-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з медичними відходами категорії В (код за ДК 021:2015 «90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами»)
Торги відмінено
1 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 000.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2023 16:58 - 28.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення пропозиції
Номер:
f7ad334e958c422a847e6f9e787354c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-23-011580-a.b2
Назва:
Незаконне відхилення пропозиції
Вимога:
40. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
На якій підставі ви дійшли висновку, що інформація в нашій пропозиції недостовірна?
На якій підставі ви вважаєте, що ми мали надати в довідці про працівників інформацію про комерційного директора, а тим більше наказ про його призначення, У вашій документації відсутні подібні вимоги.
Крім того, ви не надали 24 години на виправлення, чим порушили законодавство
Чи ви вважаєте. що ця інформація стосується технічних чи якісних характеристик предмета закупівлі і жоден учасник без пана Катишева не в змозі надати послуги за предметом закупівлі? Тоді вказуйте це безпеосередньо у тендерній документації.
Будьте ласкаві, поверніть розгляд на попередню стадію і або шукайте законні підстави для відхилення, або визнавайте наше підприємство переможцем. Навіть про 24 години на виправлення говорити безглуздо, бо подібне не є помилкою і не має виправлятися.
Авжеж, якщо ви не виконаєте нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.04.2023 13:58
Вирішення:
Зважаючи на Вашу вимогу, повідомляємо, що з метою усунення порушень, які неможливо усунути, закупівлю буде відмінено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
d839a063b1634bb7896e408f99952faa
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-23-011580-a.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Замовник вимагає наступне: "Ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація або знешкодження, або видалення), видану Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії).".
Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі. Вказана вимога є необґрунтованою, незаконною і такою, що штучно звужує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов Документації як дискримінаційна з наступних підстав. Законом України "Про відходи" визначає правові, організаційні та економічні засади діяльності, пов'язаної із запобіганням або зменшенням обсягів утворення відходів, їх збиранням, перевезенням, зберіганням, сортуванням, обробленням, утилізацією та видаленням, знешкодженням та захороненням, а також з відверненням негативного впливу відходів на навколишнє природне середовище та здоров'я людини на території України. Зокрема, статтею 1 вказаного Закону наведено визначення "утилізація відходів" - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів" . Водночас, згідно до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами затверджених МОЗ 08 червня 2015 року ( у редакції наказу № 1602 від 06.09.2022) суб’єкт господарювання, що отримав ліцензію на операції у сфері поводження з небезпечними відходами здійснює лише операції: Інсенірації та Кремації. За визначенням, наведеним у ст.6 розділу 1 Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами вказано, що: Інсенірація – контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі. 3 Кремація – контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорії).
Відповідно до Закону України "Про відходи" наведено визначення, зокрема: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; видалення відходів - здійснення операцій з відходами, що не призводять до їх утилізації; Тобто "утилізація" та "видалення" відходів це дві операції поводження з відходами, які виключають одна одну.
Додатково, Міністерством охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325 не встановлено ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ наявності видалення відходів, а лише перелік операції поводження з небезпечними відходами, тож обґрунтованою є наявність Ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення знешкодження, видалення АБО утилізація. Отже, із аналізу наведених норм, вбачається, що до операцій у сфері поводження з небезпечними відходами така операція як "Утилізація та видалення" до категорії медичних відходів не застосовується, а тому, враховуючи, що предмет даної закупівлі "Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С", визначена Замовника вимога щодо наявності в учасника ліцензії з серед інших видів послуг з видалення та утилізації є необґрунтованою та безпідставною, що штучно обмежує кількість потенційних учасників, і в тому числі Скаржника та підлягає вилученню із умов тендерної документації як дискримінаційна.
Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо Наявності Ліцензії на утилізацію та видалення.
Оскільки по даному питанню вже є рішення АМКУ, в якому зазначено що ці вимоги є дискримінаційними та такими, що обмежують коло Учасників.
У випадку відсутності реакції на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ із захистом своїх порушених прав.
Рішення по АМКУ, Шановний Замовнику, ви можете подивитися за закупівлею UA-2023-02-22-001854-a, найменування замовника: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня №9" Дніпровської міської ради. Предмет Закупівлі Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії В; Послуги з пакування, перевезення та знешкодження медичних відходів категорії С
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.03.2023 15:44
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Замовник справді вимагає від Учасників ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація або знешкодження, або видалення), видану Уповноваженим органом (надати копію Ліцензії та наказу про видачу ліцензії).
Зверніть увагу!
Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" є медичним закладом, а це автоматично означає, що наш заклад зобов"язаний відповідати наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2023 року, де в п. 6 розділ І присутня термінологія:
інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
кремація медичних відходів - контрольований процес спалювання органічних медичних відходів у спеціальній печі (крематорі).
Отже, процес "знищення" ("утилізація або знешкодження, або видалення") медичних відходів категорії В - це процес спалювання.
Надаємо роз"яснення: у вимозі до всіх Учасників в частинах "утилізація або знешкодження, або видалення" Замовник має на увазі "процес спалювання" як того вимагає наказ МОЗ України №1602 від 06.09.2023 року та не має на меті дискримінацію будь-якого Учасника закупівлі. Іншими словами - "процес спалювання" для Замовника є аналогічним поняттям під словами "утилізація або знешкодження, або видалення".
Для розуміння Учасником, що мається на увазі саме "процес спалювання", а не інший - Замовник поряд із обговорюваною вимогою також вимагає:
Довідку про наявність відповідного сертифікованого обладнання для знешкодження (спалювання) небезпечних відходів з підтверджуючими документами – сертифікат відповідності, висновок Державної екологічної експертизи.
Атестат виробництва, копія технічного паспорту та технологічний регламент на сміттєспалювальну піч/інсинераторний комплекс (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С).
Чинний Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (надати копію дозволу).
Чинний Дозвіл на експлуатацію утилізаційного обладнання виданий ДСУ з питань праці (або іншого державного органу уповноваженого видавати такі дозволи).
Враховуючи пояснення Замовника, вимога Учасника UA-2023-03-23-011580-a.b1 для скасування або зміни, як того вимагає Учасник (Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу щодо Наявності Ліцензії на утилізацію та видалення), є безпідставною.
Статус вимоги:
Відхилено