-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
яловичина свіжа охолоджена І ґатунку, свинина свіжа охолоджена нежирна, курчата бройлери охолоджені, відруби курячі охолоджені, філе куряче охолоджене
Завершена
34 186 090.37
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 4 431.00 UAH
мін. крок: 0% або 4 431.00 UAH
Період оскарження:
14.11.2017 12:21 - 11.12.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження прекваліфікації
Номер:
2aa22b68cbcb484f8d98ccbab170e9eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-001108-a.a6
Назва:
Оскарження прекваліфікації
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Мясо ЛОТ 5 Скарга.pdf 02.01.2018 14:34
- Мясо ЛОТ 5.pdf 02.01.2018 14:34
- Лот5 додаток 1.pdf 18.01.2018 16:26
- Рішення від 04.01.2018 № 45 + Лист Замовнику.pdf 04.01.2018 19:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2018 № 517.pdf 23.01.2018 15:46
- рішення від 22.01.2018 № 517.pdf 25.01.2018 23:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.01.2018 14:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2018 23:09
Дата виконання рішення Замовником:
29.01.2018 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Оскарження прекваліфікації
Номер:
24567f5b704c48078fc77429eb9dcc5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-001108-a.a5
Назва:
Оскарження прекваліфікації
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Мясо ЛОТ 4 Скарга.pdf 02.01.2018 14:32
- Мясо ЛОТ 4.pdf 02.01.2018 14:32
- Лот4 додаток 1.pdf 18.01.2018 16:25
- Рішення від 04.01.2018 № 44 + Лист Замовнику.pdf 04.01.2018 19:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2018 № 516.pdf 23.01.2018 15:47
- рішення від 22.01.2018 № 516.pdf 25.01.2018 23:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.01.2018 14:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2018 23:04
Дата виконання рішення Замовником:
29.01.2018 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Оскарження прекваліфікації
Номер:
7c16f42f65f244c08da82dbe93e7860e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-001108-a.a4
Назва:
Оскарження прекваліфікації
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Мясо ЛОТ 3 Скарга.pdf 02.01.2018 14:29
- Мясо ЛОТ 3.pdf 02.01.2018 14:29
- Лот3 додаток 1.pdf 18.01.2018 16:24
- Рішення від 04.01.2018 № 43 + Лист Замовнику.pdf 04.01.2018 19:20
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2018 № 515.pdf 23.01.2018 15:48
- рішення від 22.01.2018 № 515.pdf 25.01.2018 23:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.01.2018 14:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2018 23:08
Дата виконання рішення Замовником:
29.01.2018 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Оскарження прекваліфікації
Номер:
d24d46a81a114fdfbbdec97e6e872a2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-001108-a.a3
Назва:
Оскарження прекваліфікації
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Мясо ЛОТ 2 Скарга.pdf 02.01.2018 14:21
- Мясо ЛОТ 2.pdf 02.01.2018 14:22
- Лот2 додаток 1.pdf 18.01.2018 16:23
- Рішення від 04.01.2018 № 42 + Лист Замовнику.pdf 04.01.2018 19:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2018 № 514.pdf 23.01.2018 15:49
- рішення від 22.01.2018 № 514.pdf 25.01.2018 23:10
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.01.2018 14:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2018 23:11
Дата виконання рішення Замовником:
29.01.2018 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано
Задовільнена:
Так
Скарга
Виконана замовником
Оскарження прекваліфікації
Номер:
e964a2af1aaf4f27b48540bebbabb76c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-001108-a.a2
Назва:
Оскарження прекваліфікації
Скарга:
Оскарження прекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- Мясо ЛОТ 1 Скарга.pdf 02.01.2018 14:15
- Мясо ЛОТ 1.pdf 02.01.2018 14:15
- Лот1 додаток 1.pdf 18.01.2018 16:21
- Рішення від 04.01.2018 № 41 + Лист Замовнику.pdf 04.01.2018 19:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2018 № 513.pdf 23.01.2018 15:49
- рішення від 22.01.2018 № 513.pdf 25.01.2018 23:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.01.2018 14:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.01.2018 23:13
Дата виконання рішення Замовником:
29.01.2018 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення виконано
Задовільнена:
Так
Вимога
Залишено без розгляду
Усунути порушення
Номер:
f0895e7a69ef421badfddcc5b28fabd1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-001108-a.b1
Назва:
Усунути порушення
Вимога:
Замовник вимагає в Тендерній документації в "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" в розділі 5:
1. Учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
- документально підтверджена наявність власних або орендованих складських приміщень у м. Одеса (у разі власних складських приміщень необхідно надати копію технічного паспорту на ці приміщення, у разі оренди складських приміщень, необхідно надати копію договору оренди);
Проте, вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною та порушує «принцип недискримінації учасника» згідно п.4 ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині територіального обмеження щодо наявність власних або орендованих складських приміщень у м.Одеса.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також порушує Закон України «Про захист економічної конкуренції»:
відповідно до частини першої статті 15 Закону Замовник не може надавати вказівки, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення
конкуренції;
частиною другою статті 15 Закону передбачено, що Антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, зокрема, визнаються:
… будь-яка дія, спрямована на централізований розподіл товарів, а також розподіл ринків між суб'єктами господарювання за територіальним принципом, асортиментом товарів, обсягом їх
реалізації чи закупівель або за колом споживачів чи продавців;
встановлення заборони на реалізацію певних товарів з одного реґіону країни в іншому або надання дозволу на реалізацію товарів з одного реґіону в іншому в певному обсязі чи за виконання певних умов;
надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції;
дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами;
дія, якою встановлюються не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, ціноутворення, формування програм діяльності та розвитку, розпорядження прибутком.
Вважаємо, що факт наявності складів у м. Одесі не є визначальним фактором у своєчасному щоденному постачанні продуктів харчування у заклади Замовника, а вказана вимога порушує та обмежує наші права як учасника, згідно вищенаведених положень Законів України.
Вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши дане порушення Законів України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2017 13:57
Вирішення:
Постачання продуктів в заклади освіти здійснюється у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах», це зазначено у Технічних вимогах тендерних документацій. Згідно з п.1.14 вказаної Інструкції, постачання продуктів харчування в заклади освіти здійснюється не 2-3 рази на тиждень, окрім того у Технічних вимогах також зазначено, що товар постачається окремими партіями, в кожен заклад освіти, згідно з замовленнями від закладів та в узгоджені з ними терміни на протязі січня-грудня 2018 року. Враховуючи велику кількість закладів у лоті, постачання здійснюється щоденно.
У відповідності до п.1.20 наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я від 17.04.2006р. №298/277 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах»
«Якщо прийшло на 4 і більше дітей від кількості дітей, на яких було розраховано меню, то для них необхідно додатково виписати продукти, що обов'язково оформляється відповідним актом, накладною та записом у додатковій меню-розкладці за підписами медсестри, кухаря, комірника, керівника навчального закладу» Замовлені додатково продукти повинні бути поставлені в заклад освіти в той же день, для здійснення повноцінного харчування усіх дітей, які знаходяться в закладі. Тобто постійно існує необхідність швидкого додаткового постачання продуктів харчування, в зв’язку з непередбачуваною зміною кожен день реальних об’ємів постачання, виходячи з наявної кількості дітей.
Наявність складських приміщень у м. Одесі також необхідна для постачальника продуктів, в зв’язку з потребою мати складські запаси на випадок надзвичайних ситуацій (аварійні випадки на заводі-виробнику, погодні катаклізми, особливо в зимовий період тощо), які не повинні бути причиною непостачання, або несвоєчасного постачання, або постачання не в повному обсязі продуктів харчування в дошкільні навчальні заклади.
Також звертаємо Вашу увагу, що заклади освіти не мають складських приміщень для зберігання товару, а в тендерних документаціях зазначено понад 130 закладів м. Одеси, в кожен із яких, постачальник повинен поставити товар, згідно з замовленнями від кожного закладу, в узгоджений з закладами час.
Окрім того, Замовник не вимагає наявність лише власних складських приміщень, що було би дискримінаційною вимогою. Учасник, який планує на протязі цілого року здійснювати щоденне постачання продуктів в дитячі заклади має можливість орендувати складські приміщення з усіма необхідними документами у м. Одесі.
Таким чином, Ви не обґрунтували, чим саме вищезазначена умова щодо складських приміщень порушує Ваші права та перешкоджає прийняти участь у торгах.
Статус вимоги:
Не задоволено