-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Без аукціону
- 1
Робочі лопатки лівого обертання 5 ступені ЦНТ турбіни К-1000-60/3000 для ВП ХАЕС
Відповідно до "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зі змінами від 30.12.2022 проведення електронного аукціону не передбачається.
Торги відмінено
69 482 080.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 694 820.80 UAH
мін. крок: 1% або 694 820.80 UAH
Період оскарження:
22.03.2023 16:29 - 13.07.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
8afa02fae12646ca891235451fcc80b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-22-010837-a.b16
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2023-03-22-010837-a за кодом CPV згідно ДК 021-2015: 42110000-3 Турбіни та мотори (Робочі лопатки лівого обертання 5 ступені ЦНТ турбіни К-1000-60/3000 для ВП ХАЕС) в частині наявності дискримінаційних вимог тендерної документації, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель з урахуванням Особливостей.
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель з урахуванням Особливостей шляхом внесення змін до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток до Скарги №01-89 "+Лист УЕМ №15-230 від 09.02.2023 р з додатками" 28.07.2023 14:28
- Додаток до Скарги №01-89 "+Листи УЕМ" 28.07.2023 14:28
- Додаток до Скарги №01-89 "Рішення від 19.06.2023 № 8864" 28.07.2023 14:28
- Скарга №01-89 від 28.07.2023 р. (ТД_UA-2023-03-22-010837-a-2) 28.07.2023 14:28
- рішення від 01.08.2023 № 11822.pdf 01.08.2023 20:06
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.08.2023 № 12523.pdf 11.08.2023 14:08
- рішення від 10.08.2023 № 12523.pdf 15.08.2023 11:40
- 7163_лист щодо надання інформації по суті скарги АТ «Українські енергетичні машини» від 01.08.2023 № UA-2023-03-22-010837-a.b16.pdf 03.08.2023 14:59
- Додаток з інформацією по суті скарги.docx 03.08.2023 14:59
- Інформація щодо оскарження рішення АМКУ.docx 07.09.2023 16:35
- 5-1.docx 10.07.2025 13:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2023 15:09
Дата розгляду скарги:
10.08.2023 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.08.2023 20:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.08.2023 11:40
Дата виконання рішення Замовником:
10.07.2025 13:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.08.2023 № 12523-р/пк-пз внести зміни до тендерної документації
Вимога
Є відповідь
відсутність негативного досвіду
Номер:
515f548facb845da87456836d9fbea74
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-22-010837-a.c15
Назва:
відсутність негативного досвіду
Вимога:
Наша компанія є європейським виробником обладнання та запасних частин до турбін, що використовуються у різних галузях промисловості.
Уважно вивчив тендерну документацію, з огляду на досвід виконання аналогічних проектів, з метою забезпечення постачання продукції належної якості та запобігання постачання контрафактної продукції низької якості, пропонуємо в умови тендерної документації включити наступні умови до учасника торгів та виробника продукції:
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку довільної форми про відсутність негативного досвіду постачання та/або приймання, експлуатації продукції виробника, запропонованого цим учасником торгів, зокрема для потреб ДП НАЕК «Енергоатом» та/або його відокремлених підрозділів (під негативним досвідом розуміється: триваюча або закінчена претензійно-позовна робота та/або наявність прострочення поставки продукції та/або поставка забракованої продукції та/або встановлення/виявлення дефектів запчастин або обладнання під час експлуатації).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2023 16:37
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
термін постачання
Номер:
0515900bbc6e4994ba7bb5c77fcf894c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-22-010837-a.b14
Назва:
термін постачання
Вимога:
Шановний замовник!
У зв'язку з тим, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій було відтерміновано в черговий раз, наразі до 25.07.2023 р., вважаємо за необхідне внести зміни до ТД та відтермінувати строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 15.04.2024.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.07.2023 13:59
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
термін постачання
Номер:
21c74f0ebd544297a36e6da4e54c9a99
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-22-010837-a.a13
Назва:
термін постачання
Вимога:
Шановний замовник! Виготовлення предмету закупівлі займає тривалий час, що обумовлено технологічним процесом.
Зміною №2 від 07.04.2023 замовник змінив строк поставки предмету закупівлі на 31.12.2023.
Наразі тендерні пропозиції мають бути подані до 27.06.2023, тобто процедура закупівлі затягується. Таким чином, строк поставки має бути продовжений. Просимо Вас внести зміни до ТД та зазначити строк постачання "до 15.03.2024".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.06.2023 16:21
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Строк доставки
Номер:
6d655780ae1140e59f413b6ae931b123
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-22-010837-a.c12
Назва:
Строк доставки
Вимога:
Технологічний ланцюжок виготовлення лопаток займає тривалий час, при цьому для виготовлення закуповуються специфічні матеріали (титан та інші) та їх термін постачання постійно збільшується через дефіцит на світовому ринку.
