• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поводження з медичними відходами (ДК 021:2015 -90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)

Завершена

628 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 287.00 UAH
Період оскарження: 28.03.2023 15:32 - 02.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога відповідь

Номер: 85c44386318c4ed3bfed3a7e117e5a8b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-28-008757-a.c4
Назва: Вимога відповідь
Вимога:
Шановні ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"! Хочемо звернути Вашу увагу, що співробітники ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не є такими, що виконують обов'язки бухгалтера або помічника директора або юристів організації ТОВ "А-ЕНЕРГО". Тож, ви не маєте жодних підтверджень щодо ваших сумнівів описаних у попередній вимозі. Адже ТОВ "А-ЕНЕРГО" самостійно здійснює свою господарську діяльність власними силами та ресурсами без вашої допомоги. Тож, просимо вас поважати інших Учасників Закупівель та з повагою ставитися до них. Адже така поведінка є недопустимою у контексті ділової репутації вашої компанії. У разі повторного прояву наклепу до ТОВ "А-ЕНЕРГО" ми будемо змушені звернутися до суду для захисту своєї репутації та захисту своїх порушених прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пояснення по суті вимоги (Номер вимоги: UA-2023-03-28-008757-a.c1) За результатами розгляду зауважень учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900 щодо кваліфікації Замовником - Комунальним некомерціним підприємством «Лікарня Святого Мартина»» учасника ТОВ «А-енерго», процедури здійснення розгляду тендерної пропозиції учасника та невідповідність дій Замовника чинному законодавству, які ймовірно можуть призводити до порушення законних прав та інтересів учасника повідомляємо. Дана процедура закупівлі регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. При дотриманні одного з основних принципів максимальної економії та ефективності, суттєвим є саме рівень цін, за яким закуповуються дані послуги. Щодо аномально низької ціни тендерної пропозиції, відповідно до пункту 38 Особливостей, учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом п’ятим цього пункту. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі; отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством. Зважаючи на вимоги до учасника процедури закупівлі, вимоги порядку надання послуг за предметом закупівлі, що передбачені змістом тендерної документації, учасники закупівлі враховували такі фактори, як вивіз накопичуваних відходів не рідше 2 разів на тиждень або по заявці замовника, місце знаходження замовника, збільшення цін на паливо, укладення договору на період до кінця поточного року, господарський ризик тощо. На підставі вище зазначеного, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго», замовником було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником, було дотримано основоположних принципів здійснення публічних закупівель, враховано документи учасника, що стосуються обґрунтування вартості послуг предмету закупівлі. У разі підписання договору та неналежного виконання зобов’язань за ним, замовником будуть застосовуватись оперативно – господарські санкції визначені законом.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: c6ef68215557449da74cf8752289ce13
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-28-008757-a.c3
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний учасник А-Енерго, важаємо за необхідне зрозуміти, яким чином паливо, яке нібито куплене зі знижкою ще на початку 2022 року - може бути обгрунтуванням аномально-низької ціни? Може саме ви вводите в оману Замовника?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пояснення по суті вимоги (Номер вимоги: UA-2023-03-28-008757-a.c1) За результатами розгляду зауважень учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900 щодо кваліфікації Замовником - Комунальним некомерціним підприємством «Лікарня Святого Мартина»» учасника ТОВ «А-енерго», процедури здійснення розгляду тендерної пропозиції учасника та невідповідність дій Замовника чинному законодавству, які ймовірно можуть призводити до порушення законних прав та інтересів учасника повідомляємо. Дана процедура закупівлі регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. При дотриманні одного з основних принципів максимальної економії та ефективності, суттєвим є саме рівень цін, за яким закуповуються дані послуги. Щодо аномально низької ціни тендерної пропозиції, відповідно до пункту 38 Особливостей, учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом п’ятим цього пункту. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі; отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством. Зважаючи на вимоги до учасника процедури закупівлі, вимоги порядку надання послуг за предметом закупівлі, що передбачені змістом тендерної документації, учасники закупівлі враховували такі фактори, як вивіз накопичуваних відходів не рідше 2 разів на тиждень або по заявці замовника, місце знаходження замовника, збільшення цін на паливо, укладення договору на період до кінця поточного року, господарський ризик тощо. На підставі вище зазначеного, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго», замовником було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником, було дотримано основоположних принципів здійснення публічних закупівель, враховано документи учасника, що стосуються обґрунтування вартості послуг предмету закупівлі. У разі підписання договору та неналежного виконання зобов’язань за ним, замовником будуть застосовуватись оперативно – господарські санкції визначені законом.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Відповідь на зауваження

Номер: d09381701f934cf9a46ebebc744c65ad
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-28-008757-a.b2
Назва: Відповідь на зауваження
Вимога:
Шановні, ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", відповідно до чинного та актуального Законодавства у сфері публічних Закупівель, рішення щодо належного обгрунтування аномально низької ціни приймає саме ЗАМОВНИК, а не інші Учасники Закупівлі. Тож, не треба вводити Замовника в оману.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пояснення по суті вимоги (Номер вимоги: UA-2023-03-28-008757-a.c1) За результатами розгляду зауважень учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900 щодо кваліфікації Замовником - Комунальним некомерціним підприємством «Лікарня Святого Мартина»» учасника ТОВ «А-енерго», процедури здійснення розгляду тендерної пропозиції учасника та невідповідність дій Замовника чинному законодавству, які ймовірно можуть призводити до порушення законних прав та інтересів учасника повідомляємо. Дана процедура закупівлі регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. При дотриманні одного з основних принципів максимальної економії та ефективності, суттєвим є саме рівень цін, за яким закуповуються дані послуги. Щодо аномально низької ціни тендерної пропозиції, відповідно до пункту 38 Особливостей, учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом п’ятим цього пункту. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі; отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством. Зважаючи на вимоги до учасника процедури закупівлі, вимоги порядку надання послуг за предметом закупівлі, що передбачені змістом тендерної документації, учасники закупівлі враховували такі фактори, як вивіз накопичуваних відходів не рідше 2 разів на тиждень або по заявці замовника, місце знаходження замовника, збільшення цін на паливо, укладення договору на період до кінця поточного року, господарський ризик тощо. На підставі вище зазначеного, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго», замовником було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником, було дотримано основоположних принципів здійснення публічних закупівель, враховано документи учасника, що стосуються обґрунтування вартості послуг предмету закупівлі. У разі підписання договору та неналежного виконання зобов’язань за ним, замовником будуть застосовуватись оперативно – господарські санкції визначені законом.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

зауваження

Номер: dc62b246f99e40a6a40a2ee58f26f519
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-28-008757-a.c1
Назва: зауваження
Вимога:
Відповідно до п. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Обґрунтування аномально низької ціни ТОВ «А-енерго» не є належним, оскільки не містить зазначеної в Законі інформації, а вказані у їх обґрунтуванні фактори не є такими, що можуть пояснити подібну різницю в ціні. Крім того, ТОВ "А-енерго" вже рік завантажує однакові накладні на паливо - вказані обсяги пального звичайні компанії використовують протягом кількох місяців. Таким чином, пропозиція ТОВ «А-енерго» має бути відхилена, оскільки учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пояснення по суті вимоги (Номер вимоги: UA-2023-03-28-008757-a.c1) За результатами розгляду зауважень учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900 щодо кваліфікації Замовником - Комунальним некомерціним підприємством «Лікарня Святого Мартина»» учасника ТОВ «А-енерго», процедури здійснення розгляду тендерної пропозиції учасника та невідповідність дій Замовника чинному законодавству, які ймовірно можуть призводити до порушення законних прав та інтересів учасника повідомляємо. Дана процедура закупівлі регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. При дотриманні одного з основних принципів максимальної економії та ефективності, суттєвим є саме рівень цін, за яким закуповуються дані послуги. Щодо аномально низької ціни тендерної пропозиції, відповідно до пункту 38 Особливостей, учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, якщо учасник не надав належного обґрунтування зазначеної в ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію в разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом п’ятим цього пункту. Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; сприятливі умови, за яких учасник процедури закупівлі може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі; отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством. Зважаючи на вимоги до учасника процедури закупівлі, вимоги порядку надання послуг за предметом закупівлі, що передбачені змістом тендерної документації, учасники закупівлі враховували такі фактори, як вивіз накопичуваних відходів не рідше 2 разів на тиждень або по заявці замовника, місце знаходження замовника, збільшення цін на паливо, укладення договору на період до кінця поточного року, господарський ризик тощо. На підставі вище зазначеного, за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «А-Енерго», замовником було прийнято рішення про намір укласти договір з учасником, було дотримано основоположних принципів здійснення публічних закупівель, враховано документи учасника, що стосуються обґрунтування вартості послуг предмету закупівлі. У разі підписання договору та неналежного виконання зобов’язань за ним, замовником будуть застосовуватись оперативно – господарські санкції визначені законом.
Статус вимоги: Відхилено