• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Світильник LED (або еквівалент), прожектор 50 Вт (або еквівалент), прожектор 100 Вт (або еквівалент), лампа світлодіодна (або еквівалент), лампа світлодіодна (або еквівалент), лампа світлодіодна (або еквівалент), лампа світлодіодна (або еквівалент)»

Завершена

289 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 895.00 UAH
Період оскарження: 27.03.2023 16:20 - 03.04.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 53 від 19.04.2023 та дискваліфікувати учасника – ТОВ «Торговий дім «Світлотехніка»

Номер: c2e1c5ef276c43918c229c15f0932876
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-010251-a.a3
Назва: Скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 53 від 19.04.2023 та дискваліфікувати учасника – ТОВ «Торговий дім «Світлотехніка»
Вимога:
Вся продукція, що запропонована учасником ТОВ «Торговий дім «Світлотехніка», не відповідає технічним характеристикам Замовника, про що свідчить відсутність посилань у пропозиції учасника ТОВ «Торговий дім «Світлотехніка». Також, опис продукції написано мовою окупанта, що суперечить закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та є не зрозумілим для Замовника, що унеможливлює вподальшому при отриманні Замовником продукції, порівняти характеристики. ПОСИЛАННЯ ДЛЯ ПОРІВНЯНЬ: https://horozdrop.com.ua/svetilnik-vreznoj-galaksi-45-45w-6400k https://delux.ua/ru/katalog-tovarov/svetilniki-svetodiodnye-led/svitilniki-led-ofisni/product/led-svitilnik-ofisniy-delux-cfq-led-40-36w-pl01-6500k-595*595-prizmatik
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Надання учаснику, якого не визнано переможцем процедури закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції, інформацію про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення у процедурі відкритих торгів UA-2023-03-27-010251-a
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо дискваліфікації учасника "ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СВІТЛОТЕХНІКА"

Номер: 317bfc3da0e24b94958a4a511b58932a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-010251-a.a2
Назва: Щодо дискваліфікації учасника "ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "СВІТЛОТЕХНІКА"
Вимога:
Невідповідвідність учасника ТОВ "Торговий дім "Світлотехніка" п. 5, п. 6 Додатку 3 до тендерної документації "Технічні вимоги"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно Вимоги UA-2023-03-27-010251-a.a2 ФОП "Чемолосова Олександра Валерійовича" за предметом закупівлі «Світильник LED (або еквівалент), прожектор 50 Вт (або еквівалент), прожектор 100 Вт (або еквівалент), лампа світлодіодна (або еквівалент), лампа світлодіодна (або еквівалент), лампа світлодіодна (або еквівалент), лампа світлодіодна (або еквівалент)» щодо дискваліфікації учасника ТОВ "Торговий дім світлотехніка" Повідомляємо Вам, що замовником торгів не було розпочато жодних спрощених закупівель в 2023 році, так як згідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» проводяться відкриті торги з особливостями. Інформація зазначена в абзаці першому вимоги свідчить про те, що ФОП Чемолосов Олександр Валерійович не обізнаний у сфері публічних закупівель. Згідно з частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні Згідо п.6 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника, тому твердження про упереджене ставлення до Вашої тендерної пропозиції є безпідставним та надуманим. Так як ви як учасник приймали участь і в інших процедурах закупівель оголошених Головним управлінням Національної поліції в Сумській області, а саме: - Канал кабельний 16х16 мм (або еквівалент), канал кабельний 20х16 мм (або еквівалент) ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-24-006720-a; - Коробка універсальна розподільча (або еквівалент), Електрична вилка (або еквівалент), Розетка електрична (або еквівалент), Розетка електрична (або еквівалент), Вимикач одно клавішний (або еквівалент), Вимикач дво клавішний (або еквівалент), Автомати різні (або еквівалент) ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-24-006105-a; - Провід мідний ВВГ 2х2,5 (або еквівалент), Провід мідний ВВГ 2х1,5 (або еквівалент), Провід мідний ВВГ 3х1,5 (або еквівалент), Провід мідний ВВГ 3х2,5 (або еквівалент), Провід мідний ПВС 3х2,5 (або еквівалент), Провід мідний ПВС 3х1,5 (або еквівалент), Провід мідний ПВС 4х4 (або еквівалент), Провід мідний ПВС 5х6 (або еквівалент), Провід мідний ПВС 5х4 (або еквівалент) Провід мідний ВВГ 3х2,5 (або еквівалент), Провід мідний ВВГ 3х1,5 (або еквівалент), Провід мідний ПВС 3х2,5 (або еквівалент), Провід мідний ВВГ 3х1,5 (або еквівалент),Провід ПВ -1 (4 мм2) (або еквівалент), Провід ПВ -1 (6 мм2) (або еквівалент) ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-22-006667-a, в яких ваші пропозиції були визначені, як найбільш економічно вигідні, перевірені замовником та в результаті з Вами було укладено договори на поставку відповідних товарів. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №51 від 13 квітня 2023 року було прийнято рішення щодо відхилення пропозиції учасника ФОП Чемолосова Олександра Валерійовича у відкритих торгах з особливостями на закупівлю світильників LED (або еквівалент), прожекторів 50 Вт (або еквівалент), прожекторів 100 Вт (або еквівалент), ламп світлодіодних (або еквівалент), ламп світлодіодних (або еквівалент), ламп світлодіодних (або еквівалент), ламп світлодіодних (або еквівалент) (ДК 021:2015 31510000-4 Електричні лампи розжарення) на підставі підпункту 2 пункту 41 постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Законом України “Про публічні закупівлі”). Так як в порівняльній таблиці № 11-04/23 від 05.04.2023 яка була у складі тендерної пропозиції запропонований товар не відповідав вимогам замовника встановлених в Додатку №3 Відповідно до закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» керуючись Конституцією України, що визначає українську мову, як єдину державну мову в Україні та покладає на державу обов’язок забезпечувати всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України; діючи відповідно до Рішення Конституційного Суду України від 14 грудня 1999 року № 10-рп/99, яким встановлено, що українська мова як державна є обов’язковим засобом спілкування на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування (мова актів, роботи, діловодства, документації тощо), а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначаються законом; В наведеній Вами таблиці в колонці №4 «технічні характеристики виробника «Хороз» та в колонці №5 «технічні характеристики виробника «Delux» міститься текст, який написано мовою окупанта, що суперечить закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» та є не зрозумілим нам, що унеможливлює об’єкивний розгляд вашої вимони. Вважаємо неприпустимим, що в цей важкий для держави час документи, які подаються на розгляд в державні органи заповнюється мовою країни агресора, яка 24 лютого 2022 розпочала повномаштабне військове вторгнення на територію України, друкуючи тексти мовою окупанта ви підтримуєте країну агресора та стаєте співучасниками вбивства наших громадян, підтримуючи цим кожну випущену російську ракету по наших домівках. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №53 від 19 квітня 2023 року було розглянуто пропозицію учасника ТОВ «Торговий дім світлотехніка», яка визначена наступною найбільш економічно вигідною поданої під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями на закупівлю світильників LED (або еквівалент), прожекторів 50 Вт (або еквівалент), прожекторів 100 Вт (або еквівалент), ламп світлодіодних (або еквівалент), ламп світлодіодних (або еквівалент), ламп світлодіодних (або еквівалент), ламп світлодіодних (або еквівалент) (ДК 021:2015 31510000-4 Електричні лампи розжарення) та відповідно визначено учасника ТОВ «Торговий дім світлотехніка» переможцем в закупівлі так, як пропозиція учасника відповідала вимогам зазначеним в тендерній документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: a50981c1a24545c59d36033c56deb3da
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-010251-a.b1
Назва: Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, проаналізувавши положення Тендерної документації у закупівлі, нами було виявлено ряд вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Зокрема у Додатку №3 до Тендерної документації викладені Технічні вимоги щодо предмета закупівлі, що повністю унеможливлюють можливість запропонувати еквівалент. Наприклад за позицією «Світильник LED» можилво запропоновувати виключно Світильник адміністративний LED Jazzway PPL 595/U 36 Вт IP40, за позицією «прожектор 50 Вт» можливо запропонувати виключно Прожектор світлодіодний FL-FP 050 SMD 50 Вт IP65. Встановлюючи такі вимоги до товару Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; недискримінації учасників та рівного ставлення до них (ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Згідно ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".» До того ж, просимо звернути увагу, що важливим критерієм оцінки тендерних пропозицій і досі залишається ціна (п. 37 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року). Ми плануємо запропонувати товар, що має кращі характеристики, але, чинна редакція тендерної документації не надає нам можливості запропонувати товар кращої якості. На підставі наведеного вище просимо привести Додаток 3 Документації у відповідність до чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляемо Вам, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні Згідно ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".» Згідно до вимог ч.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» в додатку №3 «Технічні вимоги» до тендерної документації до кожного товару який є предметом закупівлі застосовано вираз (або еквівалент) Еквівалент – товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Ви маєте право запропонувати в своїй тендерній пропозиції кращий товар, який за своїми технічними характеристиками повинен відповідати характеристикам зазначеним в додатку №3 «Технічні вимоги» або бути кращими
Статус вимоги: Відхилено