-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
НК 024:2019 - 11239 - Підгузник для дорослих; НК 024:2019 - 11239 - Підгузник для дорослих; НК 024:2019 - 11239 - Підгузник для дорослих
Завершена
260 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 301.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 301.00 UAH
Період оскарження:
27.03.2023 17:45 - 01.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність обраного переможця кваліфікаційним критеріям Замовника.
Номер:
ac33b8d6163a4a7d96a86e819293ef8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-27-010399-a.a2
Назва:
Невідповідність обраного переможця кваліфікаційним критеріям Замовника.
Вимога:
Шановний Замовник, Кривчицький психоневрологічний інтернат звертаємось до Вас з вимогою скасувати своє рішення ПРОТОКОЛ №78 Уповноваженої особи про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю «код ДК 021:2015 – 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» ( НК 021:2019 – 11239 – Підгузник для дорослих; НК 024:2019 – 11239 – Підгузник для дорослих)» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю від 10 квітня 2023 року, щодо визнання переможцем закупівлі - ТОВ "АСХОР ТРЕЙД", ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-27-010399-a, оскільки пропозиція ТОВ "АСХОР ТРЕЙД" є такою, що не відповідає вимогам тендерної документації закупівлі та порушує вимоги чинного законодавства України, зокрема Закон України «Про Публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року№ 922-VIII 9 та Постанову Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Проаналізувавши тендерну пропозицію учасника ТОВ "АСХОР ТРЕЙД», було встановлено, що учасник не надав весь перелік документів, що вимагалось у тендерній документації. В Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» п.5 Загальних вимог, Вами було встановлено вимогу надання гарантійного листа від виробника про можливість постачання товару учасником, у разі якщо гарантійний лист видається не виробником то учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника. ТОВ "АСХОР ТРЕЙД», у своїй тендерній пропозиції надали відповідні документи на запропоновану ними продукцію: Підгузки для дорослих Dailee Care Super, Підгузки для дорослих Dailee Care Super Large, а на продукцію Підгузки для дорослих SENI SUPER PLUS exstra small , надали гарантійний лист від екслюзивного імпортера та представника виробника в Україні ТОВ «Белла-Трейд» про те що ТОВ «АФІНА –ГРУП» є їх дистриб’ютором, проте ТОВ «АФІНА-ГРУП» згідно їх листа є дистриб’ютором на території м.Полтава, Полтавська обл., м.Запоріжжя, Запоріжзька обл., Дніпропетровська обл., Криворізький р-н., м.Кривий Ріг, м.Зеленодольск, м.Жовті Води, відповідно до Договору про дистрибуцію №920/20 від 01.02.2020р., тобто вони не є представником виробника в Хмельницькій області де знаходиться Замовник і не можуть гарантувати постачання даного товару ТОВ «АСХОР ТРЕЙД» без гарантій його отримання від імпортера (прямого представника виробника) для даного замовника. Гарантійного листа від імпортера ТОВ «АФІНА ГРУП» на Підгузки для дорослих SENI SUPER PLUS exstra small у складі своєї тендерної документації учасник не має.
ВИМАГАЄМО: скасувати своє рішення ПРОТОКОЛ №78 Уповноваженої особи про розгляд тендерної пропозиції на закупівлю «код ДК 021:2015 – 33750000-2 «Засоби для догляду за малюками» ( НК 021:2019 – 11239 – Підгузник для дорослих; НК 024:2019 – 11239 – Підгузник для дорослих)» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю від 10 квітня 2023 року, щодо визнання переможцем закупівлі - ТОВ «АСХОР ТРЕЙД», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-27-010399-a та відхилити тендерну пропозицію ТОВ « АСХОР ТРЕЙД» на підставі п. 2 ч. 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 14.04.23.pdf 14.04.2023 11:46
Дата подачі:
14.04.2023 11:46
Вирішення:
На вашу вимогу повідомляємо наступне:
Тендерною документацією, а саме п.5 Додатку 2 Технічного завдання передбачено: «З метою отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника , представництва , філії виробника , якщо їх відповідні повноваження поширюються на території України ), яким підтверджується можливість поставки предмету цієї закупівлі, у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни.Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника».
Учасником-переможцем надано у складі пропозиції вищевказані документи.
Звертаємо вашу увагу, що Замовником встановлена вимога підтвердити повноваження, які поширюються на території України. Жодної вимоги щодо підтвердження повноважень в конкретній області не було передбачено, а тому вважаємо вашу вимогу безпідставною.
Оскільки учасником виконанно усі вимоги, встановлені в Докуметації, в Замовника відсутні підстави для відхилення такого учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
585fed44f97043a790603eb0c6f349dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-27-010399-a.c1
Назва:
вимога
Вимога:
Ознайомившись із змістом тендерної документації, вбачається, що Вами встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що в свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі, при цьому, що такі учасники мають бажання і можливості прийняти участь у зазначеній закупівлі. Крім того, Вами встановлені вимоги, що не відповідають чинному законодавству України в сфері публічних закупівель, при цьому порушують законні права та інтереси учасників закупівлі.
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. До того ж метою Закону є створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції.
В Додатку 2 до тендерної документації «Технічне завдання» Вами вказані вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства, а саме:
«У складі тендерної документації учасник повинен надати наступні документи:
- сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 15621-2002, виданий відповідним органом з оцінки відповідності;»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з наступних підстав:
ISO — це міжнародна організація зі стандартизації, метою якої є ратифікація розроблених стандартів. Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн. та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого Ви вимагаєте, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, який є необов’язковим у його сфері діяльності, що в свою чергу впливає на ціноутворення та призводить до здорожчання запропонованого товару. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 7 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому, вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст.31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Встановлюючи дану дискримінаційну вимогу, Ви ставите Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і до того ж не зобов’язані його отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем процедури закупівлі.
Водночас, якщо хоча б одному параметру товару, визначеному Документацією, відповідає продукція лише певного виробника, взяти участь у Процедурі закупівлі можуть лише суб’єкти господарювання, які запропонують саме продукцію цього виробника, що також є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо:
Внести зміни до Додатку 2 тендерної документації щодо закупівлі товарів через систему електронних закупівель PROZORRO та усунути вимоги, які є дискримінаційними і не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі.
В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- 21. Кривчик UA-2023-03-27-010399-a.docx 31.03.2023 12:46
Дата подачі:
31.03.2023 12:46
Вирішення:
На вашу вимогу повідомляємо наступне:
Відповідно до чинного законодавства, а також положень Тендерної документації передбачено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Замовник встановлює вимоги у тендерній документації, які вважає за необхідним зазначити, дотримуючись при цьому всіх принципів проведення закупівлі, в тому числі відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та об’єктивної, неупередженої оцінки пропозицій. Наявність сертифікатів є бажанням і правом Замовника отримати переможцем торгів компанію, яка дійсно має можливість поставити товар якісний, безпечний та на належному рівні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.04.2023 18:01