• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Папір А4, А3

ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-P-2023-03-28-003682-b 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4, А3). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 30190000-7 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 474 300,00 грн (три мільйони чотириста сімдесят чотири тисячі триста грн 00 коп.) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 2023 року (до 31.12.2023 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05.04.2023 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 104 229,00 грн (сто чотири тисячі двісті двадцять дев’ять грн 00 коп). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку №5 ТД. 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»____________________________________ Олексій ЧОРНИЙ

Завершена

3 474 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 34 743.00 UAH
Період оскарження: 28.03.2023 15:58 - 02.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: 02ad6e2444e64c8abb3f2a77532fe507
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-28-009423-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – товариства з обмеженою відповідальністю "ОФІС КОМФОРТ",ЄДРПОУ 43160066,
Дата розгляду скарги: 27.04.2023 13:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.04.2023 17:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.05.2023 15:54
Дата виконання рішення Замовником: 03.05.2023 13:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення № 5573-р/пк-пз від 27.04.2023 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель необхідно скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ОФІС КОМФОРТ" переможцем процедури закупівлі та відхилити пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю "ОФІС КОМФОРТ" керуючись абз. 2 пп. 2 п. 41 Особливостей особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей;» з підстав зазначених у вказаному рішенні. Вирішив: - скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ОФІС КОМФОРТ" переможцем процедури закупівлі; - пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" відхилити на підставі абз. 2 пп. 2 п. 41 Особливостей особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей;».
Автор: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Олександр Чернишев +380985005176 alex@klyaksa.biz
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 8ab83540ebdc4339b4e8089c3890c77e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-28-009423-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів UA-2023-03-28-009423-a -на закупівлю 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне Папір А4, Папір А3, де Замовником виступає ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", нами було встановлено, що технічні вимоги до Папір А4 щільн. 80г/м2, білизна не менше 164% згідно СІЕ (упак-500 аркушів) та Папір А3 щільн. 80г/м2, білизна не менше 164% згідно СІЕ (упак-500 аркушів), були встановлені для обмеженого обсягу торгівельних брендів паперу з дискримінаційними технічними вимогами. Просимо Вас зробити зміни на Папір А4 щільн. 80г/м2, білизна не менше 164% згідно СІЕ (упак-500 аркушів): Щільність (вага, маса) (ISO 536): 80г/м2 (±4); Білизна (ISO 11475): не менше 160%; Товщина (ISO 534) не менше 100 мк.; Вологість (ISO 287): від 3,7 до 4,7%; На Папір А3 щільн. 80г/м2, білизна не менше 164% згідно СІЕ (упак-500 аркушів) просимо зробити зміни: Щільність (вага, маса) (ISO 536): 80г/м2 (±4); Білизна (ISO 11475): не менше 154%; Товщина (ISO 534) не менше 100 мк.; Вологість (ISO 287): від 3,6 до 4,7%; для забезпечення можливості прийняти участь максимальній кількості учасників та отримати Вам найбільш економічно вигідну пропозицію з кращою якістю паперу. Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, Відповідно до пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Вимоги тендерної документації, у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні характеристики та опис предмета закупівлі, визначені з урахуванням потреб замовника та з дотриманням принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, вимоги тендерної документації, у тому числі інформація про необхідні технічні, якісні характеристики та опис предмета закупівлі, визначені з урахуванням потреб та вимог до паперу ФІЛІЇ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ". Повідомляємо, що на ринку паперу України є більш ніж один виробник заявленої продукції, які мають змогу надати товар за технічними характеристиками, викладеними в у тендерній документації. Наприклад: перший виробник - «Storaensopaper AB» Торгівельна марка: ZoomImage, другий виробник - «XEROX LIMITED» Торгівельна марка: «XEROX PREMIER», третій виробник - «PT. IndahKiatPulp&PaperTbk» Торгівельна марка:« РAPERLINE». Таким чином, Вимоги тендерної документації не є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником відповідно до Закону України. Слід зазначити, що вищезазначене підтверджено сталою практикою розгляду та рішень Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель ( рішення №1775-р/пк-пз від 15.02.2023 року) Враховуючи вищевикладене, Уповноваженою особою прийнято рішення про відсутність потреби у внесені змін до характеристик товару, визначених у тендерній документації. Вимога не підлягає задоволенню та відхиляється. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено