• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи "Поточний ремонт в приміщенні відділення комбінованих методів лікування за адресою: вул. Січових Стрільців, буд. 2, с. Старий Мізунь, Калуського району, Івано-Франківської област."

Завершена

2 989 097.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 945.49 UAH
Період оскарження: 24.03.2023 16:38 - 31.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо незаконного відхилення та призначення.

Номер: 9ed3d0cafacf42fea333d2add365c431
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-009637-a.a2
Назва: Щодо незаконного відхилення та призначення.
Вимога:
Згідно протоколу №76 від 07 квітня 2023р. Повідрмлено про відхилення пропозиціі. Встановлено наступні невідповідності в інформації та документах:виконані роботи є аналогічними з роботами предмету закупівлі в обсягах, характері та видах робіт. Участник надав підтвердження досвіду копії договорів але вони не відповідають ТД, а саме «ціна договору є не меньшою за вартість предмету закупівлі, а виконані роботи є аналогічними з роботами предмету закупівлі в обсягах». Сума аналогічних договорів меньша. Але це не відповідає дійсності, так як ми надали три договори субпідрядника які є вищими за суму очикуванної вартості закупівлі! Декларація про провадження господарської діяльності, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Участник надав декларацію про провадження господарської діяльності тільки в межах Дніпропетровської області (тоб то локально), а на діяльність на терріторії України відсутня. Це не відповідає дійсності, так як ми надали дві декларація про провадження господарської діяльності, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №528 від 06.04.2021р та № ДК16/СХ-23 від 07.02.2023р де чорним по білому написано (ЗА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯМ РАБОТОДАВЦЯ, АБО НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ, ЗГІДНО УКЛАДЕНИХ ДОГОВОРІВ). Відсутня інформація по графіку виконання робіт. Не відповідає дійсності! Ми надали примірник, котрий буде узгоджено із замовником! Повідомляємо наступне; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНСТРОЙ" в своїй пропозиції додав декларацію про провадження господарської діяльності № 028857/23 де чорним по білому вказано місця провадження господарської діяльності Луганська область, Сєвєродонецький р-н, м. Сєвєродонецьк, вул. Ліщини Богдана 37Б !!!!!!!!!!!!!!!!(тобто локально!) Вимагаємо відмінити результати торгів!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно протоколу №76 від 07 квітня 2023р. Повідомлено про відхилення пропозиціі. Встановлено наступні невідповідності в інформації та документах: виконані роботи є аналогічними з роботами предмету закупівлі в обсягах, характері та видах робіт. Участник надав підтвердження досвіду копії договорів але вони не відповідають ТД, а саме «ціна договору є не меньшою за вартість предмету закупівлі, а виконані роботи є аналогічними з роботами предмету закупівлі в обсягах». Сума аналогічних договорів меньша. Але це не відповідає дійсності, так як ми надали три договори субпідрядника які є вищими за суму очикуванної вартості закупівлі! - Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Згідно п.3 Додатку № 1 тендерної документації учасник повинен підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не меньше трьох) з обов’язковим позитивним відгуком від замовника. Аналогічним вважається договір в якому ціна договору є не меньшою за вартість предмету закупівлі, а виконані роботи є аналогічними з роботами предмету закупівлі в обсягах, характері та видах робіт. Так Вами надано Договір №01/07 підряду на поточний ремонт від «13» липня 2021 року на ціну робіт – 177 700,00 грн. (сто сімдесят сім тисяч сімсот гривень 00 копійок), Договір будівельного підряду №57 від «02» березня 2021 року з вартістю робіт – 234 000 грн. 00 коп. (двісті тридцять чотири тисячі гривень 00 копійок) та Договір №1 від «19» травня 2021 року з вартістю поточного ремонту – 173 800 грн. 00 коп. (сто сімдесят три тисячі вісімсот гривень 00 копійок). Нагадаємо, що очікувана вартість робіт складає - 2 989 097 грн. 00 коп. (два мільйони дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч дев’яносто сім гривень 00 копійок). 2 98 Декларація про провадження господарської діяльності, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Участник надав декларацію про провадження господарської діяльності тільки в межах Дніпропетровської області (тоб то локально), а на діяльність на терріторії України відсутня. Це не відповідає дійсності, так як ми надали дві декларація про провадження господарської діяльності, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці №528 від 06.04.2021р та № ДК16/СХ-23 від 07.02.2023р де чорним по білому написано (ЗА МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯМ РАБОТОДАВЦЯ, АБО НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ, ЗГІДНО УКЛАДЕНИХ ДОГОВОРІВ). -Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» встановлено, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі подання декларації про провадження господарської діяльності, без отримання документів дозвільного характеру. Декларація може бути подана за вибором суб’єкта господарювання незалежно від задекларованого (зареєстрованого) місцезнаходження (місця проживання), місця провадження господарської діяльності або місцезнаходження відповідного об’єкта. Учасником надана Декларація №014715/22 про провадження господарської діяльності з зазначенням місця адреси провадження господарської діяльності: 49035, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, р-н. Чечелівський, Запорізьке шосе, буд.35. Адреса, що зазначена в декларації не є задекларованою (зареєстрованою) адресою місцезнаходження (місця проживання) або місцезнаходженням об’єкта згідно тендерної документації. Відсутня інформація по графіку виконання робіт. Не відповідає дійсності! Ми надали примірник, котрий буде узгоджено із замовником! Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Згідно Додаток № 4 до тендерної документації вимогою Замовника є надання календарного графіку виконання робіт об’єкту закупівель. Учасник не надав графік виконання робіт по об’єкту закупівлі, відсутність цього документу також відображено в реєстрі пропозицій
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Акт обстеження

Номер: eff5bad9a923453bb2b25fbae7035088
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-009637-a.a1
Назва: Акт обстеження
Вимога:
АКТ попереднього огляду об’єкта!!! Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового виїзду представника для уточнення об'ємів була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. В ДОДАТОКУ № 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Інформація та документи, які вимагаються від учасника для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям, встановлених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (№922-VIІІ від 25.12.2015 р із змінами.), виключити абзаци: - обов`язково проведення, представниками потенційних учасників, ознайомлення та обстеження об`єкту (перевірка зазначених об`ємів для правильного обрахування кошторисної вартості) з оформленням відповідного акту за підписом представника Замовника та датою відвідування об`єкту; - довідка про наявність досвіду в реалізації проектів (будівництва, капітальний ремонт, поточний ремонт або реконструкція) інфраструктури медичного обслуговування населення (не менше п’яти об’єктів). Добавити абзац: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, з обов’язковим позитивним відгуком від замовника.
Статус вимоги: Задоволено