-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 33140000-3 — Медичні матеріали (61937 – Бахіли хірургічні 35339 – Простирадло прогумоване 61938 – Набір одягу хірургічний/оглядовий 61938 – Набір одягу хірургічний/оглядовий 61938 – Набір одягу хірургічний/оглядовий 61938 – Набір одягу хірургічний/оглядовий 61938 – Набір одягу хірургічний/оглядовий 12955- набір для мазків за папаніколау 57938 – Набір для забору зразків цервікального каналу, без додаткових компонентів 60709 - Пелюшкавбирає 60709 - Пелюшкавбирає 40511 – Фартух гігієнічний, одноразового використання 35091 – Халат операційний, одноразового застосування 32297 – Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна 47017 – Шприц загального призначення, разового застосування;)
Торги відмінено
2 210 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 050.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 050.00 UAH
Період оскарження:
26.03.2023 09:31 - 16.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов тендерної документації
Номер:
0453b0ef12204569845a9c9937d15f46
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-26-000044-a.c1
Назва:
Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Деякі умови процедури закупівлі, викладені в тендерній документації є такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема має місце порушення Замовником принципу недискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2. Скріншот з офіційного веб-сайту.pdf 30.03.2023 10:08
- Скарга.pdf 30.03.2023 10:08
- Скарга.docx 30.03.2023 10:08
- 3. Запит на гарантійний лист (Ігар).pdf 30.03.2023 10:08
- 4. Скріншот відповіді з електронної пошти.pdf 30.03.2023 10:08
- Скарга.pdf.asice.zip 30.03.2023 10:08
- 1. Декларація про відповідність.pdf 30.03.2023 10:08
- 6. Лист № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018.pdf 30.03.2023 10:08
- 5. рішення по суті № 9702.pdf 30.03.2023 10:08
- рішення від 03.04.2023 №4023.pdf 03.04.2023 14:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.04.2023 № 4440.pdf 11.04.2023 12:04
- рішення від 10.04.2023 №4440.pdf 12.04.2023 12:47
- 21_3. Протокол про надання відповіді на запит АМКУ.docx 06.04.2023 10:32
- 21_3_Протокол_про_надання_відповіді_на_запит_АМКУ_docx.p7s 06.04.2023 10:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.03.2023 10:53
Дата розгляду скарги:
10.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.04.2023 14:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.04.2023 12:48
Дата виконання рішення Замовником:
14.04.2023 10:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На відповідному етапі закупівлі, Замовник не може поділити закупівлю на лоти та відповідно внести дану інформацію у річний план. Тому прийнято рішення відмінити закупівлю та розпочати у відповідності до рішення. Без закриття скарги, технічно не можливо завершити закупівлю.