-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони громадського порядку
Торги відмінено
3 048 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 480.00 UAH
мін. крок: 1% або 30 480.00 UAH
Період оскарження:
20.12.2017 11:45 - 13.01.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга на рішення про визнання переможцем
Номер:
a47abca0005741c6a30761a66d50b329
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-20-000907-a.a1
Назва:
скарга на рішення про визнання переможцем
Скарга:
СКАРГА
на рішення про визнання переможцем ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» Код 75242100-5 за ДК 021:2015 - Послуги з охорони громадського порядку, зазначене в протоколі від 23.01.2018 року
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-12-20-000907-а. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АТЛАНТ» взяло участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі були - Послуги з охорони громадського порядку Код 75242100-5 за ДК 021:2015, що зазначено у оголошенні та ТД.
Відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету від 23.01.18 року переможцем було визнано ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА».
Замовник відхиляє тендерну пропозицію, у разі якщо:
1) учасник:
- не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим документацією конкурсних торгів та статтею 16 Закону;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
переможець:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону;
- наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;
Пропозиція ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» не відповідає умовам тендерної документації, проте Замовник визнав його переможцем, прийнявши та опублікувавши Протокол засідання тендерного комітету від 23.01.18 р.
Визнавши переможцем ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» Замовник грубо порушив інтереси інших учасників публічної закупівлі та один з принципів здійснення закупівель, передбачених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» - об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
В обґрунтування того, що пропозиція ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» не відповідає умовам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції відповідно до п.1 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначимо наступне:
1.Замовником визначено, що перелік документів, необхідних для підтвердження відповідності Учасників встановленим вимогам та кваліфікаційним критеріям, викладено у Додатку №3 до тендерної документації. Відповідно до п.2.3 Додатку Замовником встановлено критерії, яким мають відповідати учасники,-
«2.3. Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником не менша трьох років (з зазначенням ПІБ, стажу роботи охоронником та кваліфікації, з зазначення серії, номеру та дати видачі свідоцтва) в кількості не менше 32 осіб, з копіями документів що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені п. 17 ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 р. № 960, а саме:
- копії документів про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) не нижче 3 розряду на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно п 2.3.,
-копії документів на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно п 2.3., які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- копії документів на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно п 2.3., що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків.
- копії документів на 4 фахівців з організації заходів охорони / як зазначених в п. 2.3 так і копії трудової книжки, стаж не менше 3 років як фахівця з організації заходів охорони/.
- копія документу на кожного працівника зазначеного в довідці відповідно п 2.3., який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, виданої у 2017 році»
Отже, Замовник визначив, що відповідність критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації» можливе лише за підтвердження наявності не менше 32 працівників з наданням відповідних документів в сукупності.
Однак, сам Замовник дуже легковажно віднісся до кваліфікації учасника, тендерна пропозиція якого була найбільш економічно вигідною. Тому що, лише за даним критерієм ПП «КОМЕСЕРВІС-БЕЗПЕКА» було допущено цілий ряд недоліків.
До прикладу, в 13-ти додатках до свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації 3- го розряду зазначено номер свідоцтва, яке в складі тендерної пропозиції не надавалося: Ситар О.В., Хомуленко О.Є., Безлер І.М., Миска Р.С., Кізуб С.В., Бойко О.В., Зеткін А.В., Остапенко О.А., Стрельніков В.В., Кріпак В.А., Гнатівський О.С., Кохан В.М., Павленко В.В. А відносно Борисенка В.І. надало лише додаток без свідоцтва.
Крім того, при перевірці нами довідок про непогашену або не зняту судимість в Реєстрі перевірки легітимності довідки про судимість, було виявлено, що відносно 18 осіб довідки, надані переможцем в пропозиції, Міністерством внутрішніх справ не видавалися (на підтвердження надаємо скриншоти результатів перевірки з офіційного сайту МВС), тобто такі, що не існують. А щодо чотирьох осіб – Ковригіна В.М., Борисенка В І., Стрельнікова В.В. та Андрощука О.М. номери довідок містять комбінації цифр (номерація прийнята в 2015-2016 роках), які підтверджують їх видачу до 2017 року, що також протирічить вимогам тендерної документації.
Є ряд порушень, котрі містяться в медичних довідках на проходження періодичного профогляду –
1) відсутній запис в графі придатності до роботи за професією у довідках Андрощука О.М., Безлера І.М., Миска Р.С., Кучерука А.М., Зеткіна А.В., Остапенко О.А., Дідиченка В.В., Юшкова В.А.;
2) не містить печатки установи, що видала довідку документ на ім’я Турчин М.Ф. та Павленко В.В.;
3) довідка не містить дати видачі – Борсукевич С.С. і Кріпак В.А.
2. Пп.в, п.2.2 Додатку 3 Тендерної документації передбачено «наявність у учасника власних приладів професійного радіозв’язку вихідною потужністю не менше 2 Вт в кількості не менше 4 шт. (зазначити технічні характеристики) з копіями дозволів на використання Учасником смуги радіочастот в зоні надання послуг, дійсних на весь період надання послуг (дозвіл Укрчастотнагляду) та копією договору використання радіочастот».
В складі тендерної пропозиції ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» було надано копії дозволів, строк чинності яких, згідно Реєстру присвоєння радіочастот (децентралізація присвоєння), закінчується вже 05.02.2018 року (скриншоти перевірки додаються), що суперечить вимогам тендерної документації. На копіях же переможця зазначено зовсім інший строк чинності дозволів - до 05.02.2019 року, що ставить під сумнів відповідність копій оригіналам дозволів.
3. Крім того, в пп.б п.2.2 Додатку 3 Тендерної документації є конкретна вимога до «транспорту зареєстрованого, як спеціальний, який відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охорону діяльність» із зазначенням марок автомобілів, їх державних номерних знаків з наданням копій технічних паспортів на вказані автомобілі (оформлених відповідно п. 9.1. до наказу МВС №379 від 11.08.2010 р.)»
Звертаємо увагу комісії, що в свідоцтвах на автомобілі ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» в розділі «тип транспортного засобу» зазначено – «загальний легковий», що згідно п.9.1. Наказу МВС №379 від 11.08.2010 р. не може вважатися спеціальним, а отже, теж є порушенням умов, визначених у Тендерній документації.
Таким чином, дії Замовника порушують наші права та інтереси учасників торгів, а також принцип об’єктивості та неупередженості при оцінці тендерних пропозицій, встановлений ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Перевірити пропозицію ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА» на відповідність вимогам Замовника, зазначеним у Тендерній документації.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення щодо визначення переможцем конкурсних торгів ПП «КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій від «23» січня 2018 року.
4. Зобов’язати Замовника продовжити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету – платіжне доручення №166 від 31.01.18 р.
2. Протокол від 23.01.2018 р. засідання тендерного комітету щодо визначення переможця конкурсних торгів.
3. Сканкопії спецперевірок із скриншотами результатів перевірки з офіційного сайту МВС;
4. Сканкопії медичних довідок, що містять порушення;
5. Сканкопії дозволів на експлуатацію радіостанцій із скриншотами результатів перевірки строку їх чинності;
6. Наказ МВС України № 379 від 11.08.2010 року
Директор
ПП «Атлант»
Насонов Г.І.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга до АМКУ 02.02.2018 17:21
- оплата подання скарги 02.02.2018 17:21
- протокол про переможця 02.02.2018 17:21
- наказ МВС 379 02.02.2018 17:21
- скан спецперевірок _скриншоти 02.02.2018 17:21
- скани дозволів 02.02.2018 17:21
- скриншоти реєстру Укрчастотнагляду 02.02.2018 17:21
- скани меддовідок з помилками 02.02.2018 17:21
- Рішення від 06.02.2018 № 1035.pdf 07.02.2018 18:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2018 № 1498.pdf 21.02.2018 16:56
- Рішення від 20.02.2018 № 1498.pdf 23.02.2018 19:42
- Протокол 26.02.2018 17:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.02.2018 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.02.2018 19:42
Дата виконання рішення Замовником:
26.02.2018 17:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі прийнятого рішення від 20.02.2018 № 1498-р/пк-пз Антимонопольним комітетом України, НК "Експоцентр України" скасовує своє рішення про визначення ПП "Комсервіс-Безпека" переможцем за процедурою закупівлі - "Послуги з охорони громадського порядку".