-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфекційні засоби
Завершена
107 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 070.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 070.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2018 11:10 - 14.02.2018 11:15
Вимога
Вирішена
Щодо відповіді Замовника
Номер:
91daaec782034dfdbee228748899cae3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-08-000284-b.c2
Назва:
Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Враховуючи таку протизаконну позицію Замовника та остервеніле бажання "нагріти руки" на бюджетному фінансуванні ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2018 17:24
Вирішення:
Звертаємо Вашу увагу на те, що під час проведення допорогових закупівель Замовник керується такими принципами як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, не дискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням (згідно ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Вашу пропозицію відхилено правомірно, як таку що не відповідає вимогам оголошення. Якщо Ви маєте конкретні встановлені і задокументовані належним чином факти зловживань з боку Замовника або вчинення його посадовими особами правопорушень при здійсненні цієї допорогової закупівлі, Ви, звісно не обмежені у своїх діях щодо повідомлення про це відповідні органи.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
54e20cd6ef5148adbe5f94e6523f7af6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-08-000284-b.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! Ви вже не знаєте,що вигадати, аби не заважали дерібанити бюджетні кошти. Все що написано в протоколі відхилення є протизаконним! Стосовно ненадання гарантійного листа від виробника. По-перше, вам не спадало на думку,що оригінал має папірову форму??? Ми вважаємо,що ви не думаєте, перед тим як щось писати, а незряче довіряєте своєму постачальнику! По-друге, вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Щодо ненадання сертифікатів 2018 року. Ви свою думку залиште собі. Вимога про надання учасниками сертифікату (паспорту) якості дезінфікуючого засобу за 2018 року є необґрунтованою та дискримінаційною.
По-перше, строк придатності більшості дезінфекційних засобів складає декілька років (до 5 років). Закупівля проводиться на 2018 рік, тобто усі закуплені деззасоби будуть використані у поточному році. За таких умов, якщо строк придатності не закінчується у 2018 році, то дата виготовлення ніяким чином не впливає на якість дезінфекційних заходів. З огляду на це вимога про надання сертифікату (паспорту) якості за 2018 рік є необґрунтованою.
По-друге, вимога про надання сертифікату (паспорту) якості за 2018 рік означає, що деззасіб повинен бути вироблений у 2018 році. З початку року минув лише один повний місяць — січень, у якому було доволі мало робочих днів. За таких умов виробники з об'єктивних причин не мали можливості виробити велику кількість продукції. Це обмежує коло учасників торгів лише тими “щасливчиками”, які мають “добрі стосунки” з виробниками, тобто ця вимога обмежує конкуренцію.
По-третє, у багатьох операторів ринку є складські запаси дезінфекційних засобів. Зрозуміло, що ці засоби вироблені до 01.01.2018. Вимогою про надання сертифікату (паспорту) якості за 2018 рік замовник фактично позбавляє цих операторів ринку можливості прийняти участь у закупівлі. Це є додатковим підтвердженням дискримінаційності вищезазначеної вимоги замовника. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2018 16:02
Вирішення:
Замовник при оголошенні відповідної закупівлі керувався Наказом №35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 року, згідно п.6.4 ч. 6 якого «у вимогах до предмета закупiвлi, що мiстять посилання на певну торговельну марку (знак для товарiв i послуг) або виробника, Замовник може вказати, якi аналоги та/або еквiваленти прийматимуться у пропозицiях Учасникiв». Тобто, вказувати еквівалент є правом, а не обов’язком замовника. Звертаємо Вашу увагу, що вимога надання листа-авторизації від виробника є лише підтвердженням добросовісності постачальників і убезпечує покупця від купівлі підробок та неякісної продукції, є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на ринку України, що дозволяє йому звернутись до виробника, а він у свою чергу від імені Учасника гарантує якість та своєчасну поставку Замовнику, що жодним чином не є абсурдним. Повідомляємо, що предмет закупівлі визначається замовником на основі його потреб, а не на основі рекомендацій постачальників, тому при визначенні предмету закупівлі ми керувалися виключно потребами закладу. Ваше звернення містить елементи не завуальованого тиску на Замовника з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі і інтересів Замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні