-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо, бензин А-92 (ДК 021:2015: Код - «09130000-9» - «Нафта і дистиляти» («09134200-9» - «Дизельне паливо», «09132000-3» - «Бензин»))
Закупівля здійснюється відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. “ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами. Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. О. Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Якість товару відповідає державним нормам та стандартам. Джерело фінансування – власні кошти.
Завершена
932 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 320.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 320.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2023 15:23 - 28.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога скасувати незаконне рішення про відхилення
Номер:
248adc26ba5b4d4eac058318f380703b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-23-009264-a.b1
Назва:
Вимога скасувати незаконне рішення про відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику!
04.04.2023 на порталі prozorro.gov.ua вами був оприлюднений Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.04.2023 № 305, у якому зафіксовано рішення відхилити тендерну пропозицію, подану ТОВ «ПРАЙД» через те, що в її складі відсутні паспорти якості на товар, який є предметом закупівлі, а саме, відсутній паспорт якості на бензин А-92.
З цього приводу слід зазначити, що зазначене рішення містить ознаки безпідставності та незаконності, та є таким, що прийняте з порушенням вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Зазначене твердження ґрунтується на наступному.
Відповідно до пункту 4 Розділу І Тендерної документації, предметом закупівлі є «Дизельне паливо, бензин А-92».
Згідно з Таблицею 1 Технічної специфікації, яка є частиною Технічних вимог до предмета закупівлі, наведених у Додатку № 3 до Тендерної документації, товар «Бензин А-92 Євро 5» (який є частиною предмета закупівлі) повинен відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015 та/або EN 228 (згідно Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927) зі змінами – далі Технічний регламент.
У пункті 1 розділу І Технічних вимог зазначено, зокрема, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати паспорти якості на товар, який є предметом закупівлі, які повинні мати дійсний термін дії на момент подання тендерних пропозицій.
При цьому, відповідно до Примітки до Технічних вимог, «У разі якщо у найменуванні товару наявні посилання на конкретні: торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника найменування товару слід читати із словосполученням «або еквівалент».
Зазначена умова узгоджується з положеннями частин 3 та 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), які гарантують право учасника пропонувати для закупівлі товар, який є еквівалентом до відповідного предмета закупівлі.
Відповідно до зазначених положень, у тендерній пропозиції, поданій ТОВ «ПРАЙД», замість товарної позиції «Бензин А-92» було запропоновано відповідний еквівалент, а саме, «Бензин автомобільний BA SUPER 95 (як бензин автомобільний А-95-Євро5-Е0», про що було прямо вказано у Довідці про виробника та країну походження товару від 30.03.2023 № 3003-9 (файл «8. Довідка про товар.pdf») та у формі «Тендерна пропозиція» від 30.03.2023 № 3003-14 (файл «25. Тендерна пропозиція.pdf»).
При цьому, відповідність запропонованого еквіваленту вимогам ДСТУ 7687:2015 та Технічного регламенту, як того вимагала Тендерна документація, підтверджена наданими у складі тендерної пропозиції, поданої ТОВ «ПРАЙД», Сертифікатом відповідності № UA.TR.037.00190-22, Паспортом якості № 05025602/21-0190/992, Декларацією про відповідність від 30.12.2022.
Фактичною відмовою від розгляду документів щодо запропонованого ТОВ «ПРАЙД» еквівалентного товару, Замовник обмежив згадане вище право ТОВ «ПРАЙД», надане йому Законом, а також порушив чи не усі принципи здійснення закупівель, встановлені у частині першій статті 5 Закону.
Отже, рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, поданої ТОВ «ПРАЙД», є безпідставним, необґрунтованим, незаконним та має бути скасоване Замовником.
Враховуючи наведене, закликаємо Замовника скасувати зазначене незаконне рішення, повернутися у рамки правового поля, та завершити здійснення закупівлі UA-2023-03-23-009264-a у порядку, встановленому чинним законодавством України.
У разі не скасування Замовником зазначеного незаконного рішення у розумний строк, залишаємо за собою право звернутися зі скаргою з порушеного питання до Органу оскарження – Антимонопольного комітету України у встановлений Законом та Особливостями строк.
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо незаконного відхилення 05.04.2023 15:48
Дата подачі:
05.04.2023 15:48
Вирішення:
Доброго дня! Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги повідомляємо наступне:
- рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції складено відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель та базується на основних його принципах. Умовами технічного завдання Замовника, яке викладено в Додатку №3 до тендерної документації встановлені чіткі вимоги до предмета закупівлі та документів, які Учасники повинні були надати в складі тендерної пропозиції. Одним із документів, які повинен був надати Учасник в складі тендерної пропозиції є паспорти якості на товар, який є предметом закупівлі. Вами, як Учасником, в складі тендерної пропозиції не надано паспорти якості на товар, який є предметом закупівлі, а саме на бензин А-92.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що бензин А-92 не є еквівалентом бензину А-95, а є його аналогом. Слід наголосити на тому, що відмінність бензину А-92 та бензину А-95 полягає в октановому числі, як наслідок різного октанового числа є різна температура їх займання та щільність. Отже ці бензини були створені для різних двигунів внутрішнього згоряння, тому є не недоречним стверджувати, що бензин А-95 є кращим ніж бензин А-92.
Виходячи з вищевикладеного, підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено