• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Хліб

закупівля на очікувану вартість 2018 рік

Завершена

489 922.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 043.00 UAH
Період оскарження: 12.12.2017 22:29 - 30.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником

скарга

Номер: 2eef3f75c3f5408a9dd38242f59ab250
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-12-004250-c.a1
Назва: скарга
Скарга:
СКАРГА про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі Тендерним комітетом Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради (далі – Замовник) 12 грудня 2017 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю – «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», очікувана вартість закупівлі складає 489 922,00 грн. (з ПДВ). Закупівля проводилася по двох лотах. Електронний аукціон за Процедурою закупівлі відбувся 04 січня 2018 року, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 10 січня 2018 року. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються до органу оскарження протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Замовник має право укласти договір про закупівлю не раніше 21 січня 2018 року. Отож, ця скарга подана з дотриманням вимог частини другої статті 18 Закону. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: ФОП Цисовська Ю.А. подала свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі по лоту №1 та №2. Після проведення аукціону електронною системою закупівель були розкриті найменування учасників та їх тендерні пропозиції. Так, участь у процедурі по лоту №1 взяли 4 учасники, цінові пропозиції яких розташувалися у наступному порядку від найдешевшої до більш дорожчих: Місце учасника Назва учасника Цінова пропозиція учасника за результатами аукціону Результат розгляду пропозицій учасників замовником станом на дату подання цієї скарги 1 ФОП Лебедєва Ірина Вікторівна 200 000,00 Пропозиція відхилена 2 ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» 206 063,00 10.01.2018 учасник визначений переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 3 ПСК «Хлібокомбінат Скадовського райст» 209 918,00 Не розглядалася 4 Скаржник 332 580,80 Не розглядалася У процедурі по лоту №2 взяли участь 3 учасники, цінові пропозиції яких розташувалися у наступному порядку від найдешевшої до більш дорожчих: Місце учасника Назва учасника Цінова пропозиція учасника за результатами аукціону Результат розгляду пропозицій учасників замовником станом на дату подання цієї скарги 1 ФОП Лебедєва Ірина Вікторівна 45 000,00 Пропозиція відхилена 2 ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» 66 231,36 10.01.2018 учасник визначений переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 3 Скаржник 90 066,90 Не розглядалася Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Замовник розглянув тендерну пропозицію ФОП Лебедєва Ірина Вікторівна по обох лотах та прийняв рішення про її відхилення на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, після чого перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції по обох лотах - ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» Замовник розглянув тендерну пропозицію ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів», за результатами розгляду якої 10.01.2018 неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не відповідає умовам тендерної документації, а отже мала бути відхилена замовником відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Таким чином, за умови відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» Замовник зобов’язаний перейти до розгляду тендерної пропозиції учасника з наступною найбільш економічно вигідною ціною. Порушення, допущені Замовником під час прийняття рішення про визначення переможця, та фактичні обставини, що можуть це підтвердити, наступні: 1. У порушення вимог пункту 5 розділу 3 та Додатку 2 до тендерної документації учасником ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не надано копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів. Замовником встановлена чітка вимога, що для підтвердження відповідності учасника встановленим замовником кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність механізмів, складських приміщень, холодильного обладнання та транспортних засобів для постачання товару; - копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів. Наявність приміщення для зберігання товару, що є предметом цієї закупівлі, так і експлуатаційного дозволу для його експлуатації є обов’язковою згідно з умовами цієї закупівлі, оскільки технічною специфікацією (що викладена замовником у додатку №2 до тендерної документації) вимагається «У зв’язку з обмеженим ресурсом складських приміщень замовника, постачальник повинен мати запас продукції в власних складах згідно орієнтовного графіку поставки продукції.». Отож складське приміщення обов’язково має бути у учасника, що бере участь у цій закупівлі. У пункті 5 розділу 3 та Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання копії експлуатаційного дозволу на таке приміщення. У складі пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» відсутня копія вказаного експлуатаційного, а також відсутні будь-які пояснення стосовно відсутності та підстав ненадання вказаного документа. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» по лотах №1 та №2 не відповідає умовам тендерної документації і замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону. 2. Всупереч вимогам додатку №2 до тендерної документації ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не надав повну копію договору оренди складських приміщень. Додатком №2 до тендерної документації передбачена вимога для учасників надати «В разі оренди або найму, або позики складських приміщень, транспортних засобів, для підтвердження надати копії договорів оренди або найму або позики». У складі пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» міститься довідка від 22.12.2017 №01/22/17/17/22, в якій зазначено, що учасник орендує складське приміщення у ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат». У складі пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» міститься договір оренди нерухомого майна від 01.03.2017 №01-03/17 Ц. Пунктом 11.1 цього договору передбачено, що додатки до договору є його невід’ємними частинами. Такими додатками є перелік майна, акт приймання-передачі нерухомого майна, схеми розміщення приміщень (Додатки №2-5) та розрахунок орендної плати. Вказані додатки відсутні у складі тендерної пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів», окрім акту приймання-передачі нерухомого майна. Всі вказані додатки містять істотні умови договору оренди нерухомого майна, проте вони не надані у складі пропозиції. Отож, ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не виконав вимоги замовника. Аналогічне питання неодноразово розглядалося Колегією і в усіх випадках було прийнято рішення про невідповідність пропозиції учасника вимогам документації з такої підстави. Такі рішення зафіксовані у рішеннях Колегії від 29.06.2017 №4231-р/пк-пз, від 19.04.2017 №2210-р/пк-пз тощо. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» по лотах №1 та №2 не відповідає умовам тендерної документації і замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону. 3. Всупереч вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не надав копію витягу з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, за поточний рік. Закупівля проводилася у 2018 році, ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» подав свою пропозицію 03.01.2018. Всі дії стосовно закупівлі відбуваються у 2018 році. Отож витяг має бути наданий за 2018 рік, який є поточним, 2017 рік по відношенню до вказаного проміжку часу є минулим. У складі пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» міститься витяг від 12.12.2017, що суперечить вимогам замовника стосовно чинності витягу з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» по лотах №1 та №2 не відповідає умовам тендерної документації і замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону. 4. Всупереч вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не надав інформацію про зареєстровані у встановленому законом порядку потужності, які використовуються для транспортування продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі. У складі пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» міститься довідка від 22.12.2017 №01/22/17/17/41, в якій зазначено, що інформація стосовно дозвільних документів на право торгівлі ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» знаходяться у вільному доступі на сайті Держпродспоживслужби України за особистим реєстраційним номером - r-UA-21-19-843. При перевірці вказаної інформації на веб-порталі Держпродспоживслужби України www.consumer.gov.ua встановлено, що ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не зареєстрував потужності, які використовуються для транспортування продуктів харчування у встановленому законом порядку, а отже не має права надавати відповідні послуги з доставки та виконати договір про закупівлю. Так само не має таких дозвільних документів і перевізник, з яким у ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» укладено договір – ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат». Як ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів», так і ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» зареєстрували свої потужності виключно для виробництва харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження та роздрібної торгівлі харчовими продуктами. Пунктом 69 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено, що потужності – це споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Тобто, транспортні засоби, в розумінні закону, є потужністю, яка використовується оператором ринку харчових продуктів, а отже учасник зобов’язаний зареєструвати таку потужність у порядку, встановленому законом (стаття 20 та стаття 25 вказаного закону). ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не зареєстрував свої потужності, які використовуються для доставки продуктів харчування, а отже не має дозвільних документів на таку діяльність. При реєстрації потужностей для транспортування продуктів харчування у реєстрі потужностей відображається відповідна інформація. Так, наприклад оператор ринку харчових продуктів ФОП Гречка О.В. зареєструвала свої потужності для транспортування продуктів харчування – відповідна інформація включена в реєстр: Так само, потужності для транспортування продуктів харчування зареєстровані і ФОП Цисовська Ю.А.: Вищевикладене доводить, що ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не зареєстрував свої потужності, які використовуються для транспортування продуктів харчування, і надана довідка від 22.12.2017 №01/22/17/17/41 не підтверджує внесення потужностей (об’єктів) в реєстр потужностей на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби України, підтвердження чого вимагав замовник у пункті 5 розділу 3 тендерної документації. Замовник, перевіривши надану ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» інформацію, мав відхилити тендерну пропозицію. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» по лотах №1 та №2 не відповідає умовам тендерної документації і замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична особа – підприємець Цисовська Юлія Антонівна просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених Тендерним комітетом Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор UA-2017-12-12-004250-c) та зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» переможцем процедури закупівлі по лотах №1 та №2 та зобов’язати замовника перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.02.2018 18:15
Дата виконання рішення Замовником: 27.02.2018 12:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Вимоги виконано в повному обсязі
Автор: ФОП Цисовська Юлія Антонівна, Цисовська Юлія Антонівна +380957152648 cisovckay@ukr.net
Скарга
Залишено без розгляду

