• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Канцелярські товари та приладдя

Завершена

195 566.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 980.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2018 16:00 - 06.02.2018 16:05
Вимога
Залишено без розгляду

скарга на Учасника

Номер: ca66b4bb0ddb4caa8fd0fc678ad00ba7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-01-001477-a.b1
Назва: скарга на Учасника
Вимога:
Просимо відхилити пропозицію ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" у зв’язку з тим, що не виконано наступні вимоги згідно Додатку 1 : 1) Всі довідки, повинні бути на фірмовому бланку з обов’язковим зазначенням вихідного номера, підпису керівника Учасника та печаткою (у разі наявності). У ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" відсутні вихідні номера документів 2) Копії правовстановлюючих документів повинні бути завірені печаткою Учасника, підписом керівника Учасника з вказівкою його П.І.Б. та дати завірення (кожен лист) У ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" відсутні вказівка ПІБ та дати завірення на кожному листі 3) У разі відсутності в Учасника документу, передбаченого цим оголошенням та додатком № 2 або наявності документів з іншою назвою, які містять необхідні відомості відповідно до чинного законодавства України, учасник в складі своєї пропозиції обов’язково надає письмове пояснення причини відсутності або надання іншого документу ніж зазначеного у Додатку 2 разом з копією документу, який містить відповідні відомості. У ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" відсутні пояснення ненаданого свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або свідоцтво про право сплати єдиного податку
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На сьогоднішній день, ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" внес відповідні зміни до наданих документів та виправив зазначені Вами зауваження. Таким чином підстави для відхилення пропозиції ТОВ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" по закупівлі «Канцелярські товари та приладдя» відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено