-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне (вугілля АКО)
Торги відмінено
2 625 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2017 17:14 - 11.01.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення тендерного комітету щодо кваліфікації учасника-переможця.
Номер:
aabebcaca0d5442a9dd7131aa068951d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-28-000116-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне рішення тендерного комітету щодо кваліфікації учасника-переможця.
Скарга:
Скарга подається у зв’язку з порушенням замовником ст. 28 та 30 Закону України «Про публічні закупівлі (далі –Закон), яке полягає у неправомірному та необгрунтованому визначенні переможцем закупівлі ТОВ «Ф’ЮЖН-У», згідно повідомлення про намір укласти договір від 17.01.2018 року.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на неправомірне рішення тендерного комітету щодо кваліфікації учасника-переможця. 27.01.2018 13:21
- Документи про оплату 27.01.2018 13:21
- Рішення від 31.01.2018 № 832+лист Замовнику.pdf 05.02.2018 17:55
- інформація про резолютивну частину рішення від 14.02.2018 № 1314.pdf 15.02.2018 19:52
- Рішення від 14.02.2018 № 1314.pdf 19.02.2018 20:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.01.2018 13:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.02.2018 20:32
Дата виконання рішення Замовником:
26.02.2018 14:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення буде виконано
при цьому, замовником торги визнаються такими, що не відбулись по причині, – скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, абзац 3, частини 2, статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
48af3a05cca94148af390f5ceae4df77
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-28-000116-a.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Неправомірне визначення переможця
16.01.2018 року тендерним комітетом Відділу освіти Кагарлицької РДА було проведено публічні торги на закупівлю вугілля кам’яного в кількості 350 тонн.
На участь у даному аукціоні були подані пропозиції від п’яти учасників, зокрема: ТОВ «Ф’южн-У», ФОП Ковальчук Євген Володимирович , ТОВ « Виробничо-комерційна фірма «Теплоенергосервіс», ТОВ «Славресурс», ТОВ «Артанс трейд».
В результаті проведення реверсного аукціону найбільш економічно вигідною виявилася пропозиція учасника ТОВ «Ф’южн-У», яку Замовник 17.01.2018 року визнав переможцем, про що оприлюднив повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до оголошення UA-2017-12-28-000116-a від 28 грудня 2017 року Замовником визначено чіткий перелік технічних вимог до предмету закупівлі та кваліфікаційних вимог до учасників, які виявили бажання прийняти участь в даних торгах, котрі були оприлюднені в тендерній документації, яка розроблена та затверджена Рішенням тендерного комітету Замовника від 28.12.2017 протокол № 271.
Однак варто зазначити, що при розкритті пропозиції учасника ТОВ «Ф’южн-У» виявлені суттєві порушення, що впливають на кваліфікацію даного учасника, а саме:
1. Всупереч вимогам Розділу 3 Додатку 3 тендерної документації, а саме пункту 1.2.2.2. «копія довідки про надання ідентифікаційного коду (у разі відсутності з релігійних переконань - копія сторінки паспорту з відповідною відміткою)» - відсутня інформація про надання ідентифікаційного коду на фізичну особу, яка представляє і діє від імені ТОВ «Ф’южн-У».
2. У складі пропозиції ТОВ «Ф’южн-У» надано довідку про наявних двох фізичних осіб (працівників), які будуть залучені до виконання договору поставки , але всупереч вимогам Додатку 1 розділу 1 тендерної документації, де Замовником вимагалася « Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність працівників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до постачання товару за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, досвіду роботи за фахом. Зазначена довідка має складатися учасником з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних»., наявна інформація про згоду на обробку та поширення персональних даних лише від директора підприємства учасника.
3. Також, пунктом 6 розділу 3 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» додатку 1 тендерної документації Замовником вимагалося від учасника надати інформаційну довідку із зазначенням відповідно до чинного законодавства України підстав, згідно з якими відсутня інформація у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником (надається тільки у разі відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, яка є Учасником). Дана інформаційна довідка відсутня у складі пропозиції учасника ТОВ «Ф’южн-У».
4. Регламентом електронного аукціону UA-2017-12-28-000116-a від 28 грудня 2017, який оголосив Замовник встановлено наступне:
Очікувана вартість закупівлі 2`625`000.00 грн (з ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни 1`500.00 грн
Процедура закупівлі Відкриті торги
Дана вимога щодо мінімального кроку пониження, встановлюється Замовником для запобігання зловживань учасником торгів, який знаходиться в низу аукціону, який може понижатися всього на 1,00 (Одну) гривню і бути завжди переможцем торгів. Як вбачається із хронології реверсного аукціону даним учасником було проігноровано регламент аукціону та пониження ціни в першому раунді було на суму 800,00 грн., а в кінцевому раунді всього на 100,00 грн., але замовником була встановлена вимога щодо мінімального кроку пониження не менше 1500,00 грн.
5. Відповідно до другого абзацу частини 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг"». В свою чергу, згідно статті 5 Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг": «Електронний документ може бути створений, переданий, збережений і перетворений електронними засобами у візуальну форму. Візуальною формою подання електронного документа є відображення даних, які він містить, електронними засобами або на папері у формі, придатній для приймання його змісту людиною». Проте Учасником ТОВ «Ф’южн-У» у складі документації тендерної пропозиції надано довідку Вих.№ 12/01-6 від 07.08.2018р. «Проект договору про закупівлю та умови його змін», де друга та третя сторінки містять зрізані зображення, чим створено перешкоди для сприйняття змісту певних пунктів проекту договору(пункт 4.1 та 8.2), з якими цією довідкою мав би погоджуватися Учасник. Крім того, документ «Статут» містить копії сторінок статуту Учасника із розмитими зображеннями(сторінки 10-12), чим ускладнено ознайомлення зі змістом даного документу. Серед іншого, у складі документації тендерної пропозиції ТОВ «Ф’южн-У», як доказ виконання аналогічного договору, надано копію накладної № 107 к, яка містить розмите зображення відтиску печатки одержувача, чим ускладнено ідентифікацію підписанта даної накладної з боку одержувача товару, що в свою чергу викликає сумнів у актуальності даної накладної, як доказу виконання аналогічного договору.
6. У частині 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, серед опису формальних (несуттєвих) помилок зазначено: «Відсутність підпису керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника допускається на нотаріально завірених документах, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами в т.ч. ЕЦП).» З даного твердження слід зробити висновок, що решта документів тендерних пропозицій учасників повинні містити підпис керівника учасника або уповноваженої посадової особи учасника. Проте Учасником ТОВ «Ф’южн-У» надано «довідку про підтвердження відповідності учасника процедури закупівлі вимогам, встановленим статтею 17 Закону «Про здійснення державних закупівель» де перша сторінка жодним чином не завірена уповноваженою особою учасника, чим, в свою чергу, викликає сумнів у актуальності інформації приведеної даною частиною цієї довідки.
У додатку 4 тендерної документації зазначено: « Технічне завдання (ДОДАТОК 4), яке підписується учасником», проте у довідці « Технічне завдання», наданій Учасником, перша сторінка не містить підпису уповноваженої особи та відтиску печатки Учасника.
У копіях паспорта керівника ТОВ «Ф’южн-У» сторінки 1,4 та 5 також жодним чином не завірені.
7. Розділом 3 «Інші документи, які мають бути надані учасником у складі тендерної пропозиції» додатку 1 тендерної документації серед іншого вимагається: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується наступними документами: Для Учасника – юридичної особи- виписка (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників, акціонерів, власників) про призначення директора, (президента, голови правління підприємства тощо) учасника або наказ про призначення керівника учасника – відповідно до положень статуту учасника або інші документи, довіреність, доручення щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника». На що у складі документації тендерної пропозиції Учасника надано копію та оригінал Протоколу №2 Загальних Зборів Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Ф’южн-У», у якому серед іншого зазначено: «Надати повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів директору Рімарчуку Едуарду Вікторовичу». Але оскільки згідно Закону України «Про публічні закупівлі» для участі у процедурі відкритих торгів учасники надають тендерні пропозиції, а не пропозиції конкурсних торгів, то виникають сумніви чи можна даний Протокол, наданий Учасником, як підтвердження повноважень керівника на підпис документів тендерної пропозиції вважати таким, що відповідає тендерній документації у цій частині.
Наявні вищеперелічені обставини дають підстави для твердження, що пропозиція даного учасника містить грубі порушення та повинна б бути відхилена Замовником так, як учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям встановленим в тендерній документації, а не бути визнаною переможцем.
Велика кількість вищевказаних помилок у документації тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Ф’южн-У», які тендерний комітет Замовника відніс до несуттєвих або просто проігнорував, самі по собі вже ставлять під сумнів кваліфікацію Учасника, як такого, що неспроможний підготувати тендерну пропозицію у відповідності до вимог Замовника та чинного законодавства.
На підставі наведених фактів пропозиція ТОВ «Ф’южн-У» відповідно до чинного законодавства, мала б бути дискваліфікована. Проте Замовником порушено принципи публічних закупівель, та всупереч законодавству визначено її переможцем.
Просимо Замовника переглянути своє рішення, відхилити пропозицію ТОВ «Ф’южн-У», та завершити процедури відповідно до законодавства.
У іншому випадку, змушені будемо звертатись до контролюючих та правоохоронних органів, з метою захисту порушених прав та притягнення до відповідальності винних осіб.
Пов'язані документи:
Учасник
- Неправомірне визначення переможця 18.01.2018 12:38
Дата подачі:
18.01.2018 12:38
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що Ваша пропозиція не розглядалась і не відхилялась.
Своє рішення щодо визначення переможцем учасника тендерний комітет вважає правомірним.
У свою чергу, у разі якщо Ви вважаєте рішення тендерного комітету щодо визначення переможця неправомірним Ви можете звернутися зі скаргою відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено