• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт вул. Шевченка в с. Орестів Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

Завершена

16 883 147.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 84 415.74 UAH
Період оскарження: 22.03.2023 18:48 - 27.03.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Відповідно до ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Згідно з вимогами додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність Емульсія бітумна дорожня повинна бути сертифікована на відповідність ДСТУ Б В.2.7.- 129:2013. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сертифікат відповідності, чинний на дату подання тендерної пропозиції. На підтвердження наявності власної/орендованої установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої учасник в складі тендерної пропозиції надає: - оригінал документу, що підтверджує наявність власної установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої /оригінал договору оренди установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої, укладений на весь строк надання послуг за предметом закупівлі та оригінал акту приймання-передачі або інший документ, який підтверджує факт отримання установки/оригінал договору поставки (купівлі-продажу, тощо) з виробником (постачальником) емульсії бітумної дорожньої, укладений на весь строк надання послуг за предметом закупівлі та оригінал документу підтверджуючого право власності (обліку) виробника (постачальника) на установку з виробництва емульсії бітумної дорожньої. У разі залучення установки за договором оренди/надання послуг/поставки учасник додатково подає оригінал (и) листа(ів) - підтвердження від орендодавця/надавача послуг/постачальника про можливість постачання учаснику емульсії бітумної дорожньої в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг - оригінал атестату виробництва емульсії бітумної дорожньої, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання. У складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ-фірма "Кортакоз" відсутній документ, що підтверджує згоду від орендодавця/надавача послуг/постачальника про можливість постачання учаснику емульсії бітумної дорожньої в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг. В ЛИСТІ-ПІДТВЕРДЖЕНІ вих.01/23-03/23 від 23 березня 2023 року наданому ТОВ-фірма «Кортакоз» щодо постачання емульсії бітумної дорожньої Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІТ-УКРАЇНА», як виробник емульсії бітумної дорожньої, згідно Договору поставки № 02-03/1 від 02.03.2023 року гарантує безперебійне постачання каменів бортових щомісячно в обсягах і кількості необхідних для виконання умов договору. В свою чергу Камені бортові згідно договору № 01/03 від 02 березня 2023 року зобов’язується поставляти Товариство з обмеженою відповідальністю «РБК-ГРУП» про що у складі пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз» надано лист № 01/03 від 23.03.2023 року від виробника каменів бортових щомісячно постачати камені бортові в обсягах і кількості необхідних для виконання умов договору. Таким чином жоден з виробників не підтвердив свою спроможність в ЛИСТІ-ПІДТВЕРДЖЕНІ щодо постачання емульсії бітумної дорожньої ТОВ-фірма «Кортакоз» для забезпечення потреб Замовника у закупівлі, як того вимагалося в Тендерній документації. Слід відмітити, що Замовник скористався своїм правом при розгляді поданої пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз» застосувати пункт 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ, коли при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Але не надав права усунути невідповідність стосовно ЛИСТА-ПІДТВЕРДЖЕНЯ на постачання емульсії бітумної дорожньої ТОВ-фірма «Кортакоз». Не недавши право ТОВ-фірма «Кортакоз», виправити помилки в поданій пропозиції в повному обсязі порушив їх право на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, оскільки замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Від так Товариство з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія «БУДАЛЬЯНС ГРУП», пропозиція якого відхилена, зокрема через відсутність зазначення Замовника торгів у гарантійному листі від товаровиробника чи представника товаровиробника матеріалів, просить надати інформацію щодо зазначення переваг тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі порівняно з нашою тендерною пропозицією. Адже пропозиція переможця теж містить невідповідності тендерній документації у гарантійних листах від товаровиробника чи представника товаровиробника матеріалів що вище описані. Таке упереджене ставлення до учасників процедури закупівлі оголошеної КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЗДОЛБУНІВСЬКЕ" ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ ставить під сумнів доброчесність замовника та порушує вимоги законодавства встановлені статтею 5 Закону . Так як відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має можливості скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції чи про визначення переможця (крім випадків виконання рішення органу оскарження), просимо Вас відмінити закупівлю через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства. У разі не врахування Вимоги залишаємо за собою право ініціювати звернення у відповідні контролюючі органи, Держаудитслужбу та до суду.

Номер: 16e2ce4607c34b3ab2754faf786d274c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-22-011983-a.a2
Назва: Відповідно до ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Згідно з вимогами додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність Емульсія бітумна дорожня повинна бути сертифікована на відповідність ДСТУ Б В.2.7.- 129:2013. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сертифікат відповідності, чинний на дату подання тендерної пропозиції. На підтвердження наявності власної/орендованої установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої учасник в складі тендерної пропозиції надає: - оригінал документу, що підтверджує наявність власної установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої /оригінал договору оренди установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої, укладений на весь строк надання послуг за предметом закупівлі та оригінал акту приймання-передачі або інший документ, який підтверджує факт отримання установки/оригінал договору поставки (купівлі-продажу, тощо) з виробником (постачальником) емульсії бітумної дорожньої, укладений на весь строк надання послуг за предметом закупівлі та оригінал документу підтверджуючого право власності (обліку) виробника (постачальника) на установку з виробництва емульсії бітумної дорожньої. У разі залучення установки за договором оренди/надання послуг/поставки учасник додатково подає оригінал (и) листа(ів) - підтвердження від орендодавця/надавача послуг/постачальника про можливість постачання учаснику емульсії бітумної дорожньої в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг - оригінал атестату виробництва емульсії бітумної дорожньої, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання. У складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ-фірма "Кортакоз" відсутній документ, що підтверджує згоду від орендодавця/надавача послуг/постачальника про можливість постачання учаснику емульсії бітумної дорожньої в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг. В ЛИСТІ-ПІДТВЕРДЖЕНІ вих.01/23-03/23 від 23 березня 2023 року наданому ТОВ-фірма «Кортакоз» щодо постачання емульсії бітумної дорожньої Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІТ-УКРАЇНА», як виробник емульсії бітумної дорожньої, згідно Договору поставки № 02-03/1 від 02.03.2023 року гарантує безперебійне постачання каменів бортових щомісячно в обсягах і кількості необхідних для виконання умов договору. В свою чергу Камені бортові згідно договору № 01/03 від 02 березня 2023 року зобов’язується поставляти Товариство з обмеженою відповідальністю «РБК-ГРУП» про що у складі пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз» надано лист № 01/03 від 23.03.2023 року від виробника каменів бортових щомісячно постачати камені бортові в обсягах і кількості необхідних для виконання умов договору. Таким чином жоден з виробників не підтвердив свою спроможність в ЛИСТІ-ПІДТВЕРДЖЕНІ щодо постачання емульсії бітумної дорожньої ТОВ-фірма «Кортакоз» для забезпечення потреб Замовника у закупівлі, як того вимагалося в Тендерній документації. Слід відмітити, що Замовник скористався своїм правом при розгляді поданої пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз» застосувати пункт 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ, коли при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Але не надав права усунути невідповідність стосовно ЛИСТА-ПІДТВЕРДЖЕНЯ на постачання емульсії бітумної дорожньої ТОВ-фірма «Кортакоз». Не недавши право ТОВ-фірма «Кортакоз», виправити помилки в поданій пропозиції в повному обсязі порушив їх право на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, оскільки замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Від так Товариство з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія «БУДАЛЬЯНС ГРУП», пропозиція якого відхилена, зокрема через відсутність зазначення Замовника торгів у гарантійному листі від товаровиробника чи представника товаровиробника матеріалів, просить надати інформацію щодо зазначення переваг тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі порівняно з нашою тендерною пропозицією. Адже пропозиція переможця теж містить невідповідності тендерній документації у гарантійних листах від товаровиробника чи представника товаровиробника матеріалів що вище описані. Таке упереджене ставлення до учасників процедури закупівлі оголошеної КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЗДОЛБУНІВСЬКЕ" ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ ставить під сумнів доброчесність замовника та порушує вимоги законодавства встановлені статтею 5 Закону . Так як відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має можливості скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції чи про визначення переможця (крім випадків виконання рішення органу оскарження), просимо Вас відмінити закупівлю через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства. У разі не врахування Вимоги залишаємо за собою право ініціювати звернення у відповідні контролюючі органи, Держаудитслужбу та до суду.
Вимога:
Відповідно до ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Згідно з вимогами додатку 1 до тендерної документації на підтвердження наявності установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність Емульсія бітумна дорожня повинна бути сертифікована на відповідність ДСТУ Б В.2.7.- 129:2013. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сертифікат відповідності, чинний на дату подання тендерної пропозиції. На підтвердження наявності власної/орендованої установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої учасник в складі тендерної пропозиції надає: - оригінал документу, що підтверджує наявність власної установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої /оригінал договору оренди установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої, укладений на весь строк надання послуг за предметом закупівлі та оригінал акту приймання-передачі або інший документ, який підтверджує факт отримання установки/оригінал договору поставки (купівлі-продажу, тощо) з виробником (постачальником) емульсії бітумної дорожньої, укладений на весь строк надання послуг за предметом закупівлі та оригінал документу підтверджуючого право власності (обліку) виробника (постачальника) на установку з виробництва емульсії бітумної дорожньої. У разі залучення установки за договором оренди/надання послуг/поставки учасник додатково подає оригінал (и) листа(ів) - підтвердження від орендодавця/надавача послуг/постачальника про можливість постачання учаснику емульсії бітумної дорожньої в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг - оригінал атестату виробництва емульсії бітумної дорожньої, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання. У складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ-фірма "Кортакоз" відсутній документ, що підтверджує згоду від орендодавця/надавача послуг/постачальника про можливість постачання учаснику емульсії бітумної дорожньої в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг. В ЛИСТІ-ПІДТВЕРДЖЕНІ вих.01/23-03/23 від 23 березня 2023 року наданому ТОВ-фірма «Кортакоз» щодо постачання емульсії бітумної дорожньої Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІТ-УКРАЇНА», як виробник емульсії бітумної дорожньої, згідно Договору поставки № 02-03/1 від 02.03.2023 року гарантує безперебійне постачання каменів бортових щомісячно в обсягах і кількості необхідних для виконання умов договору. В свою чергу Камені бортові згідно договору № 01/03 від 02 березня 2023 року зобов’язується поставляти Товариство з обмеженою відповідальністю «РБК-ГРУП» про що у складі пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз» надано лист № 01/03 від 23.03.2023 року від виробника каменів бортових щомісячно постачати камені бортові в обсягах і кількості необхідних для виконання умов договору. Таким чином жоден з виробників не підтвердив свою спроможність в ЛИСТІ-ПІДТВЕРДЖЕНІ щодо постачання емульсії бітумної дорожньої ТОВ-фірма «Кортакоз» для забезпечення потреб Замовника у закупівлі, як того вимагалося в Тендерній документації. Слід відмітити, що Замовник скористався своїм правом при розгляді поданої пропозиції ТОВ-фірма «Кортакоз» застосувати пункт 40 ОСОБЛИВОСТЕЙ, коли при розгляді тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Але не надав права усунути невідповідність стосовно ЛИСТА-ПІДТВЕРДЖЕНЯ на постачання емульсії бітумної дорожньої ТОВ-фірма «Кортакоз». Не недавши право ТОВ-фірма «Кортакоз», виправити помилки в поданій пропозиції в повному обсязі порушив їх право на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі / спрощеної закупівлі, оскільки замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Від так Товариство з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія «БУДАЛЬЯНС ГРУП», пропозиція якого відхилена, зокрема через відсутність зазначення Замовника торгів у гарантійному листі від товаровиробника чи представника товаровиробника матеріалів, просить надати інформацію щодо зазначення переваг тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі порівняно з нашою тендерною пропозицією. Адже пропозиція переможця теж містить невідповідності тендерній документації у гарантійних листах від товаровиробника чи представника товаровиробника матеріалів що вище описані. Таке упереджене ставлення до учасників процедури закупівлі оголошеної КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЗДОЛБУНІВСЬКЕ" ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ ставить під сумнів доброчесність замовника та порушує вимоги законодавства встановлені статтею 5 Закону . Так як відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не має можливості скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції чи про визначення переможця (крім випадків виконання рішення органу оскарження), просимо Вас відмінити закупівлю через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства. У разі не врахування Вимоги залишаємо за собою право ініціювати звернення у відповідні контролюючі органи, Держаудитслужбу та до суду.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне: Розглянувши вашу вимогу про усунення порушення, яка оприлюднена 11.04.2023 року зазначаємо, що процедура закупівлі проводиться відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) з урахуванням Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі – Закон). Згідно п. 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП», якого було відхилено у своїй вимозі про усунення порушення від 11.04.2023 року не вимагає про надання додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Водночас зазначаємо, норми Особливостей не передбачають подання вимоги щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, яка передбачена статтею 33 Закону. Також в Особливостях відсутнє посилання на норму статті 33 Закону, щодо надання відповіді на вимогу що стосується зазначення переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. Враховуючи вище викладене Замовник не зобов’язаний надавати будь-які пояснення щодо переваг Учасника який став переможцем порівняно з тендерною пропозицією Учасника якого було відхилено. Водночас повідомляємо, що згідно з вимогами додатку 1 до Тендерної документації: Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої. Емульсія бітумна дорожня повинна бути сертифікована на відповідність ДСТУ Б В.2.7.- 129:2013. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати сертифікат відповідності, чинний на дату подання тендерної пропозиції. На підтвердження наявності власної/орендованої установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої учасник в складі тендерної пропозиції надає: - оригінал документу, що підтверджує наявність власної установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої /оригінал договору оренди установки для виробництва емульсії бітумної дорожньої, укладений на весь строк надання послуг за предметом закупівлі та оригінал акту приймання-передачі або інший документ, який підтверджує факт отримання установки/оригінал договору поставки (купівлі-продажу, тощо) з виробником (постачальником) емульсії бітумної дорожньої, укладений на весь строк надання послуг за предметом закупівлі та оригінал документу підтверджуючого право власності (обліку) виробника (постачальника) на установку з виробництва емульсії бітумної дорожньої. У разі залучення установки за договором оренди/надання послуг/поставки учасник додатково подає оригінал (и) листа(ів) - підтвердження від орендодавця/надавача послуг/постачальника про можливість постачання учаснику емульсії бітумної дорожньої в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг. У складі Тендерної пропозиції Учасник ТОВ-фірма "Кортакоз" надано договір "02-03/1 від 02 березня 2023 року згідно якого ТОВ "ВІТ-УКРАЇНА" зобов'язується передати Емульсію дорожню бітумну в кількості 400 тон ТОВ-фірма "Кортакоз". Також даним учасником в складі тендерної пропозиції Атестат виробництва та сертифікат відповідності на Емульсію дорожню бітумну саме ТОВ "ВІТ-УКРАЇНА" які засвідчують відповідність вимогам нормативних документів. Також учасником надано в складі тендерної пропозиції ЛИСТ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ року наданий ТОВ-фірма «Кортакоз» щодо постачання емульсії бітумної дорожньої Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІТ-УКРАЇНА», як виробника емульсії бітумної дорожньої. Звертаємо вашу увагу на те, що вимогами додатку 1 до Тендерної документації не зазначено конкретної форми чи вигляду такого листа який повинен бути наданий від орендодавця/надавача послуг/постачальника про можливість постачання учаснику емульсії бітумної дорожньої. В наданому Учасником в складі тендерної пропозиції листі зазначено що це «ЛИСТ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ щодо постачання емульсії бітумної дорожньої». Лист адресований Комунальному підприємству "Здолбунівське" Здолбунівської міської ради щодо ТОВ-фірма "Кортакоз". Також даним листом зазначено що безперебійна поставка гарантується відповідно до договору «02-03/1 від 02 березня 2023 року». Даний договір наданий в складі тендерної пропозицій. І такий договір укладений та діє до 31 грудня 2023 року виключно на постачання емульсії бітумної дорожньої, як зазначено вище. Зазначення в листі «камені бортові» є технічною механічною помилкою допущеної учасником при оформленні тексту документу, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та яка жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, перебіг процедури та спроможність учасника виконати умови договору. Згідно ч. 3.2. Розділу 3 Тендерної документації: «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Серед таких зазначено власне: Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. На підставі вище викладеного, ваша вимога підлягає відхиленню
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 0e8951e6fa4f407d99bd514ac5bc882d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-03-22-011983-a.b1
Назва: вимога
Вимога:
Комунальному підприємству «Здолбунівське» Здолбунівської міської ради Рівненської області вул. Коротка, 9, м. Здолбунів, Рівненська обл., Україна, 35700; ЄДРПОУ 37992989 Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» 34040, Рівненська обл., Вараський р-н, село Омит, вул. Набережна, 6 код ЄДРПОУ 41150966 Вимога ( до процедури закупівлі UA-2023-03-22-011983-a) Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. В протоколі про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОГНЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» розміщеному в електронній системі 02.04.2023 року Замовником (КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВМ "ЗДОЛБУНІВСЬКЕ" ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ) не зазначено Інформацію про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність). Зважаючи на те, що складений Замовником протокол відхилення не відповідає вимогам законодавства та не містить посилання на умови визначені в Тендерній документації наша пропозиція була відхилена не правомірно, змовник порушив вимоги статті 31 Закону, відповідно до якої зобов’язаний був зазначити та аргументувати в протоколі підстави відхилення. Просимо усунути порушення та надати обґрунтовані пояснення причин відхилення нашої пропозиції. Директор Олександр Ільчук
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей: Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Замовником 02 квітня 2023 року опубліковано в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» у вигляді протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 квітня 2023 року. Згідно даного протоколу Замовником відхилено «тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Поточний ремонт вул. Шевченка в с. Орестів Рівненського району Рівненської області (ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-22-011983-а, - ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» (ЄДРПОУ 41150966) згідно з: абзацом 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей, так як учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. А саме, не надав: сертифікат якості/сертифікат відповідності та лист авторизації на піщано-щебеневу суміш згідно з вимогами п. 4 ч.3.7 Розділу 3 тендерної документації; чинну ліцензію на програмний комплекс учасника, в якому здійснено відповідні кошторисні розрахунки; довідку про залишок коштів на рахунку у розмірі не менше ніж 30% від очікуваної вартості даної закупівлі датовану не раніше дати оприлюднення процедури закупівлі; відповідні документи щодо підстав залучення ним техніки, вказаної у пунктах 1, 13, 28 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, та лист- підтвердження від ТОВ «АВТОСЕРВІС РІВНЕ» щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі;  копії свідоцтв на всі транспортні засоби та\або механізми, що підлягають державній реєстрації та будуть залучені до виконання замовлення; документ, що підтверджує право власності (обліку) виробника (постачальника) на установку з виробництва емульсії бітумної дорожньої; платіжні документи з відміткою банку, що підтверджують факт оплати наданих послуг згідно аналогічних договорів що вказані в Таблиці «В», та Акти виконаних робіт/наданих послуг; не вніс зміни в довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до таблиці А додатку 1 до тендерної документації; не вніс зміни в довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; не вніс зміни в довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору згідно з вимогами, встановленими в таблиці В додатку 1 до тендерної документації;» Відтак, в рішенні про відхилення, опублікованому в електронній системі закупівель замовником зазначено посилання на відповідні положення Постанови КМУ №1178 згідно яких відхилено тендерну пропозицію учасника та на умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, а також надано перелік у чому саме полягає така невідповідність, а саме визначено перелік яких саме документів та інформації учасником не було надано під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відтак дії Замовника відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ №1178.
Статус вимоги: Відхилено