-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі"
Завершена
847 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 470.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 470.00 UAH
Період оскарження:
28.03.2023 16:27 - 07.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення Замовка
Номер:
e83cad920c974ef6a3b4df155f646f0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-010083-a.b8
Назва:
Скарга на рішення Замовка
Скарга:
Вих. № П/23/05/19/01
від 19.05.2023 року
До органу оскарження:
Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС»
ЄДРПОУ: 39486590
Адреса: 31226, Хмельницька обл., Волочиський р-н, с. Купіль, вул. Перемоги,10
+380986468166
39486590rvs@gmail.com
Замовник:
Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
ЄДРПОУ: 43944723
Адреса: 67571, Одеська обл., Одеський р-н, с. Фонтанка, вул. Степна, буд.4
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-28-010083-a
СКАРГА
на прийняті рішення Замовника
І. ОПИС ФАКТИЧНИХ ОБСТАВИН
28 березня 2023 року Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області оголосило закупівлю «Послуга, ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі»: ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ГНІЗДЕЧКО" ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67571, Одеська область Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, будинок 5А; ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) «КАЗКОВА РІВ’ЄРА» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67513, Одеська область Одеський район, село Олександрівка, вулиця Центральна, будинок 3а; ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ТОПОЛЬКА" ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67572, Одеська область Одеський район, село Фонтанка, вулиця Шкільна, будинок 1; НОВОДОФІНІВСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67571, Одеська область Одеський район, село Нова Дофінівка, вулиця Шкільна, будинок 30; ЛІЦЕЮ «КРИЖАНІВСЬКИЙ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67562, Одеська область Одеський район, село Крижанівка, провулок Шкільний, будинок 1; ФОНТАНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНИЙ-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ГІМНАЗІЯ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67571, Одеська область Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, будинок 55», ID закупівлі UA-2023-03-28-010083-a.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій/пропозицій у вище зазначеній закупівлі прийняли участь:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 39486590)
2. ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (код ЄДРПОУ 42655189).
Найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» та прийнята Замовником до розгляду 17 квітня 2023 року о 16:23, проте 15 травня 2023 року вона була відхилена відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області б/н від 12 травня 2023 року.
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника, у порядку та строки, визначені статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 «Особливостей». ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» вбачає в діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене
визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ІІ. ОБҐРУНТУВАННЯ ВИМОГ
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області б/н від 12 травня 2023 року (надалі – Протокол) тендерну пропозицію ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» було відхилено на підставі підпункту 2 п. 41 Особливостей: тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
В Протоколі Замовник зазначає, що технічні та якісні показники запропонованої ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» на виконання вимог щодо предмету закупівлі викладених у Додатку 2 до тендерної документації вогнезахисної речовини Просочувальна вогнебіозахисна речовина для деревини та целюлозовмісних матеріалів «ФАЄР-off» не відповідають вимогам до предмету закупівлі.
На думку Замовника ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» запропонована вогнезахисна речовина не може вважатися еквівалентом вогнезахисній речовині, що передбачена умовами Додатку 2 до тендерної документації, а саме ECOSEPT 450-1, з огляду на інформацію надану Учасником у складі тендерної пропозиції:
Показник ECOSEPT 450-1 «ФАЄР-off»
Густина 1 150 1210
Поглинання речовини деревиною
(витрата) 0,3 кг/м2 (0,193 кг/м2) 0,320 кг/м2 (0,205 кг/м2)
Корозійна активність 0,002 0,1
Індекс поширення полум’я % І=0 (н поширює полум’я) Не більше 20
Умови при обробці, 0С Температура -15..до +40 0С Температура -15……..до +45 0С
Вологість 70% Вологість 85%
Просушка деревини Інтервал 2 години між нанесеннями Інтервал 2-4 години між нанесеннями
Водневий показник (pH) 8,0……10,0 0,7
На думку Замовника, запропонована ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» вогнезахисна речовина не може вважатися еквівалентом, Замовник акцентує увагу на показниках: Індекс поширення полум’я % та Корозійна активність.
Вважаємо за необхідне зазначити, що на вимогу Додатку 2 до тендерної документації надати копію діючого на кінцеву дату подання пропозицій сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України або іншого органу сертифікації щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування, ТОВ «РОЯЛ ВЕС СЕРВІС» в складі пропозиції надано Сертифікат відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України просочувальної вогнебіозахисної речовини для деревини та целюлозовмісних матеріалів «ФАЄР-off» (файл 27.Сертифікат_Фаєр-off_ДСНС.pdf).
Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. Сертифікат відповідності є юридичним документом, який видається Заявнику уповноваженим органом з сертифікації, який і відповідає за достовірність інформації, що наведена в сертифікаті.
Відповідно до Сертифікату відповідності просочувальної вогнебіозахисної речовини для деревини та целюлозовмісних матеріалів «ФАЄР-off» № DCS.0001012-20 від 22 грудня 2022 року індекс поширення полум’я поверхнею просоченої деревини (I=0 –не поширює полум’я поверхнею), що відповідає значенню індекса поширення полум’я поверхнею просоченої деревини вогнезахисної речовини ECOSEPT 450-1.
