-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Обладнання для харчоблоку
Торги не відбулися
139 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 695.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 695.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2023 15:02 - 28.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
ДИСКРИМІНАЦІЯ Учасника
Номер:
6d07e54c2ee2488faa13d52eaad134b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-23-008678-a.c1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ Учасника
Вимога:
Неправомірне відхтлення
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога (1).pdf 05.04.2023 13:40
- Додаток 2.pdf 05.04.2023 13:40
- Додаток 1.pdf 05.04.2023 13:40
Дата подачі:
05.04.2023 13:40
Вирішення:
Доброго дня, з приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне: відповідно до абз. п. 51 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постаново Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості) та ч. 1 Розділу II. Порядок внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації тендерної документації: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
У випадку якщо Ви вважали, що умови тендерної документації міститься помилку чи містять порушення Ви мали право звернутися до Замовника з запитанням або вимогою щодо усунення в умовах тендерної документації помилок/порушень. Відповідного звернення під час періоду звернення за роз’ясненнями від Вас не надходило. Також відсутні оскарження зазначених Вами умов, звертаємо увагу, що оскаржити умови тендерної документації Ви могли – 23.03.2023р. до 28.03.2023р. Шляхом подання тендерної пропозиції Ви погодилися з умовами тендерної документації. Зазначені Вами інформація в порівняльній таблиці не відповідає вимогам Замовника на підставі чого Вашу пропозицію було відхилено у відповідності до вимог Особливостей. Відмічаємо, що згідно п. 40 Особливостей інформація, що стосується технічних, якісних та кількісних характеристик товару, а також документи або інформація, які можуть призвести до зміни предмету закупівлі не підпадають під дію механізму усунення невідповідностей.
Підстави відхилення з відповідними розрахунками детально розписано у рішенні про відхилення учасника від 03.04.2023р.
Зокрема, відмічаємо, що у випадку заключення договору на товар, що за характеристиками не відповідає умов тендерної документації за результатами перевірки Держаудитслужбою Замовника буде зобов’язано розірвати договір та застосовано санкції з підстав порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Щодо Переможця процедури закупівлі повідомляємо, що запропонований ним товар виробника «АРМ-ЕКО» відповідає умовам тендерної документації, що підтверджується інформацією з офіційного сайту виробника URL: https://arm-eko.com.ua/oborudovanie-sobstvennogo-proizvodstva/teplovoe-oborudovanie-sobstvennogo-proizvodstva/elektricheskie-plity-sobstvennogo-proizvodstva/plita-elektricheskaja-arm-eko-pe-4sh. Щодо наданих Вами документів: прикріплені документи не містять жодним реквізитів, що могли б ідентифікувати їх належність, зокрема Вами надано витяги, які не відносяться ані до умов тендерної документації, ані до пропозиції переможця.
Щодо реєстру окремих документів повідомляємо, що Переможцем надано реєстр документів, чим виконано вимогу тендерної документації, зазначений Вами аргумент не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції. Аналогічна думка висловлена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4127-р/пк-пз від 28.04.2022р. закупівля № UA-2022-01-18-004470-a, де зазначається: перелік файлів та документів учасника розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу. Разом з тим, Скаржник не довів та документально не підтвердив, який чином неподання реєстру наданих документів впливає на зміст Пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено