-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуга з фізичної охорони адміністративного приміщення за адресою: 33013, м. Рівне, вул. Шевченка, 45. ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги
Завершена
319 284.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 596.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 596.42 UAH
Період оскарження:
22.03.2023 17:20 - 09.04.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
d6ca2cd7820b49ff99d9a8f15d37d604
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-22-011626-a.b4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг відсутність судимості.pdf 18.04.2023 13:33
- Скарга.pdf 18.04.2023 13:49
- Інформаційна довідка.pdf 18.04.2023 13:49
- Наказ про призначення.pdf 18.04.2023 13:49
- Витяг з трудової книжки.pdf 18.04.2023 13:49
- Скарга.docx 18.04.2023 13:49
- Пояснювальна записка.pdf 18.04.2023 13:49
- рішення від 20.04.2023 № 5154.pdf 20.04.2023 15:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.05.2023 № 5679.pdf 02.05.2023 12:53
- рішення від 01.05.2023 № 5679.pdf 03.05.2023 18:27
- АМК скарга Кольчуга.pdf 24.04.2023 14:40
- АМК скарга Кольчуга.docx.p7s 24.04.2023 14:40
- АМК скарга Кольчуга.docx 24.04.2023 14:40
- АМК скарга Кольчуга.pdf.p7s 24.04.2023 14:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2023 13:44
Дата розгляду скарги:
01.05.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.04.2023 15:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.05.2023 18:29
Дата виконання рішення Замовником:
05.05.2023 10:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
01.05.2023 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 5679-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "Служба безпеки «Кольчуга»" від 18 квітня 2023 № UA-2023-03-22-011626-a.b4, Колегія постановила зобов'язати ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати Рішення про визнання переможцем ПП «Альфа ЩТ» за процедурою закупівлі - "Послуга з фізичної охорони адміністративного приміщення за адресою: 33013, м. Рівне, вул. Шевченка, 45. ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-22-011626-a. З метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині, 05.05.2023р. на виконання вищезазначеного Рішення Департаментом інфраструктури та благоустрою скасовано Рішення про визнання переможцем ПП «Альфа ЩТ». Проте, Департамент інфраструктури та благоустрою зазначає, що не порушував вимоги пункту 41 Особливостей по причині того, що документи переможця не розглядались у зв»язку з надходженням скарги на 5 календарний день 18.04.2023р. о 13-44 та блокуванням процедури закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
Скарга не дискримінаційні вимоги, що встановлені тендерною документацією Замовника
Номер:
2122980c8b72428dad6394ca9cc18847
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-22-011626-a.c3
Назва:
Скарга не дискримінаційні вимоги, що встановлені тендерною документацією Замовника
Скарга:
Детальніше у скарзі
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 011626.docx 24.03.2023 12:41
- Скарга 011626.pdf.asice 24.03.2023 17:12
- Д3 _ Рішення від 11.08.2021 № 18417.pdf 24.03.2023 17:12
- Скарга 011626.pdf 24.03.2023 17:12
- Д6 _ Виписка є ЄДРПОУ.pdf 24.03.2023 17:12
- Д7_ Дозволи УДЦР.pdf 24.03.2023 17:12
- Д5_ Приклад положень про конфіденційність.pdf 24.03.2023 17:12
- Д2 _ Рішення від 29.03.2021 № 6298.pdf 24.03.2023 17:12
- Д8_ Приклад оголошення по п.27 Особливостей.pdf 24.03.2023 17:12
- Д4 _ Рішення від 15.09.2021 № 21047.pdf 24.03.2023 17:12
- Д1 _ Рішення від 29.05.2020 № 10669.pdf 24.03.2023 17:12
- рішення від 28.03.2023 № 3781.pdf 28.03.2023 15:02
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.04.2023 № 4185.pdf 05.04.2023 12:43
- рішення від 04.04.2023 № 4185.pdf 06.04.2023 18:02
- Антимонопольний охорона_2.pdf 30.03.2023 14:34
- Антимонопольний охорона_2.docx.p7s 30.03.2023 14:34
- Антимонопольний охорона_2.pdf.p7s 30.03.2023 14:34
- Антимонопольний охорона_2.docx 30.03.2023 14:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2023 13:57
Дата розгляду скарги:
04.04.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.03.2023 15:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.04.2023 18:02
Дата виконання рішення Замовником:
07.04.2023 10:39
Коментар замовника щодо усунення порушень:
04.04.2023 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 4185 -р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "МАСТЕР-ЗАХИСТ" від 24 березня 2023 № UA-2023-03-22-011626-a.с3, Колегія постановила зобов'язати ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуга з фізичної охорони адміністративного приміщення за адресою: 33013, м. Рівне, вул. Шевченка, 45. ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб- порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-03-22-011626-a. Згідно вищезгаданого рішення наявні підстави для задоволення скарги частково. З метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині 07.04.2023р. на виконання вищезазначеного Рішення Департаментом інфраструктури та благоустрою внесено зміни до Тендерної документації та оприлюднено нову редакцію.
Вимога
Відхилено
Вимога про огляд об'єкту
Номер:
8dfd1afc29a04dd8b69467d62ae92b5f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-22-011626-a.a2
Назва:
Вимога про огляд об'єкту
Вимога:
Вітаю!
На сторінці 18 зазначена вимога наступного змісту:
"У зв'язку з наявністю обставин, які не підлягають розголошенню під час дії воєнного стану, учасник надає протокол ознайомлення з інформацією по об'єкту, яка не підлягає розголошенню в процесі здійснення охоронної діяльності та до закінчення воєнного стану, складений в період подання пропозицій. Даний протокол підписується зі сторони Учасника та Замовника уповноваженими на це особами."
Фактичне вимагання провести огляд/обстеження об'єкту та надати акт/протокол тощо у складі пропозиції містить дискриміанційний характер на що неоднарозово звертала увагу Колегія АМКУ в наступних закупівлях:
1. Рішення Колегії № 18417-р/пк-пз від 11.08.2021, оголошення № UA-2021-07-09-000599-c
Позиція Колегії: замовник не довів необхідність встановлення зазначеної вимоги. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати у складі тендерної пропозиції акт підтвердження від замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкта, що є дискримінацією щодо інших суб’єктів господарювання (у тому числі скаржника). З незалежних від учасника підстав замовником може бути не підписано зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним щодо таких суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині
2. Рішення Колегії № 6298-р/пк-пз від 29.03.2021, оголошення № UA-2021-02-22-003442-a
Позиція Органу оскарження
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення в тендерній документації наведеної вище умови. За таких умов взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати Акт обстеження об’єкта (складений у довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших учасників, у тому числі скаржника.
З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників.
Виходячи з наведеного, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть оглянути об’єкт замовника та на підтвердження цього надати в складі тендерної пропозиції Акт обстеження об’єкта (складений в довільній формі), підписаний уповноваженими особами учасника та замовника, що є дискримінаційним щодо інших суб’єктів господарювання, у тому числі скаржника.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
3. Рішення Колегії № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021, оголошення № UA-2021-08-25-004585-a
Позиція Колегії: за таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт за підписом представника замовника та представника учасника, датований не раніше дати оголошення закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, скаржника.
З незалежних від учасника підстав уповноважені особи замовника можуть не допустити учасника до об’єкту за вказаною адресою в оголошенні та не підписати зазначений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення пропозицій таких учасників.
Враховуючи вище викладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
Позиція Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ)
1. Моніторинг № UA-M-2021-09-08-000126, оголошення № UA-2021-08-02-001396-a.
За результатами проведеного моніторингу виявлено: « … відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації обов’язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу виконання робіт та подання пропозиції. За результатом попереднього обстеження (огляду) об’єкта представниками учасника, замовник, надає представнику(ам) учасника документ, який підтверджує факт обстеження (огляду) об’єкта, із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ПІБ уповноважених представників замовника та учасника, який учасник надає у складі пропозиції.
Однак, встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушує принципи закупівель встановлені статтею 5 Закону, якими передбачена об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням».
Аналогічний висновок містить і моніторинг № UA-M-2021-01-05-000024, оголошення: № UA-2020-11-16-006274-c.
Вимагаємо виключити дану вимогу: "У зв'язку з наявністю обставин, які не підлягають розголошенню під час дії воєнного стану, учасник надає протокол ознайомлення з інформацією по об'єкту, яка не підлягає розголошенню в процесі здійснення охоронної діяльності та до закінчення воєнного стану, складений в період подання пропозицій. Даний протокол підписується зі сторони Учасника та Замовника уповноваженими на це особами." ...
........та привести тендерну документації у відповідність
У випадку незадоволення даної вимоги, залишаємо за собою можливість подати скаргу в АМКУ на умови тендерної документації
Завчасно дякуємо!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2023 15:49
Вирішення:
Шановний учаснику!
Під поняттям Дискримінація мається на увазі — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування.
У зв’язку з тим, що кожен учасник має можливість виконати умови встановлені вимогами Тендерної документації, це не обмежує коло потенційних учасників і не є дискримінацією для учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі.
Для надання послуг з фізичної охорони у замовника наявна інформація щодо предмета закупівлі, яка не підлягає розголошенню. Замовник обрав спосіб отримання надання послуг через відкриті торги з особливостями та ознайомлення потенційних учасників з інформацією, яка не підлягає оприлюдненню, з підписанням протоколу про ознайомлення та нерозповсюдження, так як певні відомості можуть мати вплив на безпеку та бажання учасників взяти участь у закупівлі.
Іншого способу донесення інформації з обмеженим доступом не існує, замовник не обмежує отримання відповідної інформації та, тим більше, не застосовує дискримінаційних умов щодо участі у процедурі закупівлі. Замовника, ніяким чином не порушує права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також не створює дискримінаційні умови та не обмежує конкуренцію. Вимога зазначена замовником відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою добросовісної конкуренції серед учасників, зокрема всіляко сприяє принципам відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, максимальної економії, ефективності використання коштів, запобігання корупційним діям і зловживанням, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога щодо регіональної прив'язки.
Номер:
7c9c86ed06544f18b9ee195000c3ba52
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-22-011626-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога щодо регіональної прив'язки.
Вимога:
В Додатку №3 до тендерної документації на стор.28-29 від учасників вимагається:
наявність місця постійної дислокації (офісу) в місті Рівне та наявність цілодобової диспетчерської служби (вказати номер телефону) та/або мати постійного представника для оперативної комунікації у разі виникнення непередбачуваних ситуацій, у тому числі подій, пов»язаних з агресією рф, що призводять до втрати електроенергії та зв’язку.
Фактом є то, що будь-якому учаснику з іншим місцем розташування ніж м. Рівне, економічно недоцільно, приміщення для ЦДС у регіоні де він має намір взяти участь в публічної закупівлі, що оголошені Замовником на всю Україну.
Зазначення в довідці учасником, зокрема Скаржником, з іншого регіону України визначеного міста (м. Рівне), як міста, де є приміщення, та ЦДС неможливо до укладення договору про закупівлю.
З оглядом на п4 ч.1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) зазначені вимоги, в частині територіальної прив’язки до м. Львів та Львівська область, є дискримінаційними й такими, що суттєво звужують коло потенційних учасників та призводять до неможливості участі в цій закупівлі, зокрема Скаржника. Учасниками в цієї закупівлі можуть бути тільки учасники, що мають приміщення у м. Рівне – тобто виключно місцеві.
Разом з тим, Замовником вимагається наявність в м. Рівне та/або Рівненській області власних або залучених по договору підрозділів швидкого реагування на випадок несанкціонованого проникнення на об’єкт охорони їх кількість, склад та оснащення.
Потенційний Учасник має 3 залучені ГШР у Рівному, тому вимога Замовника щодо наявності приміщення (офісу) в місті Рівне є недоцільною, а для нас дискримінаційною.
Якщо місце дислокації (офіс) є для Замовника важливим, то можливо передбачити таку вимогу для Переможця до укладання договору про закупівлю.
Вимагаємо від Замовника скасувати вимогу про наявність місця постійної дислокації (офісу) в місті Рівне та наявність цілодобової диспетчерської служби (вказати номер телефону) та/або мати постійного представника для оперативної комунікації у разі виникнення непередбачуваних ситуацій, у тому числі подій, пов’язаних з агресією рф, що призводять до втрати електроенергії та зв’язку, шляхом внесення змін до тендерної документації.
Потенційний Учасник декілька разів оскаржував в Постійно діючої колегії АМКУ регіональну прив’язку в тендерних документаціях Замовників й разом з доказами, що обґрунтовують нашу позицію щодо дискримінаційної вимоги Замовника Потенційний Учасник, може зробити це й зараз у разі незадоволення цієї нашої вимоги.
З повагою. Потенційний Учасник.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2023 09:28
Вирішення:
Шановний Учаснику!
В додатку №3 до тендерної документації Замовника міститься вимога щодо наявності місця постійної дислокації (офісу) в місті Рівне та наявність цілодобової диспетчерської служби (вказати номер телефону) та/або мати постійного представника для оперативної комунікації у разі виникнення непередбачуваних ситуацій, у тому числі подій, пов’язаних з агресією рф, що призводять до втрати електроенергії та зв’язку.
Дана вимога передбачає наявність місця постійної дислокації (офісу) в місті Рівне та наявність цілодобової диспетчерської служби та/або мати постійного представника для оперативної комунікації у разі виникнення непередбачуваних ситуацій. Тобто потенційні учасники не позбавлені права уповноважити працівників, яких вони залучають до виконання робіт по предмету закупівлі, до здійснення оперативної комунікації у разі виникнення непередбачуваних ситуацій, у тому числі подій, пов’язаних з агресією рф, що призводять до втрати електроенергії та зв’язку (що підтверджується відповідним розпорядчим документом Учасника).
Також потенційні Учасники не позбавлені права надати в складі пропозиції протокол про намір укладення договору оренди офісу в місті Рівне в разі їхньої перемоги у відкритих торгах з особливостями та підписання договору про закупівлю із Замовником.
Це дає змогу усім учасникам на території України брати участь в даній закупівлі і пропонувати надання якісних, безпечних та безперебійних послуг. Вимога не обмежує кількості потенційних учасників. Зважаючи на загальну ситуацію в країні, життя в умовах воєнного стану, збройною агресією на території України російської федерації, одне з пріоритетних завдань, яке стоїть перед керівником Департаменту інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради – безпека учасників усіх працівників та відвідувачів структури. Тому наявність місця постійної дислокації (офісу) в місті Рівне та наявність цілодобової диспетчерської служби (вказати номер телефону) та/або наявність постійного представника для оперативної комунікації у разі виникнення непередбачуваних ситуацій, у тому числі подій, пов’язаних з агресією рф, що призводять до втрати електроенергії та зв’язку є надійною умовою надання якісних охоронних послуг.
Статус вимоги:
Відхилено