-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл
Торги не відбулися
430 900.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 154.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 154.50 UAH
Період оскарження:
24.03.2023 09:35 - 31.03.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Оплата за поставвлену продукцію
Номер:
0b69713f817044cc82535e27482a5acd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-24-001026-a.b2
Назва:
Оплата за поставвлену продукцію
Вимога:
«Шановний Замовник»! Ознайомившись з вашою відповідю на раніше подану нами вимогу зазначаємо, що наша вимога прямо стосується кожної вашої закупівлі, оскільки вона ставить під сумнів вашу порядність та можливість робити розрахунки за поставлені товари та послуги. На ваш коментар «Окремо нагадуємо, що Згідно п.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом» зазначаємо що згідно Закону Замовник повинен розрахуватися за поставлений товар у терміни зазначені у договорі! Тому ще раз ВИМАГАЄМО надати пояснення як ви плануєте проводити закупівлі якщо маєте заборгованості майже 2 роки і чи не плануєте також ошукати постачальників за цією закупівлею?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.03.2023 14:32
Вирішення:
Доброго дня шановний Учасник! Відповідно по пункту 51 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваша вимога не має питань, вимог стосовно триваючої тендерної процедури. Окремо нагадуємо, що Згідно п.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом. Ураховуючи Вашу вимогу, Закон «Про публічні закупівлі» та Особливості, затверджені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не містить відповіді на Ваше питання.
Основні вимоги до підписання та публікації тендерного договору про закупівлю регламентуються нормами Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин третьої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.04.2023 23:02
Вимога
Залишено без розгляду
Оплата за поставвлену продукцію
Номер:
a26e49a6c28940acbcc0dc66940c5a51
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-24-001026-a.b1
Назва:
Оплата за поставвлену продукцію
Вимога:
05-05-2021 року було підписано договір між ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" та ПрАТ Азовкабель за закупівлею № UA-2021-04-14-003377-b та поставлено товар на суму 809 460,00 UAH, Протягом всього цього часу ДП "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" не перерахувало жодного платежу за поставлену продукцію! А у відповідь на звернення відповіли що "ДЕНЕГ НЕТ"!
ВИМАГАЄМО надати пояснення як ви плануєте проводити закупівлі якщо маєте заборгованісті майже 2 роки і чи не плануєте також ошукати постачальників за цією закупівлею?
Пов'язані документи:
Учасник
- Заборгованість.JPG 27.03.2023 12:53
- Відповідь на претензію ДП ДОБРОПІЛЛЯ ВУГІЛЛЯ.PDF 27.03.2023 12:53
Дата подачі:
27.03.2023 13:01
Вирішення:
Доброго дня шановний Учасник! Відповідно по пункту 41 Особливостей, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Ваша вимога не має питань, вимог стосовно триваючої тендерної процедури. Окремо нагадуємо, що Згідно п.5 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами та доповненнями) Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними Законом. Ураховуючи Вашу вимогу, Закон «Про публічні закупівлі» та Особливості, затверджені Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», не містить відповіді на Ваше питання.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.04.2023 23:02