Раніше замовник змінив строк доставки робочих лопаток на 31.12.2023, який був оформлений зміною №2 ТД від «07» квітня 2023 р.
Проте з того моменту минуло більше двох місяців. Враховуючи те, що тендерні пропозиції ще не подані, а процедура закупівлі затягується, термін поставки лопаток, відповідно, також має бути продовжено на 2 – 2,5 місяці. Просимо Вас змініть строк доставки робочих лопаток на 15.03.2024
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2023 16:39
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
аналогічні договори
Номер:
6308a928b7384ff2a7482a462f0b6618
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-22-010837-a.c11
Назва:
аналогічні договори
Вимога:
Відповідно до вимог ТД Розділ ІІІ, Частина ІІ А п. 1.1. аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання тепломеханічного обладнання.
Оскільки сам предмет закупівлі не є тепломеханічним обладнанням, а є його невід’ємною частиною, то вимога щодо виду подібного договору є завищеною. Тому, будь ласка, змініть цю вимогу, додавши таке:
Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання тепломеханічного обладнання та/або деталей / запасних частин до нього
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.06.2023 16:32
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
умови оплати
Номер:
7d9fedb9fcc04ffc9e688403910d3076
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-22-010837-a.b10
Назва:
умови оплати
Вимога:
Шановний Замовник!
Враховуючи складну поточну ситуацію в країні та важкі економічні реалії просимо внести зміни в умови оплати, зазначені в тендерній документації, та передбачити оплату продукції перед відвантаженням Покупцю після приймання продукції на заводі-виробнику.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.06.2023 17:15
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Умови оплати
Номер:
e99d057764964357924c56fcd36d5971
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-22-010837-a.c9
Назва:
Умови оплати
Вимога:
Шановний Замовник. Наше підприємство має намір прийняти участь у торгах на постачання робочих лопаток лівого обертання 5 ступені ЦНТ турбіни К-1000-60/300. Просимо прийняти до уваги, що для виготовлення продукції необхідна закупівля матеріалів / сировини, що потребує значних фінансових витрат для виробника через те, що наразі постачальники сировини та матеріалів працюють тільки за умови попередньої оплати, розмір якої в багатьох випадках сягає 100%. Просимо Вас переглянути умови оплати, зазначені в тендерній документації, та передбачити можливість авансування закупівлі у розмірі 50% проти відповідної гарантії страхової компанії.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.05.2023 11:38
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Умови оплати
Номер:
490857d5b9224f69ba07576dc404a4e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-22-010837-a.a8
Назва:
Умови оплати
Вимога:
Шановний Замовник. Наше підприємство має можливість та бажання виконати постачання робочих лопаток лівого обертання 5 ступені ЦНТ турбіни К-1000-60/300. Звертаємо Вашу увагу на те, що для виготовлення продукції необхідно здійснити закупівлю сировини(зокрема титану), яку можна придбати лише зі 100% передоплатою у європейських поставщиків. Таким чином учасник для виконання договору має передбачити передоплату на адресу постачальника сировини. Виконати послуги на умовах оплати шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару, вказаних у ТД є неможливим. Для забезпечення можливості поставки просимо Вас переглянути умови оплати та передбачити можливість авансування закупівлі у розмірі 50%, проти відповідної гарантії страхової компанії, в умовах тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.05.2023 10:02
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
право власності на кресленники
Номер:
3525a4ee4db3403a966e3a164d9bfb3f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-03-22-010837-a.a7
Назва:
право власності на кресленники
Вимога:
У вимогах ТД зазначено (Розділ ІІІ Частина II пункт 5б) зазначено:
«у разі, якщо учасником запропонована до постачання продукція за креслениками вказаними в п.2.1 Таблиці 1.1 Додатку 4 до цієї тендерної документації (ТСдоПЗ), надати від власника креслеників дозвіл/право на виготовлення продукції за цими креслениками, у разі якщо виробник запропонованої продукції не є власником креслень. Учасник має надати документ підтверджуючий право власності на кресленники».
Ця вимога є двозначною і може бути неправильно зрозумілою учасниками. Незрозуміло, який документ може вважатися таким, що підтверджує право власності, особливо враховуючи те, що ліцензійні угоди є конфіденційною інформацією і не можуть бути розкриті третім особам.
У зв'язку з цим просимо вас змінити вимогу пункту 5б (перший підрозділ) та викласти її в наступній редакції:
«у разі, якщо учасником запропонована до постачання продукція за креслениками вказаними в п.2.1 Таблиці 1.1 Додатку 4 до цієї тендерної документації (ТСдоПЗ), надати від власника креслеників дозвіл/право на виготовлення продукції за цими креслениками, у разі якщо виробник запропонованої продукції не є власником креслень. Учасник має надати документ підтверджуючий право власності на кресленики або надати від власника креслень лист-підтвердження про право використання цих креслень виробником»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2023 16:09
Вирішення:
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено