• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

АДРЕНАЛІН розчин для ін'єкцій, 1,82 мг/мл, по 1 мл в ампулі №10; АТРОПІН розчин для ін'єкцій, 1 мг/мл; по 1 мл в ампулі №10; АМІНАЗИН, розчин для ін'єкцій, 25 мг/мл по 2 мл у ампулі №10; АРИТМІЛ, розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл по 3 мл в ампулі №5; АТРАКУРІУМ розчин для ін'єкцій, 10 мг/мл, по 5 мл у флаконі №5; ГЕПАРИН- розчин для ін'єкцій, 5000 МО/мл по 5 мл (25000 МО) у флаконі, №5; ГЕНТАМІЦИНУ СУЛЬФАТ, розчин для ін'єкцій, 40 мг/мл по 2 мл в ампулі №10; ДИГОКСИН, розчин для ін'єкцій, 0,25 мг/мл, по 1 мл в ампулі №10; ДИКЛОФЕНАК розчин для ін’єкцій, 25 мг/мл по 3 мл в ампулі №5; ДИТИЛІН розчин для ін'єкцій, 20 мг/мл по 5 мл в ампулі №10; ДИБАЗОЛ розчин для ін'єкцій, 10 мг/мл по 5 мл в ампулі №10; РАФТ, розчин для ін`єкцій, 4 мг/мл по 1 мл в ампулі №10; ДРОТАВЕРИН розчин для ін'єкцій, 20 мг/мл по 2 мл в ампулі №5; ПРАЙД®, розчин для інфузій 10 мг/мл по 100 мл у флаконі; по 1 флакону у пачці; КОРДІАМІН розчин для ін'єкцій, 250 мг/мл, по 2 мл в ампулі, №10; ЛІДОКАЇН розчин для ін'єкцій, 20 мг/мл, по 2 мл в ампулі №10; ЛАЗОЛЕКС, розчин для ін'єкцій, 7,5 мг/мл, по 2 мл в ампулі №5; НАТРІЮ ТІОСУЛЬФАТ розчин для ін'єкцій, 300 мг/мл по 5 мл в ампулі №10; ПАПАВЕРИН розчин для ін'єкцій, 20 мг/мл по 2 мл в ампулі №10; ДИПРОФОЛ® ЕДТА, емульсія для інфузій, 10 мг/мл по 20 мл в ампулі №5; ПРЕДНІЗОЛОН розчин для ін'єкцій, 30 мг/мл, по 1 мл в ампулі №5; РЕОДАР®, розчин для інфузій по 200 мл у флаконі; ГЕМОТРАН®, розчин для ін'єкцій, 100 мг/мл, по 5 мл в ампулі №5; СОДА-БУФЕР®, розчин для інфузій 42 мг/мл по 100 мл в пляшках скляних; ХЛОРОПІРАМІНУ ГІДРОХЛОРИД, розчин для ін'єкцій, 20 мг/мл по 1 мл в ампулі, №5; ТІОПЕНТАЛ, ліофілізат для розчину для ін'єкцій по 0,5 г; флакони з ліофілізатом №1; ТОМОГЕКСОЛ®, розчин для ін'єкцій, 350 мг йоду/мл по 100 мл у флаконі; ТОМОГЕКСОЛ®, розчин для ін'єкцій, 350 мг йоду/мл по 50 мл у флаконі; ФУРОСЕМІД розчин для ін'єкцій, 10 мг/мл по 2 мл в ампулі №10; ФАРМАСУЛІН ® Н, розчин для ін'єкцій, 100 МО/мл, по 10 мл у флаконі; по 1 флакону в пачці з картону; ФАМОТИДИН ліофілізат для розчину для ін`єкцій по 20 мг 5 флаконів з ліофілізатом у контурній чарунковій упаковці; по 1 контурній чарунковій упаковці в пачці з картону; ФЕРСІНОЛ, розчин для ін'єкцій, 100 мг/2 мл по 2 мл розчину в ампулі №5; АЛОПУРИНОЛ таблетки по 100 мг №50 АМОКСИЛ-К 1000, таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 875 мг/125 мг №14; БІ-СЕПТ, таблетки, 400 мг/80 мг №20; ВУГІЛЛЯ АКТИВОВАНЕ, таблетки по 250 мг №10; ДАРСІЛ®, таблетки, вкриті оболонкою, по 22,5 мг №100; ДИФЛЮЗОЛ®, капсули по 100 мг № 7; ЕНАЛАПРИЛ-ДАРНИЦЯ, таблетки по 10 мг №20; НЕОВІТАМ, таблетки, вкриті плівковою оболонкою №30; ОМЕПРАЗОЛ капсули по 20 мг №10; ПРЕДНІЗОЛОН таблетки по 5 мг №40; САЛЬБУТАМОЛ-НЕО, інгаляція під тиском, 100 мкг/доза по 12 мл/200 доз у контейнері; по 1 контейнеру у пачці з картону; Супростилін, таблетки 0,025 г № 20

Дана закупівля здійснюється відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" 922-VIII від 25.12.2015р. та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Завершена

462 194.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 310.97 UAH
Період оскарження: 28.03.2023 14:04 - 02.04.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Порушення Замовником СТ 15 ЗУПЗ

Номер: 4815f2e6fa624f7b8adcdac3a381fb85
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-28-006557-a.a1
Назва: Порушення Замовником СТ 15 ЗУПЗ
Вимога:
Вимагаємо виправити порушення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідь: КНП «МИКОЛАЇВСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР» МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 Лот№1-(АДРЕНАЛІН розчин для ін'єкцій, 1,82 мг/мл, по 1 мл в ампулі №10; АТРОПІН розчин для ін'єкцій, 1 мг/мл; по 1 мл в ампулі №10; АМІНАЗИН, розчин для ін'єкцій, 25 мг/мл по 2 мл у ампулі №10; АРИТМІЛ, розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл по 3 мл в ампулі №5; АТРАКУРІУМ розчин для ін'єкцій, 10 мг/мл, по 5 мл у флаконі №5; ГЕПАРИН- розчин для ін'єкцій, 5000 МО/мл по 5 мл (25000 МО) у флаконі, №5; ГЕНТАМІЦИНУ СУЛЬФАТ, розчин для ін'єкцій, 40 мг/мл по 2 мл в ампулі №10; ДИГОКСИН, розчин для ін'єкцій, 0,25 мг/мл, по 1 мл в ампулі №10; ДИКЛОФЕНАК розчин для ін’єкцій, 25 мг/мл по 3 мл в ампулі №5; ДИТИЛІН розчин для ін'єкцій, 20 мг/мл по 5 мл в ампулі №10; ДИБАЗОЛ розчин для ін'єкцій, 10 мг/мл по 5 мл в ампулі №10; РАФТ, розчин для ін`єкцій, 4 мг/мл по 1 мл в ампулі №10; ДРОТАВЕРИН розчин для ін'єкцій, 20 мг/мл по 2 мл в ампулі №5; ПРАЙД®, розчин для інфузій 10 мг/мл по 100 мл у флаконі; по 1 флакону у пачці; КОРДІАМІН розчин для ін'єкцій, 250 мг/мл, по 2 мл в ампулі, №10; ЛІДОКАЇН розчин для ін'єкцій, 20 мг/мл, по 2 мл в ампулі №10; ЛАЗОЛЕКС, розчин для ін'єкцій, 7,5 мг/мл, по 2 мл в ампулі №5; НАТРІЮ ТІОСУЛЬФАТ розчин для ін'єкцій, 300 мг/мл по 5 мл в ампулі №10; ПАПАВЕРИН розчин для ін'єкцій, 20 мг/мл по 2 мл в ампулі №10; ДИПРОФОЛ® ЕДТА, емульсія для інфузій, 10 мг/мл по 20 мл в ампулі №5; ПРЕДНІЗОЛОН розчин для ін'єкцій, 30 мг/мл, по 1 мл в ампулі №5; РЕОДАР®, розчин для інфузій по 200 мл у флаконі; ГЕМОТРАН®, розчин для ін'єкцій, 100 мг/мл, по 5 мл в ампулі №5; СОДА-БУФЕР®, розчин для інфузій 42 мг/мл по 100 мл в пляшках скляних; ХЛОРОПІРАМІНУ ГІДРОХЛОРИД, розчин для ін'єкцій, 20 мг/мл по 1 мл в ампулі, №5; ТІОПЕНТАЛ, ліофілізат для розчину для ін'єкцій по 0,5 г; флакони з ліофілізатом №1; ТОМО-ГЕКСОЛ®, розчин для ін'єкцій, 350 мг йоду/мл по 100 мл у флаконі; ТОМОГЕКСОЛ®, розчин для ін'єкцій, 350 мг йоду/мл по 50 мл у флаконі; ФУРОСЕМІД розчин для ін'єкцій, 10 мг/мл по 2 мл в ампулі №10; ФАРМАСУЛІН ® Н, розчин для ін'єкцій, 100 МО/мл, по 10 мл у флаконі; по 1 флакону в пачці з картону; ФАМОТИДИН ліофілізат для розчину для ін`єкцій по 20 мг 5 флаконів з ліофілізатом у контурній чарунковій упаковці; по 1 контурній чарунковій упаковці в пачці з картону; ФЕРСІНОЛ, розчин для ін'єкцій, 100 мг/2 мл по 2 мл розчину в ампулі №5; АЛОПУРИНОЛ таблетки по 100 мг №50 АМОКСИЛ-К 1000, таблетки, вкриті плівковою оболонкою, по 875 мг/125 мг №14; БІ-СЕПТ, таблетки, 400 мг/80 мг №20; ВУГІЛЛЯ АКТИВОВАНЕ, таблетки по 250 мг №10; ДАРСІЛ®, таблетки, вкриті оболонкою, по 22,5 мг №100; ДИФЛЮЗОЛ®, капсули по 100 мг № 7; ЕНАЛАПРИЛ-ДАРНИЦЯ, таблетки по 10 мг №20; НЕОВІТАМ, таблетки, вкриті плівковою оболонкою №30; ОМЕПРАЗОЛ капсули по 20 мг №10; ПРЕДНІЗОЛОН таблетки по 5 мг №40; САЛЬБУТАМОЛ-НЕО, інгаляція під тиском, 100 мкг/доза по 12 мл/200 доз у контейнері; по 1 контейнеру у пачці з картону; Супростилін, таблетки 0,025 г № 20), та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені вимоги Додатку № 5 до тендерної документації є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище. І. Щодо вимоги поділу предмету закупівлі на лоти потрібно зазначити наступне. Порядок визначення предмету закупівлі під час про-ведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 15.04.2020 № 708 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (далі Порядок № 708). Відповідно до пункту 3 Розділу І «Загальні положення» Порядку № 708 визначення предмета закупівлі предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно пункту 5 Порядку № 708 Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) за-лишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. Аналогічна позиція викладена у листі Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 3304-04/53972-06 від 03.09.2020 року «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель» Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Ця норма може застосовуватися для будь-яких предметів закупівлі, де такий поділ можливо здійснити в межах єдиної процедури закупівлі Виходячи зі змісту Рекомендацій Антимонопольного комітету Україну від 30.03.2018 №4-рк "Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції" йдеться про те, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до статті 5 Закону є максимальна економія та ефективність. Згідно з частиною другою статті 20 Закону, під час проведення Процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Більш того, звертаємо Вашу увагу, що вказана позиція повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в рішеннях№ 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року, № 504-р/пк-ск від 17.03.2016 року, № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року, № 7910-р/пк-пз від 14.04.2021 року та в рішенні №11845-р/пк-пз від 28.05.2021 року. У вказаних рішеннях Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та рішення Замовника не здійснювати поділу предмета закупівлі на лоти. Додатково повідомляємо, що визначення предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками Процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Згідно пункту 4 Загальних вимог «Технічного завдання» Додатку № 5 до тендерної документації викладено у наступній редакції: « З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та строками придатності, по позиціях, кількість одиниць яких становить 100 і більше - учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), заявника, яким підтверджується можливість поставки това-ру, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості, строками придат-ності та в терміни. Гарантійний лист виробника повинен включати: повну назву учасника, мати назву предмету закупівлі). Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в кон-тексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару. Дана вимога також формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 5 Закону) та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних медичних виробів Учасником торгів. Надання листа виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку медичних матеріалів Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору по-ставки життєво необхідних медичних ліків з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому. 2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності лікарських засобів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідного виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України). 3. Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії). 4. Надання листа виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) мінімізує ризик того, що лікарські засоби, які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. (принцип за-конності). Адже такий лист підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, роз-митнення, реєстрацію на території України тощо. 5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником переможцем пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа виданого від виробника (представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними. Більш того, звертаємо Вашу увагу, що вказана позиція повністю співпадає з позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема в рішенні № 9404-р/пк-пз від 12.07.2019 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-11-001890-b), в рішенні № 17650-р/пк-пз від 18.09.2020 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-13-005415-a) та в рішенні №11845-р/пк-пз від 28.05.2021 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-04-07-001444-c). У вказаних рішеннях Колегія повністю підтвердила обґрунтованість, законність та відповідність вказаних вимог принципам публічних закупівель. Крім того, звертаємо увагу, що гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України. Отже, представником вважається юридична особа, яка діє в інтересах іншої особи, тобто комерційним представництвом вважають розповсюдженням, реалізацію та рекламування продукції на користь третьої особи. Тобто, в кожного з виробників є декілька представництв, дистриб’юторів та інших осіб ,що здійснюють комерційну діяльність та діють в його інтересах. Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Щодо інформації яка вказана у Вашій вимозі (скарзі) а саме: Позиція №26 26 Тіопентал натрій (Thiopental) N01AF03 ТІОПЕНТАЛ, ліофілізат для розчину для ін'єкцій по 0,5 г; флакони з ліофілізатом №1 фл 100 представлена на ринку України лише одним виробнтком – ПАТ «Галичфарм», Україна, згідно «Державний реєстр лікарських засобів України» (сайт http://www.drlz.com/ua) Та позиція №32 32 заліза (ІІІ) 100 мг у формі комплексу заліза (ІІІ) гідроксиду з декстраном; (Ferric oxide polymaltose complexes) B03AC01 ФЕРСІНОЛ, розчин для ін'єкцій, 100 мг/2 мл по 2 мл розчину в ампулі №5 уп 100 представлена на ринку України лише одним виробником - ТОВ "УОРЛД МЕДИЦИН", Україна, згідно "Державний реєстр лікарських засобів України" (сайт http://www.drlz.com.ua) . Стосовно наданих доказів від Вас, Замовник мусить відзначити що процесуальне право України вирізняє основні критерії для доказів/підтвердження: 1) належність; 2) допустимість; 3) достовірність; 4) достатність (стосовно сукупності доказів). Допустимість доказів/підтвердження - це дозволеність для органу чи посадової особи, яка веде процес, в силу положень процесуального права використати їх як докази. Належність доказів/підтвердження - це можливість фактичних даних під час їх використання з'ясовувати чи, навпаки, приховувати; обставини, що належать до предмету доказування. Достовірність доказів/підтвердження - це можливість застосування фактичних даних в процесі доказування з точки зору знання про джерела, обставини, методи їх утворен
Статус вимоги: Відхилено