-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Анестезіологічна маска одноразового використання, розмір 5, НК 024:2019 код 46232 Анестезіологічна лицева маска одноразового застосування, ДК 021:2015: 33171110-3 Маски для анестезії; Анестезіологічна маска, з надувною манжетою, розмір 3, НК 024:2019 код 46232 Анестезіологічна лицева маска одноразового застосування, ДК 021:2015: 33171110-3 Маски для анестезії; Анестезіологічна маска, з надувною манжетою, розмір 4, НК 024:2019 код 46232 Анестезіологічна лицева маска одноразового застосування, ДК 021:2015: 33171110-3 Маски для анестезії; Маска ларингеальна, розмір 4, НК 024:2019 код 45036 Ларингеальний повітропровід, разового застосування, ДК 021:2015: 33171110-3 Маски для анестезії; Маска ларингеальна, розмір 5, НК 024:2019 код 45036 Ларингеальний повітропровід, разового застосування, ДК 021:2015: 33171110-3 Маски для анестезії; Трубка ендотрахеальна оральна/назальна з манжетою великого об’єму низького тиску, внутрішній діаметр 7,0 мм, НК 024:2019 код 14085 Разова ендотрахейна трубка, ДК 021:2015: 33171000-9 Анестезійні та реанімаційні інструменти; Трубка ендотрахеальна оральна/назальна з манжетою великого об’єму низького тиску, внутрішній діаметр 7,5 мм, НК 024:2019 код 14085 Разова ендотрахейна трубка, ДК 021:2015: 33171000-9 Анестезійні та реанімаційні інструменти; Трубка ендотрахеальна оральна/назальна з манжетою великого об’єму низького тиску, внутрішній діаметр 8,0 мм, НК 024:2019 код 14085 Разова ендотрахейна трубка, ДК 021:2015: 33171000-9 Анестезійні та реанімаційні інструменти; Ендобронхіальна трубка, лівостороння, розмір 37, НК 024:2019 код 31329 Трахеобронхіальна трубка, ДК 021:2015: 33171000-9 Анестезійні та реанімаційні інструменти; Ендобронхіальна трубка, лівостороння, з позитивним тиском в дихальних шляхах, розмір 37, НК 024:2019 код 31329 Трахеобронхіальна трубка, ДК 021:2015: 33171000-9 Анестезійні та реанімаційні інструменти; Ендобронхіальна трубка, лівостороння, розмір 39, НК 024:2019 код 31329 Трахеобронхіальна трубка, ДК 021:2015: 33171000-9 Анестезійні та реанімаційні інструменти; Електростатичний дихальний фільтр, НК 024:2019 код 60839 Фільтр бактеріальний для медичних газів, стерильний, одноразового використання, ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації; Електрод одноразовий для ЕКГ, НК 024:2019 код 35035 Електрокардіографічний електрод, одноразовий, ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації; Сечоприймач для дорослих, 2л, НК 024:2019 код 47459 Сечоприймач системи моніторення сечовипускання, ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації; Голка для спінальної анестезії з заточкою типу квінке, НК 024:2019 код 35212 Голка спінальна одноразового використання, ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації; Набір для епідуральної анестезії, НК 024:2019 код 34842 Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів, ДК 021:2015: 33171300-2 Набори чи комплекти для епідуральної анестезії; Тримач ендотрахеальної трубки для дорослих, НК 024:2019 код 35815 Тримач ендотрахеальної трубки, ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації; Контур дихальний одноразового використання для анестезії (з латексним мішком 3л), для дорослих, НК 024:2019 код 37704 Контур дихальний анестезіологічний одноразового використання нестерильний, ДК 021:2015:33171100-0 Анестезійні інструменти
Торги не відбулися
2 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 29 000.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2023 16:35 - 29.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Безпідставне відхиленння тендерної пропозиції
Номер:
abe05e29b1cd440dbd34126df0d55f13
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-23-011141-a.a2
Назва:
Безпідставне відхиленння тендерної пропозиції
Вимога:
Згідно оголошення про проведення відкритих торгів UA-2023-03-23-011141-a Комунальним підприємством "Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" (далі за текстом – Замовник) було розпочато процедуру публічної закупівлі за предметом закупівлі – ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації (Анестезіологічна маска одноразового використання, розмір 5, НК 024:2019 код 46232 Анестезіологічна лицева маска одноразового застосування, ДК 021:2015: 33171110-3 Маски для анестезії; Анестезіологічна маска, з надувною манжетою, розмір 3, НК 024:2019 код 46232 Анестезіологічна лицева маска одноразового застосування, ДК 021:2015: 33171110-3 Маски для анестезії; Анестезіологічна маска, з надувною манжетою, розмір 4, НК 024:2019 код 46232 Анестезіологічна лицева маска одноразового застосування, ДК 021:2015: 33171110-3 Маски для анестезії; Маска ларингеальна, розмір 4, НК 024:2019 код 45036 Ларингеальний повітропровід, разового застосування, ДК 021:2015: 33171110-3 Маски для анестезії; Маска ларингеальна, розмір 5, НК 024:2019 код 45036 Ларингеальний повітропровід, разового застосування, ДК 021:2015: 33171110-3 Маски для анестезії; Трубка ендотрахеальна оральна/назальна з манжетою великого об’єму низького тиску, внутрішній діаметр 7,0 мм, НК 024:2019 код 14085 Разова ендотрахейна трубка, ДК 021:2015: 33171000-9 Анестезійні та реанімаційні інструменти; Трубка ендотрахеальна оральна/назальна з манжетою великого об’єму низького тиску, внутрішній діаметр 7,5 мм, НК 024:2019 код 14085 Разова ендотрахейна трубка, ДК 021:2015: 33171000-9 Анестезійні та реанімаційні інструменти; Трубка ендотрахеальна оральна/назальна з манжетою великого об’єму низького тиску, внутрішній діаметр 8,0 мм, НК 024:2019 код 14085 Разова ендотрахейна трубка, ДК 021:2015: 33171000-9 Анестезійні та реанімаційні інструменти; Ендобронхіальна трубка, лівостороння, розмір 37, НК 024:2019 код 31329 Трахеобронхіальна трубка, ДК 021:2015: 33171000-9 Анестезійні та реанімаційні інструменти; Ендобронхіальна трубка, лівостороння, з позитивним тиском в дихальних шляхах, розмір 37, НК 024:2019 код 31329 Трахеобронхіальна трубка, ДК 021:2015: 33171000-9 Анестезійні та реанімаційні інструменти; Ендобронхіальна трубка, лівостороння, розмір 39, НК 024:2019 код 31329 Трахеобронхіальна трубка, ДК 021:2015: 33171000-9 Анестезійні та реанімаційні інструменти; Електростатичний дихальний фільтр, НК 024:2019 код 60839 Фільтр бактеріальний для медичних газів, стерильний, одноразового використання, ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації; Електрод одноразовий для ЕКГ, НК 024:2019 код 35035 Електрокардіографічний електрод, одноразовий, ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації; Сечоприймач для дорослих, 2л, НК 024:2019 код 47459 Сечоприймач системи моніторення сечовипускання, ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації; Голка для спінальної анестезії з заточкою типу квінке, НК 024:2019 код 35212 Голка спінальна одноразового використання, ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації; Набір для епідуральної анестезії, НК 024:2019 код 34842 Набір для епідуральної анестезії, який не містить лікарських засобів, ДК 021:2015: 33171300-2 Набори чи комплекти для епідуральної анестезії; Тримач ендотрахеальної трубки для дорослих, НК 024:2019 код 35815 Тримач ендотрахеальної трубки, ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації; Контур дихальний одноразового використання для анестезії (з латексним мішком 3л), для дорослих, НК 024:2019 код 37704 Контур дихальний анестезіологічний одноразового використання нестерильний, ДК 021:2015:33171100-0 Анестезійні інструменти) (далі за текстом – Процедура закупівлі). Суб’єкт оскарження - ФОП Любчіч Володимир Іванович (код ЄДРПОУ 2321613037), (далі за текстом – Скаржник) як потенційний учасник Процедури закупівлі вважає, що тендерна документація по зазначеній Процедурі закупівлі (далі за текстом – Тендерна документація) складена Замовником з порушеннями основних принципів публічних закупівель, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників, про що 23 березня 2023 року ФОП Денисенко Маргарита Олегівна писала вимогу на електронному майданчику торгів щодо наявності дискримінаційних вимог в тендерній документації, а саме: позиція10 Додатку 2: Ендобронхіальна трубка лівобічна з позитивним тиском в дихальних шляхах (СРАР) на що отримала роз’яснення Замовника, що дана позиція в кількості 2 шт, в цілому не є дискримінаційною вимогою, і продовжила процедуру закупівель із внесенням безглуздої зміни до тендерної документації Замовника.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками: ФОП Любчіч Володимир Іванович, ФОП Ляліна О.Г..
01 квітня 2023 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію надав ФОП Любчіч Володимир Іванович.
07 квітня 2023 року протокольним рішенням Замовника-уповноваженої особи №54-П було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Любчіч Володимир Іванович на підставі ч.2 п.41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178. Згідно з п. 56 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до пункту 39 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі- Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 40 цих особливостей. Відповідно до п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Зважаючи на вищевказані положення законодавства, вважаємо відхилення пропозиції ФОП Любчіч Володимир Іванович безпідставним та таким, що порушує права та законні інтереси учасника з наступних підстав.
Протокольним рішенням уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення закупівель №54-П від 07 квітня 2023 року встановлено, невідповідність тендерної пропозиції ФОП Любчіч Володимир Іванович вимогам тендерної документації, а саме: В п.12 таблиці Додатку 2 Тендерної документації Електростатистичного дихального фільтру містять такі вимоги: Дихальний вірусо-бактеріальний фільтр електростатичний для дорослих та дітей. Діаметр коннектора дорівнює з однієї сторони 22M/15F; з другої 22F. Порт для капнографії (CO2). Дихальний об’єм 150-1200 мл. Внутрішній об’єм не більше 36 мл. Вага не більше 19 г. Ефективність бактеріальної фільтрації не гірше 99,9999%. Ефективність вірусної фільтрації не гірше 99,9999%. Не містить латексу. Одноразового використання. Індивідуальна, стерильна упаковка..
Згідно протокольного рішення Уповноваженої особи, ФОП Любчіч Володимир Іванович, не надав підтвердження вимозі «Ефективність вірусної фільтрації не гірше 99,9999%» в інструкції з використання «Фільтр вірусо-бактеріальний одноразового використання, стерильний MEDICARE» редакція №1 затвердженого 27.07.2017 р.
Проте ФОП Любчіч Володимир Іванович, згідно Додатку №2 до тендерної документації (зі змінами та доповненнями) п. 5 а саме: Медико-технічні вимоги повинні відповідати заявленому переліку в Таблиці Додатку 2 до тендерної документації. Відповідність заданим медико-технічних вимогам повинна бути обов’язково підтверджена офіційними даними виробника (Інформаційні матеріали на продукцію, що пропонується: каталоги, та/або буклети, та/або копії інструкцій по застосуванню (інструкції повинні відповідати вимогам українського законодавства, і, в першу чергу, вимогам вказаного Техрегламенту, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №753, в якому чітко вказані вимоги до інформації, яка повинна вказуватися в інструкції із застосування (підпункті 10 пункту 47 Додатку 1 Технічного регламенту), та/або копії технічних паспортів, та/або інший документ, тощо). В наданих матеріалах обов’язково повинно бути виділено кольором дані, що підтверджують відповідність заданим медико-технічним вимогам, і Учасник надав в повному обсязі інструкцію з використання на «Фільтр вірусо-бактеріальний одноразового використання, стерильний MEDICARE», що підтверджує вимогу «Ефективність вірусної фільтрації не гірше 99,9999%». Дана інструкція знаходиться в тендерній пропозиції Учасника: Технічні документи -2, 12 фільтр, 41-w-instruktsija-bakterialnij--filtr-elektrostatichnij--dlja-doroslih-s-dbfp-2.pdf.
Таким чином вважаємо відхилення безпідставним, не містить правового підґрунтя, та не підлягає задоволенню. Такі дії Замовника порушують наші права та законні інтереси та принципи закупівель щодо добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене та керуючись ст. ст. 5, 18, 26, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 40 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178,
ВИМАГАЮ: встановити порушення Процедури закупівлі UA-2023-03-23-011141-a Замовником Комунальне підприємство "Дніпровський обласний клінічний онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" (Код ЄДРПОУ: 02007265) ст. 5, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178;
- ЗОБОВ’ЯЗАТИ Замовника скасувати незаконне рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Любчіч Володимир Іванович (код ЄДРПОУ 2321613037).
У разі якщо нашу вимогу буде залишено без задоволення, а відверті дискримінаційні вимоги до предмету державної закупівлі будуть збережені, ми будемо оскаржувати дане рішення у АМКУ.
Також у разі оголошення переможцем закупівлі ФОП Ляліна О.Г., звертаємо увагу на відсутність сертифікатів якості на деякі позиції, ми будемо клопотати через громадську організацію перед відповідним територіальним органом Держаудитслужби про проведення моніторингу даної закупівлі на предмет порушень законодавства у сфері державних закупівель та звертатись з заявами до відповідних правоохоронних антикорупційних органів на предмет перевірки даної закупівлі на корупційну складову.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.docx 13.04.2023 17:38
Дата подачі:
10.04.2023 17:36
Вирішення:
Відповідь на вимогу надається
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
8e797f21167c47cf940816c33ea83aa6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-23-011141-a.a1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно з ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того, ст. 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Ч. 4 ст. 5 Закону передбачає, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При цьому, аналіз тендерної документації, зокрема вимоги до предмету закупівлі, свідчить про відверте встановлення Замовником вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації потенційних учасників даної закупівлі, в тому числі і нас.
Так, згідно Додатку № 2 до тендерної документації у таблиці 10 позиція: Ендобронхіальна трубка лівобічна з позитивним тиском в дихальних шляхах (СРАР), 37 й розмір. Міцна манжета виготовлена з поліуретану, що зводить до мінімуму можливість її пошкоджень. Злегка вигнутий кінчик лівої трубки оптимізує її розміщення в лівому головному бронху. Зрізаний під прямим кутом дистальний кінчик знижує ризик часткової оклюзії бронхіального просвіту. Клапан СРАР дозволяє точно встановити рівень постійного позитивного тиску від 1 до 10 см водяного стовпчика. Система СРАР запобігає та усуває гіпоксемію при анестезії однієї легені. Індивідуальна, стерильна упаковка. Одноразового використання.
Дана позиція по сукупності медико-технічних вимог, передбачених Замовником, відповідає виключно одному товару, що пройшов підтвердження проведення оцінки відповідності вимогам технічного регламенту, затвердженого постановами КМУ №753, №754, №755 від 02.10.2013. Даний товар є абсолютно ексклюзивним на ринку медичних виробів України, реалізується виключно одним ексклюзивним дистриб’ютором (уповноваженим представником) і не має жодних аналогів, які за своїми медико-технічними характеристиками могли б розглядатися як еквівалент, незважаючи на те, що замовником передбачено можливість надання еквіваленту.
Згідно Додатку 2 п.15 встановлюється вимога: Можливість поставки товару у кількості, в асортименті, зі строками придатності та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника, повинна бути підтверджена гарантійним листом виробника (його офіційного представника (дистриб’ютора) або заявника державної реєстрації предмету закупівлі в Україні. У разі надання гарантійних листів від представників (дистриб’юторів) додатково надається авторизаційний лист від виробника або копія (-ії) документа (ів) (копія (ії) доручення (нь) або договору (ів) про співпрацю, тощо), щодо повноважень учасника чи заявника держаної реєстрації.
В сукупності і окремо зазначені вище вимоги до предмету закупівлі призводять до того, що в процедурі закупівлі можуть брати участь лише ті учасники, які, по-перше, мають договірні відносини з ексклюзивним дистриб’ютором (уповноваженим представником) або сам ексклюзивний дистриб’ютор (уповноважений представник) виробника даного товару в Україні і можуть отримати авторизаційний лист від даного ексклюзивного дистриб’ютора (уповноваженого представника) виробника в Україні. (Очевидно, що виходячи з практики комерційної діяльності і за своєю суттю такий лист видається, як правило, лише одному контрагенту). Це в свою чергу призводить до того, що коло потенційних учасників штучно і значно обмежується мінімальною кількістю у вигляді 2 штук на фоні всіх інших, які ні як не можуть допогти КП "Дніпровському обласному клінічному онкологічному диспансеру" вилікувати тяжко хворих людей.
Такі дії замовника є дискримінаційними, оскільки участь у процедурі закупівлі може прийняти лише той учасник, який має можливість запропонувати весь перелік лікарських засобів, включених до предмету закупівлі.
Умисне згрупування номенклатури в один лот штучно зводить до абсолютного мінімуму коло потенційних учасників закупівлі і створює монопольне середовище для самого виробника ексклюзивної продукції або єдиного учасника, який має налагоджені зв’язки/дистриб’юторські договори з виробником.
При цьому замовник для усунення дискримінаційних вимог може «ексклюзивні», тобто такі, які не мають еквівалентів на ринку України, найменування закуповувати окремо від інших найменувань, які мають свої еквіваленти, шляхом винесення їх до окремого лоту в рамках даної закупівлі. Включення як замінних, так і незамінних «ексклюзивних» виробів медичного призначення однозначно призводить до порушення добросовісної конкуренції на ринку виробів медичного призначення.
Виходячи з вищевикладеного та на підставі ст.5, 22, 24 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1) Усунути порушення під час проведення тендеру і видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації видалення позиції 10 Додатку 2: Ендобронхіальна трубка лівобічна з позитивним тиском в дихальних шляхах (СРАР), 37 й розмір. Міцна манжета виготовлена з поліуретану, що зводить до мінімуму можливість її пошкоджень. Злегка вигнутий кінчик лівої трубки оптимізує її розміщення в лівому головному бронху. Зрізаний під прямим кутом дистальний кінчик знижує ризик часткової оклюзії бронхіального просвіту. Клапан СРАР дозволяє точно встановити рівень постійного позитивного тиску від 1 до 10 см водяного стовпчика. Система СРАР запобігає та усуває гіпоксемію при анестезії однієї легені. Індивідуальна, стерильна упаковка. Одноразового використання.
У разі якщо нашу вимогу буде залишено без задоволення, а відверті дискримінаційні вимоги до предмету державної закупівлі будуть збережені в тендерній документації, ми будемо оскаржувати дане рішення у АМКУ (Хочемо звернути увагу Замовника, що практика розгляду подібних скарг у АМКУ, по-перше, підтверджує позицію АМКУ, що такі вимоги до предмету закупівлі є дискримінаційними і свідчить про абсолютну юридичну перспективу скаржника у подібних справах (наприклад, оскарження умов тендерної документації наступних закупівель: ідентифікатори UA-2017-02-16-000397-b, UA-2018-02-26-001103-c, UA-2019-08-08-000508-a).
Крім того, ми будемо клопотати через громадську організацію перед відповідним територіальним органом Держаудитслужби про проведення моніторингу даної закупівлі на предмет порушень законодавства у сфері державних закупівель та звертатись з заявами до відповідних правоохоронних антикорупційних органів на предмет перевірки даної закупівлі на корупційну складову.
Пов'язані документи:
Замовник
- роз’яснення на Вимогу.docx 24.03.2023 16:46
Дата подачі:
23.03.2023 17:55
Вирішення:
роз’яснення на вимогу
Статус вимоги:
Задоволено