Відповідно до Сертифікату відповідності просочувальної вогнебіозахисної речовини для деревини та целюлозовмісних матеріалів «ФАЄР-off» № DCS.0001012-20 від 22 грудня 2022 року корозійна дія на метал просоченої деревини (показник корозії 0,086 г/(м2·год) не викликає корозію металів), так як і не викликає корозію металів деревина просочена вогнезахисною речовиною ECOSEPT 450-1 (відповідно до сертифікату відповідності № DCS.0001384-22 від 20 червня 2022 року вогнебіозахисної речовини (засіб захисний для деревини) «ECOSEPT 450-1» для поверхневого вогнебіозахисного просочення дерев’яних елементів горищних покриттів.
ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» скористалось законним правом запропонувати на виконання вимог щодо предмету закупівлі викладених у Додатку 2 до тендерної документації еквівалент вогнезахисній речовині ECOSEPT 450-1, адже відповідно до частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент ". В Додатку 2 «Технічне завдання Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі Обсяг та види робіт та послуг» до тендерної документації міститься Примітка: Усі посилання у даному Додатку на виробника матеріалу, механізму, чи виробу, торговельну марку, тощо, вживаються у значенні « (найменування матеріалу/виробу чи механізму із зазначенням виробника, марки, тощо) або еквівалент».
Вогнебіозахисна речовина для деревини та целюлозовмісних матеріалів «ФАЄР-off» так як і вогнебіозахисна речовина (засіб захисний для деревини) «ECOSEPT 450-1» забезпечує I групу вогнезахисної ефективності (підгрупа 1 B), за токсичністю продуктів горіння (належить до класу мало небезпечних), строк придатності вогнезахисного просочення складає 3 (три) роки.
Враховуючи вище зазначену інформацію, технічні та якісні показники вогнебіозахисної речовини для деревини та целюлозовмісних матеріалів «ФАЄР-off» відповідають вимогам до предмету закупівлі, відповідно пропозицію ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» було відхилено неправомірно.
Показники вогнебіозахисної речовини «ФАЄР-off», зазначені Замовником в таблиці порівняльних характеристик не відповідають Сертифікату відповідності даної речовини, що був наданий на виконання вимог Додатку 2 до тендерної документації, а взяті з регламенту робіт з вогнезахисту, наданого ТОВ «РОЯЛ ВЕС СЕРВІС» в складі пропозиції (файл 28.Копії документів на розчин Фаєр-off.pdf). Вважаємо за необхідне зазначити, що надання регламенту не вимагалось умовами тендерної документації закупівлі UA-2023-03-28-010083-a, окрім того відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної документації Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника, у порядку та строки, визначені статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 «Особливостей». ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» вбачає в діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене
визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно абзацу три пункту 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Таким чином, враховуючи те, що рішення щодо відміни процедури закупівлі було оприлюднено 15 травня 2023 р., вищезазначені строки, передбачені Особливостями, дотримані скаржником у повній мірі.
Відповідно до частини 18 статті 18 ЗУ «Про бублічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Таким чином, права та законні інтереси ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС», як учасника процедури закупівлі, можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС».
Враховуючи мету ЗУ «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, та відповідно до статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», статті 7 ЗУ «Про Антимонопольний комітет України», п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, -
ПРОСИМО
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов’язати Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС».
Додатки:
1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області № б/н від 12 травня 2023 року;
2. Сертифікат відповідності просочувальної вогнебіозахисної речовини для деревини та целюлозовмісних матеріалів «ФАЄР-off» № DCS.0001012-20 від 22 грудня 2022 року;
3. Cертифікат відповідності № DCS.0001384-22 від 20 червня 2022 року вогнебіозахисної речовини (засіб захисний для деревини) «ECOSEPT 450-1» для поверхневого вогнебіозахисного просочення дерев’яних елементів горищних покриттів;
4. Додаток 2 «Технічне завдання Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі Обсяг та види робіт та послуг» до тендерної документації .
З повагою,
директор ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» Сергій ГУПАЛЮК
Пов'язані документи:
Учасник
- 4. додаток 2 тех. частина.docx 19.05.2023 18:14
- 1. Протокол відхилення деревообробка.docx 19.05.2023 18:14
- 3. Сертифікат_ECOSEPT.pdf 19.05.2023 18:14
- Скарга від 19.05.2023 р. на рішення Замовника.pdf 19.05.2023 18:14
- 2. Сертифікат_ФАЄР-off_ДСНС.pdf 19.05.2023 18:14
- рішення від 23.05.2023 № 7063.pdf 23.05.2023 16:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.05.2023 № 7763.pdf 01.06.2023 13:54
- рішення від 31.05.2023 № 7763.pdf 05.06.2023 15:49
- Відповідь на пояснення.docx 24.05.2023 15:54
- Протокол виконання рішення АМКУ.docx 14.06.2023 09:09
- Протокол виконання рішення АМКУ.docx 14.06.2023 09:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.05.2023 18:19
Дата розгляду скарги:
31.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.05.2023 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.06.2023 15:49
Дата виконання рішення Замовником:
14.06.2023 09:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником прийнято рішення про скасування протоколу про відхилення тендерної пропозиції та повернення на кваліфікацію пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС" (код за ЄДРПОУ 39486590).
