• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 – 90910000-9, Послуги з прибирання (Послуги з прибирання приміщень)

Торги не відбулися

2 638 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 190.00 UAH
Період оскарження: 27.03.2023 17:00 - 30.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: a17ee6ab04ac4c2aa2207c1577a516b7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-009476-a.a11
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на неправомірний акцепт
Дата розгляду скарги: 20.06.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.06.2023 16:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 23.06.2023 14:34
Дата виконання рішення Замовником: 18.07.2023 11:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України № 9052-р/пк-пз від 20.06.2023 р. скасовує рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю" Укр-євро Дім" переможцем за процедурою закупівлі.
Автор: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "СЕРВІС ЛЕНД", Юрій Бондаренко +380502425293 servislendbond1@gmail.com
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дискримінаційні умови Тендерної документації

Номер: 68aee34fa4c14691805f6bf6a0eb9102
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-009476-a.b10
Назва: Скарга на дискримінаційні умови Тендерної документації
Скарга:
Замовником встановлено ряд дискримінаційних вимог, які описані Скаржником у Скарзі.
Дата розгляду скарги: 12.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.04.2023 18:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.04.2023 15:54
Дата виконання рішення Замовником: 28.04.2023 21:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано
Автор: ТОВ "КЬЮ.ЕФ.ЕМ. СЕРВІС", Оксана Сущенко +380675613597 tender.service@qfm.com.ua
Вимога
Вирішена

Щодо Банківської гарантії

Номер: 02aed64321c14736bd467d22e7954273
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-009476-a.c9
Назва: Щодо Банківської гарантії
Вимога:
Шановний замовник! Пунктом 2 Розділу 3 до тендерної документації, Замовником, в частині оформлення банківської гарантії відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639, встановлено те, що гарантія має містити: реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ. Просимо надати роз’яснення щодо надання картки із зразками підписів і відбитка печатки ким надається картка юридичними чи фізичними особами, оскільки у складі пропозиції учасниками надаються установчі документи, де містяться підпис і печатка керівника учасника, у тому числі на підтвердження набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта та покриття грошовими коштами має бути підтверджено учасником шляхом подання оригіналу довідки від банку-гаранта. Оскільки зазначений документ не впливає на зміст та не є суттєвим, вимагаємо привести у відповідність до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 і виключити текст: «що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, щодо вашої вимоги буде внесено зміни до технічного завдання тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: d3264be89a234d5787c56a8c89f24007
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-009476-a.a8
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник! Встановлена Вами вимога, щодо здійснення попереднього огляду об’єктів Замовника та надання акту огляду приміщень є неможливою до виконання для всіх учасників, у зв’язку із відсутністю керівника. Відповідно до вимог пункту 17 додатку 4 до тендерної документації акт огляду приміщень має бути підписаний керівником Комунального некомерційного підприємства «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня», оскільки замовником торгів виступає юридична особа Комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» і повноваження підписувати документи, які стосуються даної установи, як Замовника торгів, має право виключно керівник. Станом на 31.03.2023 року у закладі відсутній/не призначено працівника, на якого тимчасово покладено обов’язки керівника, тобто повноваження щодо підпису Акту огляду у всіх працівників закладу відсутні для виконання встановленої Вами вимоги. У зв’язку із вищенаведеним вимагаємо внести зміни щодо пункту 17 Додатку 4 до тендерної документації, а саме виключити надання у складі пропозиції Акти огляду приміщень по об’єктам Замовника, оскільки виконання зазначеної вимоги неможливо жодним з учасників та входячи з практики АМК України є дискримінаційною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, щодо вашої вимоги буде внесено зміни до технічного завдання тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 2e0dc829f3f240a2bcc57503b7361990
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-009476-a.b7
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику До довідки додатково надати копії документів, що підтверджують перебування осіб, що будуть залучені до надання послуг, у штаті учасника (копії трудової книжки (обов’язково 1-ша сторінка та сторінка із записом про прийняття на роботу) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, та наказу про прийняття на роботу). Досвід роботи не менше 50 % працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг згідно даної закупівлі повинен бути не менше 6-ти місяців на займані посаді у штаті Учасника, або у трудових відносинах учасником копія трудової угоди або інші документи, що підтверджують трудові відносини з учасником не менше 6-ти місяців). Просимо розяснити на яуих саме підставах ви вимагаєте досвід роботи не менше 50 % працівників учасника в трудових відносинах не менше 6-ти місяців. Чому саме 6 місяців, а те року чи трьох років. Яким саме чином дана характеристика впливає на виконання послуг в рамках технічного завдання. Просимо прибирати таку вимогу з тексту тендерної документації та не дискримінувати учасників ринку зводивши таких до одного учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Замовник діє в межах принципів та норм чинного законодавства в сфері публічних закупівель, з метою дотримання одного з принципів проведення публічних закупівель, а саме принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, Замовником встановлений кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження такої ознаки, як досвід, яка регламентована вище зазначеною нормою Закону – встановлено вимогу - досвід роботи не менше 50 % працівників учасника не менше 6-ти місяців, щоб учасник дійсно надав документи, що його працівники мають цей досвід. В такий спосіб Замовник забезпечує собі захист від недобросовісних учасників, які працюють за межами норм чинного законодавства про працю, та залучають, до надання послуг осіб на підставі цивільно-правових угод, фактично не сплачують податків, зборів та додаткових платежів, що регламентовані Податковим кодексом України, але суми яких включають до ціни тендерної пропозиції, а також щоб уникнути неякісного надання послуг і порушень графіків та систематичності надання послуг майбутнім Виконавцем. Чому саме 6-ти місяців – щоб не порушувати принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них, був встановлений мінімальний критерій який підтверджує саме досвід працівників. . Замовник має на меті отримувати безперебійно якісні послуги, тому серед їх виконавців бачить досвідчені компанії з кваліфікованими працівниками, які забезпечать належне надання послуг.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: 21b76c7d428b44a49cec7c9234cdf2cb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-009476-a.b6
Назва: Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику До довідки додатково надати копії документів, що підтверджують перебування осіб, що будуть залучені до надання послуг, у штаті учасника (копії трудової книжки (обов’язково 1-ша сторінка та сторінка із записом про прийняття на роботу) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, та наказу про прийняття на роботу). Досвід роботи не менше 50 % працівників учасника, які будуть залучені до надання послуг згідно даної закупівлі повинен бути не менше 6-ти місяців на займані посаді у штаті Учасника, або у трудових відносинах учасником копія трудової угоди або інші документи, що підтверджують трудові відносини з учасником не менше 6-ти місяців). Просимо видалити дискримінаційну вимогу в частині обовязкової наявності праццівників в штаті. Встановивши вимогу таким чином ви дискримінуєте тих участинів, які працюють з працівниками по договору цивільно-правового характеру. Ні один нормативно-технічний документ чинного законодавства не забороняє нам мати такі відносини тьа не зобовязує нас працевлаштовувати осіб в штат.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абзацу 6 п 28 Особливостей проведення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 (далі Особливості) - у тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону (абзац 2 п. 45 Особливостей). Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає одним із кваліфікаційних критерії - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Нормативно-правовими актами визначено поняття працівника та вимоги до оформлення відносин з працівником, а саме: 1) податковий кодекс України нормою пп. 14.1.195 ст. 195 визначає працівником - фізичну особу, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону; 2) у ст. 1 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» працівником визначається фізична особа, яка працює на підставі трудового договору на підприємстві, в установі, організації чи у фізичної особи, яка використовує найману працю. 3) ч. 3 ст. 1 Закону України «Про охорону праці» - Працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). 4) Закон України «Про професійний розвиток працівників»: працівник - фізична особа, яка працює за трудовим договором (контрактом) на підприємстві, в установі та організації незалежно від форми власності та виду діяльності або у фізичної особи, яка відповідно до законодавства використовує найману працю; Ч. 2 ст. 2 КЗпП визначено, що працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу на підприємстві, в установі, організації або з фізичною особою. А згідно з ч. 4 ст. 24 КЗпП працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Таким чином, діючим законодавством України передбачена єдина форма працевлаштування працівників – шляхом укладення трудового договору. Разом з тим, ст. 265 КЗпП встановлено відповідальність за порушення законодавства про працю. Відповідно до ч. 2 цієї статті КЗпП юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час або за трудовим договором з нефіксованим робочим часом у разі фактичного виконання роботи протягом усього робочого часу, установленого на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків. Щодо договору цивільно-правового характеру. Цивільно-правовий договір з фізичною особою (договір цивільно-правового характеру) - домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків (стаття 626 Цивільного кодексу України). За цивільно-правовим договором (угодою) немає роботодавців і працівників. Є виконавець, який зобов’язується виконати певну роботу або надати послугу, і замовник, який приймає роботу й оплачує її. Такі взаємовідносини можуть укладатися між будь-якими юридичними або фізичними особами і регулюються Цивільним кодексом України. На них не поширюється дія трудового законодавства. Предметом договору є кінцевий результат, а не процес його досягнення. Обидві сторони – незалежні й рівноправні. Замовник не має піклуватися про умови праці, надавати робоче місце й обладнання. Виконавець самостійно організовує роботу і відповідає за її вчасне виконання. Цивільно-правовий договір укладається для виконання разових, а не систематичних робіт. Слід зазначити, що на даний час є численна кількість роз’яснень органів Держпраці стосовно даного питання, а також є сталою судова практика Верховного Суду про визнання законними рішень органів Держпраці про притягнення до відповідальності роботодавців за оформлення відносин з працівниками цивільно-правовими договорами замість трудових договорів. Таким чином, вимога тендерної документації про наявність в учасника працівників у штаті або у трудових відносинах не може дискримінувати тих учасників, які працюють з працівниками по договору-цивільно правового характеру (як зазначено у вашій вимозі) оскільки такі дії учасників є неправомірними та становлять склад правопорушень, за які законодавством передбачена відповідальність.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.05.2023 10:02
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 23ddd0f36bc34f9fab8dd0d48b8e1944
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-009476-a.c5
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до п.18 дод.1 до тендерної документації, на підтвердження відповідності умовам в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Учасник надає копію з оригіналу діючого сертифікату на відповідність ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпеки праці виданого акредитованим суб’єктом (установою). Вимоги та настанови щодо застосування» в сфері сертифікації: комплексне обслуговування об’єктів, послуги щодо очищення промислових об’єктів, послуги очищення, коди ДКПП згідно ДК 016:2010: 81.10, 81.22.1, 81.29.1. Зазначаємо, що промисловий об'єкт - підприємство, цех, ділянка, агрегат та інші виробничі підрозділи, які використовуються реалізації промислової діяльності. Станом на сьогодні "поліклініки" не підпадають під визначення промислових обєктів. Просимо видалити вимогу в цій частині, яка стосується "промислових примізщень" Окрім цього, код ДКПП згідно ДК 016:2010: 81.10 Послуги допоміжні комбіновані щодо різних об'єктів. Просимо розяснити, які саме допоміжні комбіновані послуги згідно технічного завдання підпадають під даний код ДКПП. Та чому ви встановлюєте саме загальний код, а не уточнений та таким чином навмисно звужуєте ринок. Просимо окремо вибірковими кодами ДКПП згідно ДК 016:2010 не дискримінувати інших учасників ринку та прибирати дану вимогу з тексту тендерної документації
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Що стосується кодів ДКПП згідно ДК 016:2010: 81.10, 81.22.1, 81.29.1 повідомляємо наступне. Зазначені коди включають такі види послуг: - 81.10. включає загальне прибирання, вивезення сміття, прибирання допоміжних приміщень; - 81.22.1 - включає чищення вікон; - 81.29.1 - вкючає дезинфекція, інші види прибирянь, які не відносяться до основних класів. Таким чином, коди ДКПП згідно ДК 016:2010: 81.10, 81.22.1, 81.29.1 безпосередньо стосуються видів послуг, що є предметом даної закупівлі та відповідають технічному завданню, а тому зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною, а спрямована на отримання замовником якісних послуг, зважаючи також на особливість даної закупівлі – надання послуг в лікарні, де лікуються діти, у тому числі з інфекційними захворюваннями.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги, вимоги, що не відповідають нормам чинного законодавства

Номер: 6ec1c751b37f471c9e6295a9d798ff82
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-009476-a.c4
Назва: Дискримінаційні вимоги, вимоги, що не відповідають нормам чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику! П.8 дод.1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо тезнічних засобів: витратні матеріали та інвентар для надання послуг - за рахунок виконавця, їх вартість включено до ціни договору про закупівлю. Учасник надає письмово розрахунок основних розхідних та витратних матеріалів на період - один місяць надання послуг. Де, згідно таблиць "Потреба в витратних матеріалах на місяць (основних)" інші розхідні матеріали - (серветки з мікрофібри, МОПи, серветки вологі, засоби для чищення та видалення накипу, насадки для швабр тощо). Просимо надати розяснення які саме інші витратні матерали включено в формулювання "тощо". Просимо надати розяснення, які саме інші витратні матеріали маються на увазі під формулюванням "тощо". Станом на сьогодні перелік найменування через "кому" з включненням у нього "тощо" свідчить про те, що такий перелік не є вичерпним та окрім вказаних витратних матеріалів ви вимагаєте "ще якісь". Зазначте в тендерній документації, які саме інші, відмінні від вказаних засобів ви хочете бачити та на які відповідно необхідно включити в розрахунок
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, щодо вашої вимоги буде внесено зміни до технічного завдання тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги, вимоги, що не відповідають нормам чинного законодавства

Номер: 0781fced15304df08dd1a38dd68cc801
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-009476-a.a3
Назва: Дискримінаційні вимоги, вимоги, що не відповідають нормам чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до п.11 дод.1 до тендерної документації учасник Учасник повинен надати інформацію про дезінфікуючі засоби зокрема – для дезінфекції підлоги., для дезінфекції боксів після інфекційних хворих, для дезінфекції рук, для дезінфекції високонтактних поверхонь тощо. Також надається опис процесу (технологічна карта) приготування та застосування дезінфекційних розчинів, сертифікати відповідності (якості) – за наявності Просимо надати розяснення, які саме ініші дезинфекційні засоби маються наувазі під формулюванням "тощо". Станом на сьогодні перелік найменування через "кому" з включненням у нього "тощо" свідчить про те, що такий перелік не є вичерпним та окрім вказаних дизенфекційних засобів ви вимагаєте "ще якісь". Зазначте в тендерній документації, які саме інші, відмінні від вказаних засобів ви хочете бачити та на які відповідно необхідно надати усі підтверджуючі документи
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, щодо вашої вимоги буде внесено зміни до технічного завдання тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги, вимоги, що не відповідають нормам чинного законодавства

Номер: 4a9e699f7c0f4bae97a9232051ae0d9d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-009476-a.b2
Назва: Дискримінаційні вимоги, вимоги, що не відповідають нормам чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до п.11 дод.1 до тендерної документації учасник Учасник повинен надати інформацію про дезінфікуючі засоби зокрема – для дезінфекції підлоги., для дезінфекції боксів після інфекційних хворих, для дезінфекції рук, для дезінфекції високонтактних поверхонь тощо. І Також надається опис процесу (технологічна карта) приготування та застосування дезінфекційних розчинів, сертифікати відповідності (якості) – за наявності обов’язку сертифікації, та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Незрозуміло яким саме чином ми як потенційний учасник процедури закупівлі ПОВИННІ ГОТУВАТИ дизенфекційні розчини. Ми не є виробником який готує чи виготовляє дизенфеційні розчини. Тим більше як саме потрібно готувати УЖЕ ГОТОВІ розчини. Ми не плануємо закуповувати концентрат та його розбавляти, А ТИМ БІЛЬШЕ ГОТУВАТИ. Процес приготування розчину це частина технологічного процесу виробника цього розчину, а не нас як надавача послуг. Встановивши таким чином вимогу ви звужуєте ринок лише до виконавця який є виробником розчинів та який ГОТУЄ такі розчини, та дискримінуєт нас, які в своїй діяльності застосовують готові розчини, які не потребують ніяких додаткових процесів окрім застосування.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, щодо вашої вимоги буде внесено зміни до технічного завдання тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено