• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електро-передач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання інфраструктури доріг шляхом нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в Олександрійській міській територіальній громаді)

Торги не відбулися

799 064.41 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 990.64 UAH
Період оскарження: 24.03.2023 14:55 - 29.03.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на ришення замовніка про візначення переможця

Номер: 9d5bc69db1f342ce9554b564d8c9b0f2
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-008117-a.a1
Назва: Скарга на ришення замовніка про візначення переможця
Скарга:
Управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради (далі - Замовник) «24» березня 2023 року в електронній системі закупівель була оголошена процедура закупівлі- ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-24-008117-a, предметом якої є «код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електро-передач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання інфраструктури доріг шляхом нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в Олександрійській міській територіальній громаді)». За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 33 від 17 квітня 2023 року Комунальне підприємство «СВІТЛОЦЕНТР» було визначене переможцем заупівлі та було оприлюднене рішення про намір укласти договір про закупівлю. ТОВ «ФОКСРОАД» вважає рішення Замовника про визначення переможця закупівлі необгрунтованим, безпідставним, таким, що прямо суперечить вимогам тендерної документації та нормам законодавства, що регулює здійснення публічних закупівель, з наступних причин: І. Відповідно до вимог п.п.1.1. п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації учасники закупівлі серед іншого у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації. Додаток № 1 до тендерної дрокументації містить Таблицю 1, у якій зазначаються найменування робіт і витрат, їх кількість, а також перелік механізмів та обладнання, які повинні залучатись для надання послуг, що є предметом даної закупівлі. Так, Таблиця 1 передбачає нанесення дорожньої розмітки наступними машинами та механізмами: - машинка для розмітки LineLazer 5900 - машинка для розмітки LineLazer 3900 - механізований візок LineDriver 160CC. Тобто, для належного виконання послуг, що є предметом закупівлі, учасники повинні залучити машинки для розмітки доріг у кількості 2 одиниці, а також механізований візок у кількості 1 одиниця. Всього 3 (три) одиниці. Учасник КП «СВІТЛОЦЕНТР», якого було визначено переможцем даної закупівлі, надає у складі своєї тендерної попозиції Довідку № 30 від 29.03.3023р., що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кільксні характеристики предмета закупівлі, що пропонується вказаним учасником. У таблиці 1 вказаної довідки № 30 КП «СВІТЛОЦЕНТР» передбачає застосування лише 1 одиниці машинки для розмітки, а саме : LineLazer 3900, що прямо суперечить вимогам Додатку № 1 до тендерної документації. Та ж сама інформація зазначена і у довідці № 33 від 29.03.2023 року, відповідно до якої КП «СВІТЛОЦЕНТР» має у власності лише машинку для розмітки LineLaser 4 3900 у кількості 1 од. Слід також зазначити, що наявна у Переможця техніка, яка зазначена у довідці № 30 від 29.03.2023р., не може слугувати альтернативною заміною тій техніці, що вимагається Таблицею 1 додатку № 1 до тендерної документації, зокрема механізованому візку LineDriver 160CC, що, на відміну від машинок для розмітки LineLazer 5900 та LineLazer 3900, належить не до ручного обладнання, а є механізованою самохідною технікою, до якої приєднуються машинки для розмітки доріг. Відповідно до пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до п.2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція КП «СВІТЛОЦЕНТР» мала би бути відхиленою як така, що не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ІІ. 1) Таблиця 1 Додатку № 1 до тендерної документації (Технічне завдання) містить перелік типи ліній, які мають бути нанесенні на дорожнє покриття на виконання вимог даної закупівлі, а саме: - лінія 1.1 (фарба) - лінія 1.6 (фарба) - лінія 1.12 (фарба) - лінія 1.14.1 (фарба) - лінія 1.15 (фарба). Учасник КП «СВІТЛОЦЕНТР», якого визначено переможцем даної закупівлі, надає у складі своєї тендерної пропозиції Довідку № 30 від 29.03.2023р., де у таблиці 1 підтверджує нанесення тих видів ліній, які вимагаються тендерною документацією Замовника, а саме: - лінія 1.1 (фарба) - лінія 1.6 (фарба) - лінія 1.12 (фарба) - лінія 1.14.1 (фарба) - лінія 1.15 (фарба). Однак, при цьому КП «СВІТЛОЦЕНТР» на виконання вимог п.4 додатку № 1 до тендернї документації, разом із Технічним Завданням (довідка № 30 від 29.04.2023р.) надає у складі своєї тендерної докуметації пакет документів щодо договірної ціни, а саме : - Договірна ціна на будівництво Експлуатаційне утримання інфраструктури доріг шляхом нанесення дорожньої розмітки в Олександрійській міській територіальній громаді, що здійснюється в 2023 році; - Пояснювальна записка Експлуатаційне утримання інфраструктури доріг шляхом нанесення дорожньої розмітки в Олександрійській міській територіальній громаді; - Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на Експлуатаційне утримання інфраструктури доріг шляхом нанесення дорожньої розмітки в Олександрійській міській територіальній громаді Експлуатаційне утримання інфраструктури доріг шляхом нанесення дорожньої розмітки в Олександрійській міській територіальній громаді; - Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на Експлуатаційне утримання інфраструктури доріг шляхом нанесення дорожньої розмітки в Олександрійській міській територіальній громаді; - Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 Експлуатаційне утримання інфраструктури доріг шляхом нанесення дорожньої розмітки в Олександрійській міській територіальній громаді; - Дефектний акт на капітальний ремонт Експлуатаційне утримання інфраструктури доріг шляхом нанесення дорожньої розмітки в Олександрійській міській територіальній громаді, у яких зазначені відомості, що не відповідають вимогам тендерної документації Замовника, а також різняться з інформацією, зазначеною Переможцем у Таблиці 1 Довідки № 30 від 29.03.2023р. Так Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на Експлуатаційне утримання інфраструктури доріг шляхом нанесення дорожньої розмітки в Олександрійській міській територіальній громаді Експлуатаційне утримання інфраструктури доріг шляхом нанесення дорожньої розмітки в Олександрійській міській територіальній громаді, наданий КП «СВІТЛОЦЕНТР» у складі своєї тендерної пропозиції, включає у себе виконання робіт із нанесення типів ліній дорожньої розмітки, що не передбачені Технічним завданням Замовника, а саме : - лінії 1.13 - лінії 1.14.2 - лінії 1.18 - лінії 1.19 - лінії 1.20 - лінії 1.21 - лінії 1.14.3 - лінії 1.16.1-1.16.3 - лінії 1.17 - лінії 1.3. Це ж саме стосується і Дефектного акту, наданого КП «СВІТЛОЦЕНТР», який передбачає виконання робіт із нанесення типів ліній дорожньої розмітки, не передбачених Технічним завданням Замовника, а саме: - лінії 1.13 - лінії 1.14.2 - лінії 1.18 - лінії 1.19 - лінії 1.20 - лінії 1.21 - лінії 1.14.3 - лінії 1.16.1-1.16.3 - лінії 1.17 - лінії 1.3. Відповідно до пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до п.2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція КП «СВІТЛОЦЕНТР» мала би бути відхиленою Замовником як така, що не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. 2) Розділ ІІ Підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 Експлуатаційне утримання інфраструктури доріг шляхом нанесення дорожньої розмітки в Олександрійській міській територіальній громаді, наданої КП «СВІТЛОЦЕНТР», передбачає використання під час виконання даної закупівлі автомобілів бортових, вантажопідйомність до 3 т. у кількості 191,55 маш.год. КП «СВІТЛОЦЕНТР» у складі своєї тендерної пропозиції надає довідку про навність в учасника КП «СвітлоЦентр» матеріально-технічної бази та транспортних засобів № 33 від 29.03.2023р. Серед переліку транспортних засобів, вказаних у даній довідці, відсутній бортовий автомобіль вантажопідйомністю 3т. Натомість довідка № 33 містить інформацію про наявність у Переможця Автовишки ГАЗ-52 ТВГ-15Н та автовишки ГАЗ-53 ТВГ-15Н, які, відповідно до технічних характнеристик, що є у вільному доступі в мережі інтернет, являють собою телескопічні автовишки, призначені для монтажу, ремонту та обслуговування електромереж та опор вуличного освітлення під напругою до 2500 В, ремонтних робіт на фасадах та інших робіт, що виконуються на висоті до 15 метрів. Вказані транспортні засоби не є бортовими автомобілями, з чого випливає, що Підсумкова відомість ресурсів містить розрахунок витрат з використання автомобіля, якого учасник не має у наявності. Відповідно до пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до п.2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція КП «СВІТЛОЦЕНТР» мала би бути відхиленою Замовником як така, що не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. ІІІ. Пункт 2 Додатку № 4 до тендерної документації містить вимогу до учасників закупівлі про підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На виконання даної вимоги Замовника КП «СВІТЛОЦЕНТР» надало у складі своєї тендерної пропозиції довідку № 34 від 29.03.2023р. з переліком працівників КП «СВІТЛОЦЕНТР». ДОВІДНИК кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджений Наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України 21.02.2000 N 32 містить детальний опис кваліфікаційних характеристик та вимог до працівників, що виконують будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи, у тому числі і роботи з нанесення дорожньої розмітки. Детальний аналіз кваліфікаційних характеристик посад працівників КП «СВІТЛОЦЕНТР», зроблений на основі вищевказаного Довідника, дає змогу встановити, що Учасник, якого визначено переможцем даної закупівлі, не має у наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з нанесення дорожньої розмітки, а саме машиністів маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг та дорожніх робітників. Також у складі тендерної пропозиції Переможця відсутня інформація про залучення таких працівників відповідно до цивільно-правових договорів чи на підставі інших документів, передбачених чинним законодавством. Відповідно до пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до п.2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція КП «СВІТЛОЦЕНТР» мала би бути відхиленою Замовником як така, що не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. IV. Відповідно до вимог пункту 3 Додатку № 4 до тендерної документації учасники закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), скан-копію аналогічного договору (договорів) з додатками та документ (и), що підтверджують факт виконання аналогічного договору, а також позитивний відгук на фірмовому бланку замовника щодо виконання вказаного аналогічного договору. На виконання даної вимоги КП «СВІТЛОЦЕНТР» надає у складі своєї тендерної пропозиції Довідку № 35 від 29.03.2023 року про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На підтвердження інформації, вказаної у довідці № 35 від 29.03.2023р., КП «СВІТЛОЦЕНТР» надає копію договору № 82 від 30.04.2021р. з додатками та документами, що підтверджують виконання договору, а також Лист-відгук № 07-232 від 28.03.2023р., наданий Управлінням житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування Олександрійської міської ради. Аналіз вищезазначених документів дає змогу зробити висновок про невідповідність інформації, що міститься у договорі, з інформацією, вказаною у Листі-відгуку № 07-232 від 28.03.2023р. Так, лист-відгук містить інформацію про виконання договору № 82 у повному обсязі на суму 189 797,26 грн, що не відповідає дійсності, оскільки відповідно до додаткової угоди № 1 від 01.11.2021р. до Договору № 82 від 30.04.2021р., а також відповідно до копій документів, наданих на підтвердження факту виконання договору № 82, а саме: акту № 212 приймання будівельних робіт за червень 2021р.; акту № 279 приймання будівельних робіт за липень 2021р; акту № 496 приймання будівельних робіт за листопад 2021р.; довідки форма КБ-3 за червень 2021р.; довідки форма КБ-3 за липень 2021р.; довідки форма КБ-3 за листопад 2021р. сума договору складає 189 506,98 грн. Відповідно до пункту 41 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до п.2 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція КП «СВІТЛОЦЕНТР» мала би бути відхиленою Замовником як така, що не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Закон України «Про публічні закупівлі» наділяє учасників процедури закупівлі наступними правами: - правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст.3 Закону); - правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч.3 ст. 11 Закону); - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (п. 3 ст. 5 Закону). Всі вищезазначені права та принципи були порушені Замовником при здійсненні даної закупівлі, оскільки визначення переможця закупівлі відбулося з порушенням вимог тендерної документації та чинного законодавства про закупівлі. На підставі вищезазначеного, керуючись статтями 5,16,17,18,22,23,24,29,31 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 52-64 Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 року № 1178, ПРОСИМО : 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення КП «СВІТЛОЦЕНТР» переможцем закупівлі UA-2023-03-24-008117-a.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.04.2023 15:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.05.2023 16:09
Дата виконання рішення Замовником: 08.05.2023 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на виконання Рішення № 5783-р/пк-пз від 02.05.2023 р. постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України скасув рішення від 17.04.2023 р. №33 про визначення КП "СВІТЛОЦЕНТР" переможцем процедури закупівлі код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електро-передач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг, вирівнювання поверхонь (Експлуатаційне утримання інфраструктури доріг шляхом нанесення горизонтальної дорожньої розмітки в Олександрійській міській територіальній громаді). На підтвердження вищезазначеного надаємо протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.05.2023 р. № 38
Автор: ТОВ ФОКСРОАД, Біла Тетяна Анатоліївна +380636408044 infofoxroad@gmail.com