-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція для чищення (засоби для чищення і миття автомобілів)
Завершена
48 851.67
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 488.51 UAH
мін. крок: 1% або 488.51 UAH
Період оскарження:
28.03.2023 09:41 - 02.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ЩОДО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ТОВ "ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП" переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету «ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для чищення і миття автомобілів)», номер оголошення в електронній
Номер:
d1b1f47ce6d04e7c8997a987c44f2ef7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-001095-a.c3
Назва:
ВИМОГА ЩОДО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ТОВ "ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП" переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету «ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для чищення і миття автомобілів)», номер оголошення в електронній
Вимога:
ВИМОГА ЩОДО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ТОВ "ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП" переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету «ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для чищення і миття автомобілів)», номер оголошення в електронній
Шановний Замовник, ФОП Королем Дмитром Олександровичем виявлені порушення законодавства про публічні закупівлі, зокрема в частині визначення ТОВ «ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП» переможцем процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для чищення і миття автомобілів)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-03-28-001095-a. Така позиція ґрунтується на наступному:
Відповідно до пункту 1 Розділу 5 тендерної документації, Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію: «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію «Ціна без ПДВ» складає 100 відсотків. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується.
Додатково встановлено, що тим же пунктом 1 Розділу 5 тендерної документації, що до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Всупереч встановлених самим Замовником вищеописаних вимог тендерної документації, 06 квітня 2023 року, уповноваженою особою Управління поліції охорони в м. Києві було визначено переможця процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для чищення і миття автомобілів)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-03-28-001095-a – ТОВ «ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП».
06 квітня 2023 року в електронній системі закупівель ФОП Королем Д.О. було оприлюднено вимогу №UA-2023-03-28-001095-a.c1, яку Замовником було успішно проігноровано та надано відповідь "ні про що" аби закрити процедуру якнайшвидше.
Ознайомившись зі змістом відповіді на вимоуг №UA-2023-03-28-001095-a.c1 , ФОП Король Д.О. повідомляє про наступне:
Відповідно до п.10 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", У тендерній документації зазначаються такі відомості: перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Тобто, позиція Замовника щодо критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій повинна була бути викладена у тендерній документації, але аж ніяк не у відповідь на звернення учасника за результатом неправомірної кваліфікації, яка відбулася внаслідок подвійних стандартів упвоноваженої особи.
Наголошую, що розгляд тендерних пропозицій здійснюється відповідно до умов тендерної документації, яка початково була складена з порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Тобто на даному етапі, у Замовника передбачається два можливих варіанти: 1. Відміна даної закупівлі через неможливість усунення порушень або 2. Скасування рішення про визначення ТОВ "Джеріан Строй Груп" переможцем.
Наголошую, що відповідальність за неправомірні рішення несе уповноважена особа згідно статті 164-14 КУПАП, Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2023 19:07
Вирішення:
Шановний Учасник, якщо на вашу думку ви виявили якісь не відповідності або порушення у тендерній документації у вас був час задати питяннями у встеновленний термін через электрону систему закупівель, питань небуло. Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників,для того щоб учасники, які є платниками ПДВ, мали рівні умови з участниками які не є платниками ПДВ. Виходячи зі змісту частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації. Ураховуючи викладене та норми Закону, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому. До участі приймаються комерційні пропозиції усіх учасників не залежно від форми оподаткування, але розглядаються ціни зазначені без урахування ПДВ, у порядку черги зростання цін зазначених в електронній системі. Договір за результатами закупівлі укладається за ціною з урахуванням усіх податків. Замовник, Управління поліції охорони в м. Києві - є платником ПДВ. Відповідно сума ПДВ сплачена до бюджету постачальником(у нашому випадку учасником), при придбанні товарів робіт чи послуг потім повертається покупцю (у нашому випадку замовнику) у вигляді податкового кредиту у разі реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Виходячи з вище зазначеного, оскільки пропозиція ФОП КОРОЛЯ ДМИТРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА знаходиться другою у черзі реєстрації комерційних пропозицій електронної системи вона не розглядається, так як попередній Учасник відповідає усім умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА ЩОДО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ТОВ "ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП" переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету «ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для чищення і миття автомобілів)», номер оголошення в електронній
Номер:
9f308aa390a5438b8ebcc5deaafe57f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-001095-a.c2
Назва:
ВИМОГА ЩОДО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ТОВ "ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП" переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю по предмету «ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для чищення і миття автомобілів)», номер оголошення в електронній
Вимога:
Шановний Замовник, ФОП Королем Дмитром Олександровичем виявлені порушення законодавства про публічні закупівлі, зокрема в частині визначення ТОВ «ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП» переможцем процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для чищення і миття автомобілів)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-03-28-001095-a. Така позиція ґрунтується на наступному:
Відповідно до пункту 1 Розділу 5 тендерної документації, Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію: «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію «Ціна без ПДВ» складає 100 відсотків. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується.
Додатково встановлено, що тим же пунктом 1 Розділу 5 тендерної документації, що до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Всупереч встановлених самим Замовником вищеописаних вимог тендерної документації, 06 квітня 2023 року, уповноваженою особою Управління поліції охорони в м. Києві було визначено переможця процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для чищення і миття автомобілів)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-03-28-001095-a – ТОВ «ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП».
06 квітня 2023 року в електронній системі закупівель ФОП Королем Д.О. було оприлюднено вимогу №UA-2023-03-28-001095-a.c1, яку Замовником було успішно проігноровано та надано відповідь "ні про що" аби закрити процедуру якнайшвидше.
Ознайомившись зі змістом відповіді на вимоуг №UA-2023-03-28-001095-a.c1 , ФОП Король Д.О. повідомляє про наступне:
Відповідно до п.10 частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", У тендерній документації зазначаються такі відомості: перелік критеріїв оцінки та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію.
Тобто, позиція Замовника щодо критеріїв та методики оцінки тендерних пропозицій повинна була бути викладена у тендерній документації, але аж ніяк не у відповідь на звернення учасника за результатом неправомірної кваліфікації, яка відбулася внаслідок подвійних стандартів упвоноваженої особи.
Наголошую, що розгляд тендерних пропозицій здійснюється відповідно до умов тендерної документації, яка початково була складена з порушенням норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Тобто на даному етапі, у Замовника передбачається два можливих варіанти: 1. Відміна даної закупівлі через неможливість усунення порушень або 2. Скасування рішення про визначення ТОВ "Джеріан Строй Груп" переможцем.
Наголошую, що відповідальність за неправомірні рішення несе уповноважена особа згідно статті 164-14 КУПАП, Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2023 19:05
Вирішення:
Шановний Учасник, якщо на вашу думку ви виявили якісь не відповідності або порушення у тендерній документації у вас був час задати питяннями у встеновленний термін через электрону систему закупівель, питань небуло. Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників,для того щоб учасники, які є платниками ПДВ, мали рівні умови з участниками які не є платниками ПДВ. Виходячи зі змісту частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації. Ураховуючи викладене та норми Закону, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому. До участі приймаються комерційні пропозиції усіх учасників не залежно від форми оподаткування, але розглядаються ціни зазначені без урахування ПДВ, у порядку черги зростання цін зазначених в електронній системі. Договір за результатами закупівлі укладається за ціною з урахуванням усіх податків. Замовник, Управління поліції охорони в м. Києві - є платником ПДВ. Відповідно сума ПДВ сплачена до бюджету постачальником(у нашому випадку учасником), при придбанні товарів робіт чи послуг потім повертається покупцю (у нашому випадку замовнику) у вигляді податкового кредиту у разі реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Виходячи з вище зазначеного, оскільки пропозиція ФОП КОРОЛЯ ДМИТРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА знаходиться другою у черзі реєстрації комерційних пропозицій електронної системи вона не розглядається, так як попередній Учасник відповідає усім умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення про визначення переможця
Номер:
a3fa140e2ab341e38cd58ce9b85d99d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-28-001095-a.c1
Назва:
Вимога про скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовник, ФОП Королем Дмитром Олександровичем виявлені порушення законодавства про публічні закупівлі, зокрема в частині визначення ТОВ «ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП» переможцем процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для чищення і миття автомобілів)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-03-28-001095-a. Така позиція ґрунтується на наступному:
Відповідно до пункту 1 Розділу 5 тендерної документації, Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію: «Ціна без ПДВ». Питома вага критерію «Ціна без ПДВ» складає 100 відсотків. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (у тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ або без ПДВ — у разі, якщо учасник не є платником ПДВ, а також без ПДВ - якщо предмет закупівлі не оподатковується.
Додатково встановлено, що тим же пунктом 1 Розділу 5 тендерної документації, що до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Всупереч встановлених самим Замовником вищеописаних вимог тендерної документації, 06 квітня 2023 року, уповноваженою особою Управління поліції охорони в м. Києві було визначено переможця процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для чищення і миття автомобілів)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-03-28-001095-a – ТОВ «ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП».
Проаналізувавши документи тендерної пропозиції ТОВ «ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП» встановлено, що на виконання вимог Додатку №3 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП» міститься Пропозиція на закупівлю, загальна вартість якої з ПДВ складає 53 152,01 грн з ПДВ, а без ПДВ – 44 293,34 грн.
При цьому, в електронній системі закупівель (в електронних полях) цим Учасником вказано, що вартість тендерної пропозиції - 44 293,34 грн.
Відтак, постає запитання яким чином Замовник збирається укладати договір про закупівлю з ТОВ «ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП» не порушивши вимоги пункту 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 року.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВ «ДЖЕРІАН СТРОЙ ГРУП» переможцем процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю по предмету «ДК 021:2015 39830000-9 Продукція для чищення (засоби для чищення і миття автомобілів)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2023-03-28-001095-a.
У випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ФОП Король Дмитро Олександрович як учасник даної процедури закупівлі, залишає за собою право звертатися до контролюючих органів і повідомляти про допущенні порушення норм чинного законодавства, зокрема до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, територіальних органів ДАСУ, правоохоронних органів тощо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2023 19:10
Вирішення:
Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини першої статті 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Разом з тим, згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників,для того щоб учасники, які є платниками ПДВ, мали рівні умови з участниками які не є платниками ПДВ.
Виходячи зі змісту частини першої статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації.
Ураховуючи викладене та норми Закону, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників та методику оцінки тендерних пропозицій у тендерній документації, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням законодавства в цілому.
До участі приймаються комерційні пропозиції усіх учасників не залежно від форми оподаткування, але розглядаються ціни зазначені без урахування ПДВ, у порядку черги зростання цін зазначених в електронній системі. Договір за результатами закупівлі укладається за ціною з урахуванням усіх податків.
Замовник, Управління поліції охорони в м. Києві - є платником ПДВ. Відповідно сума ПДВ сплачена до бюджету постачальником(у нашому випадку учасником), при придбанні товарів робіт чи послуг потім повертається покупцю (у нашому випадку замовнику) у вигляді податкового кредиту у разі реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Виходячи з вище зазначеного, оскільки пропозиція ФОП КОРОЛЯ ДМИТРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА знаходиться другою у черзі реєстрації комерційних пропозицій електронної системи вона не розглядається, так як попередній Учасник відповідає усім умовам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено