• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Офісні меблі, код згідно ДК 021:2015–39130000-2 – Офісні меблі»

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 23.03.2023 10:30 - 28.03.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 18cab25665ba4bc5b5eda1fcd0eea2cf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-23-002430-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! 1. В тендерній документації зазначена вимога: «Обов’язковим є надання зразку кольору та запропонованого матеріалу (фото, палітра, каталоги, зразки тощо). На підтвердження в пропозиції учасник подає довідку про обстеження (проведення замірів з оглядом Замовником зразків матеріалів та кольорової палітри) підписану представником Замовником». Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримати довідку про обстеження з оглядом Замовника та підписану представником Замовником, яку учасник подає у складі пропозиції. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкта Замовника інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання довідки про обстеження є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим паче що вами це вже було прописано в Додатку№1 в тендерній документації в розділі «Вимоги до товару» в абз.4. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту з наданням акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. 2.В тендерній документації зазначена вимога: «Учасник має надати зразки меблів для перевірки їх відповідності технічним вимогам протягом чотирьох робочих днів після кінцевого строку подання тендерних пропозицій за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 114. Зразки будуть зберігатися на території Замовника до моменту поставки повної партії Товару і виступатимуть в якості еталону під час приймання Товару від Переможця. У разі ненадання зразку запропонованого Товару пропозиція Учасника буде відхилена, як така, що не відповідає технічному завданню тендерної документації. У разі відхилення пропозиції Учасника з причин невідповідності зразка технічному завданню, такий зразок Товару залишатиметься у Замовника до укладання договору про закупівлю з Переможцем або відміни даних торгів». Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Надання зразка меблів не передбачено ЗУ «Про публічні закупівлі» і тим паче ненадання зразка запропонованого товару не може бути причиною відхилення пропозиції учасника, як переможця, який подав свою пропозицію. І вона (пропозиція) є тепер такою, що може бути відхилена Замовником. Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі, якщо:- переможець відмовився від підписання договору; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44 цих Особливостей*; — не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону; — не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; — надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом другим пункту 39 Особливостей. Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; 2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю із тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків). Тому ми просимо прибрати цю вимогу з тендерною документації як дискримінаційну. Відповідно до пункту 28 Постанови № 1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Згідно з ч. 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: КНП “Чернігівська ЦРЛ” було визначено технічні та якісні характеристик предмету закупівлі відповідно до пункту 22 частини 1 стаття 1 Закону України “Про публічні закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так