• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Ліхтар для вуличного освітлення)

Торги не відбулися

562 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 626.00 UAH
Період оскарження: 28.03.2023 23:22 - 02.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" у закупівлі №UA-2023-03-28-011643-a

Номер: 0ef48a7d2fef4271969f34cd51557e86
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-28-011643-a.b2
Назва: Скарга на рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" у закупівлі №UA-2023-03-28-011643-a
Скарга:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" взяв участь у закупівлі №UA-2023-03-28-011643-a Код ДК 021:2015 - 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Ліхтар для вуличного освітлення). 11.04.2023р. замовником у вищезазначеній закупівлі розглянуто нашу пропозицію та оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей. Зокрема, у даному документі містилася наступна вимога: «Виконати вимогу: в разі погодження термінів, які використовуються в цій тендерній документації, які вживаються у значенні, наведеному в Законі, а саме, що тендерна пропозиція – це пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації, та має відповідати ряду вимог (1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо) на виконання яких згідно підпункту 5 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації, що подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження документів через електронну систему закупівель здійснено з недотриманням пункту 3 даного ряду вимог через відсутність накладання електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» На виконання вказаної вимоги, ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" 11.04.2023р. завантажено підписані окремо документи, які вимагалися тендерною документацією, а також повторно накладено підпис в цілому на тендерну пропозицію. В межах пропозиції додатково не було завантажено, а відповідно, і окремо підписано документ із назвою «Витяг єдиного податку 11.2022.pdf». При цьому цей документ не вимагався тендерною документацією та був підвантажений ще 05.04.2023р. як стандартний документ для доведення до відома замовника інформації про податковий статус учасника. Відповідно до вимог тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей, вказано, що якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо). При цьому, непідписання окремого документа, що не вимагався тендерною документацією, не тягне за собою визнання всієї тендерної пропозиції невірно оформленою. Замовник мав розглянути тендерну пропозицією ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" без урахування документа «Витяг єдиного податку 11.2022.pdf», оскільки всі інші документи, які вимагалися тендерною документацією, були надані, належним чином підписані та додатково була підписана вся тендерна документація в цілому. У свою чергу замовник своїм рішенням у протоколі №43 від 12.04.2023р. неправомірно відхилив пропозицію ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" на підставі відсутності документа, що не вимагався тендерною документацією, а також мотивуючи своє рішення неправильним оформленням тендерної пропозиції, чим порушені права ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" як учасника даної закупівлі, а також не дотримано принцип економії бюджетних коштів. Керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОШУ: Прийняти скаргу до розгляду. Визнати рішення ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ у закупівлі №UA-2023-03-28-011643-a Код ДК 021:2015 - 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Ліхтар для вуличного освітлення), оформлене протоколом № 43 від 12.04.2023 р., неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Зобов’язати ТЯЧІВСЬКУ МІСЬКУ РАДУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" у закупівлі №UA-2023-03-28-011643-a Код ДК 021:2015 - 34920000-2 - Дорожнє обладнання (Ліхтар для вуличного освітлення), оформлене протоколом № 43 від 12.04.2023 р. Додатки: - копія тендерної документації; - копія протоколу ТЯЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ № 43 від 12.04.2023 р.
Дата розгляду скарги: 26.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.04.2023 17:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.05.2023 16:25
Дата виконання рішення Замовником: 03.05.2023 13:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Відмінити рішення про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ" за процедурою закупівлі — "Код ДК 021:2015 - 34920000-2 -Дорожнє обладнання (Ліхтар для вуличного освітлення)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-28-011643-a та забезпечити її повторний розгляд. 2. Забезпечити оприлюднення даного рішення про відміну рішення уповноваженої особи №43 від 12.04.2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу у порядку, встановленому діючим законодавством та обов’язково повідомити про виконання орган оскарження.
Автор: ФОП "МОРОЗ ВІТАЛІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Виталий Мороз +380954960668 revoltsnab@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Роз'яснення про дискваліфікацію

Номер: 677c79b695ee42a98be968f7a8111512
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-28-011643-a.c1
Назва: Роз'яснення про дискваліфікацію
Вимога:
в прікріпленому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На виконання п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), у зв’язку з надходженням запиту у формі вимоги від Учасника Фізичної особи-підприємця "МАКАРУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" за номером UA-2023-03-28-011643-a.c1, що подано 11.04.23, 11:12 год. на порталі Уповноваженого органу на результат прийнятого рішення Уповноваженої особи від 10.04.2023 року за №42 «Про відхилення пропозиції Учасника Фізичної особи-підприємця "МАКАРУК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" (код за РНОКПП 3262302754, місце реєстрації: 40010, СУМСЬКА ОБЛ., М. СУМИ, ВУЛ. ОДЕСЬКА, БУД. 21) за тендерною процедурою що опублікована на порталі Уповноваженого органу за номером Оголошення UA-2023-03-28-011643-a згідно «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі Особливості) та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з наступних підстав: 1) учасник процедури закупівлі: «— не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;». На підставі наведеного Уповноважена особа надає наступну додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям у встановлений Особливостями строк: - На виконання пункту першого невідповідності виконання вимоги про усунення невідповідності в електронній системі закупівель в частині інших критеріїв оцінки (у разі їх встановлення замовником) учасником не доповнено Тендерну пропозицію листом згодою щодо термінів, що використовуються в Тендерній документації та їх відповідність до визначень у Законі, інших нормативно-правових актах, Особливостях. - На виконання пункту другого невідповідності виконання вимоги про усунення невідповідності в електронній системі закупівель в частині надання у складі своєї тендерної пропозиції довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією про виконання аналогічного (-их) договору(-ів) (обов’язково зазначити – найменування та місцезнаходження Замовника, контактні телефони, ідентифікаційний код, номер та дату укладання договору) з доповненою інформацією, однак частина інформації не була доведена до актуальної достовірної, так як ціна Договору значно завищена або навпаки, – надана інформація зазначена у довідці про наявність аналогічного досвіду підтверджена Учасником шляхом надання копії договору (-ів) з документами, що підтверджують його повне виконання – значно занижена.
Статус вимоги: Не задоволено