• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Засоби для догляду за малюками (Одноразові підгузки для дорослих та пелюшки)

Завершена

145 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 726.50 UAH
Період оскарження: 24.03.2023 15:26 - 01.04.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

на умови тендерної документації

Номер: cfe0594b2b1e45ea85e6549c5004cec5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-008738-a.a1
Назва: на умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, розглянувши умови тендерної документації у закупівлі за предметом код ДК 021-2015 (CPV): 33751000-9 – Підгузки (Підгузки - код ДК 021-2015 (CPV): 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (код НК 024:2019: 11239 - Підгузник для дорослих)), ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-24-008738-a просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме: 1. Відповідно до пп. 2. та пп. 3 п.1. Додатку № 1 до тендерної документації Аналогічним договором у розумінні даної документації є договір постачання товару саме з тими характеристиками, що пропонує учасник даної закупівлі. Для підтвердження інформації, що наведена у довідці, учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього, а також відгук про співпрацю, що має містити: інформацію про наявність/відсутність у замовника (покупця) претензій до виконання договору учасником та якості поставленого товару, технічні характеристики товару, що були предметом вказаного договору. Звертаємо увагу, що надання договору на постачання товару саме з тими характеристиками, що пропонуються у даній закупівлі є дискримінаційними. Відповідно до п. 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації обов’язково зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно ч. 2 ст. 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Звертаємо увагу, що стаття 16 Закону встановлює вимогу, що замовник може вимагати підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Разом з тим, норми статті 16 Закону, якою має керуватися замовник при встановленні кваліфікаційний критеріїв не містить вимоги про те, що аналогічний є догові на поставку аналогічної продукції з тими самими характеристиками. Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть надати аналогічний договір на постачання товару саме з тими характеристиками, що пропонує учасник даної закупівлі, а також відгук про співпрацю, що має містити: інформацію про наявність/відсутність у замовника (покупця) претензій до виконання договору учасником та якості поставленого товару, технічні характеристики товару, що були предметом вказаного договору. Вимагаємо видалити вимоги щодо того, що Аналогічним договором у розумінні даної документації є договір постачання товару саме з тими характеристиками, що пропонує учасник даної закупівлі, а також щодо того, шо відгук має містити інформацію про технічні характеристики товару. Додатково зауважуємо, що зазначення всіх вищезазначених вимог не впливає на якість товару, а лише штучно звужує конкуренцію та призводить до розтрати бюджетних коштів. Додатково звертаємо увагу Замовника, що відповідно до статті 164-14 КУПАП передбачена відповідальність за те, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, що тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. 2. Відповідно до п.5.1 Договору, що міститься у Додатку 5 до тендерної документації Постачальник здійснює поставку Товару згідно заявки Покупця протягом п’яти робочих днів. Товар поставляється Постачальником у відповідності з замовленням Покупця по асортименту, кількості та в строк, зазначений в замовленні. В разі необхідності кількість поставок може бути збільшена протягом робочого дня. Звертаємо увагу, що зазачене положення договору позбавляє його чіткості та визначеності, що в подальшому може призвести до неможливості його виконання постачальником. Зважаючи на це, пропонуємо викласти зазначений пункт Договору у наступнній редакції «Відповідно до п.5.1 Договору, що міститься у Додатку 5 до тендерної документації Постачальник здійснює поставку Товару згідно заявки Покупця протягом п’яти робочих днів. Товар поставляється Постачальником у відповідності з замовленням Покупця по асортименту, кількості та в строк, зазначений в замовленні» Разом з тим, повідомляємо, що в разі, якщо дану вимогу буде не задоволено чи залишено без розгляду, будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Щиро дякуємо за вашу вимогу щодо умов тендерної документації. Проте, змушені повідомити вам, що ми не вбачаємо вимогу щодо надання аналогічного договору з тими ж характеристиками, що пропонує учасник даної закупівлі жодної дискримінації учасників. Оскільки: 1. Замовником не передбачено жодних додаткових кваліфікаційних критеріїв, окрім тих, які визначені у ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2. У законодавстві чіткого визначення терміну «аналогічний договір» немає, зазначена ж нами вимога – це один із критеріїв, який дає змогу замовнику переконатися в тому, що учасник вже має позитивний досвід роботи, виконує свої зобов’язання якісно та в зазначений термін. Наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, саме з тими характеристиками, що зазначені в процедурі закупівлі, зумовлено також тим, що технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі формувались враховуючи багаторічний досвід роботи закладу, а також те, що предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами та особами з інвалідністю, що мають особливі потреби. Виходячи, з вищенаведеного, враховуючи те, що нами чітко у тендерній документації визначено поняття аналогічного договору, особливості специфіки роботи нашого закладу, не вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Щодо вашого прохання у пн. 2, стосовно проекту договору, то не вбачаємо необхідності вносити зміни у проект договору, оскільки така умова не порушує норм Цивільного та Господарського кодексів. На нашу думку, вона є чіткою та зрозумілою, адже потреба у товарі може змінюватися у зв’язку із специфікою діяльності замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.04.2023 00:03