скарга

Номер: 6395fbdfbaf34a93b938a9d9c7e911d9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-12-004250-c.a2
Назва: скарга
Скарга:
СКАРГА про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі Тендерним комітетом Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради (далі – Замовник) 12 грудня 2017 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю – «ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби», очікувана вартість закупівлі складає 489 922,00 грн. (з ПДВ). Закупівля проводилася по двох лотах. Електронний аукціон за Процедурою закупівлі відбувся 04 січня 2018 року, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 10 січня 2018 року. Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються до органу оскарження протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Замовник має право укласти договір про закупівлю не раніше 21 січня 2018 року. Отож, ця скарга подана з дотриманням вимог частини другої статті 18 Закону. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: ФОП Цисовська Ю.А. подала свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі по лоту №1 та №2. Після проведення аукціону електронною системою закупівель були розкриті найменування учасників та їх тендерні пропозиції. Так, участь у процедурі по лоту №1 взяли 4 учасники, цінові пропозиції яких розташувалися у наступному порядку від найдешевшої до більш дорожчих: Місце учасника Назва учасника Цінова пропозиція учасника за результатами аукціону Результат розгляду пропозицій учасників замовником станом на дату подання цієї скарги 1 ФОП Лебедєва Ірина Вікторівна 200 000,00 Пропозиція відхилена 2 ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» 206 063,00 10.01.2018 учасник визначений переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 3 ПСК «Хлібокомбінат Скадовського райст» 209 918,00 Не розглядалася 4 Скаржник 332 580,80 Не розглядалася У процедурі по лоту №2 взяли участь 3 учасники, цінові пропозиції яких розташувалися у наступному порядку від найдешевшої до більш дорожчих: Місце учасника Назва учасника Цінова пропозиція учасника за результатами аукціону Результат розгляду пропозицій учасників замовником станом на дату подання цієї скарги 1 ФОП Лебедєва Ірина Вікторівна 45 000,00 Пропозиція відхилена 2 ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» 66 231,36 10.01.2018 учасник визначений переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю 3 Скаржник 90 066,90 Не розглядалася Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Замовник розглянув тендерну пропозицію ФОП Лебедєва Ірина Вікторівна по обох лотах та прийняв рішення про її відхилення на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, після чого перейшов до розгляду наступної тендерної пропозиції по обох лотах - ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» Замовник розглянув тендерну пропозицію ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів», за результатами розгляду якої 10.01.2018 неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не відповідає умовам тендерної документації, а отже мала бути відхилена замовником відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Таким чином, за умови відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» Замовник зобов’язаний перейти до розгляду тендерної пропозиції учасника з наступною найбільш економічно вигідною ціною. Порушення, допущені Замовником під час прийняття рішення про визначення переможця, та фактичні обставини, що можуть це підтвердити, наступні: 1. У порушення вимог пункту 5 розділу 3 та Додатку 2 до тендерної документації учасником ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не надано копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів. Замовником встановлена чітка вимога, що для підтвердження відповідності учасника встановленим замовником кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність механізмів, складських приміщень, холодильного обладнання та транспортних засобів для постачання товару; - копію експлуатаційного дозволу для потужностей (об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів. Наявність приміщення для зберігання товару, що є предметом цієї закупівлі, так і експлуатаційного дозволу для його експлуатації є обов’язковою згідно з умовами цієї закупівлі, оскільки технічною специфікацією (що викладена замовником у додатку №2 до тендерної документації) вимагається «У зв’язку з обмеженим ресурсом складських приміщень замовника, постачальник повинен мати запас продукції в власних складах згідно орієнтовного графіку поставки продукції.». Отож складське приміщення обов’язково має бути у учасника, що бере участь у цій закупівлі. У пункті 5 розділу 3 та Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання копії експлуатаційного дозволу на таке приміщення. У складі пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» відсутня копія вказаного експлуатаційного, а також відсутні будь-які пояснення стосовно відсутності та підстав ненадання вказаного документа. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» по лотах №1 та №2 не відповідає умовам тендерної документації і замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону. 2. Всупереч вимогам додатку №2 до тендерної документації ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не надав повну копію договору оренди складських приміщень. Додатком №2 до тендерної документації передбачена вимога для учасників надати «В разі оренди або найму, або позики складських приміщень, транспортних засобів, для підтвердження надати копії договорів оренди або найму або позики». У складі пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» міститься довідка від 22.12.2017 №01/22/17/17/22, в якій зазначено, що учасник орендує складське приміщення у ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат». У складі пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» міститься договір оренди нерухомого майна від 01.03.2017 №01-03/17 Ц. Пунктом 11.1 цього договору передбачено, що додатки до договору є його невід’ємними частинами. Такими додатками є перелік майна, акт приймання-передачі нерухомого майна, схеми розміщення приміщень (Додатки №2-5) та розрахунок орендної плати. Вказані додатки відсутні у складі тендерної пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів», окрім акту приймання-передачі нерухомого майна. Всі вказані додатки містять істотні умови договору оренди нерухомого майна, проте вони не надані у складі пропозиції. Отож, ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не виконав вимоги замовника. Аналогічне питання неодноразово розглядалося Колегією і в усіх випадках було прийнято рішення про невідповідність пропозиції учасника вимогам документації з такої підстави. Такі рішення зафіксовані у рішеннях Колегії від 29.06.2017 №4231-р/пк-пз, від 19.04.2017 №2210-р/пк-пз тощо. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» по лотах №1 та №2 не відповідає умовам тендерної документації і замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону. 3. Всупереч вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не надав копію витягу з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, за поточний рік. Закупівля проводилася у 2018 році, ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» подав свою пропозицію 03.01.2018. Всі дії стосовно закупівлі відбуваються у 2018 році. Отож витяг має бути наданий за 2018 рік, який є поточним, 2017 рік по відношенню до вказаного проміжку часу є минулим. У складі пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» міститься витяг від 12.12.2017, що суперечить вимогам замовника стосовно чинності витягу з Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» по лотах №1 та №2 не відповідає умовам тендерної документації і замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону. 4. Всупереч вимогам пункту 5 розділу 3 тендерної документації ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не надав інформацію про зареєстровані у встановленому законом порядку потужності, які використовуються для транспортування продуктів харчування, що є предметом цієї закупівлі. У складі пропозиції ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» міститься довідка від 22.12.2017 №01/22/17/17/41, в якій зазначено, що інформація стосовно дозвільних документів на право торгівлі ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» знаходяться у вільному доступі на сайті Держпродспоживслужби України за особистим реєстраційним номером - r-UA-21-19-843. При перевірці вказаної інформації на веб-порталі Держпродспоживслужби України www.consumer.gov.ua встановлено, що ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не зареєстрував потужності, які використовуються для транспортування продуктів харчування у встановленому законом порядку, а отже не має права надавати відповідні послуги з доставки та виконати договір про закупівлю. Так само не має таких дозвільних документів і перевізник, з яким у ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» укладено договір – ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат». Як ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів», так і ПрАТ «Херсонський хлібокомбінат» зареєстрували свої потужності виключно для виробництва харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження та роздрібної торгівлі харчовими продуктами. Пунктом 69 статті 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» передбачено, що потужності – це споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів. Тобто, транспортні засоби, в розумінні закону, є потужністю, яка використовується оператором ринку харчових продуктів, а отже учасник зобов’язаний зареєструвати таку потужність у порядку, встановленому законом (стаття 20 та стаття 25 вказаного закону). ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не зареєстрував свої потужності, які використовуються для доставки продуктів харчування, а отже не має дозвільних документів на таку діяльність. При реєстрації потужностей для транспортування продуктів харчування у реєстрі потужностей відображається відповідна інформація. Так, наприклад оператор ринку харчових продуктів ФОП Гречка О.В. зареєструвала свої потужності для транспортування продуктів харчування – відповідна інформація включена в реєстр: Так само, потужності для транспортування продуктів харчування зареєстровані і ФОП Цисовська Ю.А.: Вищевикладене доводить, що ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» не зареєстрував свої потужності, які використовуються для транспортування продуктів харчування, і надана довідка від 22.12.2017 №01/22/17/17/41 не підтверджує внесення потужностей (об’єктів) в реєстр потужностей на офіційному веб-сайті Держпродспоживслужби України, підтвердження чого вимагав замовник у пункті 5 розділу 3 тендерної документації. Замовник, перевіривши надану ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» інформацію, мав відхилити тендерну пропозицію. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» по лотах №1 та №2 не відповідає умовам тендерної документації і замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична особа – підприємець Цисовська Юлія Антонівна просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених Тендерним комітетом Херсонського вищого училища фізичної культури Херсонської обласної ради під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор UA-2017-12-12-004250-c) та зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення ТОВ «Херсонський завод кондитерських виробів» переможцем процедури закупівлі по лотах №1 та №2 та зобов’язати замовника перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.01.2018 21:32
Автор: ФОП Цисовська Юлія Антонівна, Цисовська Юлія Антонівна +380957152648 cisovckay@ukr.net