-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
обслуговування (перевірка) димових і вентиляційних каналів (ДК 021:2015 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва)
Торги не відбулися
437 303.58
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 186.52 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 186.52 UAH
Період оскарження:
28.03.2023 11:13 - 02.04.2023 00:00
Скарга
Розгляд припинено
неправомірне визначення переможця
Номер:
00b28843f68247578c09cbd1c6076193
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-003215-a.c2
Назва:
неправомірне визначення переможця
Скарга:
28 березня 2023 року КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "КОМУНАЛЬНИК" КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, надалі - Замовник, було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-28-003215-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями.
Предмет закупівлі: обслуговування (перевірка) димових і вентиляційних каналів (ДК 021:2015 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва).
Запланована вартість закупівлі на суму 437 303,58 грн. з ПДВ
Тендерна документація відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю Послуг: обслуговування (перевірка) димових і вентиляційних каналів (ДК 021:2015 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва), надалі – Тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи протокол № 3 від 28.03.2023 року.
Замовником 10 квітня 2023 року протоколом № 5 визнано переможцем ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» (Код ЄДРПОУ 38050875). Уважно ознайомившись з Підпунктом 1.1. пункту 1 Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника
Уважно ознайомившись з пропозицією ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» вважаємо, що Замовник обрав переможця всупереч вимог тендерної документації та з порушеннями законодавства в сфері публічних закупівель, а саме:
1. Вимогою тендерної документації передбачено надання: «1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.»
Право власності – це система правових норм, які регулюють відносини щодо володіння, користування та розпорядження майном його власником.
Учасником надано Відомість амортизації ОЗ за Березень 2023 р., яка є довідкою про систематичний розподіл вартості необоротного активу між кількома звітними періодами, протягом яких установа експлуатує його, що імовірно правомірно чи ні внесена туди бухгалтером товариства та, яка по своїй суть не є документом підтвердження наявності основних засобів, їх стану та кількості, а є відомістю в розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність».
Надана довідка про матеріально-технічну базу № 0604-1/2 від 06.04.2023р. відображає інформацію щодо кількості обладнання, а саме: п. 23. Костюм мод. «Стандарт М», синій 2 шт, п. 28. Каска захисна оранжева 4 шт., п. 29. Рукавиці прорезинені 2 шт., рукавиці комбіновані 4 шт., п. желет сигнальний 5 шт., п. 33 Распіратор 5 шт., п. 34. Окуляри захисні, закриті 2 шт., п. 45 Шуруповерт 2 шт., при цьому надана відомість амортизації ОЗ за Березень 2023 р. не містить кількості обладнання, що не дає змогу підтвердити наявність визначену кількість обладнання та механізмів у зазначеній довідці.
Окрім того, відсутнє підтвердження підтвердження права власності / володіння / користування стосовно наявності обладнання визначеного п. 36. Перфоратор Макіtа 1 шт. довідки про матеріально-технічну базу № 0604-1/2 від 06.04.2023р, чим не виконано вимогу п. 1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації.
На підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази (офісне приміщення та офісне приміщення –майстерня) учасником надано договори про надання послуг оренди нежитлового приміщення № 636 від 01.07.2022р. та № 636 А від 01.07.2022р. у яких термін дії по 30.06.2023 р, що суперечить вимозі тендерної документації в частині: «При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше», чим не виконано вимогу п. 1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, відсутні акти приймання-передачі нежитлового приміщення до договорів № 636 від 01.07.2022р. та № 636 А від 01.07.2022р.. Ці акти, підтверджують факт передачі приміщення від однієї особи до іншої, а значить, що підтверджує факт укладення договору оренди, отже ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» не підтвердив наявність матеріально-технічної бази, чим не виконано вимогу п. 1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації.
2. У відповідності до підпункту 2.2. пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації встановлено, що: «2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 0304-2 від 03.04.2023р., в якій ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» не заповнив інформацію форми довідки щодо «Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця», чим не виконав вимогу пп. 2.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації.
3. У відповідності до підпункту 2.2. пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації встановлено, що: «2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Копії документів про проходження навчання працівників, зазначених у п. 15. згідно: - правил систем газопостачання НПАОП 0.00-1.76-15; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; з питань охорони праці, а саме: Законодавства України про охорону праці, ЗУ "Про охорону праці", вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, електробезпеки, пожежної безпеки.».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» відсутні Копії документів про проходження навчання згідно:
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 наступних працівників: Ликін Анатолій Анатолійович, Цигикал Олександр Юрійович, Лементарьов Дмитро Сергійович;
- правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13 наступних працівників: Ликін Анатолій Анатолійович, Цигикал Олександр Юрійович, Лементарьов Дмитро Сергійович; - З питань охорони праці наступних працівників: Ткаченко Ігор Михайлович, Ликін Анатолій Анатолійович, Цигикал Олександр Юрійович, Лементарьов Дмитро Сергійович, Радченко Вячеслав Михайлович;
- правил електробезпеки наступних працівників: Ткаченко Ігор Михайлович, Ликін Анатолій Анатолійович, Цигикал Олександр Юрійович, Лементарьов Дмитро Сергійович, Радченко Вячеслав Михайлович;
- правил пожежної наступних працівників: Ткаченко Ігор Михайлович, Ликін Анатолій Анатолійович, Цигикал Олександр Юрійович, Лементарьов Дмитро Сергійович, Радченко Вячеслав Михайлович;
чим не виконав вимогу п. 2.2. п.2. Додатку 1 до тендерної документації.
4. У відповідності до додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що в складі тендерної пропозиції Учасником надається проект договору, в якому необхідно заповнити всі пункти договору, окрім ціни договору.
ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надано проект договору, в якому не заповнено Додаток 1 та Додаток 2, які є Невід’ємною частиною даного проекту Договору, чим не виконано вимогу додатку № 3 до тендерної документації.
5. У відповідності до пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що учасник надає Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника спеціального обладнання для проведення даного виду робіт, а саме: назва, кількість та дата повірки, де це необхідно. А також копії документів, що підтверджують їх повірку.
ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» надано довідку про наявність спеціального обладнання № 0604-12 від 06.04.2023р., в якій зазначено про наявність мановакуумметрів цифрових ММЦ 200 в кількості двох штук, в тому числі зазначається що вони не повіряються. Учасником зазначена недостовірна інформація.
В той же час, ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» надає свідоцтво про повірку одного законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на цифровий мановакуумметр ММЦ-200 зав. № 681, чинність якого до 28 жовтня 2022 р., при заявленій кількості у довідці про наявність спеціального обладнання № 0604-12 від 06.04.2023р. - 2 шт.
Надано сертифікат калібрування на один анемометр Testo 410-1 від 11.10.2021р., рекомендований термін калібрування необхідно пройти до 11.10.2022 року. Заявлена кількість анемометрів у довідці про наявність спеціального обладнання № 0604-12 від 06.04.2023р. - 2 шт.
Повідомляємо, що згідно Класифікатору приладів тиску, засоби вимірювання тиску класифікують по виду вимірювального тиску і принципу дії. По виду вимірювального тиску засоби вимірювання підрозділяють на:
1. манометри надлишкового тиску — для вимірювання надлишкового тиску;
2. манометри абсолютного тиску — для вимірювання тиску, відліченого від абсолютного нуля;
3. барометри — для вимірювання атмосферного тиску. Барометри розділяються на ртутні і мембранні;
4. вакуумметри — для вимірювання вакууму (розрідження);
5. мановакуумметри — для вимірювання надлишкового тиску і вакууму (розрідження).
Мановакуумметр - законодавчо регульований засіб вимірювальної техніки (далі - ЗВТ). Наказом «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» від 13.10.2016р. № 1747 порядковим номером № 43 таблиці визначено, що міжповірочний інтервал
законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями «Манометри та інші засоби для вимірювання тиску і вакууму» є один рік. Повірка засобів вимірювальної техніки проводиться для підтвердження метрологічних характеристик приладів відповідним вимогам, нормам або паспортним даним на прилад. Повірка необхідні для підтвердження одержаної за допомогою приладу вимірюваної інформації та своєчасного виявлення несправностей та відхилень характеристики приладу.
Отже, Мановакуумметр - законодавчо регульований ЗВТ, повірка якого проводиться щорічно, про що видається свідоцтво про повірку де вказано термін його дії.
Крім того, інформуємо, що калібрування більш інформативне, тому що, в сертифікаті калібрування приведена характеристика приладу з вказанням похибки в кожній точці. Рекомендований міжкалібрувальний інтервал для анемометрів 1 рік. Міжкалібрувальні інтервали для засобів вимірювальної техніки можна визначити на основі ДСТУ ILAC-G 24/OIML D 10:2013.
Враховуючи вищевикладене, щорічна повірка мановакуумметрів обовязкова та щорічна повірка анемометрів рекомендована.
ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» в складі тендерної пропозиції не надало документів, що підтверджують повірку спеціального обладнання, а саме на мануувакумметри – 2 шт., анемометри – 2 шт.
Пунктом 3 Відхилення тендерних пропозицій Розділ 5. «Оцінка тендерної пропозиції» передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
— не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей;
— є такою, строк дії якої закінчився;
— є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
— не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Згідно п.40 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»:
40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної.
Таким чином, невідповідність наданої інформації та документів Учасником ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» у своїй тендерній пропозиції відповідно до зазначеного пункту 5 даної скарги є не помилкою, а це є відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією, що не підлягає виправленню – це є підставою для відхилення, тобто є такою яка не відповідає умовам Тендерної документації та рішення Замовника про визначення переможця підлягає скасуванню, чого Замовником не було зроблено чим порушено право ТОВ «УКРБІОЕКОЛОГІЯ», як учасник процедури, на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій Учасників.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись ст. 18 Закону України “Про публічні закупівлі”,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про наявність порушення з боку Замовника – КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "КОМУНАЛЬНИК" КОЦЮБИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ" по закупівлі ID: UA-2023-03-28-003215-a.
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» по закупівлі ID: UA-2023-03-28-003215-a.
Директор Роман ШУРУБУРА
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2023-03-28-003215-a.docx 14.04.2023 15:58
- Скарга UA-2023-03-28-003215-a.PDF 14.04.2023 15:58
- Скарга UA-2023-03-28-003215-a.PDF.p7s.zip 14.04.2023 15:58
- рішення від 18.04.2023 № 4919.pdf 18.04.2023 15:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.04.2023 № 5486.pdf 27.04.2023 11:52
- рішення від 26.04.2023 № 5486.pdf 01.05.2023 16:14
- Пояснення АМКУ.PDF 20.04.2023 15:09
- Протокол 6.PDF 20.04.2023 15:09
- Протокольне рішення задоволення вимоги.docx 20.04.2023 15:09
- пояснення АМКУ.docx 20.04.2023 15:09
- пояснення АМКУ.docx 20.04.2023 15:10
- Протокольне рішення задоволення вимоги.docx 20.04.2023 15:10
- Пояснення АМКУ.PDF 20.04.2023 15:10
- Протокол 6.PDF 20.04.2023 15:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.04.2023 17:17
Дата розгляду скарги:
26.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.04.2023 15:09
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
01.05.2023 16:15
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
01.05.2023 16:15
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
70364b72f235430c9891a3477d46edbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-003215-a.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Замовником визнано переможцем торгів ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС», про що 10-04-2023, 08:51 год. оприлюднено Протокольне рішення (протокол) № 5 уповноваженої особи Комунальне підприємство «Житлово-комунальне управління «Комунальник» Коцюбинської селищної ради від 10.04.2023р.
Уважно ознайомившись з пропозицією ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» вважаємо, що Замовник обрав переможця всупереч вимог тендерної документації та з порушеннями законодавства в сфері публічних закупівель, а саме:
1. Вимогою тендерної документації передбачено надання: «1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.»
Право власності – це система правових норм, які регулюють відносини щодо володіння, користування та розпорядження майном його власником.
Учасником надано Відомість амортизації ОЗ за Березень 2023 р., яка є довідкою про систематичний розподіл вартості необоротного активу між кількома звітними періодами, протягом яких установа експлуатує його, що імовірно правомірно чи ні внесена туди бухгалтером товариства та, яка по своїй суть не є документом підтвердження наявності основних засобів, їх стану та кількості, а є відомістю в розумінні Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність».
Надана довідка про матеріально-технічну базу № 0604-1/2 від 06.04.2023р. відображає інформацію щодо кількості обладнання, а саме: п. 23. Костюм мод. «Стандарт М», синій 2 шт, п. 28. Каска захисна оранжева 4 шт., п. 29. Рукавиці прорезинені 2 шт., рукавиці комбіновані 4 шт., п. желет сигнальний 5 шт., п. 33 Распіратор 5 шт., п. 34. Окуляри захисні, закриті 2 шт., п. 45 Шуруповерт 2 шт., при цьому надана відомість амортизації ОЗ за Березень 2023 р. не містить кількості обладнання, що не дає змогу підтвердити наявність визначену кількість обладнання та механізмів у зазначеній довідці.
Окрім того, відсутнє підтвердження підтвердження права власності / володіння / користування стосовно наявності обладнання визначеного п. 36. Перфоратор Макіtа 1 шт. довідки про матеріально-технічну базу № 0604-1/2 від 06.04.2023р, чим не виконано вимогу п. 1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації.
На підтвердження інформації стосовно наявності матеріально-технічної бази (офісне приміщення та офісне приміщення –майстерня) учасником надано договори про надання послуг оренди нежитлового приміщення № 636 від 01.07.2022р. та № 636 А від 01.07.2022р. у яких термін дії по 30.06.2023 р, що суперечить вимозі тендерної документації в частині: «При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше», чим не виконано вимогу п. 1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, відсутні акти приймання-передачі нежитлового приміщення до договорів № 636 від 01.07.2022р. та № 636 А від 01.07.2022р.. Ці акти, підтверджують факт передачі приміщення від однієї особи до іншої, а значить, що підтверджує факт укладення договору оренди, отже ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» не підтвердив наявність матеріально-технічної бази, чим не виконано вимогу п. 1.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації.
2. У відповідності до підпункту 2.2. пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації встановлено, що: «2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця
***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця.
Учасником надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 0304-2 від 03.04.2023р., в якій ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» не заповнив інформацію форми довідки щодо «Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця», чим не виконав вимогу пп. 2.1. п.1. Додатку 1 до тендерної документації.
3. У відповідності до підпункту 2.2. пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації встановлено, що: «2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Копії документів про проходження навчання працівників, зазначених у п. 15. згідно: - правил систем газопостачання НПАОП 0.00-1.76-15;правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07; Правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13; З питань охорони праці а саме: Законодавства України про охорону праці, ЗУ "Про охорону праці", вимог з гігієни праці і промислової санітарії, надання першої допомоги потерпілим від нещасних випадків, проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків, професійних захворювань і аварій на виробництві, електробезпеки, пожежної безпеки.».
В складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» відсутні Копії документів про проходження навчання згідно:
- правил охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 наступних працівників: Ликін Анатолій Анатолійович, Цигикал Олександр Юрійович, Лементарьов Дмитро Сергійович;
- правил охорони праці під час роботи з інструментами та пристроями НПАОП 0.00-1.71-13 наступних працівників: Ликін Анатолій Анатолійович, Цигикал Олександр Юрійович, Лементарьов Дмитро Сергійович; - З питань охорони праці наступних працівників: Ткаченко Ігор Михайлович, Ликін Анатолій Анатолійович, Цигикал Олександр Юрійович, Лементарьов Дмитро Сергійович, Радченко Вячеслав Михайлович;
- правил електробезпеки наступних працівників: Ткаченко Ігор Михайлович, Ликін Анатолій Анатолійович, Цигикал Олександр Юрійович, Лементарьов Дмитро Сергійович, Радченко Вячеслав Михайлович;
- правил пожежної наступних працівників: Ткаченко Ігор Михайлович, Ликін Анатолій Анатолійович, Цигикал Олександр Юрійович, Лементарьов Дмитро Сергійович, Радченко Вячеслав Михайлович;
чим не виконав вимогу п. 2.2. п.2. Додатку 1 до тендерної документації.
4. У відповідності до додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що в складі тендерної пропозиції Учасником надається проект договору, в якому необхідно заповнити всі пункти договору, окрім ціни договору.
ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» в складі тендерної пропозиції надано проект договору, в якому не заповнено Додаток 1 та Додаток 2, які є Невід’ємною частиною даного проекту Договору, чим не виконано вимогу додатку № 3 до тендерної документації.
5. У відповідності до пункту 2 додатку № 3 до тендерної документації встановлено, що учасник надає Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника спеціального обладнання для проведення даного виду робіт, а саме: назва, кількість та дата повірки, де це необхідно. А також копії документів, що підтверджують їх повірку.
ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» надано довідку про наявність спеціального обладнання № 0604-12 від 06.04.2023р., в якій зазначено про наявність мановакуумметрів цифрових ММЦ 200 в кількості двох штук, в тому числі зазначається що вони не повіряються. Учасником зазначена недостовірна інформація.
В той же час, ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» надає свідоцтво про повірку одного законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на цифровий мановакуумметр ММЦ-200 зав. № 681, чинність якого до 28 жовтня 2022 р., при заявленій кількості у довідці про наявність спеціального обладнання № 0604-12 від 06.04.2023р. - 2 шт.
Надано сертифікат калібрування на один анемометр Testo 410-1 від 11.10.2021р., рекомендований термін калібрування необхідно пройти до 11.10.2022 року. Заявлена кількість анемометрів у довідці про наявність спеціального обладнання № 0604-12 від 06.04.2023р. - 2 шт.
Повідомляємо, що згідно Класифікатору приладів тиску, засоби вимірювання тиску класифікують по виду вимірювального тиску і принципу дії. По виду вимірювального тиску засоби вимірювання підрозділяють на:
1. манометри надлишкового тиску — для вимірювання надлишкового тиску;
2. манометри абсолютного тиску — для вимірювання тиску, відліченого від абсолютного нуля;
3. барометри — для вимірювання атмосферного тиску. Барометри розділяються на ртутні і мембранні;
4. вакуумметри — для вимірювання вакууму (розрідження);
5. мановакуумметри — для вимірювання надлишкового тиску і вакууму (розрідження).
Отже, Мановакуумметр - законодавчо регульований засіб вимірювальної техніки (далі - ЗВТ). Наказом «Про затвердження міжповірочних інтервалів законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями» від 13.10.2016р. № 1747 порядковим номером № 43 таблиці визначено, що міжповірочний інтервал
законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, за категоріями «Манометри та інші засоби для вимірювання тиску і вакууму» є один рік. Повірка засобів вимірювальної техніки проводиться для підтвердження метрологічних характеристик приладів відповідним вимогам, нормам або паспортним даним на прилад. Повірка необхідні для підтвердження одержаної за допомогою приладу вимірюваної інформації та своєчасного виявлення несправностей та відхилень характеристики приладу.
Отже, Мановакуумметр - законодавчо регульований ЗВТ, повірка якого проводиться щорічно, про що видається свідоцтво про повірку де вказано термін його дії.
Крім того, інформуємо, що калібрування більш інформативне, тому що, в сертифікаті калібрування приведена характеристика приладу з вказанням похибки в кожній точці. Рекомендований міжкалібрувальний інтервал для анемометрів 1 рік. Міжкалібрувальні інтервали для засобів вимірювальної техніки можна визначити на основі ДСТУ ILAC-G 24/OIML D 10:2013.
Враховуючи вищевикладене, щорічна повірка мановакуумметрів обовязкова та щорічна повірка анемометрів рекомендована.
ТОВ «УКРСПЕЦПРОЕКТСЕРВІС» в складі тендерної пропозиції не надало документів, що підтверджують повірку спеціального обладнання, а саме на мануувакумметри – 2 шт., анемометри – 2 шт.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення задоволення вимоги.docx 15.04.2023 00:35
Дата подачі:
12.04.2023 09:52
Вирішення:
Вимога підлягає частковому задоволенню з наступних підстав:
«У відповідності до пункту 2 додатку № 1 до тендерної документації встановлено, що учасник надає Довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність у учасника спеціального обладнання для проведення даного виду робіт, а саме: назва, кількість та дата повірки, де це необхідно. А також копії документів, що підтверджують їх повірку. У довідці Учасник зазначив, що повірка не є обов’язковою, що не підтверджено документально».
Статус вимоги:
Задоволено