• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Продуктові набори І, ІІ квартал 2023 року

Виконання міської цільової програми "Турбота" Назустріч киянам на 2022-2024 роки". Склад продуктового набору: -Консерва рибна сардина атлантична бланшована в олії, 230-240 гр, з/б 1 шт.; -Олія соняшникова рафінована, фасована 1 л 2 шт.; -Цукор білий, фасований 1 кг 2 шт.; -Крупа гречана першого ґатунку, фасована 1 кг 2 шт.; -Рис шліфований першого ґатунку, фасований 1 кг 2 шт.; -Паштет з м’яса індички, 240 гр,з/б 2 шт.; -Свинина тушкована 500-525 гр.з/б 2шт.; -Горошок зелений консервований, 400-420 гр, з/б 1 шт.

Завершена

963 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 815.00 UAH
Період оскарження: 27.03.2023 09:40 - 01.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: d2ad8630f1da42f7b25b70cf566a5760
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-000842-a.c2
Назва: Скарга
Скарга:
ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ Адреса: вул.. Митрополита Василя Липківського, 45,м. Київ, 03035 СКАРЖНИК: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» Код ЄДРПОУ 35054725 Адреса: 21011, м. Вінниця, вул.. Гонти 96А Електронна пошта: leksar.vn@gmail.com тел (0432)55-74-36, (096)2435463 ЗАМОВНИК: Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва Код ЄДРПОУ 33882032 Адреса:02091, Україна, Київська область, Київ, вул. Вербицького, 9-і Електронна адреса: tcsodarn@ukr.net Тел.380445639645 ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ: Відкриті торги з особливостями ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2023-03-27-000842-a СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНІ ДІЇ ЗАМОВНИКА В ЧАСТИНІ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ ЗАКУПІВЛІ УЧАСНИКА ФОП КЛИНЧУК С.В Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дарницького району міста Києва проводиться закупівля - відкриті торги з особливостями згідно предмету закупівлі: «Код ДК 021:2015: 15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (Продуктові набори І, ІІ квартал 2023 року), ідентифікатор закупівлі: UA-2023-03-27-000842-a. В закупівлі приймає участь два учасники: - ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ», остаточна цінова пропозиція - 783 240.00 грн., - ФОП "КЛИНЧУК СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ", остаточна цінова пропозиція - 801 430.00 грн. Аукціон відбувся 04.04.2023 року. Найнижчою ціновою пропозицією автоматично було визначено пропозицію учасника ПП «ТД «Солодкий Світ». Протоколом Уповноваженої особи №41 від 07 квітня 2023 року тендерну пропозицію Учасника ПП «ТД «Солодкий Світ» будо відхилено на підставі: (копія Протоколу додається) Натомість Протоколом Уповноваженої особи №43 від 11 квітня 2023 року переможцем закупівлі визначено учасника ФОП Клинчук С.В. (копія Протоколу додається). Учасник ПП «ТД «Солодкий Світ» не погоджується з Рішенням Замовника, з наступних підстав: Додаток №2 ТД Замовника «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» містить вимогу: п.7. Скан-копії оригіналів документів Учасника або офіційного представника, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: - діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO22000:2018,IDT), що виданий на ім’я учасника або офіційного представника учасника; - діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника або офіційного представника учасника; - актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно наказу міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень), видані не раніше грудня 2022 року, які видані на ім’я учасника або офіційного представника учасника; - актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (згідно наказу міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень), видані не раніше грудня 2022 року, які видані на ім’я учасника або офіційного представника учасника; - протоколу дозиметричного/радіаційного контролю спеціалізованих автотранспортних засобів, виданого установою, що має право на здійснення дозиметричного/радіаційного контролю, що видані на ім’я Учасника або офіційного представника Учасника; - завірені належним чином копії з оригіналів особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медичних оглядів та гігєнічного навчання (з відмітками про проходження гігієнічного навчання) за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150. П. 8. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції підтвердження здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження) з поверхні, яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузовів автотранспорту з середини, які будуть залучатися на доставку продуктових наборів згідно довідки про наявність ТЗ; столу(ів) для фасування та/або пакування. Вище вказані документи повинні бути датовані не раніше січня 2023 року що видані на ім’я Учасника або офіційного представника Учасника. У складі своєї тендерної пропозиції ФОП Клинчук С.В надає копії наступних документів: сертифікату відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO22000:2018,IDT), сертифікату відповідності на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015,IDT), актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP, актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, протоколу дозиметричного/радіаційного контролю спеціалізованих автотранспортних засобів, виданого установою, що має право на здійснення дозиметричного/радіаційного контролю, копію Результатів санітарно-мікробіологічного дослідження матеріалу (змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження) з поверхні ), видані на ім’я ТОВ НВФ «ВІКОНТ», який НЕ є учасником даної закупівлі. Також у складі тендерної пропозиції ФОП Клинчук С.В не надав жодного документа, який завсвідчив би, що ТОВ НВФ «ВІКОНТ» є офіційним представником ФОП Клинчука С.В.(копії документів надаються). Натомість учасник ФОП Клинчук С.В надає копію Договору офіційного представництва №77 від 1 березня 2022 року, згідно якого ТОВ НВФ «ВІКОНТ» є «ДОВІРИТЕЛЕМ»: Згідно даного Договору (ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ): (копія Договору додається). Виходячи з тексту самого Договору, наданого Учасником, саме ФОП Клинчук С.В є ПРЕДСТАВНИКОМ ТОВ НВФ «ВІКОНТ», а не навпаки. І навіть, якщо прийняти до уваги, що в ТД Замовника не визначено яким чином має бути підтверджено статус ОФІЦІЙНОГО ПРЕДСТАВНИКА, не можна ігнорувати той факт, що документи суб’єктів господарювання, які приймають чи раніше приймали участь у закупівлях через майданчик ProZorro можна без проблем витягнути з будь-якої закупівлі, та це не означає, що це можна робити і що це законно. В даному випадку, копії вищеперечислених документів, надані учасником ФОП Клинчук С.В, є суттєвими для визначення відповідності чи невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП Клинчук С.В вимогам ТД Замовника. Також Учасник ФОП Клинчук С.В у складі своєї тендерної пропозиції надає особисті документи, медичні книжки та Сертифікати про проходження навчання особистої гігієни та громадянина Гладун В.О та громадянина Клинчука А.В. (вимагалось п.7 Додатку №2 - завірені належним чином копії з оригіналів особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медичних оглядів та гігєнічного навчання (з відмітками про проходження гігієнічного навчання) за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150). Але знову ж, дані громадяни оформлені як працівники ТОВ НВФ «ВІКОНТ», що підтверджується у копіях трудових та медичних книжок на їх ім’я. (копії додаються) Жодних документів, які б підтверджували законність залучення їх до виконання зобов’язань по даній закупівлі, учасник не надав. Натомість він надає копію Генерального договору про співпрацю №1/03-23 від 15.03.2023 року, в Додатку №3 до якого ТОВ НВФ «ВІКОНТ» надає право ФОП Клинчук С.В використовувати всю матеріально-технічну базу (виробничі приміщення, фасувальне та інше обладнання: млин, крупоцех, автопарк тощо) (копія додається). Хочемо зауважити, що саме матеріально-технічну базу, співробітники підприємства не є матеріально-технічною базою. Жодних інших, завірених належним чином копій з оригіналів особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медичних оглядів та гігєнічного навчання (з відмітками про проходження гігієнічного навчання) за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 учасник ФОП Клинчук С.В не надав. На підставі вищевказаного ПРОСИМО: - прийняти Скаргу до розгляду; - зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП Клинчук С.В. Додатки: - Копія Протоколу Уповноваженої особи №41 від 07 квітня 2023 року; - Копія Протоколу Уповноваженої особи №43; - Копія сертифікату відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO22000:2018,IDT) ТОВ НВФ «ВІКОНТ»; - Копія сертифікату відповідності на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015,IDT) ТОВ НВФ «ВІКОНТ»; - Копія актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин ТОВ НВФ «ВІКОНТ»; - Копія актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP ТОВ НВФ «ВІКОНТ»; - Копія протоколу дозиметричного/радіаційного контролю спеціалізованих автотранспортних засобів, виданого установою, що має право на здійснення дозиметричного/радіаційного контролю ТОВ НВФ «ВІКОНТ»; - копії з оригіналів особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медичних оглядів та гігєнічного навчання Гладун В.О та Клинчука А.В.; - копія Договору офіційного представництва №77 від 1 березня 2022 року; - копія Генерального договору про співпрацю №1/03-23 від 15.03.2023 року + Додаток №1.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.04.2023 15:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.05.2023 14:29
Дата виконання рішення Замовником: 02.05.2023 16:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення від 26.04.2023 №5462-р/пк-пз виконано (скасовано рішення Уповноваженої особи від 11.04.2023 №43 про визначення переможцем ФОП "Клинчук С.В." протоколом від 01.05.2023 №56)
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ", Оксана Вороніна +380677097389 solsvit2007@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 02670f0e69c64184bec0461e9e14380c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-27-000842-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Додаток №2ТД «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ВІД УЧАСНИКА ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» містить вимогу: п.7. Скан-копії оригіналів документів Учасника або офіційного представника, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством: - діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO22000:2018,IDT), що виданий на ім’я учасника або офіційного представника учасника; - діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015,IDT), що виданий на ім’я учасника або офіційного представника учасника; - актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно наказу міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень), видані не раніше грудня 2022 року, які видані на ім’я учасника або офіційного представника учасника; - актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (згідно наказу міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень), видані не раніше грудня 2022 року, які видані на ім’я учасника або офіційного представника учасника; - протоколу дозиметричного/радіаційного контролю спеціалізованих автотранспортних засобів, виданого установою, що має право на здійснення дозиметричного/радіаційного контролю, що видані на ім’я Учасника або офіційного представника Учасника; - завірені належним чином копії з оригіналів особових медичних книжок персоналу з вчасним проходженням медичних оглядів та гігєнічного навчання (з відмітками про проходження гігієнічного навчання) за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150. У складі своєї тендерної пропозиції ФОП Клинчук С.В надає - діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO22000:2018,IDT), діючого на момент розкриття пропозиції сертифікату відповідності на систему управління якістю відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO9001:2015,IDT), актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP (згідно наказу міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень), видані не раніше грудня 2022 року, актів Держпродспоживслужби, складених за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин (згідно наказу міністерства аграрної політики № 447 від 08.08.2019 р. Акт без виявлених порушень), видані не раніше грудня 2022 року протоколу дозиметричного/радіаційного контролю спеціалізованих автотранспортних засобів, виданого установою, що має право на здійснення дозиметричного/радіаційного контролю видані на ім”я ТОВ НВФ «ВІКОНТ», який не є учасником закупівлі, а також НЕ Є офіційним представником ФОП Клинчука С.В, оскільки жодного офіційного документа, який би підтверджував статус ТОВ НВФ «ВІКОНТ», як офіційного представника ФОП Клинчук С.В. учасник ФОП Клинчук С.В. не надав. Дивно, що прискіпливо розглядаючи тендерну пропозицію попереднього Учасника Ви виявили невідповідність у калорійності сардини, але не звернули увагу на той факт, що згідно копії Договору офіційного представництва №77 від 1 березня 2022 року, наданого учасником ФОП Клинчук С.В у складі своєї тендерної пропозиції, ТОВ НВФ «ВІКОНТ» є «ДОВІРИТЕЛЕМ», А НЕ ПРЕДСТАВНИКОМ ФОП Клинчука С.В. Представником, згідно даного Договору є якраз ФОП Клинчук С.В, але то вже зовсім інша історія. І ще одна цікава річ, згідно Генерального договору про співпрацю №1/03-23 від 15.03.2023 року, Додаток №3 ТОВ НВФ «ВІКОНТ» надає право ФОП Клинчук С.В використовувати всю матеріально-технічну базу (виробничі приміщення, фасувальне та інше обладнання: млин, крупоцех, автопарк тощо), наголошуємо саме матеріально-технічну базу. Незрозуміло на якій підставі ФОП Клинчук С.В надає особисті документи, медичні книжки та Сертифікати про проходження навчання особистої гігієни та громадянина Гладун В.О та громадянина Клинчука А.В. У нас що рабовласництво процвітає? Дані працівники, згідно наданих копій їх документів, не є співробітниками ФОП Клинчук С.В. Виходяти з вищесказаного ВИМАГАЄМО відхилити пропозицію ФОП Клинчука С.В, як таку, що не відповідає умовам ТД Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! В складі тендерної пропозиції учасник ФОП Клинчук С.В. оприлюднив Генеральний договір про співпрацю з ТОВ НВФ «Віконт» №1/03-23 від 15.03.2023 р. Даний договір передбачає співробітництво в області виробничих та інших послуг (п. 1.1). Згідно п. 2.4. Сторона, що надає послуги, або виконує роботи у відповідності з даним договором, зобов’язана виділити для цього достатню кількість фахівців. п. 2.5. передбачає, що після виконання кожного найменування послуг, робіт за заявкою, Сторони зобов’язані передати всі матеріали та документи, що свідчать про виконання робіт, а також документи, що належать іншій стороні та пов’язані з виконанням заявки. Також в Додатку № 1 до Генерального Договору № 1/03-23 від 15.03.2023 р. чітко вказано, що ФОП Клинчук С.В. є офіційним представником ТОВ НВФ «Віконт» та має повне право використовувати всю матеріально-технічну базу підприємства. Отже, ФОП Клинчук С.В. надав документи, що підтверджують правомірність використання ним для робіт, пов’язаних з виконанням даної закупівлі, матеріально-технічної бази ТОВ НВФ «Віконт» (Додаток № 1 до Генерального договору) та фахівців ТОВ НВФ «Віконт», медичні книжки та сертифікати, про проходження навчання яких надані в тендерній пропозиції ФОП Клинчук С.В. (п. 2.4. Генерального договору). Таким чином ФОП Клинчук С.В. діє як Учасник від свого імені, правомірно використовуючи при цьому матеріально-технічну базу підприємства та фахівців іншого підприємства, і не потребує Представника. Вважаємо, що надані Учасником ФОП Клинчук С.В. документи підтверджують якість та відповідність продукції вимогам Тендерної документації. На підставі викладеного вище відхиляємо Вашу вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено