• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання Поточний ремонт та технічне обслуговування вантажної техніки Дніпровського РЦОМ

Місце надання послуг: м. Дніпро або м. Полтава за місцем розташування СТО.

Завершена

320 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 200.00 UAH
Період оскарження: 24.03.2023 14:41 - 02.04.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 13f99c5c54a04b11a39f18b43d524e42
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-007787-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, У зв'язку з проведенням тендеру на закупівлю послуг, ми б хотіли внести вимогу щодо уникнення дискримінації, щодо розташування СТО у м. Дніпро, м. Полтава. Умова про те, що місцезнаходження СТО Учасника повинна знаходитись у м. Дніпро та у м. Полтава може призвести до обмеження конкуренції та виключення з участі у тендері потенційних учасників, які не мають СТО у зазначеному місті, тим самим порушуючи принципи вільної та рівної конкуренції. Тому, просимо виключити з вимог до учасників тендеру умову щодо місцезнаходження СТО у м. Дніпро або м. Полтава, або розділити окремо для м. Дніпро та м. Полтава та дозволити всім потенційним учасникам мати можливість брати участь у тендері. Дякуємо за увагу до цього питання та розгляд вимог до учасників тендеру.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, Шановний Учасник! Стосовно Вашого звернення будудь внесені зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: 73813c301d3049e4b3f085ba42579ae9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-007787-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Для нас, як для Учасника є дискримінаційною вимога щодо того, що Учасник повинний надати підтвердження наявності в учасника обладнання: - копію (копії) документа (документів), що підтверджує право власності та/або користування, та/або залучення: копії (копій) договору (договорів) купівлі-продажу, та/або копії актів введення в експлуатацію, та/або копію (копії) накладної (накладних) на придбання товару, та/або копію (копії) договору (договорів) оренди, та/або копію договору про співпрацю, та/або копію договору користування. Причому дані умови не є потрібними для виконання договору про закупівлю, є надуманими та спрямовані на штучне обмеження кола можливих учасників. Відповідно до преамбули цього Закону його мета – забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Також згідно зі ст.5 цього Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Кожна вимога має відповідати предмету закупівлі, її меті та бути потрібною для того, щоб учасник, який буде визнаний переможцем, мав можливість виконати договір. Однак тендерна документація Замовника містить вимоги та вимагає від учасників надання документів, що не є потрібними для виконання договору, надумані та спрямовані на штучне обмеження кола учасників й створення умов невизначеності для свавільного відхилення тендерних пропозицій: Однак Тендерною документацією даної закупівлі встановлені незвичайні, дискримінаційні й обтяжливі вимоги до учасників, дотримання яких не потрібне для виконання договору про закупівлю. Цілком може бути, що ця вимога розрахована на конкретних суб’єктів господарювання, тобто є антиконкурентною. Фактично Замовник намагається залучити до закупівлі лише суб’єктів, у яких завідомо вищі ціни, та намагається усунути суб’єктів, які надають послуги дешевше. Однак тендерна документація Замовника містить вимоги до учасників, що не вищенаведеним приписам законодавства не відповідають й сприяють дискримінації учасників. Отже, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та повинен дотримуватися принципів недискримінації та рівного ставлення до усіх учасників, відповідно до частини 4 статті 22 та пункту 4 частини 1 та частини 4 статті 5 Закону № 922. Дякую за увагу до мого запиту. Я сподіваюся на конструктивну відповідь та на підтримку рівних можливостей учасників тендеру.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня, Шановний Учасник! Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до абзацу 2, пункту 45 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), у разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Відповідно до пп.2.1, п. 2, Розділу І Документи, які надає учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв тендерної документації, Замовник установил кваліфікаційний критерій, наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг зазначених у технічних вимогах та спосіб документального підтвердження інформації зазначеної в довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (далі - довідка). Щоб не обмежити коло учасників, Замовником в способі документального підтвердження інформації зазначеної в довідці передбачено і право володіння, і користування, тобто в процедурі закупівлі можуть взяти участь, як ті учасники, обладнання яких є їхньою власністю, так і ті, що користуються основними засобами на підставі відповідних договорів оренди (інших).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.04.2023 11:00