Скарга
Відхилено
Скарга
Номер:
1c387e6b082d46098ff73b6390381a99
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-010083-a.b6
Назва:
Скарга
Скарга:
Текст скарги міститься в Додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.2. Рішення від 14.12.2022 № 7394.pdf 01.04.2023 19:43
- Скарга в АМКУ UA-2023-03-28-010083-a.docx 01.04.2023 19:43
- 1.1. Витяг з Ліцензійних умов.pdf 01.04.2023 19:43
- 2.1. Перевірка знань з охорони праці.pdf 01.04.2023 19:43
- 3.1. Медичні довідки працівників.pdf 01.04.2023 19:43
- Скарга в АМКУ UA-2023-03-28-010083-a.pdf 01.04.2023 19:43
- рішення від 04.04.2023 № 4107.pdf 04.04.2023 17:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2023 № 4643.pdf 12.04.2023 17:34
- рішення від 12.04.2023 № 4643.pdf 17.04.2023 15:33
- Додаток 3 проект договору.doc 06.04.2023 15:45
- Тендерна документація.docx 06.04.2023 15:45
- відповідь ПП ЖИЗНЬ.docx 06.04.2023 15:45
- про внесення змін до ТД.docx 06.04.2023 15:45
- Додаток 1 кваліфікація.docx 06.04.2023 15:45
- додаток 2 тех. частина.docx 06.04.2023 15:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2023 19:52
Дата розгляду скарги:
12.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.04.2023 17:37
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.04.2023 15:34
Скарга
Розгляд припинено
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Номер:
ce9646bb2dcc45b7afc645ce17411038
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-010083-a.c5
Назва:
Щодо дискримінаційних умов тендерної документації
Скарга:
Опис у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Медична довідка Балух ДО 23 ГОДА.pdf 01.04.2023 18:53
- щодо ліцензування діяльності.pdf 01.04.2023 18:53
- СКАРГА АМКУ _Фонтанка.docx.p7s 01.04.2023 18:53
- Бажура мед до 23 года.pdf 01.04.2023 18:53
- 7 ВИТЯГ ЄДРПОУ 27.01.2023 р..pdf 01.04.2023 18:53
- Медична довідка Міхов до 23 года.pdf 01.04.2023 18:53
- 1.Статут Радар-південь+код доступу.pdf 01.04.2023 18:53
- СКАРГА АМКУ _Фонтанка.docx 01.04.2023 18:53
- Медична довідка Пасісніченко до 23 года.pdf 01.04.2023 18:54
- рішення від 04.04.2023 №4095.pdf 04.04.2023 17:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.04.2023 №4638.pdf 12.04.2023 16:35
- рішення від 12.04.2023 №4638.pdf 17.04.2023 16:21
- Додаток 1 кваліфікація.docx 06.04.2023 15:44
- Тендерна документація.docx 06.04.2023 15:44
- додаток 2 тех. частина.docx 06.04.2023 15:44
- Додаток 3 проект договору.doc 06.04.2023 15:44
- відповідь Радар.docx 06.04.2023 15:44
- про внесення змін до ТД.docx 06.04.2023 15:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.04.2023 20:01
Дата розгляду скарги:
12.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.04.2023 17:15
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.04.2023 16:21
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.04.2023 16:21
Скарга
Скасована
Скарга в АМКУ
Номер:
642322a753cf452389bfd429eaeb7fa0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-010083-a.c4
Назва:
Скарга в АМКУ
Скарга:
Текст скарги міститься в Додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.1. Витяг з Ліцензійних умов.pdf 01.04.2023 16:03
- Скарга в АМКУ UA-2023-03-28-010083-a.docx 01.04.2023 16:03
- 2.1. Перевірка знань з охорони праці.pdf 01.04.2023 16:03
- 3.1. Медичні довідки працівників.pdf 01.04.2023 16:03
- 1.2. Рішення від 14.12.2022 № 7394.pdf 01.04.2023 16:03
- Скарга в АМКУ UA-2023-03-28-010083-a.pdf 01.04.2023 16:03
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
01.04.2023 19:56
Вимога
Вирішена
медичні довідки
Номер:
440a2ef755764eafa49618e351a8a4ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-010083-a.c3
Назва:
медичні довідки
Вимога:
Посади працівників, які будуть залучені до надання послуг з предмету закупівлі, не відносяться до «Переліку професій, виробництв та організацій, працівники яких підлягають обов’язковим профілактичним медичним оглядам, порядку проведення цих оглядів та видачі особистих медичних книжок» (Постанова Кабінету Міністрів України від 23.05.2001 №559) і відповідно, зазначені працівники не повинні мати особові медичні книжки. Натомість, послуги з предмету закупівлі передбачають виконання робіт з підвищеної небезпеки, тому працівники підлягають медичному огляду у відповідності до наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», за результатами якого видається медична довідка. На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме, п.2 дод.1: «Копії медичних довідок працівників Учасника, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору, за формою згідно з Додатком 8 до п.2.16 наказу МОЗ від 21.05.2007 №246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.03.2023 09:45
Вирішення:
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Дякуємо за запитання, та у відповідь повідомляємо наступне.
