• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виконання робіт з розроблення проектно-кошторисної документації по об’єкту Капітальний ремонт фасаду спеціалізованої школи № 64 за адресою: вул. Ушинського, 32 у Солом’янському районі м. Києва (підготовка об’єктів до опалювального сезону та заходи з енергозбереження)

Завершена

39 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 390.00 UAH
Період оскарження: 23.03.2023 15:02 - 29.03.2023 08:00
Вимога
Залишено без розгляду

скасування рішення про дискваліфікацію

Номер: c29c502fb0ec4dec91113d337aa825e4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-23-008663-a.a1
Назва: скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Уповноваженою особою Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янскої районної в місті Києві державної адміністрації 05.04.2023 р. прийнято неправомірне рішення щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі № UA-2023-03-23-008663-a ФОП Авраменко С.О. Підстави, зазначені у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою, є необ’єктивними та упередженими. Учасником виконано всі вимоги Тендерної документації та надано відповідні документи, зокрема надано підтвердження працевлаштування експерта (надано копії «інших документів», як зазначено у Тендерній документації, а саме повідомлення про прийняття та квитанції) ; кошториси складено відповідно до Настанови; кількість спеціалістів в кошторисі та довідці відрізняється завдяки тому, що головний інженер проекту виконує за суміщенням функції інженера-кошторисника (має обидва кваліфікаційних сертифіката), про що зазначено у довідці про наявність осіб, необхідних для виконання проектних робіт. Слід зазначити, що у закупівлях, які проводились Замовником в той же час та на аналогічний предмет закупки (№№UA-2023-03-22-011077-a, UA-2023-03-22-011166-a, UA-2023-03-22-010094-a, UA-2023-03-23-006586-a, UA-2023-03-23-011196-a, UA-2023-03-23-011625-a, UA-2023-03-23-011066-a, UA-2023-03-23-011272-a, UA-2023-03-23-011606-a, UA-2023-03-23-010888-a, UA-2023-03-23-011371-a, UA-2023-03-23-011567-a, UA-2023-03-23-010986-a, UA-2023-03-23-011541-a, UA-2023-03-23-011322-a), Замовником не відхилено пропозицію учасника зазначених закупівель ТОВ "ПРОЕКТСТУДІЯ" за аналогічними причинами (зокрема порушення вимог п.1 Додатку №2 Оголошення), а надано вимогу на виправлення невідповідностей. Також Замовником чомусь не пред'явлено вимог Учаснику в цих закупівлях щодо складання кошторисів та відповідне включення вартості експертизи. З огляду на вищезазначене вимагаю скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі № UA-2023-03-23-008663-aa ФОП Авраменко С.О.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: П.1 Додатку № 2 до Оголошення (Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження) , в підтвердження наявності зазначених у довідці фахівців, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів (ЦПУ), що підтверджують наявність (залучення) фахівців, на кожну особу зазначену в довідці. Повідомлення про прийняття та квитанції не є наказами або договором ЦПУ та не містять жодної інформації, щодо посади та обов’язків фахівця якого зазначено в довідці про наявність осіб, необхідних для виконання проектних робіт. Також , умовами закупівлі вимагається мінімально-необхідна кількість сертифікованих згідно з вимогами чинного законодавства фахівців, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі (інженер-проектувальник (головний архітектор проєкту та/або інженер-проектувальник (ГіП та/або ГаП)) та інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), виконання обов’язків двох фахівців (головний інженер проекту виконує за суміщенням функції інженера-кошторисника) не підтверджує наявності мінімально-необхідної кількість сертифікованих згідно з вимогами чинного законодавства фахівців (два фахівці), а підтверджує лише кваліфікацію лише однієї людини. Розділом VII Настанови чітко прописано методику розрахунку вартості експертизи кошторисної документації, Учасником ФОП Авраменко С.О. в кошторисі № 2 зазначено вартість робіт, яка не відповідає Настанові(завищена). Закупівлі, зазначені у скаргах не стосуються Закупівлі (по якій скарга), одночасно інформуємо, що Відповідно до пункту 3 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування 24 години дається на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні пpo проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тoмy числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до Додатку 1 до документації) , що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Учасником ФОП Авраменко С.О. були порушені вимоги, не тільки вимоги, зазначені в Додатку 2 до документації, на які Замовник може надати 24 години, а і вимоги Додатку 1 (технічні та якісні характеристики предмета закупівлі). З огляду на викладене вище підстави для відхилення учасника ФОП Авраменко С.О., вважаю аргументованим та неупередженим, оскільки, поміж іншого, складання кошторисної документації з помилками нівелює в подальшому якісне складання кошторисів на виконання відповідних ремонтних робіт, що може призвести до нераціонального використання бюджетних коштів.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.04.2023 15:40
Дата виконання рішення Замовником: 07.04.2023 15:35
Підтвердження вирішення: П.1 Додатку № 2 до Оголошення (Кваліфікаційні та інші вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження) , в підтвердження наявності зазначених у довідці фахівців, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів (ЦПУ), що підтверджують наявність (залучення) фахівців, на кожну особу зазначену в довідці. Повідомлення про прийняття та квитанції не є наказами або договором ЦПУ та не містять жодної інформації, щодо посади та обов’язків фахівця якого зазначено в довідці про наявність осіб, необхідних для виконання проектних робіт. Також , умовами закупівлі вимагається мінімально-необхідна кількість сертифікованих згідно з вимогами чинного законодавства фахівців, які обов’язково включаються до довідки для виконання робіт по предмету закупівлі (інженер-проектувальник (головний архітектор проєкту та/або інженер-проектувальник (ГіП та/або ГаП)) та інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), виконання обов’язків двох фахівців (головний інженер проекту виконує за суміщенням функції інженера-кошторисника) не підтверджує наявності мінімально-необхідної кількість сертифікованих згідно з вимогами чинного законодавства фахівців (два фахівці), а підтверджує лише кваліфікацію лише однієї людини. Розділом VII Настанови чітко прописано методику розрахунку вартості експертизи кошторисної документації, Учасником ФОП Авраменко С.О. в кошторисі № 2 зазначено вартість робіт, яка не відповідає Настанові(завищена). Закупівлі, зазначені у скаргах не стосуються Закупівлі (по якій скарга), одночасно інформуємо, що Відповідно до пункту 3 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування 24 години дається на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається умовами, визначеними в оголошенні пpo проведення спрощеної закупівлі, розуміється у тoмy числі відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (відповідно до Додатку 1 до документації) , що пропонується учасником процедури в його пропозиції). Учасником ФОП Авраменко С.О. були порушені вимоги, не тільки вимоги, зазначені в Додатку 2 до документації, на які Замовник може надати 24 години, а і вимоги Додатку 1 (технічні та якісні характеристики предмета закупівлі). З огляду на викладене вище підстави для відхилення учасника ФОП Авраменко С.О., вважаю аргументованим та неупередженим, оскільки, поміж іншого, складання кошторисної документації з помилками нівелює в подальшому якісне складання кошторисів на виконання відповідних ремонтних робіт, що може призвести до нераціонального використання бюджетних коштів.