-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт громадської будівлі за адресою:м. Київ, проспект Академіка Глушкова №1» (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені на основі проектно-кошторисної документації. Розмір бюджетного призначення - відповідно до очікуваних кошторисних призначень замовника на 2023-2024 роки. Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена відповідно до середньоринкової вартості на даний вид робіт.
Завершена
33 797 235.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 337 972.35 UAH
мін. крок: 1% або 337 972.35 UAH
Період оскарження:
24.03.2023 16:02 - 30.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо включення проектно-кошторисної документації до складу тендерної документації
Номер:
566e790d2bed4383b33e0ea5b9c6b2f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-24-009294-a.a5
Назва:
Щодо включення проектно-кошторисної документації до складу тендерної документації
Вимога:
В додатку №5 до тендерної документації (проект договору), яка є невід’ємною частиною тендерної документації в п. 1.3 вказано, що «підрядник зобов’язаний надавати роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Підрядний зобов’язаний виконати усі роботи, визначені в проектній документації та в кошторисі(проектно-кошторисна документація).»
Таким чином без попереднього вивчення та аналізу проектно-кошторисної документації не можливо в подальшому гарантувати виконання вимоги договору.
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати В додатку №5 до тендерної документації (проект договору), яка є невід’ємною частиною тендерної документації в п. 1.3 вказано, що «підрядник зобов’язаний надавати роботи відповідно до проектної документації, що визначає обсяг і зміст робіт та інші вимоги, які ставляться до робіт та до кошторису, що визначає ціну робіт. Підрядний зобов’язаний виконати усі роботи, визначені в проектній документації та в кошторисі(проектно-кошторисна документація).»
Таким чином без попереднього вивчення та аналізу проектно-кошторисної документації не можливо в подальшому гарантувати виконання вимоги договору.
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати проектно-кошторисну документацію по даному об’єкту до складу тендерної документації
по даному об’єкту до складу тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2023 21:03
Вирішення:
Тендерна документація містить необхідну інформацію для розрахунку тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.04.2023 01:02
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дотримання вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Номер:
f77b932355f248baa4eedd066163a7f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-24-009294-a.b4
Назва:
Щодо дотримання вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Вимога:
В тендерній документації зазначено, що учасник при розрахунку ціни пропозиції повинен дотримуватись вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва». В 5.1 цієї настанови зазначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва. Просимо додати відомість ресурсів або затверджену проектну документацію.
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати відомість ресурсів згідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2023 20:53
Вирішення:
Тендерна документація розроблена у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а тому внесення змін не потребує. Вся інформація, що необхідна для підготовки тендерних пропозицій міститься у тендерній документації Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.04.2023 01:02
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо визначення відповідального за отримання дозволу на виконання робіт та карток порушення благоустрою.
Номер:
a5221486f5ae44beb23ed3f97483ca64
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-24-009294-a.a3
Назва:
Щодо визначення відповідального за отримання дозволу на виконання робіт та карток порушення благоустрою.
Вимога:
В додатку №5 до тендерної документації (проект договору) не зазначена інформація що до того, хто саме має отримувати дозвіл на виконання робіт та картку порушення благоустрою. Просимо додати подібний пункт, і про те, що вразі затримки при отриманні дозволу на виконання робіт/картки порушення благоустрою строк виконання договору може бути пролонгований на відповідний період.
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати відповідний пункт в проект договору(додаток №5 до ТД), де буде вказано хто відповідальний за отримання дозволу на виконання робіт та карток порушення благоустрою
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2023 20:50
Вирішення:
Замовник відповідальний за отримання дозволу на виконання робіт та карток порушення благоустрою
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.04.2023 01:02
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо розрахунку класу наслідків (відповідальності) для даного об’єкту.
Номер:
145549281bea48b992ecf01aae6d0f84
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-24-009294-a.a2
Назва:
Щодо розрахунку класу наслідків (відповідальності) для даного об’єкту.
Вимога:
Відповідно до тендерної документації переможець закупівлі повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Відповідно до діючого порядку (Закон України «Про архітектурну діяльність»), ліцензії необхідні при виконані робіт на об’єктах з середніми та значними наслідками(СС2 і СС3), а в тендерній документації не вказаний клас наслідків для даного об’єкту. Просимо додати уточнюючу інформацію та відповідний розрахунок виконаний відповідно ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності).
Вимога: потенційний учасник звертається з вимогою додати розрахунок класу наслідків виконаний відповідно ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності) для даного об’єкту.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.03.2023 20:48
Вирішення:
Клас наслідків СС1. Клас наслідків СС1
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.04.2023 01:02
Вимога
Залишено без розгляду
Надання роз'яснень, усунення вимог, що обмежують участь у тендері
Номер:
038779cbdde64426af4fa6b41ef3173e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-24-009294-a.a1
Назва:
Надання роз'яснень, усунення вимог, що обмежують участь у тендері
Вимога:
Розділ тендерної документації «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації», оприлюдненої Замовником для проведення тендеру на закупівлю «Капітального ремонту громадської будівлі за адресою: м. Київ, проспект Академіка Глушкова №1» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) містить інформацію про право учасників звернутися до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Користуючись правом, наданим учасникам Законом України «Про публічні закупівлі» (з особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.11.2022 №1178), зокрема нормами, встановленими статтею 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та тендерною документацією, потенційний учасник процедури закупівлі звертається до Замовника з проханням надати роз’яснення щодо змісту тендерної документації, вимогою щодо усунення обмежень, встановлених у тексті тендерної документації до учасників процедури закупівлі. Перелік роз’яснень до тендерної документації та перелік вимог наведені у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Роз'яснення_вимоги ТД 29.03.2023 12:52
Дата подачі:
29.03.2023 12:52
Вирішення:
1.1. Щодо пункту вимоги повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення «аналогічний договір», а тому замовник може самостійно встановити вимогу щодо визначення аналогічного договору. А враховуючи, що очікувана вартість закупівлі 33 797 235,00 грн., тобто є досить великою вартістю для робіт, тому для підтвердження виконання аналогічних робіт буде достатнім рівень 50% від очікуваної вартості.
1.2. Щодо отримання відгуку у 2023 році повідомляємо, що Замовник не встановлює вимоги щодо виконання аналогічного договору саме у 2023 році. Лист-відгук, виданий у 2023 році можна отримати від контрагента електронною поштою у вигляді скан копії, або взагалі з накладеним електронним підписом.
2. Щодо надання сертифікатів ISO повідомляємо, що Учасники повинні надати документи у відповідності з вимогами тендерної документації.
3. Строк для підготовки тендерних пропозицій 8 календарних днів є достатнім.
4. Тендерна документація розроблена у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, а тому внесення змін не потребує. Вся інформація, що необхідна для підготовки тендерних пропозицій міститься у тендерній документації Замовника.
5. Строк виконання робіт протягом 9 місяців з моменту підписання договору. Кінцева дата виконання робіт залежить від дати укладання договору та встановлюється протягом строку дії договору, який становить до 31.12.2024.
6. 6. Клас наслідків СС1.
7. Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 Закону. При цьому Закон не містить умов, які б визначали у якому саме форматі мала б оприлюднюватися тендерна документація замовника, а отже замовник не порушував норм чинного законодавства в цій частині. Згідно з абзацом 3 частиною 51 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Отже, завантаження Тендерної документації у форматі Word може розцінюватися Системою, як внесення змін до Тендерної документації, що не відповідає дійсності.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.04.2023 01:02