Особиста медична книжка №1-ОМК – офіційний медичний документ, що містить актуальні відомості про стан здоров’я людини. У сучасному світі медична книжка є чи не найбільш потрібним документом. Співробітники всіх організацій, що працюють у зоні контакту з іншими людьми або продуктами харчування (як комерційних, так і бюджетних організацій) зобов’язані мати особисту медичну книжку.
Метою медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я:
можливості виконання певних трудових обов’язків;
своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань;
встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт;
попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб.
Оскільки, надання послуг з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі буде відбуватись у навчальних закладах де перебувають діти та працівники закладів освіти встановлення вимоги щодо надання медичного документу - особистої медичної книжки №1-ОМК є обгрунтованою.
Крім того, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівіл» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи викладене та розглянувши питання Товариства з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство", Код ЄДРПОУ:35269494 від 31.03.2023 щодо внесення змін до тендерної документації в частині проходження медичного огляду працівниками учасника, Замовником враховано вимогу заявника.
У разі незгоди з рішенням Замовника у Вас є право звернутися до Антимонопольного комітету України у строки та спосіб встановлений законодавством.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінаційна вимога
Номер:
e342f4494e674426b9ccaccd77cddbb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-010083-a.a2
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! В Додатку2 ви вимагаєте надати: "Способом документального підтвердження Учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час виконання робіт є скан-копія/або завірена копія договору учасника зі спеціалізованою організацією (суб’єктом господарювання який має на те відповідне право (відповідно до закону) про надання послуг з поводженням зі сміттям (збирання, перевезення, оброблення, утилізації та ін.)" Дана вимога є дискримінаційною, порушує права потенційних учасників, оскільки не стосується предмета закупівлі. Для надання послуг з вогнезахисної обробки дерев'яних конструкцій горищ достатнім є наявність ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення, наявність обладнання та працівників відповідної кваліфікації. Вимагаємо видалити дану дискримінаційну вимогу, інакше змушені будемо звернутися в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2023 10:11
Вирішення:
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Згідно ст. 50 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» Екологі́чна безпе́ка — це такий стан навколишнього середовища, коли гарантується запобігання погіршення екологічної ситуації та здоров'я людини.
Захист довкілля –система заходів щодо раціонального використання природних ресурсів, збереження особливо цінних та унікальних пртиродних комплексів і забезпечення екологічної безпеки. Це також сукупність державних, адміністративних, правових, економічних, політичних і суспільних заходів, спрямованих на раціональне використання відтворення і збереження природних ресурсів землі, обмеження негативного впливу людської діяльності на довкілля. Тобто такий вплив може здійснювати людина чи юридична особа при здійснені своєї діяльності.
Оскільки учасником будуть надані послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі закладів освіти з застосуванням вогнезахисного матеріалу в склад якого входять солі неорганічних кислот, вода, фунгіцид, інсектицид, змочувач та інше, тому необхідність застосування учасником заходів іх захисту довкілля є вкрай необхідна.
Враховуючи викладене, розглянувши питання ПП "ЛИТВИНЮК" Код ЄДРПОУ:43894243 від 30.09.2023 щодо внесення змін до тендерної документації в частині вжиття заходів із захисту довкілля під час надання послуг з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі Замовником враховано вашу вимогу.
У разі незгоди з рішенням Замовника у Вас є право звернутися до Антимонопольного комітету України у строки та спосіб встановлений законодавством.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога щодо сертифікату
Номер:
0f4e32afbb0a487d98a398bd38e7106f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-010083-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо сертифікату
Вимога:
Шановний зЗамовник! Згідно ДОДАТОКУ 2 ДОТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, Ви вимагаєте надати "копію діючого на кінцеву дату подання пропозицій сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України" на вогнезахисний матеріал. Доводимо до Вашого відома, що сертифікація продуктів та матеріалів на теперешній час в Україні є добровільною, то Виробник на власний розсуд може пройти ДОБРОВІЛЬНУ сертифікацію в будь-якому органі сертифікації, наприклад ОС "Центр сертифікації матеріалів та виробів". Вимагаючи надання сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України Ви потенційно обмежуєте потенційних Виробників (постачальників) вогнезахисних матеріалів, що є грубим порушенням принципів конкуренції та в Ваших діях простежується лобіювання інтересів конкретного Виробника, що має цей сертифікат відповідності виданий Державним центром сертифікації ДСНС України. Вимагаємо видалити цю дискримінаційну вимогу або відкорегувати з наступним формулюванням: "Учасник має надати копії діючих на кінцеву дату подання пропозицій сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України обо іншого органу сертифікації та висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо вогнезахисної суміші, що планується учасником до застосування."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2023 13:20
Вирішення:
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Дякуємо за запитання, та у відповідь повідомляємо наступне.
Розглянувши питання ПП "АЯКС" від 29.03.2023 , Код ЄДРПОУ 23348450 щодо внесення змін до тендерної документації в частині надання учасником копії діючого на кінцеву дату подання пропозицій сертифікату відповідності Державного центру сертифікації ДСНС України на вогнезахисний матеріал, Замовником прийнято рішення про його задоволення та внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до пункту 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення замовника про відміну торгів
Номер:
5321ed644826459cad3d7939dbeb3ba0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-010083-a.b9
Назва:
Скарга на рішення замовника про відміну торгів
Скарга:
Вих. № П/23/06/23/01
Від 23.06.2023 року
До органу оскарження:
Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС»
ЄДРПОУ: 39486590
Адреса: 31226, Хмельницька обл., Волочиський р-н, с. Купіль, вул. Перемоги,10
+380986468166
39486590rvs@gmail.com
Замовник:
Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
ЄДРПОУ: 43944723
Адреса: 67571, Одеська обл., Одеський р-н, с. Фонтанка, вул. Степна, буд.4
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-28-010083-a
СКАРГА
на рішення замовника
28 березня 2023 року Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області оголосило закупівлю «Послуга, ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі»: ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ГНІЗДЕЧКО" ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67571, Одеська область Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, будинок 5А; ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) «КАЗКОВА РІВ’ЄРА» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67513, Одеська область Одеський район, село Олександрівка, вулиця Центральна, будинок 3а; ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ТОПОЛЬКА" ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67572, Одеська область Одеський район, село Фонтанка, вулиця Шкільна, будинок 1; НОВОДОФІНІВСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67571, Одеська область Одеський район, село Нова Дофінівка, вулиця Шкільна, будинок 30; ЛІЦЕЮ «КРИЖАНІВСЬКИЙ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67562, Одеська область Одеський район, село Крижанівка, провулок Шкільний, будинок 1; ФОНТАНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНИЙ-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ГІМНАЗІЯ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67571, Одеська область Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, будинок 55», ID закупівлі UA-2023-03-28-010083-a.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій/пропозицій у вище зазначеній закупівлі прийняли участь:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 39486590)
2. ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (код ЄДРПОУ 42655189).
Найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» та прийнята Замовником до розгляду 17 квітня 2023 року.
21 квітня 2023 р. Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області оприлюднило інформацію про відміну закупівлі UA-2023-03-28-010083-a відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області № 10 від 21 квітня 2023 року.
28 квітня 2023 р. Скаржником було подано Скаргу до АМКУ на рішення Замовника щодо неправомірної відміни закупівлі, 02 травня 2023 р. скаргу прийнято до розгляду, а 09 травня 2023 р. Антимонопольним комітетом України прийнято рішення про зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
15 травня 2023 р. Замовником в електронній системі закупівель розміщено Протокол від 12 травня 2023 р. щодо скасування рішення про відміну процедури закупівлі.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» уповноваженою особою Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області було прийнято рішення про її відхилення та 15 травня 2023 року опубліковано Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області б/н від 12 травня 2023 року.
19 травня 2023 р. ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» було подано Скаргу до АМКУ на рішення Замовника щодо неправомірного відхилення пропозиції, 23 травня 2023 р. скарга прийнята до розгляду, а 31 травня 2023 р. Антимонопольним комітетом України прийнято рішення про зобов’язання Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС».
14 червня 2023 р. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протокол про скасування рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС" від 13 червня 2023 р.
13 червня 2023 р. пропозиція ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» визначена аномально-низькою. В той же день Скаржником в електронній системі закупівель були розміщені документи з обґрунтуванням ціни пропозиції, а саме файл Обгрунтування АНЦ 13.06.2023.
20 червня 2023 р. Замовником було оприлюднено Протокол від 19 червня 2023 р. стосовно відміни закупівлі UA-2023-03-28-010083-a. Підставою відміни закупівлі зазначається неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель (згідно положень п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 2 п. 50 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178).
Замовник аргументує прийняте рішення недотриманням строків встановлених частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей.
Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» не погоджується з рішенням Замовника про відміну тендеру, вважає його таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства та підлягає скасуванню з наступних підстав.
Відповідно до Протоколу від 19 червня 2023 р. стосовно відміни закупівлі UA-2023-03-28-010083-a Замовник приймає рішення про відміну закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме:
«50. Замовник відміняє відкриті торги у разі:
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень».
Одним з ключових словосполучень (умов) у даній підставі є саме «виявлені порушення». Скаржник не може погодитися із тим, що нібито порушені уповноваженою особою Замовника строки розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції, які нею ж і «виявлені», можуть бути законною підставою відміни процедури закупівлі та прийняття відповідного рішення.
Системний аналіз Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить про те, що виявляти порушення законодавства у сфері публічних закупівель можуть лише контролюючі органи, а не Замовник. Замовник може лише створювати порушення, в тому числі і штучно.
Так, статтею 7 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що контролюючими органами, які мають виявляти порушення, є:
1) Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері обслуговування бюджетних коштів;
2) Банки (під час оплати за договорами про закупівлю);
3) Рахункова палата;
4) Антимонопольний комітет України;
5) Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю;
6) Громадський контроль.
Закон не встановлює право Замовника вчиняти порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а потім встановлювати (виявляти) ці порушення та відміняти процедуру закупівлі. Тобто, уповноважена особа вчинила дії поза межами своїх повноважень, визначених Законом.
Також, Замовник у своєму рішенні не обгрунтовує підстави та не зазначає обʼєктивні обставини, які заважали або унеможливили оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції протягом пʼяти робочих днів, тобто документально не підтвердив що стало причиною такого невиконання умов вимог Закону. Чим порушив основні принципи щодо об'єктивного та неупередженого визначення переможця, які зазначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», - “Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням”.
Замовник порушив вимоги підпункту 2 пункту 50 Особливостей, оскільки відміна закупівлі на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей передбачає обов’язок Замовника надати опис порушень, а в Протоколі від 19 червня 2023 р. (стосовно відміни закупівлі)Замовник не зазначив опис порушень, які неможливо усунути. Також Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі. Опис підстав такої відміни не відповідає критерію «порушення у сфері публічних закупівель». Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, не надав опис таких порушень, які неможливо усунути.
Вищезазначені дії та бездіяльність Замовника привели до неправомірної відміни тендерної закупівлі та грубого порушення права Учасника закупівлі ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС», пропозиція якого є найбільш економічно вигідною, а її зміст і склад повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника, у порядку та строки, визначені статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 59 «Особливостей». ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» вбачає в діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
До даної скарги надаємо документальний доказ, а саме рішення органу оскарження щодо аналогічного порушення з аналогічних підстав Замовником Закону, в яких орган оскарження цілком погодився з позицією скаржника та задовільнив скаргу:
- Рішення № 6677-р/пк-пз від 16.05.2023
- Рішення № 7528-р/пк-пз від 29.05.2023
- Рішення №8265-р/пк-пз від 07.06.2023
Вважаємо, що прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене
визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання
корупційним діям і зловживанням.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник не тільки порушив вимоги статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 50 Особливостей, але принципи та засади здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону, обмеживши добросовісну конкуренцію серед учасників закупівлі та створивши умови, які нівелюють об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Порушено права ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» як учасника закупівлі, адже за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був розглядати пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною за результатами оцінки та повністю відповідає вимогам тендерної документації. Проте, Замовник з метою уникнення акцепту пропозиції ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС», та як наслідок, укладення договору про закупівлю зі Скаржником, безпідставно прийняв рішення про відміну закупівлі.
Згідно абзацу чотири пункту 59 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 50 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом). Таким чином, враховуючи те, що рішення щодо відміни процедури закупівлі було прийняте 19 червня 2023 р., оприлюднене 20 червня 2023 р. вищезазначені строки, передбачені Особливостями, дотримані скаржником у повній мірі.
Відповідно до частини 18 статті 18 ЗУ «Про бублічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Таким чином, права та законні інтереси ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС», як учасника процедури закупівлі, можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі UA-2023-03-28-010083-a.
Враховуючи мету ЗУ «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, та відповідно до статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», статті 7 ЗУ «Про Антимонопольний комітет України», п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення в частині незаконної відміни процедури закупівлі
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відміну процедури закупівлі UA-2023-03-28-010083-a.
Додаток:
1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.06.2023 р.
2. Рішення № 6677-р/пк-пз від 16.05.2023
3. Рішення № 7528-р/пк-пз від 29.05.2023
4. Рішення №8265-р/пк-пз від 07.06.2023
З повагою,
директор ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» Сергій ГУПАЛЮК
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол виконання рішення АМКУ.docx 14.07.2023 14:43
- Протокол виконання рішення АМКУ (2).docx 14.07.2023 15:40
- ч. 1 п 2 ст. 32 обгрунтування відміни.pdf 29.06.2023 15:51
- Відповідь_на_скаргу_UA_2023_03_28_010083_a_2.docx 29.06.2023 15:51
- Протокол відхилення РАДАР-ПІВДЕНЬ.pdf 29.06.2023 15:50
- дзвінок оператору закупки пром.pdf 29.06.2023 15:50
- Обгрунтування ненакладення підпису.pdf 29.06.2023 15:50
- В прозорро - Протокол щодо відхилення тендерної пропозиції в прозорро.pdf 29.06.2023 15:50
- рішення від 10.07.2023 № 10238.pdf 13.07.2023 17:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2023 № 10238.pdf 11.07.2023 18:36
- рішення від 27.06.2023 № 9354.pdf 27.06.2023 17:06
- СКАРГА АМКУ.docx 23.06.2023 16:46
- про відміну тендеру.docx 23.06.2023 16:46
- СКАРГА АМКУ.docx.asice.zip 23.06.2023 16:57
- рішення вді 07.06.2023 № 8265.pdf 23.06.2023 16:46
- Рішення від 29.05.2023 № 7528.pdf 23.06.2023 16:46
- рішення від 16.05.2023 № 6677.pdf 23.06.2023 16:46
- Скарга на рішення замовника.pdf 23.06.2023 16:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.06.2023 17:01
Дата розгляду скарги:
10.07.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.06.2023 17:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.07.2023 17:06
Дата виконання рішення Замовником:
14.07.2023 15:40
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення АМКУ № 10238-р/пк-пз від 10.07.2023 Замовником скасовано рішення про відміну процедури закупівлі від 19.06.2023 року.
Скарга
Виконана замовником
Скарга на рішення про відміну закупівлні
Номер:
11f876b3c2fc4d07bd010716faaef8f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-010083-a.b7
Назва:
Скарга на рішення про відміну закупівлні
Скарга:
Вих. № П/23/04/27/01
Від 28.04.2023 року
До органу оскарження:
Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС»
ЄДРПОУ: 39486590
Адреса: 31226, Хмельницька обл., Волочиський р-н, с. Купіль, вул. Перемоги,10
+380986468166
39486590rvs@gmail.com
Замовник:
Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
ЄДРПОУ: 43944723
Адреса: 67571, Одеська обл., Одеський р-н, с. Фонтанка, вул. Степна, буд.4
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-28-010083-a
СКАРГА
на рішення замовника
28 березня 2023 року Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області оголосило закупівлю «Послуга, ДК 021:2015 -77220000-8 Послуги з просочування деревини – «Вогнезахисна обробка дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівлі»: ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ГНІЗДЕЧКО" ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67571, Одеська область Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, будинок 5А; ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) «КАЗКОВА РІВ’ЄРА» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67513, Одеська область Одеський район, село Олександрівка, вулиця Центральна, будинок 3а; ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЯСЛА-САДОК) "ТОПОЛЬКА" ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67572, Одеська область Одеський район, село Фонтанка, вулиця Шкільна, будинок 1; НОВОДОФІНІВСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67571, Одеська область Одеський район, село Нова Дофінівка, вулиця Шкільна, будинок 30; ЛІЦЕЮ «КРИЖАНІВСЬКИЙ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67562, Одеська область Одеський район, село Крижанівка, провулок Шкільний, будинок 1; ФОНТАНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНИЙ-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС «ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ – ГІМНАЗІЯ» ФОНТАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ, розташованого за адресою: 67571, Одеська область Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, будинок 55», ID закупівлі UA-2023-03-28-010083-a.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій/пропозицій у вище зазначеній закупівлі прийняли участь:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС" (код ЄДРПОУ 39486590)
2. ТОВ "РАДАР-ПІВДЕНЬ" (код ЄДРПОУ 42655189).
Найбільш економічно вигідною виявилась пропозиція ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» та прийнята Замовником до розгляду 17 квітня 2023 року о 16:23.
21 квітня 2023 р. о 12:00 Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області оприлюднило інформацію про відміну закупівлі UA-2023-03-28-010083-a відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області № 10 від 21 квітня 2023 року.
Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» подає цю скаргу на наступні дії та рішення Замовника, у порядку та строки, визначені статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 65 «Особливостей». ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» вбачає в діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене
визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання
корупційним діям і зловживанням.
Замовник Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області відмінив закупівлю UA-2023-03-28-010083-a з підстави, що передбачена пунктом 47 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», а саме відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до пункту 47 Особливостей:
«47. Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.»
З огляду на конструкцію вищезазначеної норми, рішення про відміну закупівлі,з підстав, зазначених у п.п. 1 п.47 Особливостей, є обов’язком, а не правом Замовника та повинно прийматися у виключних випадках, у разі настання обставин, які виключають у подальшому потреби у здійсненні тієї чи іншої закупівл.
Предметом закупівлі UA-2023-03-28-010083-a були послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівель трьох закладів дошкільної освіти, гімназії, ліцею та навчально-виховного комплексу, а отже Замовник був зобов’язаний належним чином обґрунтувати та документально підтвердити існування обставин, які нівелювали подальшу потребу у проведенні даної закупівлі .
ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» з рішенням Замовника щодо відміни закупівлі UA-2023-03-28-010083-a не погоджується, оскільки Замовник не надав належного обґрунтування відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг.
В Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області № 10 від 21 квітня 2023 року Замовником зазначається, що в зв’язку з завершенням терміну дії регламенту вогнезахисної речовини, яка була зазначена в проектних рішеннях щодо вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій закладів освіти, та, відповідно, в технічному завданні тендерної документації, опублікованому на веб-порталі Уповноваженого органу під номером оголошення UA-2023-03-28-010083-a та наявністю відмінностей в оновленому регламенті від 04.04.2023 р. від попереднього регламенту необхідно забезпечити коригування технічного завдання для приведення у відповідність до положень оновленого регламенту вогнезахисної речовини, а також, у разі необхідності, здійснити коригування проектної документації.
Звертаємо увагу на те, що закупівля оголошена 28 березня 2023 р., а 31 березня 2023 р. Замовником вносились зміни до Додатку 2 «Технічне завдання Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі Обсяг та види робіт та послуг», 03 квітня 2023 р. внесено зміни до Додатку 1 до тендерної документації. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10.04.2023 р. 17:00, проте Замовником чомусь не було внесено змін до Додатку 2 «Технічне завдання Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі Обсяг та види робіт та послуг» відповідно до нового регламенту від 04 квітня 2023 року вогнезахисної речовини, передбаченої технічним завданням.
Вважаємо за необхідне зазначити, що при оголошенні закупівлі UA-2023-03-28-010083-a в електронній системі закупівель оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (файл «обгрунтування деревообробка.docx»), в якому Замовником чітко визначені технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі. Також Додаток 2 «Технічне завдання Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі Обсяг та види робіт та послуг» передбачає можливість застосування учасниками вогнезахисної речовини, що є еквівалентом речовині згідно технічного завдання. Відповідно до пункту 1 розділу IV Правил з вогнезахисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 26 грудня 2018 року N 1064 для кожного вогнезахисного захисту розробляється окремий Регламент (документ виробника вогнезахисного засобу, у якому визначено технологічні вимоги щодо застосування вогнезахисного засобу та утримання вогнезахисного покриву (просочування, облицювання)). Не зрозуміло, як втрата чинності регламенту вогнезахисної речовини, передбаченої технічним завданням, та наявність відмінностей в оновленому регламенті, стосуються регламентів інших засобів, що є еквівалентом та призводить до відсутності потреби в закупівлі послуг з вогнезахисту.
Зазначаємо, що в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області № 10 від 21.04.2023 р. Замовник посилається на доповідну записку № 09-23/70 від 21.04.2023 р. від юриста Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області Сергія ПАЛІЯ. В зазначеному документі вказано, що оновлений регламент можливо містить окремі відмінності від попереднього, що потребує додаткового вивчення. Також доповідна записка містить інформацію про необхідність врахування інформації для можливого коригування положень технічного завдання, а також проектної документації в разі необхідності, для приведення їх у відповідність до регламенту вогнезахисного матеріалу, або здійснити інші дії, обумовлені законодавством України щодо публічних закупівель. Зазначена вище інформація свідчить про те, що відсутні документально підтверджені підстави для здійснення коригування положень технічного завдання та проектної документації.
Замовник вважає, що станом на 21.04.2023 р. неможливо здійснити корекцію проектної документації в строки проведення закупівлі № UA-2023-03-28-010083-a, а також забезпечити публікацію відповідних змін до умов тендерної документації згідно положень п.3 ч.2 ст.22, ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 3 п.51 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 і таким чином відсутня подальша потреба в закупівлі робіт чи послуг, в обсязі, визначеному технічним завданням закупівлі № UA-2023-03-28-010083-a. Тобто, даною фразою Замовник підтверджує, що потреба в закупівлі послуг все таки наявна, проте в іншому обсязі, але не зазначає в якому. В разі зменшення обсягів закупівлі послуг відсутня необхідність відміни закупівлі, так як скорочення обсягів надання послуг можливо узгодити та оформити шляхом укладення Додаткової угоди, адже згідно до частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Враховуючи вище зазначену інформацію, ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» вважає, що Управлінням освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області не надано належних пояснень та обґрунтування наявності підстав, за яких проведення закупівлі UA-2023-03-28-010083-a було б безпідставним. З огляду на викладене, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що потреба в закупівлі послуг у Замовника наявна, про що прямо зазначено в протоколі уповноваженої особи.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник не тільки порушив вимоги статті 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 47 Особливостей, але принципи та засади здійснення публічних закупівель, закріплених у статті 5 Закону, обмеживши добросовісну конкуренцію серед учасників закупівлі та створивши умови, які нівелюють об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Порушено права ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» як учасника закупівлі, адже за умови дотримання вимог чинного законодавства Замовник повинен був розглядати нашу пропозицію, та прийняти рішення щодо її розгляду.
Згідно абзацу чотири пункту 56 Особливостей скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів відповідно до пункту 47 цих особливостей, подається протягом 10 днів з дати оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом). Таким чином, враховуючи те, що рішення щодо відміни процедури закупівлі було прийняте 21 квітня 2023 р., вищезазначені строки, передбачені Особливостями, дотримані скаржником у повній мірі.
Відповідно до частини 18 статті 18 ЗУ «Про бублічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Таким чином, права та законні інтереси ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС», як учасника процедури закупівлі, можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну закупівлі UA-2023-03-28-010083-a.
Враховуючи мету ЗУ «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, та відповідно до статті 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», статті 7 ЗУ «Про Антимонопольний комітет України», п.47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, -
ПРОСИМО
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Зобов’язати Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області скасувати рішення про відміну закупівлі, затверджене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області № 10 від 21 квітня 2023 року.
Додатки:
1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області № 10 від 21 квітня 2023 року;
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
3. Додаток 2 до тендерної документації «Технічне завдання Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі Обсяг та види робіт та послуг».
З повагою,
директор ТОВ «РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС» Сергій ГУПАЛЮК
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 02.05.2023 № 5709.pdf 02.05.2023 16:50
- Рішення від 09.05.2023 № 6199.pdf 11.05.2023 18:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2023 № 6199.pdf 10.05.2023 15:47
- 1683201101285267.pdf 04.05.2023 16:10
- 2020_Регламент_Ecosept_450_1_2020р_від_03_04_20_com.pdf 04.05.2023 16:10
- 12.05.2023 Протокол скасування рішення про відміну торгів.docx 15.05.2023 22:27
- Протокол скасування рішення про відміну торгів.docx 15.05.2023 15:15
- регламент новий.pdf 04.05.2023 16:10
- 2. Технічне завдання (Додаток 2 тендерної документації).docx 04.05.2023 16:10
- 1. Протокол від 21.04.2023 10 та службова записка.pdf 04.05.2023 16:10
- Відповідь на скаргу UA-2023-03-28-010083-a (1).docx 04.05.2023 16:10
- Скарга на рішення про відміну закупівлі.pdf 28.04.2023 19:52
- 3. додаток 2 тех. частина.docx 28.04.2023 19:52
- 1. відміна торгів деревообробка.pdf 28.04.2023 19:52
- 2. обгрунтування деревообробка.docx 28.04.2023 19:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2023 19:56
Дата розгляду скарги:
09.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.05.2023 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.05.2023 18:52
Дата виконання рішення Замовником:
15.05.2023 22:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасовано рішення про відміну процедури закупівлі за номером № UA-2023-03-28-010083-a.