-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення експертного обстеження та періодичного технічного огляду ліфтів житлових будинків
Торги відмінено
515 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 575.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2023 16:41 - 29.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
c16771ae46f5456d941b3c22f31cb522
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-23-011199-a.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
04.04.2023 року Комунальне підприємство "Управління міським господарством" Вишневої міської ради Бучанського району Київської області (далі - Замовник) визначило переможцем та оприлюднило повідомлення про намір укласти договір по закупівлі «Послуги з проведення експертного обстеження та періодичного технічного огляду ліфтів житлових будинків, код класифікатора ДК 021:2015: 71630000-3 – Послуги з технічного огляду та випробовувань» згідно оголошення UA-2023-03-23-011199-a учасника: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" про що нам стало відомо із системи публічних закупівель Prozorro після публікації повідомлення про намір укласти договір.
Однак ТОВ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕТЦ" не погоджується з таким рішенням Замовника та вважає, що тендерна пропозиція учасника ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" підлягала відхиленню на підставі абз.2 ч.2 п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей
Зазначимо, під час перегляду документів наданих учасником ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" було встановлено наступні невідповідності пропозицій умовам тендерної документації.
1. Згідно вимог п.п.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, повинен був надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном, яке вказане ним в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Проте, в складі тендлерної пропозиції ДП "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО право власності / володіння / користування наступних позицій обладнання, що вказане ним в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- п.3 Світловіддалемір лазерний ручний типу Disto D3
- п.5 Індикатор годинникового типу, ИЧ-10
- п.7 Комплект стандартних зразків коерцитивної сили КР-1, КР-2
- п.п.11-18 Лупа вимірювальна ЛИ-3-10х; Штангенциркуль ТТТЦ-1; Шаблони радіусні набору №1; Шаблони радіусні набору №3; Шаблон зварювальника УШСЗ; Щупи набору 4; Лінійка вимірювальна металева; Секундомір механічний СОСпр-26-2-000
Зазначене свідчить про те, що учасник не в повній мірі виконав вимоги п.п.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації та його пропозиція підлягала відхиленню
2. Згідно вимог п.п.2.1 п.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен був надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в якій серед іншого треба було зазначити прізвище ім’я по-батькові працівників. Згідно вимог п.п.2.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції до довідки повинен був додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником. На виконання зазначених вимог ДП "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" надав довідку в якій зазначено такого працівника, як Шуміленко ВАСИЛІЙ Олексійович. Проте, всупереч вимозі п.п.2.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації, в складі тендерної пропозиції НЕ НАДАНО документа, який засвідчує можливість використання праці працівника, саме на Шуміленко ВАСИЛІЙ Олексійович. Документ надано на Шуміленко ВАСИЛЬ Олексійович
Зазначене свідчить про те, що учасник не в повній мірі виконав вимоги п.п.2.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації та його пропозиція підлягала відхиленню
3. Згідно вимог п.7 розділу 1 тендерної документації тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. ДП "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" на виконання вимог п.п.2.2 п.2 Додатку 1 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано копії трудових книжок Болобан Дениса Михайловича та Шуміленко Василя Олексійовича, які викладені російською мовою. В супереч вимогам п.7 розділу 1 тендерної документації надані трудові книжки перекладені не в повному обсязі, а лише певні блоки інформації.
Зазначене свідчить про те, що учасник не в повній мірі виконав вимоги п.7 розділу 1 тендерної документації та його пропозиція підлягала відхиленню
4. Згідно вимог п.4 розділу 3 тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, на виконання вимог п.9 Додатку 5 до тендерної документації, ДП "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" надало тендерну пропозицію в якій в п. 1 вказано наступне: «1. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій. Тобто учасником не дотримано вимог п.4 розділу 3 тендерної документації та його пропозиція підлягала відхиленню
5. Згідно вимог п. 3.1.4. п.п.3.1 п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен був надати «лист-відгук (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, датований не раніше 2022 р.». ДП "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій 01.04.2023р. надав в складі своєї тендерної пропозиції листи-відгуки, які датовані 2020 роком. Тобто не відповідали вимогам тендерної документації.
Відповідно до положень п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, ДП "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" було надано 24 години на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції. Проте, Вами було вказано в повідомлені з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель що ДП "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" не надав в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору).
ДП "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" протягом 24 годин завантажив нову довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Та, всупереч відсутності в повідомленні з вимогою про усунення таких невідповідностей такого порушення як ненадання листа-відгуку (не менше одного) датованого не раніше 2022 р., ДП "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" підвантажив новий відгук, чим порушив положення п.40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, щодо виправлення невідповідностей в своїй пропозиції.
Враховуючи вищезазначене, тендерна пропозиція учасника ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ" підлягала відхиленню на підставі абз.2 ч.2 п.41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 цих особливостей.
Звертаємось до Замовника з проханням відхилити тендерну пропозицію ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ". В іншому випадку вимушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою на порушення під час проведення процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2023-03-23-011199-a.pdf 06.04.2023 17:22
Дата подачі:
06.04.2023 17:22
Вирішення:
Шановний Учаснику, в зв'язку з неможливістю усунути вказані невідповідності, Замовник буде скасовувати закупівлю.
Статус вимоги:
Задоволено