• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єкту

Завершена

990 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 954.00 UAH
Період оскарження: 15.01.2018 17:46 - 27.01.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Додаток № 2

Номер: 3a12205dbdd64a7da4f512d77f33e103
Ідентифікатор запиту: UA-2018-01-15-000912-c.b1
Назва: Додаток № 2
Вимога:
У Додатку № 2 зазначено: «наявність наявність власного пульта охорони та не менше 4 власних груп затримання для реагування на сигнали тривоги;» На підставі якого Закону Ви це вимагаєте? У своїй діяльності учасник має повне право задіяти ПЦС та групи швидкого реагування сторонніх охоронних структур, які мають відповідну ліцензію та ресурси, і які можуть надавати послуги на підставі договору оренди чи субпідряду, або іншого законодавчо встановленого документа, що регламентує взаємини між підприємствами і дозволяє надавати послуги користування обладнанням. На сьогоднішній момент НЕМАЄ Закону який забороняє використовувати обладнання, технічні можливості чи персонал іншого підприємства в діяльності підприємства-партнера, більш того Ваша вимога заважає стосункам між операторами ринку охоронних послуг, а вартість договору оренди передбачає оподатковування, тобто своїми діями Ви лишаєте держави додаткових надходжень у місцевий бюджет. На підставі вище викладеного, вимагаємо від Замовника виключити дану дискримінаційну вимогу з Тендерною документації. Можемо узагальнити, що, прописуючи ці вимоги Ви свідомо прийняли рішення закуповувати охоронні послуги з явно завищеною ціною і тільки у одного заздалегідь визначеного переможця, з ким замовник домовився заздалегідь і прописавши всю тендерну документацію з дискримінаційними вимогами по кваліфікації учасників таким чином, щоб максимально обмежити конкуренцію на даній закупівлі, тим самим порушуючи Закон України «Про державні закупівлі». Такі дії посадових осіб тендерного комітету вказують на особисту зацікавленість в результатах торгів, може трактуватися як ознаки корупційного правопорушення, і підпадають як мінімум під адміністративну та кримінальну відповідальність, тому як при складанні тендерної документації навіть незначне відхилення від норм законодавства тягне за собою притягнення уповноважених осіб замовника до адміністративної відповідальності, яка передбачена ст. 164--14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, або до кримінальної відповідальності, яка передбачена ст. 364 Кримінального кодексу України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Наявність пульта охорони та не менше 4 власних груп затримання для реагування на сигнали тривоги є необхідним для оперативного реагування нарядів груп затримання для підсилення фізичної охорони та підтримання належного громадського порядку на всій території об’єкту. Звертаємо вашу увагу, що у Технічних вимогах Додатку № 2 до тендерної документації, визначено можливість залучення цих засобів на умовах співпраці та підтверджується шляхом подання копії договору щодо надання послуг кнопки тривожного виклику в м. Львові та дислокацією груп затримання в м. Львові. Відповідно, умови тендерної документації до оголошення UA-2018-01-15-000912-c не містить дискримінаційних ознак та не обмежують конкурентного середовища серед потенційних учасників цієї закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено