• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Обладнання для охоронної сигналізації (ДК 021:2015:35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)

Торги не відбулися

110 446.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 104.46 UAH
Період оскарження: 24.03.2023 12:40 - 31.03.2023 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведені закупівлі «Обладнання для охоронної сигналізації (ДК 021:2015:35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)»

Номер: 61113628499e4fe1946ec99969b410bb
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-24-005539-a.b1
Назва: Щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведені закупівлі «Обладнання для охоронної сигналізації (ДК 021:2015:35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)»
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведені закупівлі «Обладнання для охоронної сигналізації (ДК 021:2015:35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони)» «24» березня 2023 року ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКА МІСЬКА РАДА (Далі – Замовник) оприлюднив Оголошення UA-2023-03-24-005539-a про проведення відкритих торгів на закупівлю Обладнання для охоронної сигналізації (ДК 021:2015:35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони). Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», надалі – Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. При детальному розгляді тендерної документації нами було встановлено низку вимог, які суперечать принципам, викладеним у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» (надалі – Скаржник), є суб’єктом господарювання, який у чіткій відповідності до положень чинного законодавства України, провадить господарську діяльність, яка стосується надання охоронних послуг у тому числі і поставки охоронного обладнання на підставі отриманої ліцензії, зокрема, які закуповує Замовник в рамках зазначеної вище процедури закупівлі, має матеріальну-технічну базу та працівників для виконання такого роду договорів. Керуючись частиною восьмою статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленого до внесення змін до тендерної документації, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» реалізує своє право на подання скарги. Ознайомившись з умовами тендерної документації, затвердженою рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.03.2023 року №___ (далі — Документація), ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» на участь в цій закупівлі, а саме: 1. Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації: «4. З метою підтвердження поставки оригінального товару (визначеного у Таблиці 1 цього Додатку 3), та якщо учасник не є виробником продукції, такий учасник має надати підтверджуючі документи, що він є офіційним представником, дилером, дистриб’ютором вітчизняного виробника товару, що підтверджується договором з виробником, або сертифікатом дистриб’ютора, представника, дилера, тощо, або авторизаційним листом від виробника про представництво його інтересів. Зазначені документи мають бути дійсними на весь період поставки товару замовникові.» ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним: Наведені вище дискримінаційні умови тендерної документації обмежують коло потенційних учасників лише виробниками, офіційними представниками, дилерами, дистриб’юторами або суб’єктами господарювання, безпосередньо пов’язаними із ними. Такі вимоги є дискримінаційними по відношенню до нас, оскільки ми не є офіційним представником, дилером, дистриб’ютором: - Інфрачервоний датчик руху CrowSWANQuad виробляється Ізраїльською компанією Crow Electronic Engineering., Ltd.; - Світлозвукова сирена LD-95 виробляється Китайською компанією Company «Boshell International Co., Ltd»; - Інше обладнання – Різні компанії України. Відповідно до чинного законодавства України, відсутні жодні зобов’язання на придбання обладнання для подальшої реалізації саме у виробників, дилерів, дистриб’юторів або у офіційних представників. Кожне підприємство, установа, організація при виборі постачальника керується власними поглядами для його вибору. Для нас головною умовою при виборі постачальників є ціна та якість, а отже чинним законодавством надано право для самостійного вибору. Замовник з метою підтвердження поставки оригінального товару (визначеного у Таблиці 1 цього Додатку 3) може вимагати при постачанні товару отримати підтверджуючі документи такі як, сертифікат відповідності та або паспорт якості. Дані документи і слугуватимуть підтвердженням поставки оригінального товару. На підставі наведеного вище. Дану вимогу тендерної документації зможе виконати лише обмежене коло організацій. Встановленням даної вимоги Замовником порушено п. 2 та п.3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» пройшов відповідну перевірку відповідності ліцензійним умовам, згідно вимог чинного законодавства України та маємо дійсну (чинну) паперову ліцензію на провадження охоронної діяльності, НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ про видачу ліцензії від 24.09.2019 року №795. На підставі вищезазначеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу, щодо надання підтверджуючих документів, що він є офіційним представником, дилером, дистриб’ютором вітчизняного виробника товару, що підтверджується договором з виробником, або сертифікатом дистриб’ютора, представника, дилера, тощо, або авторизаційним листом від виробника про представництво його інтересів. Зазначені документи мають бути дійсними на весь період поставки товару замовникові.. ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства України. Додатки: 1. рішення колегії АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018. 2. сертифікат відповідності на інфрачервоний датчик руху CrowSWANQuad 3. сертифікат відповідності на світлозвукова сирена LD-95. Директор ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» М.А. Прокопець
Пов'язані документи: Учасник Замовник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 05.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.03.2023 14:19
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 07.04.2023 12:22
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 07.04.2023 12:22
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Максим Прокопець +380674436559 sheriff-pult018@ukr.net