-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 09130000-9 «Нафта і дистиляти» (автобензин А95 (наливом) та паливо дизельне ДП (наливом) з доставкою
Торги відмінено
705 590.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 055.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 055.00 UAH
Період оскарження:
24.03.2023 14:38 - 02.04.2023 00:00
Вимога
Вирішена
тд
Номер:
ae6f301c1b684fda9e5d845e6c2a4e02
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-24-007548-a.a2
Назва:
тд
Вимога:
1. Оригінал сертифікату на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС)
Таким чином, участь в може прийняти лише учасник, які мають ВЛАСНІ АЗС та отримав сертифікат на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС)
Вимога щодо надання учасником Сертифікат (управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС) , що є дискримінаційним до Учасників, які не мають власних АЗС, а працюють безпосередньо з виробником палива . Замовник виключає можливість прийняти участь в закупівлі будь-якому учаснику, який займається діяльністю, пов'язаною з поставкою палива бензовозними нормами.
Оригінал сертифікату на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС), ніяким чином не впливають на відповідний рівнь якості на місце попереднього зберігання товару та його відвантаження
ВИМАГАЄМО вести зміни ,а саме «Сертифікат на систему управління якістю, виданий на ім'я учасника, стосовно оптової торгівлі паливом, ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги. (ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).», що безпосередньо стосується предмету закупівлі.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Закупівля повинна полягати у створенні конкуренції серед великої кількості учасників та усувати орієнтацію Замовника на певного учасника. Таким чином, вищезазначені оскаржувані вимоги значно обмежують коло учасників та знижують шанси на економію бюджетних коштів заради певного учасника, що свідчить про відсутність у Замовника законних підстав на дану вимогу. Таким чином, Замовник цілеспрямовано встановив дискримінаційні вимоги, що дає підстави вважати схильність Замовника до певного учасника.
Дії Замовника суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що ТД Замовника містить дискримінаційні вимоги, які порушують чинні норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме статтю 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Тому, з метою захисту наших прав, як учасника торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», – будемо звертатися до Антимонопольний комітету України,
Антимонопольний комітет України в межах своїх повноважень здійснює розгляд скарг, поданих суб’єктами оскарження, в порядку, встановленому статтею 18 Закону, стосовно відповідних рішень, які порушують права чи законні інтереси суб’єкта оскарження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2023 16:02
Вирішення:
Про розгляд вимоги щодо усунення порушення від 30-03-23 (16:02:25) UA-2023-03-24-007548-a.a2.
Відповідно до абзацу другого пункту 51 постанови Кабінету Міністрів України
від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Керуючись зверненням/вимогою пункти 7 та 8 Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики закупівлі (технічна специфікація)» буде видалено та внесені зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації (з Додатками до неї) та перелік змін, що вносяться.
На підставі вищевикладеного, вимога задоволена.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
d90fba0a8ea1415bbc2d5b84936022d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-24-007548-a.c1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Ознайомившись з Тендерною документацією Замовника (далі — «ТД»), у процесі підготовки тендерної пропозиції, ми виявили в ній дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинним стандартам і законодавству та обмежують конкуренцію, а саме:
1. Оригінал сертифікату на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС).
2.
Вимагаючи від Учасників надання документу, який не відноситься до предмету закупівлі.Запувля здійснюється «наливо» з доставкою до місця Замовника. Замовник вимагає надання Оригінал сертифікату на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися «АЗС».), вищезазначена вимога жодним чином не впливає на якість наданих послуг та ніяким чином не відноситься до предмету закупівлі , а тільки виступає доказом того, що Замовник вбачає бачити переможцем даної закупівлі «СВОГО» постачальника.
Тому вказана вимога суперечить, насамперед, принципу максимальної економії здійснення публічних закупівель (ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , далі – «Закон»). Дії Замовника при встановленні вищезазначених умов тендерної документації суперечать принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 5 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Виходячи з умов тендерної документації Замовника можно зробити висновок, що ТД прописана під конкретного учасника, що суперечить принципам «Про публічні закупівлі»
Вилучити вимогу щодо Оригінал сертифікату на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС).
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , повідомляємо, що якщо Замовником не буде внесено зміни - будемо звернутися до АМКУ за оскарженням умов документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2023 16:07
Вирішення:
Пункт 7 Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики закупівлі (технічна специфікація)» щодо оригіналу сертифікату на систему управління якістю (де в переліку повинна зазначатися нафтобаза та АЗС) додано з метою встановлення відповідного рівня якості на місце попереднього зберігання товару та його відвантаження, запланованого до закупівлі, а саме бензину автомобільного А95 та дизельного палива ДП наливом.
Система управління якістю ISO 9001 - це найбільш уживаний світовий стандарт системи управління якістю, загальновизнаний у світі запобіжний механізм, який забезпечує якість продукції на всіх етапах її виробничого (життєвого) циклу і сприяє підвищенню результативності роботи підприємств. В Україні аналогом цього стандарту є
ДСТУ ISO 9001:2015. Робота за принципами ISO 9001 означає, що компанія контролює якість на виробництві. Це мінімізує ризик отримання продукції невідповідної якості та перетворює роботу з поліпшення якості на фундамент виробничого процесу. Сертифікат системи управління якістю ISO 9001 не видається на товар або послугу. Цей документ надається для системи, створеної організаціями для виробництва/зберігання цього товару або послуги. Сертифікація підприємства ISO 9001 припускає що воно досягло організаційної ефективності та якості продукції шляхом мінімізації частоти помилок і втрат та підвищення продуктивності. При видачі цього документа органи сертифікації підтверджують, що системи менеджменту організації систематично пов'язані та застосовуються відповідно до цих правил, що визначені правила переглядаються залежно від умов, що розвиваються, і за необхідності, і таким чином забезпечується безперервність. З огляду на це, обсяг документа, а також виробництво продукції або послуг, організація, продажі, маркетинг, фінанси, комунікації, людські ресурси, документація, закупівлі, відвантаження, навіть багато видів діяльності керівництва підприємства, до такої оцінки при сертифікації включено.
Відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На підставі вищевикладеного, вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.04.2023 12:02