-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
85110000-3 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Завершена
3 137 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 685.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 685.00 UAH
Період оскарження:
23.03.2023 12:49 - 28.03.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога про внесення змін в тендерну документацію
Номер:
ea75f742b634481b877c0c370b0e1ffd
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-23-005823-a.c3
Назва:
Вимога про внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Умовами тендерної документації Замовника передбачено Додатком 1 до тендерної документації зазначено документи, які повинен подати учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: «1.2. Копія посвідчення про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії на кожного працівника, який буде безпосередньо залучений до надання послуг, дійсного на дату його подання.».
Вважаємо умови процедури закупівлі, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права Учасника на рівну конкуренцію, з огляду на нижчезазначене.
Відповідно до «Порядку проведення патологоанатомічного розтину», затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2021 року № 1877, та зазначеної у розділі VII порядку проведення патологоанатомічного дослідження біопсійного і операційного матеріалів, інформації щодо залучення персоналу а саме, реєстратора медичного або лаборанта та лікаря-патологоанатома, вбачається відсутність вимог щодо кваліфікації працівників закладу Виконавця.
Також зазначаємо, що згідно Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 29 березня 2002 р. № 117 «Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 78 Охорона здоров'я» не зазначено кваліфікаційних вимог до реєстратора медичного окрім повної або базової загальної середньої освіті та підготовки на робочому місці, що означає, якщо Учасник має в штаті персоналу саме реєстратора медичного, а не лаборанта, Учасник не в змозі надати копію посвідчення про присвоєння (підтвердження) кваліфікаційної категорії на реєстратора медичного, який буде безпосередньо залучений до надання послуг.
Зазначений критерій є дискримінаційним щодо потенційних учасників процедур публічних закупівель та має негативний вплив на конкуренцію при здійсненні процедур закупівель, та таким, що порушує вимоги частини 4 статті 22 і принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, призводить до усунення, обмеження чи спотворення конкуренції при здійсненні процедур закупівель.
Просимо замінити зазначену вимогу, зазначену у пункті 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, на таку:
«Копія посвідчення про присвоєння (підтвердження) вищої кваліфікаційної категорії на лікаря, який буде безпосередньо залучений до надання послуг, дійсного на дату його подання.», що не буде порушувати наші права, як потенційного Учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.03.2023 17:14
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Тендерна документація замовника не містить вимог про наявність в штаті учасника реєстратора медичного.
Враховуючи вищевикладене, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Номер:
fd92b7dbc92b43948de2447714755f08
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-23-005823-a.a2
Назва:
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Вимога:
Умовами тендерної документації Замовника передбачено:
1. Додатком 1 до тендерної документації зазначено документи, які повинен подати учасник для підтвердження того, що він має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: «1.3. Копії документів на підтвердження присвоєння наукового ступеня доктора медичних наук та вченого звання професор лікарю/лікарям з числа працівників учасника, які будуть безпосередньо залучені до надання послуг.».
2. Додатком 3 до тендерної документації зазначено вимогу: «5. Консультація гістологічних препаратів операційного та біопсійного матеріалу проводиться лікарем вищої кваліфікаційної категорії, доктором медичних наук, професором.».
Вважаємо умови процедури закупівлі, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права Учасника на рівну конкуренцію, з огляду на нижчезазначене.
Відповідно до «Порядку проведення патологоанатомічного розтину», затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2021 року № 1877, та зазначеної у розділі VII порядку проведення патологоанатомічного дослідження біопсійного і операційного матеріалів, наступної інформації:
- Прийом і реєстрація біопсійного та операційного матеріалу проводиться реєстратором медичним або лаборантом патологоанатомічного відділення ЗОЗ, (бюро, центру);
- Документування результатів макроскопічного і патологогістологічного дослідження матеріалу здійснюється лікарем-патологоанатомом,
Вбачається відсутність вимог щодо порядку проведення патологоанатомічного дослідження біопсійного і операційного матеріалів, а саме вимог до кваліфікації працівників закладу Виконавця.
Також зазначаємо, що Доктор наук – це вищий науковий ступінь в Україні, який присуджують на підставі публічного захисту докторської дисертації, а Професор – це вчене звання і посада викладача закладу вищої освіти чи наукового співробітника науково-дослідної установи.
Надання послуг патологоанатомічного дослідження біопсійного і операційного матеріалів у закупівлі за предметом: «85110000-3 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги» не має відношення до послуг, пов’язаних з науково-дослідною роботою та не передбачає залучення працівників з науковим ступенем доктора медичних наук та вченого звання професор, оскільки ці кваліфікаційні вимоги стосуються працівників науково-дослідної та освітньої сфери діяльності.
Замовник даною вимогою обмежує конкуренцію, звужує потенційне коло учасників до Учасника, який має в штаті підприємства лікаря вищої кваліфікаційної категорії, доктора медичних наук, професора.
Зазначений критерій є дискримінаційним щодо потенційних учасників процедур публічних закупівель та має негативний вплив на конкуренцію при здійсненні процедур закупівель, та таким, що порушує вимоги частини 4 статті 22 і принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, призводить до усунення, обмеження чи спотворення конкуренції при здійсненні процедур закупівель.
Просимо видалити вимогу, зазначену у пункті 1.3 Додатку 1 до тендерної документації та замінити вимогу, зазначену у пункті 5 Додатку 3 до тендерної документації, на таку:
«…5. Консультація гістологічних препаратів операційного та біопсійного матеріалу проводиться лікарем вищої кваліфікаційної категорії.», що не буде порушувати наші права, як потенційного Учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.03.2023 17:13
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Оскільки замовник має лікаря-патологоанатома, але потребує консультації саме лікаря патологоанатома вищої кваліфікаційної категорії, доктора медичних наук, професора, тому у нього виникла необхідність у проведення даної закупівлі.
Вважаємо, що Вами не доведено неможливість виконання зазначеної вимоги, а тому у замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Тендерна документація
Номер:
63efba924afe470cb270f5e211f388cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-23-005823-a.b1
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
Доводимо до відома, що в Україні введений воєнний стан відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”та його продовженням до 21.11.2022.
Також звертаємо увагу, що 03.01.2023 набули чинності зміни до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості).
Змінами до Особливостей, зокрема, тимчасово відмінено аукціони в електронній системі закупівель, через масовані обстріли впроваджуються тривалі та непередбачуваниі відключення світла , що призводить до перебоїв зі зв'язком та інтернетом.
Умовами тендерної документації :Додаток 3 Медико-технічні вимоги» до тендерної документації передбачено, що Учасник повинен мати можливість швидкого прибуття до лабораторії протягом 15 хв. від забору матеріалу на виклик Замовника. Кількість викликів протягом робочого дня не лімітується. Учасника має знаходитися (здійснювати господарську діяльність з медичної практики) на території міста Києва в радіусі до 3 км. від Замовника. На підтвердження можливості виконання вимог цього пункту Учасник повинен надати гарантійний лист з обґрунтуванням можливості прибуття до лабораторії Замовника (вул. Харківське шосе, 121, м. Київ) протягом 15 хв. від забору матеріалу».
Вважаємо умови процедури закупівлі, викладені в тендерній документації, такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та ми, як потенційний Учасник даної процедури закупівлі, переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника на рівну конкуренцію, з огляду на таке:
Замовник даною вимогою обмежує конкуренцію, звужує потенційне коло учасників до Учасника, який має знаходитись у приміщенні Замовника.
Дана вимога, передбачена Замовником, має негативний вплив на конкуренцію при здійсненні процедур закупівель та є такою, що порушує вимоги частини 4 статті 22 Закону і принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, призводить до усунення, обмеження чи спотворення конкуренції при здійсненні процедур закупівель.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Публічні закупівлі згідно із статтею 5 Закону здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до частин 3 та 4 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зазначений критерій, передбачений у Додатку 3 пункту 2, умовами тендерної документації, є дискримінаційним щодо потенційних учасників процедур публічних закупівель та має негативний вплив на конкуренцію при здійсненні процедур закупівель, та таким, що порушує вимоги частини 4 статті 22 Закону і принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону, призводить до усунення, обмеження чи спотворення конкуренції при здійсненні процедур закупівель.
Згідно Кодексу законів про працю України Стаття 153. Створення безпечних і нешкідливих умов праці:
«Власник або уповноважений ним орган не вправі вимагати від працівника виконання роботи, поєднаної з явною небезпекою для життя, а також в умовах, що не відповідають законодавству про охорону праці. Працівник має право відмовитися від дорученої роботи, якщо створилася виробнича ситуація, небезпечна для його життя чи здоров'я або людей, які його оточують, і навколишнього середовища.». Тому при оголошенні повітряної тривоги, що несе попередження про загрозу життю,жоден потенційний Учасник не може гарантувати виконання даної вимоги Замовника, через введений воєнний стан та постійні тривоги через можливі обстріли, що несуть загрозу життю його працівникам.
Вимагаємо вилучити зазначену вимогу з Тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.03.2023 17:53
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Згідно пункту 6 розділу III тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованих ним послуг, визначені у додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до вимог додатку 3 до тендерної документації:
- учасник повинен мати можливість швидкого прибуття до лабораторії протягом 15 хв. від забору матеріалу на виклик Замовника. Кількість викликів протягом робочого дня не лімітується. Учасника має знаходитися (здійснювати господарську діяльність з медичної практики) на території міста Києва в радіусі до 3 км. від Замовника. На підтвердження можливості виконання вимог цього пункту Учасник повинен надати гарантійний лист з обґрунтуванням можливості прибуття до лабораторії Замовника (вул. Харківське шосе, 121, м. Київ) протягом 15 хв. від забору матеріалу
- можливість консультування інтраопераційного дослідження операційного та біопсійного матеріалу (протягом 15 хв. від звернення Замовника). Оскільки, категорія складності патологічного дослідження визначається за результатами проведеної операції, а кількість інтраопераційних досліджень залежить від обраної лікарем-хірургом тактики проведення оперативного втручання, тому, кількість таких консультацій в межах заявленої у специфікації загальної кількості послуг може бути визначена лише на етапі виконання договору про закупівлю.
П. 15 розділу VII Порядку проведення патологоанатомічного розтину, затвердженого наказом МОЗ України від 06.09.2021 р. № 1877, передбачено, що тривалість патологогістологічного дослідження біопсійного та операційного матеріалу складає для термінових інтраопераційних біопсій не більше, ніж ЗО хв. від моменту отримання матеріалу, тому, замовник, з урахуванням часу на оформлення та доставку біопсійного матеріалу до лабораторії замовника , що в середньому складає 15 хв, правомірно встановив вимогу про місцезнаходження учасника в радіусі до 3 км, що є необхідною умовою для забезпечення консультування вказаного дослідження.
Враховуючи вищевикладене, ваша вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено