-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Утримання вулично - шляхової мережі асфальтного покриття (залагодження ям)
Торги не відбулися
2 221 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 210.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 210.00 UAH
Період оскарження:
28.03.2023 11:25 - 07.04.2023 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо відхилення пропозиції
Номер:
3139f477df3242e0848fce7e317a5015
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-003545-a.c1
Назва:
Щодо відхилення пропозиції
Вимога:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО
"ХЕРСОНСЬКА
ТЕПЛОЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛЬ"
Закупівля: UA-2023-03-28-003545-a
ЗВЕРНЕННЯ
Замовник відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) (далі – Закон) та з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями від 17.02.2023 № 157 (далі – Особливості), а саме :
“пункт 38. Замовник розглядає тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до цих особливостей (далі - найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція), щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.”
Також відповідно до пункту 40 Особливостей:
“пункт 40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.”
Замовниик порушив наші права, як учасника , тому що Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, а саме п’ять робочих днів, закінчився 15.04.2023р. в 00:00 годин. Замовник міг , як це прописано в пункті 40 Особливостей, за два дня до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, опубліковати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, але він цим правом не скористався. Отже, Замовник порушив наші права не надавши нам під час розгляду тендерної пропозиції, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. А надав їх після строку розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, а саме після 00:00 годин 15.04.2023 року.
Також хочемо зазначити , що Cтрок розгляду тендерної пропозиції не був аргументовано продовжений, Замовником не було оприлюднено повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення, про продовження строку розгляду , як того вимагає пункт 38 Особливостей.
Отже, ми як Учасник не змогли надати пояснення, тому що вимога була надана з порушенням положень Особливостей , саме пунктів 38 і 40, в електронній системі не було повідомлення . що Замовник продовжив розгляд нашої пропозиції перевищивши строк розгляду більше п’яти робочих днів.
Це порушення таких принципів здійснення закупівель, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Стосовно зауважень. Які були в Повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей то всі ці документи є в нашій пропозиції :
- Гарантийний лист, щодо терміну дійсності пропозиції. Було надано в нашій пропозиції Гарантійний лист про дійсність тенд пропозиціії, стор.96.pdf. вих. 04-15/67 від 07.04.2023р. В тендерній документації не було зазначено ні форми листа, а ні тексту який він мав містити, отже гарантійний лист був наданий в довільній формі.
- Згідно до п.1.3 додатку 1 До довідки додаються копії документів, складених відповідно до законодавства України, якими підтверджується виконання договору у повному обсязі за аналогічним (аналогічними) договором (договорами). Долучити документи щодо виконання договору. Нами було надано два аналогічні договори з усіма підтверджуючими документами, а саме: Договір №10 від 07.10.2021р стор 15-24.PDF , Форми КБ-2 та КБ-3 до договору 10, стор 25-28.PDF. Договір №54 з Форми КБ-2 та КБ-3 стр. 29-55.PDF.
Просимо надати аргументовану відповідь на наше Звернення з усього вище зазначеного. Чому наша пропозиція відхилена, якщо Замовник поришив наші права не надавши нам вчасно повідомлення про виправлення помилок , а саме за два дні до закінчення розгляду пропозиції, не оприлюднивши повідомлення в електронній системі що розгляд пропозиції аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. Цим самим він порушив наші права , як Учасника.
Пов'язані документи:
Учасник
- Гарантійний лист про дійсність тенд пропозиціії, стор.96.pdf 18.04.2023 12:58
- Форми КБ-2 та КБ-3 до договору 10, стор 25-28.PDF 18.04.2023 12:58
- Договір №10 від 07.10.2021р стор 15-24.PDF 18.04.2023 12:58
- Договір №54 з Форми КБ-2 та КБ-3 стр. 29-55.PDF 18.04.2023 12:58
Дата подачі:
18.04.2023 14:10