-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
молоко пастеризоване, молоко ультрапастеризоване, молоко згущене
Завершена
30 695 423.85
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 3 968.66 UAH
мін. крок: 0% або 3 968.66 UAH
Період оскарження:
16.11.2017 09:40 - 15.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
79f2ec34d1ce4f08963e68d33422563d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-16-000094-b.a6
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_молоко_лот5.pdf 03.01.2018 17:11
- П-Д_лот5.pdf 03.01.2018 17:11
- рішеня від 05.01.2018 № 89+лист Замовнику.pdf 05.01.2018 16:50
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2018 № 527.pdf 23.01.2018 15:50
- рішення від 22.01.2018 № 527.pdf 25.01.2018 22:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2018 17:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2018 22:09
Дата виконання рішення Замовником:
29.01.2018 17:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
f7484bf158e24c3196661162d03482ba
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-16-000094-b.a5
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_молоко_лот4.pdf 03.01.2018 17:10
- П-Д_лот4.pdf 03.01.2018 17:10
- рішеня від 05.01.2018 № 88+лист Замовнику.pdf 05.01.2018 16:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2018 № 526.pdf 23.01.2018 15:51
- рішення від 22.01.2018 № 526.pdf 25.01.2018 22:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2018 17:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2018 22:12
Дата виконання рішення Замовником:
29.01.2018 17:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
8fb1813f3bba48d08ae3d4cb34781a95
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-16-000094-b.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_молоко_лот3.pdf 03.01.2018 17:08
- П-Д_лот3.pdf 03.01.2018 17:09
- рішеня від 05.01.2018 № 87+лист Замовнику.pdf 05.01.2018 16:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2018 № 525.pdf 23.01.2018 15:52
- рішення від 22.01.2018 № 525.pdf 25.01.2018 22:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2018 17:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2018 22:14
Дата виконання рішення Замовником:
29.01.2018 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
6c25673ffbd746059cad41f862f5cf55
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-16-000094-b.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_молоко_лот2.pdf 03.01.2018 17:07
- П-Д_лот2.pdf 03.01.2018 17:07
- рішеня від 05.01.2018 № 86+лист Замовнику.pdf 05.01.2018 16:12
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2018 № 524.pdf 23.01.2018 15:53
- рішення від 22.01.2018 № 524.pdf 25.01.2018 22:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2018 17:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2018 22:15
Дата виконання рішення Замовником:
29.01.2018 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
60fb73e0feaf459f9460b52be2f6faa5
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-16-000094-b.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_молоко_лот1.pdf 03.01.2018 17:04
- П-Д_лот1.pdf 03.01.2018 17:04
- рішеня від 05.01.2018 № 85+лист Замовнику.pdf 05.01.2018 16:10
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2018 № 523.pdf 23.01.2018 15:53
- рішення від 22.01.2018 № 523.pdf 25.01.2018 22:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2018 17:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2018 22:17
Дата виконання рішення Замовником:
29.01.2018 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано
Задовільнена:
Так
Вимога
Залишено без розгляду
Усунути порушення
Номер:
06892e992b524d8983529dab931ab879
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-16-000094-b.b1
Назва:
Усунути порушення
Вимога:
Замовник вимагає в Тендерній документації в "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" в розділі 5:
1. Учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
- документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень у м. Одеса (у разі власних складських приміщень необхідно надати копію технічного паспорту на ці приміщення, у разі оренди складських приміщень, необхідно надати копію договору оренди);
Проте, вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною та порушує «принцип недискримінації учасника» згідно п.4 ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині територіального обмеження щодо наявність власних або орендованих складських приміщень у м.Одеса.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також порушує Закон України «Про захист економічної конкуренції»:
відповідно до частини першої статті 15 Закону Замовник не може надавати вказівки, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення
конкуренції;
частиною другою статті 15 Закону передбачено, що Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються:
… будь-яка дія, спрямована на централізований розподіл товарів, а також розподіл ринків між суб'єктами господарювання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх
реалізації чи закупівель або за колом споживачів чи продавців;
встановлення заборони на реалізацію певних товарів з одного реґіону країни в іншому або надання дозволу на реалізацію товарів з одного реґіону в іншому в певному обсязі чи за виконання певних умов;
надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції;
дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами;
дія, якою встановлюються не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, ціноутворення, формування програм діяльності та розвитку, розпорядження прибутком.
Вважаємо, що факт наявності складів у м. Одесі не є визначальним фактором у своєчасному щоденному постачанні продуктів харчування у заклади Замовника, а вказана вимога порушує та обмежує наші права як учасника, згідно вищенаведених положень Законів України.
Вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши дане порушення Законів України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2017 13:57
Вирішення:
Постачання продуктів в заклади освіти здійснюється у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», це зазначено у Технічних вимогах тендерних документацій. Згідно з п.1.14 вказаної Інструкції, постачання продуктів харчування в заклади освіти здійснюється не 2-3 рази на тиждень, окрім того у Технічних вимогах також зазначено, що товар постачається окремими партіями, в кожен заклад освіти, згідно з замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни на протязі січня-грудня 2018 року. Враховуючи велику кількість закладів у лоті, постачання здійснюється щоденно.
У відповідності до п.1.20 наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»
«Якщо прийшло на 4 і більше дітей від кількості дітей, на яких було розраховано меню, то для них необхідно додатково виписати продукти, що обов'язково оформляється відповідним актом, накладною та записом у додатковій меню-розкладці за підписами медсестри, кухаря, комірника, керівника навчального закладу» Замовлені додатково продукти повинні бути поставлені в заклад освіти в той же день, для здійснення повноцінного харчування усіх дітей, які знаходяться в закладі. Тобто постійно існує необхідність швидкого додаткового постачання продуктів харчування, в зв’язку з непередбачуваною зміною кожен день реальних об’ємів постачання, виходячи з наявної кількості дітей.
Наявність складських приміщень у м. Одесі також необхідна для постачальника продуктів, в зв’язку з потребою мати складські запаси на випадок надзвичайних ситуацій (аварійні випадки на заводі-виробнику, погодні катаклізми, особливо в зимовий період тощо), які не повинні бути причиною непостачання, або несвоєчасного постачання, або постачання не в повному обсязі продуктів харчування в дошкільні навчальні заклади.
Також звертаємо Вашу увагу, що заклади освіти не мають складських приміщень для зберігання товару, а в тендерних документаціях зазначено понад 130 закладів м. Одеси, в кожен із яких, постачальник повинен поставити товар, згідно з замовленнями від кожного закладу, в узгоджений з закладами час.
Окрім того, Замовник не вимагає наявність лише власних складських приміщень, що було би дискримінаційною вимогою. Учасник, який планує на протязі цілого року здійснювати щоденне постачання продуктів в дитячі заклади має можливість орендувати складські приміщення з усіма необхідними документами у м. Одесі.
Таким чином, Ви не обґрунтували, чим саме вищезазначена умова щодо складських приміщень порушує Ваші права та перешкоджає прийняти участь у торгах.
Статус вимоги:
Не задоволено