфері закупівель з метою розгляду питань діяльності електронних майданчиків, авторизованих/попередньо авторизованих електронних майданчиків в системі утворено комісію щодо розгляду питань діяльності електронної системи закупівель (далі – Комісія). При цьому одним з основних завдань Комісії є розгляд звернень, скарг та інформації від адміністратора, користувачів та операторів авторизованих/попередньо авторизованих електронних майданчиків з питань, віднесених до компетенції Комісії (підпункт 6 пункту 26 Порядку функціонування системи). У свою чергу, відповідно до пунктів 8 та 9 Порядку функціонування системи користувач несе відповідальність за свої дії, які вчиняються ним в системі, та дії осіб, які вчиняються від його імені з використанням його даних персональної ідентифікації. Користувач несе відповідальність за зміст інформації, яка оприлюднюється ним в системі. У разі розміщення в системі інформації шкідливого та образливого характеру та інформації, що не стосується проведення закупівлі, Уповноважений орган приймає на підставі рішення комісії рішення про надання дозволу адміністратору на зняття з оприлюднення такої інформації. Отже, у разі розміщення користувачами в системі інформації шкідливого та образливого характеру та/або інформації, що не стосується проведення закупівлі, замовник може повідомити про зазначені факти оператора авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика, адміністратора та/або Комісію. Також зазнаємо, що участь підприємств у тендері не є законодавчо встановленим обов'язком, а визначається учасником тендеру самостійно та на добровільних засадах.
Статус вимоги: Відхилено